Auteur Topic: Achter de schermen - De geheime biechten  (gelezen 35295 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #40 Gepost op: 13-07-2015, 01:19:31 »
Robbie comes to save the day in KTD

Dus nu vinden Luus, D*N en apekopje me ongeveer weer even lief en heb ik er Robbie, Miek en Meezter bijgekregen



Heey

Het is weer lang geleden dat ik heb gebiecht dus het is weer eens hoognodig tijd.

Eigelijk is er niet veel te vertellen.

Meezter gaat afvallen maar ik stem niet op hem zodat ik nogwel het vertrouwen heb van de "nieuwelingen" alliantie. Ondertussen denkik dat ik Nieky echtwel kan vertrouwen en dat wij samen ook echt de final 2 of 3 kunnen halen. Wouter en D*n gaan mij hier hopelijk bij helpen.

Ik denk trouwens dat iedereen Aapje en Wouter zijn aan het onderschatten. Ik denk niet dat die twee snel gaan weggestemd worden en als 1 van die twee in de finale staat gaan die ook winnen vrees ik.

Achja we zien we. "As long as it isnt me" #lovesandra


Groeten Molbelg





Maar dan blijkt opeens dat Bjorrn weggestemd is door 1 groot misverstand en dat Robbie zich helemaal niet buitengesloten hoefde te voelen :o
Biecht:
Dus... het is pijnlijk duidelijk geworden dat ik eigenlijk echt te weinig tijd heb. Ik heb enkele pm's gemist die niet meer als nieuw aangeduid stonden (waarschijnlijk omdat ik een keer automatisch ingelogd was omdat ik mijn browser opende en die nog op Realitynet stond) en laten dat nou nét de pm's geweest zijn waar ik op aan het wachten was van Lucy, D*N, Bjorrn en/of Aapje.
Ik heb ze dus totaal gemist en ben daardoor helemaal paranoid en geworden en voelde me opzij gezet in de alliance. Als gevolg heb ik heel het get Bjorrn out ding op poten gezet en nu blijkt het dus allemaal gewoon een dommekloot actie van mezelf geweest te zijn. Het beetje tijd dat ik in het spel kan steken is meestal met alle haast en snel lezen en vlug wat berichtjes sturen en dit komt er dan van. Bjorrn eigenlijk onterecht naar huis.

On the other hand waren Nieky en ik het er wel over eens dat we moesten uitkijken voor Lucy en D*N, want die hebben sowieso veel meer mensen geïndoctrineerd dan wij denken. En die zullen ons ook zonder verpinken zomaar wegstemmen. Dus misschien is het niet eens zo slecht dat we ons al van Bjorrn hebben ontdaan. Hell, ik heb zelfs miek zover gekregen om haar eeuwige bondgenoot Bjorrn weg te stemmen!
Maar ja, dan hadden we wel moeten winnen natuurlijk. Nu moeten we iemand wegstemmen en staan we sowieso in de minderheid. Want al reageerden Lucy, D*N en Aapje dat het allemaal wel ok was en we onze samenwerking gewoon doorzetten, ik moet dat eerst nog zien voor ik het geloof.

En ondertussen was iedereen het er bij ons wel over eens dat Meezter de volgende duidelijke keuze is om weg stemmen. Zijn eerdere inactiviteit doet hem nu de das om.



Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #41 Gepost op: 13-07-2015, 01:22:41 »
Robbie doet klikken. Ik had deze pm niet gezien maar het heeft uiteindelijk ook geen verschil gemaakt. Molbelg heeft zelf ook nog gezegd de regels niet goed begrepen te hebben en gedacht te hebben dat het doorgeven van de opdracht wel mocht. Maar uiteindelijk heeft het allemaal geen verschil gemaakt dus dit is gewoon opgelost :)

Mijn internet is hééél traag ineens. Ik heb verschillende upload sites geprobeerd en alles bleef haperen en heb het dan via whatsapp naar HIDM gestuurd, volgens mij nog binnen de tijd. Maar als dat niet geldig is, dan is het helaas maar zo.

Oh en dan nog iets, ik heb heel even getwijfeld, maar ga het toch zeggen: iemand had me die opdracht al doorgestuurd. Maar ik heb hem nu pas voor het eerst gedaan omdat ik het eerlijk wil spelen en ik geef het nu ook aan jullie door omdat ik het eerlijk wil spelen, want ik zag dat er in je pm letterlijk stond om het niet door te geven. Dus vind ik het flauw dat die persoon dat gedaan heeft, wetende dat het al zoveel moeite kost om opdrachten te verzinnen en zoiets verpest het alleen maar.

