Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 22813 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #20 Gepost op: 13-11-2014, 21:48:22 »
Het lijkt er wel heel erg op dat Polska eruit gaat, maar ik hoop het echt niet. Polska is echt een van de leuksten die erin zit.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #21 Gepost op: 13-11-2014, 21:51:45 »
ik vind het echt leuk. Leuk ook om die beelden van zo'n dorpje te zien enzo. Alleen de extra stem erbij was niet leuk en Dennis natuurlijk

Het is leuk voor Wie is de Mol? ja  ;) Niet voor ER vind ik

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #22 Gepost op: 13-11-2014, 21:52:49 »
Tja, meningen verschillen.  ;) Gelukkig maar, anders zou dit een behoorlijk saai forum worden.  ;D

Offline connick

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #23 Gepost op: 13-11-2014, 21:53:18 »
Tja als een programma 15 jaar bestaat moet het ook wel een beetje
mee-evolueren denk ik.

EDIT: yes! Polska blijft!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 10
« Reactie #24 Gepost op: 13-11-2014, 21:53:34 »
::oink::  ze kan praten, dan praat ze om te zeggen dat ze weg gaat ::oink::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #25 Gepost op: 13-11-2014, 21:54:13 »
 ::rofl::

Ik hoop maar dat ze Polska hiermee redt. Dan heeft deze actie nog enigzins nut.  ;D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #26 Gepost op: 13-11-2014, 21:54:35 »
Tja als een programma 15 jaar bestaat moet het ook wel een beetje
mee-evolueren denk ik.

EDIT: yes! Polska blijft!!

Bij WIDM is het al vanaf seizoen 1 hetzelfde.

En wow. Dit einde. Ik zag hem niet helemaal aankomen.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #27 Gepost op: 13-11-2014, 21:55:39 »
Toch vind ik helemaal geen eilandraad ook een beetje raar. Had dan met extra zwarte stem gedaan ofzo.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 10
« Reactie #28 Gepost op: 13-11-2014, 21:56:30 »
laten we de discussie over de inhoud van het programma in het expeditie robinson 2014 topic houden. En hier over de uitzending van de dag praten.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #29 Gepost op: 13-11-2014, 21:56:56 »
Leek het een keer een seizoen goed te gaan, wordt het spel opnieuw verkloot door een opgever. Echt weer zo jammer.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 10
« Reactie #30 Gepost op: 13-11-2014, 21:59:21 »
Sabrina weg, zoals ik al had gehoopt.
Niet lullig bedoelt hoor, maar ik vergat haar steeds.

Verder blij dat Polska er nog in zit, geweldige gozer en ik vind hem echt aandoenlijk, ook hoe hij die mensen behandelde in dat dorpje. Echt hartverwarmend.
Ik vind het gewoon echt een goed en leuk joch.  ::bravo::

Over de aflevering heb ik verder niks te zeggen, die vond ik echt gigantisch ruk.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline connick

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #31 Gepost op: 13-11-2014, 21:59:33 »
Leek het een keer een seizoen goed te gaan, wordt het spel opnieuw verkloot door een opgever. Echt weer zo jammer.

Het zorgt er wel voor dat een gemotiveerde en eveneens de leukste kandidaat zijn
kont nog kan redden dus ik ben wel blij met die einde geloof ik  ;D

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 10
« Reactie #32 Gepost op: 13-11-2014, 22:02:13 »
Doodsaaie aflevering weer. De proeven zijn ondergeschikt gemaakt aan het gekonkel en ge-o.h. en een karaoke met de presentator.
Ik heb het weer een aflevering aangekeken :(
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #33 Gepost op: 13-11-2014, 22:06:26 »
Tsja expeditie is echt veranderd..
95% geneuzel over stemmen... Nooit een conflictje of iets..

Trouwens de makers ook door.. was er eerste helft al bijna zeker van dan dat Polska er niet uit ging omdat ze ons op een verkeerd spoor willen zetten..

Eten etc is het denk ik wel grotendeels hetzelfde.. verbaasde gezichten waar de borsten zijn.. en kokos en banaan...

