Auteur Topic: Aflevering 4 opdracht 4.3 [Wolverhampton] "De weerwolven van Wolverhampton"  (gelezen 10551 keer)

Offline sjoeter

  • Forumlid
  • Aan de andere kant...
De eerste stemronde is helaas vaak een gok. En in het onfortuinlijke geval dat er een burger dood gaat tijdens de lynch, hebben de wolven er al drie vermoord. Het zou dus fijn zijn als we een wolf kunnen killen. Helaas hebben we nog zo weinig info dat het heel lastig is.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
lastig die eerste.

Om maar meteen mezelf bloot te geven. Ik weet dat Next vrij goed het spel kent. Bij de spelletjesdagen (kom ook eens!!!) wordt het vaak gespeeld. Dat maakt mij, Starlight en Pjotr dus verdacht. Tenminste als dat de gedachtegang is.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Ik zat ook al op dezelfde manier als Lukie te redeneren, maar we weten inderdaad niet zeker of dat de reden is om Next uit te schakelen, of dat het gewoon toeval is. Maar het is wel het enige aanknopingspunt dat we hebben.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Onder de NLers hier zullen er vast wel bij zijn die het spel al vaker gespeeld hebben dus ik richt me even tot jullie: zijn er bepaalde manieren hoe je kan ontdekken wie de wolven zijn? In de post van MV staat dat je vragen moet stellen, maar je kan toch niet vragen 'Ben jij een wolf?', dan kan die persoon nog altijd liegen of waarheid vertellen, beetje zelfde als bij de vraag 'Ben je de Mol?'..
Iemand die wel weet hoe je het kan ontdekken?
Lomperik..

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
hmmm onverwachte vragen zijn wel leuk bijvoorbeeld:

starlight je zat te redeneren net als mij. Maar waarom post je dan niet. Bang dat je ontmaskerd wordt als Next kenner ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Ik postte niet omdat ik het las op m'n telefoon (waar ik niet ingelogd ben) vlak voordat ik weg moest, en geen tijd had om in te loggen of m'n laptop op te starten (waar ik wel standaard ingelogd ben) en te reageren. Dus reageerde ik pas toen ik weer terug was, en toen had jij al gereageerd.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline catshee

  • Forumlid
Oké, Lukies bevestiging dat Next een bekende WvW'er is in combi met de namen die hij noemt ga ik voor Starlight of Pjotr deze eerst lynchstem. Waarschijnlijk Pjotr tenzij die nog wat van zich laat horen. Weinig anders om op af te gaan en helemaal random gaan is ook dom :P

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Vergeet Lukie niet. Die hoort ook in dat rijtje thuis.

Of heb je een reden om hem te willen sparen, catshee?
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Catshee, moet de lynchkeuze in dit topic gezegd worden dan? Ik dacht dat het via PM was?
Lomperik..

Offline catshee

  • Forumlid
Vergeet Lukie niet. Die hoort ook in dat rijtje thuis.

Of heb je een reden om hem te willen sparen, catshee?

Aangezien hij er zelf mee kwam wil ik dat soort eerlijkheid liever niet meteen afstraffen met een lynchstem. Betekend zeker niet dat Lukie daarom absoluut geen wolf kan zijn, maar misschien dat iemand daar met een wat interessantere rol dan burger meer duidelijkheid over kan brengen ;D

Catshee, moet de lynchkeuze in dit topic gezegd worden dan? Ik dacht dat het via PM was?

Het is altijd wel zo handig om van te voren je redenering voor je stem uit te leggen, zeker als je dadelijk geluncht wordt en mogelijk wel op een heel goed spoor zat ;)

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
lastig die eerste.

Om maar meteen mezelf bloot te geven. Ik weet dat Next vrij goed het spel kent. Bij de spelletjesdagen (kom ook eens!!!) wordt het vaak gespeeld. Dat maakt mij, Starlight en Pjotr dus verdacht. Tenminste als dat de gedachtegang is.

Plus dat Next ook weleens de spelleiding op de spelletjesmiddagen heeft gehad van weerwolven.  Ik wordt er bij dat spel trouwens heel vaak als eerste uit gestemd,wat bijna nooit nodig blijkt te zijn. Overigens had je kunnen zien dat ik niet online ben geweest sinds dat deze opdracht hier stond,ik heb alleen de PM waarin stond dat ik burger was in mijn mailbox gelezen en hoefde dus niet op het forum te komen,ik heb dus onmogelijk iemand kunnen vermoorden. Of terwijl: Ik ben geen wolf.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Maar Pjotr, je hebt nog gereageerd in Jeopardy op het moment dat die pm's werden verstuurd. Het lijkt mij dus goed mogelijk dat je toen wel nog je stem hebt uitgebracht. Aan de andere kant lijkt het me ook goed mogelijk dat Lukie dit gewoon zegt zodat hij zelf niet verdacht lijkt, terwijl hij wel gewoon een wolf is. Of misschien zijn jullie wel allebei weerwolven ::vergroot:: Maar aangezien de kans nu groot is dat ik zelf gelyncht word, moet ik maar proberen voor degene te gaan die waarschijnlijk de meeste stemmen krijgt. Maar wie dat is... nouja, ik heb nog 7 minuten om te kiezen ::)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Die PM kreeg ik om 23:32. Toen was ik net weg.  ;)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Goed de eerste lynchronde is voorbij ik ga zo bekendmaken wie op wie stemde en wie er het spel moet verlaten.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Eerste lynch
Jullie hebben allemaal een stem uitgebracht dus gaan we nu eens kijken wie er na deze lynch uit het spel ligt. En omdat het wie is de mol is doen we dat in stijl met rode en groene schermen :) Groen = door, rood = gelyncht en uit het spel. Daarnaast post ik wie op wie heeft gestemd deze ronde.

Bubbles
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Lukie4
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Pjotr
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Catshee
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Duncton
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
WouterV
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Starlight
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Sjoeter
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Nys-Fan
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wie stemde er op wie (Links de naam van de persoon waarop gestemd werd, rechts degene die daarop stemde(n))
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 4-02-2015, 20:06:49 door Mollenvanger-MV »

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Pjotr staat er 2x tussen en Catshee heeft blijkbaar op 2 mensen gestemd? :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Duncton heeft op Catshee gestemd, je moet ze omdraaien Starlight.
Lomperik..

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Pjotr staat er 2x tussen en Catshee heeft blijkbaar op 2 mensen gestemd? :P
Ik kan geloof ik echt niks meer goed doen... :( moet andersom zijn natuurlijk. Pjotr stemde op Lukie.

Offline catshee

  • Forumlid
Benieuwd naar Pjotr zijn rol ::hypocriet:: ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Pjotr was een...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)