Ik weet niet wat de consequenties zijn en heb liever ook niet dat bekend gemaakt wordt dat jullie door mij weten dat die persoon het heeft doorgestuurd.
Het was in ieder geval Molbelg... maar jullie weten het dus niet van mij. ;)

Intussen staat die file uploader al 10 minuten op 14 %, het wil echt niet werken. Hopelijk geldt mijn inzending via whatsapp en anders: jammer maar helaas. :)
Oh krijg net van HIDM antwoord dat het goed is. Thanks!!  ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #42 Gepost op: 13-07-2015, 01:22:51 »
wouterv heeft zin in Land 8:

Bijna ben ik er waar ik wou zijn. ik wou op zijn minst de juryfase halen en dit gaat hopelijk lukken, en dan nog zonder tegenstem... (afwachten)

Mijn alliantie met molbelg en robin loopt voorlopig nog goed maar helaas zijn we onderweg Nys en Meezter kwijtgeraakt. Met 3 zijn we kansloos, (zeker nu robin nog 2x een extra tegenstem krijgt) want er is een alliantie van 5 volgens mij
(D*n, Lucy, Max, Nieky en Aapje). Miek hoort daar mogelijk ook bij maar daar ben ik niet zeker van. Robbie is nog onbeslist volgens mij.

Het probleem waarmee ik nu zit is dat mijn robin bij mij zit en molbelg in de andere groep, dus we kunnen niet samenwerken. Probleem 2 is dat robin nog 2x een extra tegenstem gaat krijgen. dus als mijn groep moet stemmen, is robin een logisch slachtoffer. Maar we kunnen wel het spel op de wagen krijgen. Als hij en ik op Aapje en D*n zouden stemmen, hebben zij ook tegenstemmen en zou normaal gezien ik de enige zijn zonder tegenstem. Als ik dan laat blijken dat de stem op D*n van Aapje of Lucy komt, zit in hun alliantie al iets op de wagen.

De volgende scenario's heb ik bedacht
Als molbelgs team moet stemmen, moet molbelg op max stemmen, en hij  robbie  overtuigen om dit ook te doen heeft max 3 stemmen (extra tegenstem, molbelg en robbie). Als de andere samenstemmen op molbelg of Robbie wordt er naar tegenstemmen gekeken. Tegen robbie verliest max, tegen molbelg komt er een duel want telkens 1 tegenstem.
Hier was molbelg echter niet helemaal voor te vinden dus heb ik iets nieuws bedacht. Molbelg moet Miek betrekken bij de stemming. Want miek zit of niet in de grote alliantie of vanonder.

Molbelg ging contact opnemen bij robbie en miek. Robbie wil de grote alliantie wel breken en Miek moest hij overtuigen met volgende argumenten:
 a) ze heeft van hun groep de meeste tegenstemmen en als er een gelijkspel komt, ligt zij eruit
 b) hij moest haar final 4 beloven, want willen of niet (ik ben er nog altijd zeker van dat jij verantwoordelijk bent voor Nys' blindside) we hebben haar nog nodig.
Dan is het 4 stemmen voor max en ligt hij er al uit.

Indien Max er dan uitgaat heeft onze groep 5 spelers en de andere groep 4 spelers. Dan is er nog de returnée. Die moeten wij ook aan onze kant krijgen en zolang het niet bjorrn is, is er geen probleem. Want 5-5 kunnen we missen, zeker met Robins tegenstem.
Als die ook aan onze kant is, is het 6-4, en kunnen we ze één voor één wegwerken.

Dan zijn vermoedelijk wij 6 nog over. Maar dan moeten we onszelf elimineren.
Als eerste vertrekt dan best Robbie (te sterk), dan zijn we met 5 en dan maakt het mij niet
zozeer uit. Liefst de returnee (als dit LDH is, want te sterk), in elk ander geval (andere returnee, immuniteit LDH) stemmen we op Miek.

Dan is de top 4 ik, molbelg, robin en Miek/returnee en kunnen we het opdrachtenspel doen.
en dan zouden molbelg en ik de meeste kansen maken

Stel nu dat het toch robin is die eruit gaat, heb ik een B-plan.
Molbelg en ik blijven over van onze alliantie. Opnieuw moeten wij robbie, Miek en de returnee nodig. Dan is het 5 tegen 5. Dan moeten wij op Max stemmen want die krijgt dan nog extra tegenstem. Dan is het 6-5. en daarna kunnen we ze weer één voor één wegwerken.

indien beide eruit gaan, moeten we gewoon de 2 returnées en Robbie contacteren. Dan is het
5-5 maar qua tegenstemmen valt de returnée eruit. Dus hebben we opnieuw Miek nodig en werken we het rijtje af. Dan zou molbelg en ik moeten overblijven met 2 returnées of Miek.

Dat zou ideaal zijn, maar afwachten of het werkt...


IK WIL VRAAG
Shut up.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #43 Gepost op: 13-07-2015, 01:25:08 »
Arme Max heeft zijn eigen doodsvonnis getekend:

Een biecht, dat werd weer eens tijd.
Juist waar waren we gebleven. Volgens mij hadden we net afscheid genomen van Bjornnie



Goed, we gingen binnen 3 dagen een snel spelletje wie ben ik doen. Ik raad snel Ali B tussen het jaarlijkse voetbalspektakel Familie van M - aanhang van familie van M ( voor de geïnteresseerden eindigde het dit jaar in 7-5  :\'( ) en we staan 1-0 voor. Tactiek bedacht dat we weinig gingen vragen tot de rest ging gokken, komen er hints en zit er een vage survivordeelneemster op dat vliegtuig. Stom 1-1 dus.
Daarna kwam het paus Nielson de 1e debacle, laten we het daar maar niet over hebben. Sexy als ik dans zal nooit meer hetzelfde zijn :( 



Paniek alom want we verloren de opdracht waardoor het andere 'kamp' een meerderheid heeft. Maar paniekbiechten heb ik dit jaar nog niet gedaan ( goed hé, word ik vast geblindside dit jaar ) dus even de rust hervonden en D*N nog een keer laten beloven dat ie lucy echt echt wil dumpen. Prima joh  ::ok::
Meezter moest natuurlijk weg, Molbelg vast weer een stukje bozer, maar de final-2 blijft vast staan ondanks dat ik al zijn matties weggestemd heb.

