Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 317069 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #780 Gepost op: 29-03-2015, 13:54:32 »
Grappig: bij mijn WIDM-fanserie hebben we de finale gedraaid in de Efteling! Daar heeft onze mol Lonneke nog haar laatste trucs uitgehaald ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re:
« Reactie #781 Gepost op: 29-03-2015, 21:14:14 »
Heh Lo je geeft meteen de Mol weg. Hoeven we dus ook niet meer te kijken :p
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #782 Gepost op: 30-03-2015, 12:26:10 »
Ja klopt maar men wilde alleen voor intern gebruik houden ::regenboog:: ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #783 Gepost op: 31-03-2015, 12:40:34 »
Heeft iemand De Zeven Zeeën gekeken gisteravond?

Ga het vanavond terugkijken want ik was niet op tijd terug van werk maar ben wel benieuwd of het leuk was!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #784 Gepost op: 31-03-2015, 13:11:49 »
Heeft iemand De Zeven Zeeën gekeken gisteravond?

Ga het vanavond terugkijken want ik was niet op tijd terug van werk maar ben wel benieuwd of het leuk was!

Nope, niet gezien. Dacht dat het nu net als vervanger in het tijdslot van WIDM dus op donderdagavond 20:30 uur zou komen? ::) Kijk het nu meteen wel even terug gewoon om te zien hoe het is :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #785 Gepost op: 31-03-2015, 13:30:52 »
Floortje zou nooit meedoen aan Wie is de Mol?, omdat ze als ze de finale haalde, nog eens 3 weken van haar spaarzame weken ''thuis'' af zou moeten halen.



Tijden veranderen, wellicht was het Greenpeace-aspect wel de reden om dit wel te gaan doen. Ik vernam intussen dat ze niet de eerste keus voor deze presentatieklus was.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #786 Gepost op: 31-03-2015, 13:57:36 »
Floortje zou nooit meedoen aan Wie is de Mol?, omdat ze als ze de finale haalde, nog eens 3 weken van haar spaarzame weken ''thuis'' af zou moeten halen.



Tijden veranderen, wellicht was het Greenpeace-aspect wel de reden om dit wel te gaan doen. Ik vernam intussen dat ze niet de eerste keus voor deze presentatieklus was.

Dat ligt voornamelijk aan haar gezondheidssitutatie. Na haar ziekte van afgelopen jaar is ze het rustiger aan gaan doen en minder gaan reizen (vooral ook naar minder verre landen). Drie weken Italië is dan toch niet zo'n rare keuze?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #787 Gepost op: 31-03-2015, 14:37:20 »
Gekeken en Anton heeft er een mooie mix van Expeditie Robinson, Expeditie Poolcirkel, Eeuwige Roem en WIDM van gemaakt. Leuk element dat Bastiaan hoewel bijna buiten de boot viel toch zijn wraak mocht nemen op het niet gekozen worden door ze ervan te weerhouden als snelste de flessen in de blikvanger te gooien. Maar de eliminatie/selectie kan toch beter georganiseerd worden, niet alleen het logboek hanteren als middel voor de driestrijd maar ook inzetten voor eliminatie bijvoorbeeld.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #788 Gepost op: 31-03-2015, 16:48:47 »
We hebben op dit forum ook een topic aangemaakt voor de zeven zeeën.

Wie weet groeit dit ook nog wel eens uit tot een serie met een eigen site :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #789 Gepost op: 31-03-2015, 21:56:11 »
Jongens even tussendoor

Wisten jullie dat de vaste psycholoog van de kandidaten Kas Stuyf is, de psycholoog uit Van de straat?
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #790 Gepost op: 31-03-2015, 22:37:12 »
Jongens even tussendoor

Wisten jullie dat de vaste psycholoog van de kandidaten Kas Stuyf is, de psycholoog uit Van de straat?

Ja. Goed programma trouwens. Zeker kijken.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #791 Gepost op: 31-03-2015, 22:42:33 »
Ja. Goed programma trouwens. Zeker kijken.
Ik had de naam wel eens gehoord in combinatie met WIDM, maar nooit de link gelegd met Van de straat (kijk het verder nooit).
...óf niet!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #792 Gepost op: 31-03-2015, 23:03:58 »
Hij werkt toch nog met meerdere programma's ook mee?? Althans heb hem in het verleden wel eens voorbij zien komen in diverse programma's als psycholoog.

