Auteur Topic: Kopspijkers  (gelezen 30933 keer)

Offline Milk

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Kopspijkers
« Reactie #40 Gepost op: 20-10-2003, 11:25:53 »
Dit was het leukste cabaret sinds tijden. Ik heb in een deuk gelegen om die imitatie van Hans Liberg.

Alleen de fragmenten uit de media en die tijdens het spel zijn bijna niet leuk meer. Die man van de NS die zogenaamd geen trein kon spellen bedoelde dat volgens mij toch echt als een grapje en dat bij het RTL-nieuws de camera de verkeerde kant op gaat, tja er gaat zo vaak wat mis met de techniek op de tv. Volgens mij zijn er vast wel leukere fragmenten te vinden in zo'n hele week.

Ja, die fragmenten zijn soms idd nogal vergezocht en vaak uitgekauwd of gewoon niet grappig.
Dat met die camera van RTL nieuws vond ik juist geweldig opgelost door Rick Nieman  8)
No Milk today???

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #41 Gepost op: 20-10-2003, 11:40:34 »
Damzie helemaal gemist...Ik zat met mun as over de plas te kijken  :D was ook errugh leuk  :)

Weet iemand of kopspijkers herhaald word?? Vorig seizoen was dat op dinsdagmiddag (mijn structurele vrije dag) Maar kan het nu niet meer vinden...??
Als je naar de site van de vara gaat, www.vara.nl, en daar op de link naar kopspijkers klikt, kun je de uitzending ONLINE bekijken. Heb ik zelf, dankzij medeforummers hier ontdekt. Je moet wel een fatsoenlijke internetverbinding hebben. Een modem van 300 baud werkt namelijk niet zo.

Ofwel: als je kabel of adsl (zeg maar: breedband) hebt, kun je het op ieder moment van de dag bekijken. En hoef je je nachtrust er niet voor op te offeren.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #42 Gepost op: 20-10-2003, 15:10:13 »
Heej Thanks BodejosM

:D :D :D
Ik zit nu het cabaret te kijken idd erg fun  ;D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #43 Gepost op: 20-10-2003, 21:46:39 »
Waar ik medeforummers schreef, bedoelde ik 1 medeforummer: bedank voor die onlinetip Malcolm maar. Die heeft MIJ die tip gegeven. Ik maak er ook voor andere programma's zeer vaak gebruik van, momenteel.

Offline Madcat

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 23-10-2003, 09:22:19 »
Jack Spijkerman wil stoppen met zijn populaire programma Kopspijkers. Dat zegt hij deze maand in het blad Opzij, zo meldt RTL Boulevard. Volgens de presentator wil hij nog slechts een half jaar door. Daarna zou hij een ander programma willen maken en de Duitse markt willen verkennen.

Over het nieuwe programma wil Spijkerman nog niet veel kwijt. "Bij de VARA ligt al een half jaar een nieuw programma van me, daar zijn ze nogal enthousiast over. Iets heel anders dan Kopspijkers, hoewel er ook weer cabaret in zit. Ik zeg er verder niets over, want in Hilversum wordt alles onder je vingers vandaan gejat", zo zegt hij in het interview.

Kopspijkers is al jaren populair. Elke week kijken meer dan twee miljoen mensen naar het kopspijkerspel, de vreemde fragmenten en het cabaret. Het programma viel meerdere malen in de prijzen. Zo werd dit jaar de Zilveren Nipkowschijf in de wacht gesleept en won het programma vorig jaar de Gouden televizierring en de Academy Award.

In Duitsland is men geļnteresseerd in het Kopspijkers-format. De oosterburen hebben al een pilot opgenomen. Spijkerman zal als adviseur optreden. De Nederlandse versie zal volgens hem nog een half jaar doorgaan en er dan mee stoppen. (bron: Fok!)

---

Lijkt me een goed plan van de heer Spijkerman! Kopspijkers begint de laatste tijd wel erg veel van hetzelfde te worden. Maar hopelijk weten ze er het komende half jaar nog een topseizoen van te maken!!!  :)

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #45 Gepost op: 23-10-2003, 09:51:46 »
Spijkerman is vanochtend hierover gebeld door Rob Stenders en het blijkt dat Opzij de zaak uit zijn verband heeft gerukt.
Het is zo dat Spijkerman en de mannen van het cabaret elk half jaar besluiten of ze nog een half jaar doorgaan of niet. Dat is altijd zo geweest. Toen opzij vroeg of ze ermee gingen stoppen heeft Spijkerman geantwoord dat hij dat nog niet weet omdat dat pas over een half jaar besloten wordt. Hij zei erbij, het kan dus zijn dat dit het laatste seizoen is, het kan ook zijn dat we nog 5 jaar doorgaan. Maar daar is nu nog niks over bekend.

Opzij heeft dit dus als nieuws gepresenteerd terwijl het helemaal geen nieuws is.

Verder is Kopspijkers inderdaad verkocht aan de Duitsers, maar Spijkerman gaat zich daar verder helemaal niet mee bemoeien, laat staan presenteren.
we're back :(

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #46 Gepost op: 23-10-2003, 17:09:57 »
Dacht ik toch dat Opzij tot de opiniebladen behoorde, en niet tot de pulp. Ik lees het zeer zelden, ik koop het nooit, en lees het slechts wanneer ik ergens in een wachtkamer zit (ik behoor overigens niet tot de doelgroep, maar je moet toch wįt in zo'n wachtkamer, als het alternatief uit de pulp-bladen bestaat).