Goed, samensmeltingsweekje : Altijd spannend, maar het valt mee. Er hoeft er maar MAXimaal 1 uit ons kamp weg. Max wilde overstappen, en is wat mij betreft de lul. Ik wil echt door met Robbie, miekje en Molbelg  ::jaja::

Filmpje moet gemaakt worden, dat kan ik niet. Heb me opgeworpen om iets met muziek te maken, prima uurtje aan gewerkt. Individueel opdrachtje gedaan, het kan me deze week niet zo heel veel schelen. Max weg is prima, winnen we is het ook prima dan mag kamp lucy iemand wegstemmen. Zolang Bjorrn maar niet terugkomt ben ik blij. LdH mag wel terugkomen van mij btw.

Maar Max is fanatiek een filmpje aan het maken, met wat beeldmateriaal van Robbie en we hadden wel wat goede ideeën, molbelg heeft veel Canadese mensjes geraden, dus misschien winnen we wel gewoon. Maar ik schat kamp Lucy wel beter in, in het landenspel.

Maar de paniek is dus weer weg. En in de paniekfase heb ik nog een geniaal plan bedacht. In land 8 ( in welk land zijn we nu xD ?) bied ik op zo'n gouden ticket. Niemand ( behalve D*N ) leest de regels goed en zo vergeet iedereen het. Vrijstelling voor Niekje, en goh in land 9 heb ik ook nog een vrijstelling. Daar denkt de rest in land 8 pas aan waardoor ik dan gevaar loop en zo'n goud ticketje wel handig is.
We zien wel hoe het verder gaat lopen. Ik heb lol, daar gaat het om :D

Klopt dit nog steeds ? Nu ik er tot het einde in blijf, wordt dit belangrijk want ik ga op 14 juli weg  ;D

catshee is teleurgesteld :(

I'm kinda bummed oot, eh... Aboot the videos...


I'm sorry, eh...


CANADA!!! ::love::


Omdat ik pas als laatste filmpje 1 zag was ik even bang dat er geen ijshockey in de filmpjes zat, maar dat had filmpje 1 gelukkig wel.

Maar ik miste toch de Maple Syrup, de Zamboni en Wolverine


En de Mountie


Al die geweldige artiesten maar geen Neil Young, Leonard Cohen of Robin Sparkles :\'(


Geen Heather of Neda, oké snap ik wel want die associeer ik alleen met Canada :P

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #44 Gepost op: 13-07-2015, 01:29:51 »
Wat een flutweek! Ik had amper tijd om iets te doen. Enkel dinsdagavond. En toen besloot mijn computer om tegen te werken. Ik heb het spel met de wereldkaart gedaan, maar dat ging al oertraag. Vervolgens wou ik mee dingen zoeken voor het Canada filmpje, maar het uploaden van 2 van mijn filmpjes duurde al 3 uur in totaal en ik kon tegelijkertijd niets anders doen, want dat was oertraag. Toen was het al middernacht en moest ik slapen want volgende dag weer vroeg op. En dat was het dan. Eigenlijk verdien ik het dus qua inzet voor de groep zelf om weggestemd te worden.

Maar goed, ik stem dan maar op de nieuwkomer (in ons groepje) Maxwest.


Bedankt voor het maken van het filmpje Max, ik vond je deze week echt een toffe kerel. Maar helaas voor jou wil ik het spel winnen en daar heb ik Robbie, Miek en Molbelg kei en keihard bij nodig  ::zwaai::



Hoe gaat Nieky de finale halen?



Jullie vragen je jullie nu af, waarom ik zo blij ben he?



Nou ik heb de perfecte tactiek bedacht om de finale te halen

Wouterv is namelijk met een voorstel naar Molbelg gekomen. Om samen met LdH en Robintc Lucy, Aapje en D*N eruit te mikken  ;D
Lucy en Aapje mogen weg. Lucy vertrouw ik niet, en Aapje gaat winnen als ze de finale haalt. D*N hebben we het later nog wel over.

Vervolgens zijn we met 7 over. Dan gaan we met de vier van ons kamp Robintc en LdH wegstemmen ( ahw )

Vervolgens zijn we nog met 5. Robbie-Molbelg-Ik-Miek en Wouterv
Ik ben maatjes met Molbelg, dus we moeten er nog 1 iemand bij hebben voor een meerderheid. Dat kan via mijn contact met Miek ( lijkt me wel het slimste nadat ze survivor al gewonnen heeft ) of via Molbelgs contact wouterv. En hopla ik sta in de finale en er gaat onderweg vast wat mist, but I don't give a shit.