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 10
« Reactie #34 Gepost op: 13-11-2014, 22:14:59 »
Doodsaaie aflevering weer. De proeven zijn ondergeschikt gemaakt aan het gekonkel en ge-o.h. en een karaoke met de presentator.
Ik heb het weer een aflevering aangekeken :(

Tja ik blijf ook kijken al vraag ik me af waarom.
In de hoop dat Polska, Freddy of Kay wint denk ik.
Zucht.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #35 Gepost op: 14-11-2014, 07:47:21 »
Ik vond het een leuke aflevering! De proef was geen uitdaging inderdaad,en geen verrassing dat Rick won, maar ik moest wel erg lachen om Ferry. met de bal op zijn hoofd. En irriteerde me aan zijn gescheld. Net als Krystl.

Verder vond ik het geweldig om al het gekonkel mee te krijgen, te zien hoe iedereen in de gaten werd gehouden, te horen hoe bijv Polska durfde te vragen naar het onderhoud met Kay, en hoe Freddy direct het aantal stemmen van Polska weerlegde. Hoe Krystl eindelijk besefte dat ze in de beste postiie zit. Hoe Kay eindelijk liet zien dat hij toch echt wel het spel speelt.

Alleen, hield iedereen Sabrina nu buiten al het gekonkel? Heerlijk hoe Ferry keek op de Eilandraad! Al vind ik het wel weer erg inconsequent dat ze nu niet gingen stemmen, normaal krijgt er toch altijd iemand een zwarte stem?

Volgende Eilandraad dus twee mensen met immuniteit, wordt spannend!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #36 Gepost op: 14-11-2014, 10:05:28 »
Al vind ik het wel weer erg inconsequent dat ze nu niet gingen stemmen, normaal krijgt er toch altijd iemand een zwarte stem?

Dat inconsequente hoort toch helemaal bij ER? De organisatie reageert telkens weer anders op situaties, hoe ze op dat moment het beste uitkomt. Dat kan niet echt als een verrassing komen toch?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 10
« Reactie #37 Gepost op: 14-11-2014, 13:19:32 »
Dat inconsequente hoort toch helemaal bij ER? De organisatie reageert telkens weer anders op situaties, hoe ze op dat moment het beste uitkomt. Dat kan niet echt als een verrassing komen toch?
Inderdaad, net zoals dat er nu opeens twee mensen een zwarte stem kregen ???.

Ik vond het een redelijke aflevering. Vond hem wel te lang en er had nog wel wat in geknipt mogen worden. Dat ze naar de bewoonde wereld gingen vond ik juist wel een toegevoegde waarde, zo zie je ook nog iets van de cultuur, vind ik in survivor ook altijd erg mooi. Dat er dan weer een extra stem bijkomt kijken en Dennis er ook was, was dan weer een afknapper. En inderdaad, ik had verwacht dat er nog wel gestemd zou gaan worden voor een zwarte stem op de volgende eilandraad.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rikkeltje

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #38 Gepost op: 14-11-2014, 14:06:50 »
Inderdaad, net zoals dat er nu opeens twee mensen een zwarte stem kregen ???.

Ik vond het een redelijke aflevering. Vond hem wel te lang en er had nog wel wat in geknipt mogen worden. Dat ze naar de bewoonde wereld gingen vond ik juist wel een toegevoegde waarde, zo zie je ook nog iets van de cultuur, vind ik in survivor ook altijd erg mooi. Dat er dan weer een extra stem bijkomt kijken en Dennis er ook was, was dan weer een afknapper. En inderdaad, ik had verwacht dat er nog wel gestemd zou gaan worden voor een zwarte stem op de volgende eilandraad.

Was juist blij dat ze dat nu eens niet deden. Daarmee worden immers de stemverhoudingen bekend en complotten worden duidelijk. Hoewel...daarmee zou het improvisatievermogen van de kandidaten natuurlijk wel op de proef worden gesteld. En had ook voor spanningen en irritaties kunnen zorgen....

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #39 Gepost op: 14-11-2014, 14:29:03 »
Ik vond het geen slechte aflevering. De proef vond ik ook nog wel een leuke maar
ik heb mij ook zwaar geërgerd aan Ferry zijn afdingen.

Ik ben ook wel blij dat Polska mag blijven en het wordt met de week onvoorspelbaarder wie eruit gaat en wie niet.
klaar voor de strijd