Ik geloof Jack Spijkman graag, als hij zegt dat er van het verhaal eigenlijk helemaal niets klopt, en het valt me van Opzij tegen dat ze zich niet beter hebben geļnformeerd.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #47 Gepost op: 23-10-2003, 17:48:30 »
Dacht ik toch dat Opzij tot de opiniebladen behoorde, en niet tot de pulp. Ik lees het zeer zelden, ik koop het nooit, en lees het slechts wanneer ik ergens in een wachtkamer zit (ik behoor overigens niet tot de doelgroep, maar je moet toch wįt in zo'n wachtkamer, als het alternatief uit de pulp-bladen bestaat).

Ik geloof Jack Spijkman graag, als hij zegt dat er van het verhaal eigenlijk helemaal niets klopt, en het valt me van Opzij tegen dat ze zich niet beter hebben geļnformeerd.

Is Opzij geen blad voor zwangere vrouwen?  ???

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #48 Gepost op: 23-10-2003, 18:20:23 »
Nee, Chriz, voor vrouwen die dat juist NIET willen zijn, TENZIJ van hun vriendin ;D ;D ;D ;D

Offline Madcat

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 23-10-2003, 21:47:53 »
Hmmm, nu ben ik wel benieuwd geworden naar dit interview. Gelukkig (?) heeft mijn moeder (die overigens geen vriendin heeft EN niet zwanger is  ;D ) een abonnement op dit prachtblad, dus ik zal het interview van het weekend eens lezen.

Offline blaat

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #50 Gepost op: 3-11-2003, 22:53:32 »

Iedereen heeft het over Paul Groot en jullie hebben gelijk, hij is een geweldige imitator. Alleen voor de grappen is hij zelf niet verantwoordelijk. Daarom zie ik zelf liever Owen (of zoals zaterdag v.Muiswinkel) die zijn meestal zelf verantwoordelijk voor de grappen en kunnen ook improviseren.

dat is dus BULLSHIT wat je zegt , vraag me af hoe je daarop komt...
als er ķemand grappen kan bedenken is Paul het wel (zit niet voor niets ook in de redactie van Dit was het nieuws , owen ook jah.., schrijft niet voor niets teksten voor plien en bianca enz...) ze schrijven het met zn allen dus wie weet heeft Erik wel grappen die Paul of Owen bedacht hebben dat weet je helemaal niet. En vergeet niet dat Paul meer dan de rest acteur is dus improviseren kan hij ook heus wel.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #51 Gepost op: 4-11-2003, 10:20:27 »
dat is dus BULLSHIT wat je zegt , vraag me af hoe je daarop komt...
als er ķemand grappen kan bedenken is Paul het wel (zit niet voor niets ook in de redactie van Dit was het nieuws , owen ook jah.., schrijft niet voor niets teksten voor plien en bianca enz...) ze schrijven het met zn allen dus wie weet heeft Erik wel grappen die Paul of Owen bedacht hebben dat weet je helemaal niet. En vergeet niet dat Paul meer dan de rest acteur is dus improviseren kan hij ook heus wel.

Hij heeft het zelf gezegd in een interview met de NCRV-gids. Dus alles wat ik zeg, daar kom ik niet zelf mee, maar komt van hem.  :)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
Re: Kopspijkers
« Reactie #52 Gepost op: 28-03-2004, 23:12:01 »
Het oude format was niet leuk meer, maar of het nieuwe nou een verbetering is ::ohno::

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 29-03-2004, 00:13:13 »
Ik keek het oude al niet meer en heb ook de nieuwe niet gekeken. Het was meer een "programma in de zendtijd voor politieke partijen" geworden, dan een leuk entertainment programma.  ::niet-ok::

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 29-03-2004, 11:17:55 »
t blijft wel een leuk programma natuurlijk.. maar de dingen die ze erin hebben gehouden gaan eigenlijk vervelen en de nieuwe elementen zijn niet grappig genoeg (zoals dat met die bar enzo) :S

Offline liek.

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 29-03-2004, 12:00:09 »
Vorig seizoen vond ik het nog wel leuk, maar dit is in mijn ogen een complete misstap. Flauwe grappen, de leuke gedeeltes zijn geschrapt, wel een verbetering van muziek trouwens, maar die parenclub was helemaal niks. Wat is er met Peter Heerschop gebeurd trouwens, ik vond 'm altijd wel grappig.
Ik vond het behoorlijk jammer allemaal, maar misschien kwam het doordat het de eerste aflevering was en wordt het beter.

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 1-04-2004, 02:20:13 »
Ik kreeg er een beetje een VARA-Laat-gevoel van. Af en toe kan ik er om glimlachen maar hard lachen, nou nee. Ik hoop dat het de komende weken leuker wordt. En anders zal ik het met de DVD moeten doen.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 1-04-2004, 18:35:35 »
Ik vond 't ook niet leuk zaterdag. Ik wil 't dit weekend wel nog 'n kans geven, maar als ik 't dan weer niet leuk vindt, denk ik niet dat ik nog ga kijken.  :( ::niet-ok::

Offline Yvje

• Forumlid
  • Be heppie!! : )
« Reactie #58 Gepost op: 14-04-2004, 17:31:16 »
Vroeger vond ik Kopspijkers wel  ::ok:: en keek ik er naar. Maar dan vooral het laatste gedeelte met het cabaret.
Maar nu met het nieuwe gedeelte...
cabaret weg, leuke dingen weg, en een heleboel flauwe, saaie dingen er voor terug!!!  ::niet-ok::
Het is zooo saai geworden dat ik liever wat anders doen dan dat ik daar naar kijk.

Weg met de nieuwe Kopspijkers!!!
Ze moeten gewoon alles weer terugveranderen en dan ga ik pas weer kijken... 
:-X
Smiling isn't a crime..

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #59 Gepost op: 14-04-2004, 21:41:34 »
het hele cabaret is niet weg hoor!!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!