Maar direct daarna wordt Nieky pas echt evil en sindsdien is zijn karma hem nooit meer goedgezind geweest:

Ik overweeg expres anders te stemmen. Is toch lachen : beetje chaos creëren, iemand raakt al zijn geld kwijt >:D

En mocht onverhoopt ik al mijn geld kwijtraken, dan hoef ik mijn baantje voorlopig niet op te zeggen  ;D

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #45 Gepost op: 13-07-2015, 01:31:20 »
D*N time

Ik had een biecht gemaakt maar die was opeens weer weg ofso dus inhaal biecht

Voor de proef bedacht ik me al hmmm het Siberië team is interessant. Toen zag ik de proef: een filmpje maken  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Siberië team:
Ldhmolletje met zijn computer skills, bjorn met zijn onhandigheid, nysfan en meezter met hun inactiviteit. Die zijn gedoemd mwuahahaha.

Daarnaast heb ik een nieuwe alliantie gevormd. De winnaarsalliantie, bestaande uit Nieky, Miek1999 en mijzelf. Dit aangezien Lucy en Aapje ook gewoon al hadden aangegeven mij weg te willen stemmen rond top 5/6.

Ik wil graag de finale halen, en dat gaat alleen op deze manier. Plus dat ik waarschijnlijk erg veel immuniteit moet winnen ;D.

Max had trouwens echt niet moeten overspringen naar het andere kamp. Hier zat ie veilig met Lucy, Aapje en mij. Plus dat hij gewoon een aardig iemand is, die nieuw is hier en ik zoals eerder vermeld graag met wat nieuwe mensen werk.

 ::joehoe::


Yay, we hebben de proef gewonnen  ::bravo::. Maar oh oh, drama queen detected. Nysfan please......


Ik kan er niets aan doen dat ik geweldig ben met geografie en ik dit spel al weet ik het hoe vaak heb gespeeld. Het was ook een immunity challenge bij twee andere survivors waar ik in heb gezeten en het was al een tijdje geleden een facebook hit. Ook heb ik deze al een keer gedaan toen ik nog op de middelbare school zat. Ik herhaal nog maar een keer: Ik speel wel gemeen, maar niet vals ::).

Ik ben eigenlijk ook een beetje beledigd. Ik bedoel dat ie het stelt als een feit dat ik niet slimmer ben dan Ldhmolletje vind ik niet erg complimenteus  ::pinokkio::. Al helemaal voor Luus trouwens, aangezien die echt f*cking slim is.

Na zijn eerste eliminatie vond ik Nysfan nog wel oké en had ik wel wat empathie dat ie het stom vond dat wesolini erin bleef. Maar nu ben ik blij dat ie weg is.


Ik was ook niet erg blij met Ldhmolletje terug in het spel. Ik bedoel dit betekend waarschijnlijk dat hij de jury fase heeft gehaald en aangezien Ldhmolletje zelf ook geen gameplay heeft, stemt ie ook nooit op degene met de beste gameplay. Dus wat mij betreft is hij weer weg voordat je met je ogen kan knipperen.

Arme Max :(. Ik weet niet precies wat het beste voor mij was, Molbelg of Max eruit. Maar het was in beide gevallen niet leuk. Hoop dat Max wel weer meedoet aan een ander spel op RN :). Robin Hood had gewoon moeten overstappen ofso, daar hebben we ook helemaal niets aan gehad tijdens de proef.

Later nog een biecht en dan ben ik weer bij ;D.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #46 Gepost op: 13-07-2015, 01:32:13 »
Lijstjeeees:

Wie is het grappigst? Lucy op 4
D*N
Robbie
Nieky
Aapje
Robin
Molbelg
Miek1999
LdHmolletje

Met wie zou je het minst graag op reis gaan? Lucy op 7
LdHmolletje
Robin
Molbelg
Miek1999
Wouter
Robbie
Nieky
Aapje
D*N

Wie is het saaist? Lucy op 7
LdHmolletje
Miek1999
Wouter
Robin
Robbie
Molbelg
Nieky
Aapje
D*N

Wie houdt nooit zijn mond? Lucy op 3
D*N
LdHmolletje
Molbelg
Aapje
Robbie
Nieky
Robin
Molbelg
Wouter
Wie is het meest sociaal? Lucy op 2
Aapje
Nieky
Robbie
D*N
Robin
Molbelg
Wouter
Miek1999
LdHmolletje

Wie gaat DWDW15 winnen? Lucy op 2 *voelt zich een beetje arrogant worden*
Nieky
Molbelg
Wouter
D*N
Robbie
Aapje
LdHmolletje
Robin
Miek1999

Wie vertrouw je het meest? Lucy op 1 *voelt zich nog arroganter*
Aapje
Nieky
Wouter
Robbie
D*N
Robin
Miek1999
LdHmolletje
Molbelg

Wie verdient het het minst om nog in dit spel te zitten? Lucy op 6
LdHmolletje
Miek1999
Robin
Molbelg
Robbie
Wouter
D*N
Aapje
Nieky

Wie kan wel een wake-up call gebruiken? Lucy op 5
LdHmolletje
Robbie
Miek1999
Robin
Wouter
Molbelg
Nieky
Aapje
D*N

Wie zou er deze ronde afvallen als jij het voor het zeggen had? Lucy op 4
LdHmolletje
Robin
Molbelg
Miek1999
D*N
Wouter
Robbie
Nieky
Aapje
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #47 Gepost op: 13-07-2015, 01:32:49 »
Dus ik geef een top 9 en gok daarna ook waar ik zelf denk te staan, right? Als ik het fout heb gedaan, laat maar weten!