Wist inderdaad niet dat hij ook aan WIDM verbonden zat.

Zou trouwens wel leuk zijn eens een psycholoog mee te laten doen aan WIDM  ::rofl:: Kijken of het beroep zich leent om de mol te ontmaskeren

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #793 Gepost op: 31-03-2015, 23:09:44 »
Ik had de naam wel eens gehoord in combinatie met WIDM, maar nooit de link gelegd met Van de straat (kijk het verder nooit).

Ik werk er al sinds het eerste seizoen aan mee als "spotter". Dat houdt in dat je al het gefilmde materiaal bekijkt en de beste stukken helemaal uitschrijft zodat het makkelijker gemonteerd kan worden. Een hele klus maar in dit geval een razend interessante.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #794 Gepost op: 1-04-2015, 20:59:29 »
Art is te gast in het programma van Jan Smit "de winter voorbij".

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #795 Gepost op: 1-04-2015, 21:06:03 »
Ik werk er al sinds het eerste seizoen aan mee als "spotter". Dat houdt in dat je al het gefilmde materiaal bekijkt en de beste stukken helemaal uitschrijft zodat het makkelijker gemonteerd kan worden. Een hele klus maar in dit geval een razend interessante.

Bedoel je met uitschrijven een volledig transcript maken?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #796 Gepost op: 2-04-2015, 08:20:55 »
Bedoel je met uitschrijven een volledig transcript maken?

::jaja:: ::zweet::

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #797 Gepost op: 2-04-2015, 09:50:11 »
::jaja:: ::zweet::

Oh gaaf, maar wel intensief inderdaad. Bij mijn vorige baan (helaas sinds januari werkloos) heb ik ook transcripten gemaakt, maar dan niet zoals jij voor montage, maar op bestelling van al uitgezonden fragmenten op radio en tv.

Ik zou zoiets ook wel willen doen, maar die banen zullen niet voor het oprapen liggen denk ik. #dtv ::hypocriet:: De banen liggen sowieso niet voor het oprapen helaas.  :(

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #798 Gepost op: 2-04-2015, 10:05:07 »
Oh gaaf, maar wel intensief inderdaad. Bij mijn vorige baan (helaas sinds januari werkloos) heb ik ook transcripten gemaakt, maar dan niet zoals jij voor montage, maar op bestelling van al uitgezonden fragmenten op radio en tv.

Ik zou zoiets ook wel willen doen, maar die banen zullen niet voor het oprapen liggen denk ik. #dtv ::hypocriet:: De banen liggen sowieso niet voor het oprapen helaas.  :(

Helaas is dat zo. Ik moet ook steeds zoeken naar tijdelijke klusjes als spotter of redacteur en kom daar dan vooral via via aan. (Als je eenmaal ergens een ingang hebt gaat het wel een beetje lopen.) Maar je kan ook sites als deze of deze of van productiebedrijfjes in de gaten houden.

Spotten voor WIDM zou trouwens ook wel gaaf zijn, alleen jammer dat je dan niet meer kan meespeuren. ;)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #799 Gepost op: 2-04-2015, 10:29:08 »
Helaas is dat zo. Ik moet ook steeds zoeken naar tijdelijke klusjes als spotter of redacteur en kom daar dan vooral via via aan. (Als je eenmaal ergens een ingang hebt gaat het wel een beetje lopen.) Maar je kan ook sites als deze of deze of van productiebedrijfjes in de gaten houden.

Spotten voor WIDM zou trouwens ook wel gaaf zijn, alleen jammer dat je dan niet meer kan meespeuren. ;)

Bedankt voor de linkjes Heinz!  ::bravo::
Leuk en leerzaam zelfs. Ik kom beroepen tegen waarvan ik nog nooit gehoord had, zoals een Gaffer.

Meewerken aan WIDM zou te gek zijn ja, maar dan mis je inderdaad wel het speurplezier. Maar dan zou ik toch wel weten waar ik voor zou kiezen.  :D