Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 22880 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #40 Gepost op: 14-11-2014, 16:28:52 »
Ik ben wel blij dat de saaie Sabrina er uit is en dat daardoor Polska mag blijven, maar wat heb ik een schijthekel aan dat opgeven.. Manuel zal ook wel lekker balen en Nadia misschien nog wel meer! Hopelijk komen Freddy, Kay, Krystl en Polska tot een goed pact.. en dan de rest er eerst maar even uit.
« Laatst bewerkt op: 14-11-2014, 16:31:25 door TheeZakje »

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #41 Gepost op: 14-11-2014, 16:36:46 »
Ik ben wel blij dat de saaie Sabrina er uit is en dat daardoor Polska mag blijven, maar wat heb ik een schijthekel aan dat opgeven.. Manuel zal ook wel lekker balen en Nadia misschien nog wel meer! Hopelijk komen Freddy, Kay, Krystl en Polska tot een goed pact.. en dan de rest er eerst maar even uit.

Ik denk dat ze uiteindelijk eerder Rick zouden meenemen dan Polska.
klaar voor de strijd

Offline Rafet

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #42 Gepost op: 16-11-2014, 15:25:47 »
Expeditie Robinson kan net zo goed in de studio worden opgenomen en dan kan er misschien een nieuw programma worden gemaakt dat wél over overleven op een onbewoond eiland gaat.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 10
« Reactie #43 Gepost op: 16-11-2014, 15:32:22 »
Expeditie Robinson kan net zo goed in de studio worden opgenomen en dan kan er misschien een nieuw programma worden gemaakt dat wél over overleven op een onbewoond eiland gaat.
Of je zapt gewoon naar Dual Survivor ofso ::). Als je een programma wil zien dat gaat over het overleven van de elementen enz.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human