1. Wie is het grappigst?
1. D*N
2. Lucy
3. Nieky
4. Robin
5. Aapje
6. Molbelg
7. Miek
8. Wouter
9. LdH

(Ik gok hier zelf op de 3e plaats te staan)

2. Met wie zou je het minst graag op reis gaan?
1. LDH
2. Robin
3. Wouter
4. Molbelg
5. Miek
6. Aapje
7. D*N
8. Nieky
9. Lucy

(Ik gok zelf op de 6e plaats te staan)

3. Wie is het saaist?
1. LDH
2. Robin
3. Miek
4. Aapje
5. Wouter
6. Molbelg
7. Nieky
8. Lucy
9. D*N

(Ik gok dat ik op de 6e plaats sta)

4. Wie houdt nooit z'n mond?
1. D*N
2. Wouter
3. Robin
4. Nieky
5. LdH
6. Molbelg
7. Lucy
8. Miek
9. Aapje

(Ik gok dat ik op de 7e plaats sta)

5. Wie is het meest sociaal?
1. D*N
2. Lucy
3. Nieky
4. Aapje
5. Robin
6. Molbelg
7. Miek
8. Wouter
9. LdH

(Ik sta op plaats 5?)

6. Wie gaat De Wonderen der Wereld 2015 winnen?
1. Lucy
2. Nieky
3. D*N
4. Aapje
5. Molbelg
6. Miek
7. Robin
8. Wouter
9. LdH

(Ik sta op plaats 4?)

7. Wie vertrouw je het meest?
1. Nieky
2. Miek
3. Aapje
4. Lucy
5. LDH
6. D*N
7. Molbelg
8. Wouter
9. Robin

(Ik sta op 5?)

8. Wie verdient het het minst om nog in dit spel te zitten?
1. Aapje
2. LDH
3. Molbelg
4. Robin
5. Wouter
6. Nieky
7. Miek
8. Lucy
9. D*N

(Ik sta op 5?)

9. Wie kan wel een wake-upcall gebruiken?
1. Aapje
2. Molbelg
3. D*N
4. Lucy
5. Robin
6. Wouter
7. LDH
8. Miek
9. Nieky

(Ik sta op 5?)

10. Wie zou er deze ronde afvallen als jij het voor het zeggen had?
1. D*N
2. Aapje
3. Lucy
4. Robin
5. Wouter
6. LDH
7. Molbelg
8. Miek
9. Nieky

(Ik sta op 6?)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #48 Gepost op: 13-07-2015, 01:33:22 »
Mijn antwoorden:
1. Wie is het grappigst?
1. Nieky
2. Lucy
3. Aapje
4. Robbie
5. Molbelg
6. Wouterv
7. Miek1999
8. Robindtc
9. Ldhmolletje

2. Met wie zou je het minst graag op reis gaan?
1. Ldhmolletje
2. Robindtc
3. Wouterv
4. Robbie
5. Miek1999
6. Molbelg
7. Aapje
8. Nieky
9. Lucy

3. Wie is het saaist?
1. Ldhmolletje ( ::slaap:: )
2. Robindtc ( ::slaap:: )
3. Miek1999
4. Molbelg
5. Wouterv
6. Robbie
7. Aapje
8. Nieky
9. Lucy

4. Wie houdt nooit z'n mond?
1. Lucy
2. Ldhmolletje
3. Nieky
4. Robbie
5. Wouterv
6. Aapje
7. Molbelg
8. Miek1999
9. Robindtc

5. Wie is het meest sociaal?
1. Lucy
2. Aapje
3. Nieky
4. Robbie
5. Wouterv
6. Miek1999
7. Molbelg
8. Ldhmolletje
9. Robindtc

6. Wie gaat De Wonderen der Wereld 2015 winnen?
1. Aapje
2. Lucy
3. Nieky
4. Miek1999
5. Robbie
6. Wouterv
7. Molbelg
8. Ldhmolletje
9. Robindtc

7. Wie vertrouw je het meest?
1. NIEMAND Molbelg (wauw als je nu kijkt naar dwdw1)
2. Miek1999 (final 3)
3. Nieky (final 3, maar is slimmer dan miek)
4. Aapje
5. Lucy
6. Robbie
7. Wouterv
8. Robindtc
9. Ldhmolletje

8. Wie verdient het het minst om nog in dit spel te zitten?
1. Ldhmolletje (lag er al uit)
2. Robindtc (joehoe)
3. Miek1999
4. Robbie
5. Nieky
6. Molbelg
7. Aapje
8. Wouterv
9. Lucy

9. Wie kan wel een wake-upcall gebruiken?
1. Ldhmolletje (*judging you*)
2. Wouterv (hoe durf je mij te targetten, *slaps*)
3. Robindtc (Alleen om te kijken of ie nog leeft)
4. Robbie (gayfight wooh wooh)
5. Lucy
6. Miek
7. Aapje
8. Molbelg
9. Nieky

10. Wie zou er deze ronde afvallen als jij het voor het zeggen had?
1. Ldhmolletje
2. Wouterv
3. Robbie
4. Robindtc
5. Lucy
6. Aapje
7. Nieky
8. Miek1999
9. Molbelg

Mijn geschatte plaats:
1. Wie is het grappigst?
1ste pfoe
2. Met wie zou je het minst graag op reis gaan?
4de
3. Wie is het saaist?
10de
4. Wie houdt nooit z'n mond?
1ste
5. Wie is het meest sociaal?
2de
6. Wie gaat De Wonderen der Wereld 2015 winnen?
3de
7. Wie vertrouw je het meest?
6de
8. Wie verdient het het minst om nog in dit spel te zitten?
10de
9. Wie kan wel een wake-upcall gebruiken?
6de
10. Wie zou er deze ronde afvallen als jij het voor het zeggen had?
4de
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #49 Gepost op: 13-07-2015, 01:33:50 »
En tussendoor ineens dit:

Ik bied 100 euro op het gouden vliegtuigticket :D

DUM DUM DUM
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #50 Gepost op: 13-07-2015, 01:38:59 »
1. Wie is het grappigst?
-1: D*N
-2: Nieky
-3: Aapje
-4: Molbelg
-5: Miek1999
-6: Lucy
-7: wouterv
-8: Robbie
-9: Robin

2. Met wie zou je het minst graag op reis gaan?
-1: Aapje
-2: D*N
-3: Lucy
-4: Miek1999
-5: Robin
-6: Molbelg
-7: Nieky
-8: Wouterv
-9: Robbie

3. Wie is het saaist?
-1: Robin
-2: Robbie
-3: Wouterv
-4: Aapje
-5: Molbelg
-6: Miek1999
-7: Lucy
-8: Nieky
-9: D*N

4. Wie houdt nooit z'n mond?
-1: D*N
-2: Nieky
-3: Lucy
-4: Wouterv
-5: Robbie
-6: Aapje
-7: Molbelg
-8: Miek1999
-9: Robin

5. Wie is het meest sociaal?
-1: Robbie
-2: Miek1999
-3: Wouterv
-4: Molbelg
-5: Aapje
-6: Robin
-7: Nieky
-8: D*N
-9: Lucy

6. Wie gaat De Wonderen der Wereld 2015 winnen?
-1: Aapje
-2: Nieky
-3: Miek1999
-4: Molbelg
-5: Lucy
-6: Wouterv
-7: Robbie
-8: Robin
-9: D*N

7. Wie vertrouw je het meest?
-1: Wouterv
-2: Robbie
-3: Miek1999
-4: Molbelg
-5: Robin
-6: Nieky
-7: Aapje
-8: D*N
-9: Lucy

8. Wie verdient het het minst om nog in dit spel te zitten?
-1: Miek1999
-2: Molbelg
-3: Nieky
-4: Robbie
-5: Wouterv
-6: Aapje
-7: Robin
-8: Lucy
-9: D*N

9. Wie kan wel een wake-upcall gebruiken?
-1: Robin
-2: Robbie
-3: Miek1999
-4: Nieky
-5: Molbelg
-6: Lucy
-7: Aapje
-8: Wouterv
-9: D*N

10. Wie zou er deze ronde afvallen als jij het voor het zeggen had?
-1: D*N
-2: Aapje
-3: Nieky
-4: Lucy
-5: Miek1999
-6: Robin
-7: Molbelg
-8: Wouterv
-9: Robbie

Eigen posities:
1. Wie is het grappigst?
LdH: 10
2. Met wie zou je het minst graag op reis gaan?
LdH: 6
3. Wie is het saaist?
LdH: 4
4. Wie houdt nooit z'n mond?
LdH: 8
5. Wie is het meest sociaal?
LdH: 3
6. Wie gaat De Wonderen der Wereld 2015 winnen?
LdH: 6
7. Wie vertrouw je het meest?
LdH: 2
8. Wie verdient het het minst om nog in dit spel te zitten?
LdH: 5
9. Wie kan wel een wake-upcall gebruiken?
LdH: 5
10. Wie zou er deze ronde afvallen als jij het voor het zeggen had?
LdH: 7
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #51 Gepost op: 13-07-2015, 01:39:29 »
Heey Next en Hidm,

Hier zijn mijn antwoorden voor de zelfkennis opdracht:
1. Wie is het grappigst?

1. D*N
2. Robbieazerty
3. Molbelg
4. Lucy
5. Aapje
6. Nieky
7. LdH
8. Wouterv
9. Robindtc

2. Met wie zou je het minst graag op reis gaan?

1. Robindtc
2. LdH
3. Wouterv
4. Lucy
5. Robbieazerty
6. Aapje
7. Nieky
8. Molbelg
9. D*N

3. Wie is het saaist?

1. Robindtc
2. Wouterv
3. LdH
4. Robbieazerty
5. Nieky
6. Lucy
7. Aapje
8. D*N

4. Wie houdt nooit z'n mond?

1. D*N
2. Lucy
3. Aapje
4. Nieky
5. Molbelg
6. LdH
7. Robbieazerty
8. Wouterv
9. Robindtc

5. Wie is het meest sociaal?

1. Nieky
2. Molbelg
3. Robbieazerty
4. D*N
5. Aapje
6. Lucy
7. LdH
8.Wouterv
9. Robindtc

6. Wie gaat De Wonderen der Wereld 2015 winnen?

1. D*N
2. Aapje
3. Nieky
4. Lucy
5. Robbieazerty
6. Wouterv
7. Molbelg
8. LdH
9. Robindtc

7. Wie vertrouw je het meest?

1. Nieky
2. D*N
3. Robbieazerty
4. Molbelg
5. LdH
6. Wouterv
7. Robindtc
8. Aapje
9. Lucy

8. Wie verdient het het minst om nog in dit spel te zitten?

1. LdH
2. Robindtc
3. Molbelg
4. Wouterv
5. Lucy
6. Aapje
7. D*N
8. Robbieazerty
9. Nieky

9. Wie kan wel een wake-upcall gebruiken?

1. Lucy
2. Aapje
3. Molbelg
4. Robindtc
5. LdH
6. D*N
7. Wouterv
8. Nieky
9. Robbieazerty

10. Wie zou er deze ronde afvallen als jij het voor het zeggen had?

1. Lucy
2. Aapje
3. Robindtc
4. Wouterv
5. LdH
6. Molbelg
7. Robbieazerty
8. D*N
9. Nieky

Waar ik denk dat ik zelf sta:
1. Wie is het grappigst? Plaats 8
2. Met wie zou je het minst graag op reis gaan? Plaats 2
3. Wie is het saaist? Plaats 2
4. Wie houdt nooit z'n mond? Plaats 6
5. Wie is het meest sociaal? Plaats 5
6. Wie gaat De Wonderen der Wereld 2015 winnen? Plaats 7
7. Wie vertrouw je het meest? Plaats 5
8. Wie verdient het het minst om nog in dit spel te zitten? Plaats 2
9. Wie kan wel een wake-upcall gebruiken? Plaats 4
10. Wie zou er deze ronde afvallen als jij het voor het zeggen had? Plaats 3

 ::zwaai::

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #52 Gepost op: 13-07-2015, 01:39:59 »
1. Wie is het grappigst?
1) D*n
2) Robbie
3) Nieky
4) Molbelg
5) Robin
6) Ldh
7) Lucy
8 ) Aapje
9) Miek1999

2. Met wie zou je het minst graag op reis gaan?

1) Miek1999
2) D*n
3) Aapje
4) Lucy
5) LDh
6) Robbie
7) Robin
8 ) Molbelg
9) Nieky

3. Wie is het saaist?

1) Miek1999
2) Aapje
3) Nieky
4) Robin
5) Molbelg
6) Robbie
7) Ldh
8 ) Lucy
9) D*n

4. Wie houdt nooit z'n mond?

1) D*n
2) Robbie
3) Lucy
4) Nieky
5) Aapje
6) Ldh
7) Molbelg
8 ) Robin
9) Miek1999

5. Wie is het meest sociaal?

1) Robbie
2) Molbelg
3) D*n
4) Lucy
5) Aapje
6) Ldh
7) Robin
8 ) Nieky
9) Miek1999

6. Wie gaat De Wonderen der Wereld 2015 winnen?

1) Robbie
2) Lucy
3) Molbelg
4) Aapje
5) D*n
6) Ldh
7) Robin
8 ) Nieky
9) Miek1999

7. Wie vertrouw je het meest?

1) Robin
2) Molbelg
3) Ldh
4) robbie
5) Miek
6) Lucy
7) Aapje
8 ) Nieky
9) D*N

8. Wie verdient het het minst om nog in dit spel te zitten?

1) Miek
2) D*n
3) Aapje
4) Ldh
5) Lucy
6) Robin
7) Nieky
8 ) Molbelg
9) Robbie


9. Wie kan wel een wake-upcall gebruiken?

1) molbelg
2) Nieky
3) D*N
4) Robin
5) Lucy
6) Miek
7) Aapje
8 ) Robbie
9) Ldh

10. Wie zou er deze ronde afvallen als jij het voor het zeggen had?

1) D*N
2) Robbie
3) Nieky
4) Aapje
5) Lucy
6) Molbelg
7) Miek
8 ) Robin
9) Ldh

Mijn plaats
1. Wie is het grappigst?
plaats 7

2. Met wie zou je het minst graag op reis gaan?
plaats 4

3. Wie is het saaist?
plaats 3

4. Wie houdt nooit z'n mond?
plaats 8

5. Wie is het meest sociaal?
plaats 5

6. Wie gaat De Wonderen der Wereld 2015 winnen?
plaats 4

7. Wie vertrouw je het meest?
plaats 2

8. Wie verdient het het minst om nog in dit spel te zitten?
plaats 6

9. Wie kan wel een wake-upcall gebruiken?
plaats 5

10. Wie zou er deze ronde afvallen als jij het voor het zeggen had?
plaats 8
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #53 Gepost op: 13-07-2015, 01:40:41 »
Tja, deze had iedereen al gezien:

1. Wie is het grappigste?

1) D*N
2) NIEKY
3) ROBBIE
4) LUCY
5) WOUTER
6) AAPJE
7) MIEKE
8) LDH
9) ROBIN
MEZELF: 6DE

2. Met wie wil je niet op reis?

1) LDH
2) AAPJE
3) ROBIN
4) MIEKE
5) LUCY
6) D*N
7) ROBBIE
8) NIEKY
9) WOUTER
MEZELF: 4DE

3. Wie is het saaiste

1) LDH
2) ROBIN
3) MIEKE
4) AAPJE
5) WOUTER
6) LUCY
7) ROBBIE
8) NIEKY
9) D*N
MEZELF: 5DE

4. Wie praat het meeste?

1) D*N
2) ROBBIE
3) NIEKY
4) LUCY
5) AAPJE
6) MIEKE
7) LDH
8) ROBIN
9) WOUTER
MEZELF: 5DE

5. Wie is het sociaalste

1) D*N
2) ROBBIE
3) NIEKY
4) AAPJE
5) LUCY
6) WOUTER
7) LDH
8) MIEKE
9) ROBIN
MEZELF: 6DE

6. Wie gaat er DWDW winnen?

1) WOUTER
2) ROBBIE
3) NIEKY
4) MIEKE
5) ROBIN
6) LDH
7) AAPJE
8) D*N
9) LUCY

MEZELF: 3DE

7. Wie vertrouw je het meeste?

1) ROBIN
2) LDH
3) WOUTER
4) ROBBIE
5) MIEKE
6) NIEKY
7) AAPJE
8) D*N
9) LUCY
MEZELF: 3DE

8. Wie verdiend het minste nog in het spel te zitten?

1) ROBIN
2) MIEKE
3) ROBBIE
4) AAPJE
5) LDH
6) WOUTER
7) NIEKY
8) LUCY
9) D*N
MEZELF: 4DE
9.Wie heeft er een wake-up call nodig?

1) ROBIN
2) AAPJE
3) LUCY
4) WOUTER
5) LDH
6) MIEKE
7) ROBBIE
8) D*N
9) NIEKY
MEZELF: 6DE

10. Wie mag er van jou nu afvallen?

1) LUCY
2) D*N
3) AAPJE
4) ROBIN
5) LDDH
6) NIEKY
7) WOUTER
8) ROBBIE
9) MIEKE
MEZELF: 6DE

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #54 Gepost op: 13-07-2015, 01:41:28 »
Van de immuniteit opdracht:
http://prntscr.com/7g1jev

Opdracht Zelfkennis

Wie is het grappigst?
1. D*N
2. Robbieazerty
3. Lucy
4. Nieky
5. Miek1999
6. Molbelg
7. Aapje16
8. WouterV
9. Ldhmolletje


Met wie zou je het minst graag op reis gaan?
1. Lucy
2. Nieky
3. Miek1999
4. Aapje16
5. Ldhmolletje
6. D*N
7. Molbelg
8. WouterV

 
Wie is het saaist?
1. Aapje16
2. Ldhmolletje
3. Molbelg
4. Miek1999
5. Nieky
6. Lucy
7. WouterV
8. Robbieazerty
9. D*N

4. Wie houdt nooit z'n mond?
1. D*N
2. Lucy
3. Robbieazerty
4. Nieky
5. Molbelg
6. Miek1999
7. Aapje16
8. WouterV
9. Ldhmolletje


5. Wie is het meest sociaal?
1. D*N
2. Robbieazerty
3. Ldhmolletje
4. WouterV
5. Molbelg
6. Lucy
7. Nieky
8. Aapje16
9. Miek1999



6. Wie gaat De Wonderen der Wereld 2015 winnen?
1. WouterV
2. Ldhmolletje
3. D*N
4. Nieky
5. Aapje16
6. Molbelg
7. Robbieazarty
8. Miek1999
9. Lucy

7. Wie vertrouw je het meest?
1. WouterV
2. Molbelg
3. Ldhmolletje
4. D*N
5. Robbieazerty
6. Nieky
7. Aapje16
8. Miek1999
9. Lucy


8. Wie verdient het het minst om nog in dit spel te zitten?
1. D*N (enkel omdat hij al is gewonnen heeft...)
2. Miek1999
3. Lucy
4. Ldhmolletje
5. Robbieazerty
6. Nieky
7. Aapje16
8. WouterV
9. Molbelg



9. Wie kan wel een wake-upcall gebruiken?
1. Lucy
2. D*N
3. Robbieazerty
4. WouterV
5. Nieky
6. Molbelg
7. Miek1999
8. Aapje16
9. Ldhmolletje

10. Wie zou er deze ronde afvallen als jij het voor het zeggen had?
1. Lucy
2. D*N
3. Miek1999
4. Ldhmolletje
5. Nieky
6. Robbieazerty
7. Aapje16
8. Molbelg
9. WouterV

Eigen posities
Vraag 1:  9e
Vraag 2:  7e
Vraag 3:  9e
Vraag 4:  7e
Vraag 5:  8e
Vraag 6:  6e
Vraag 7:  5e
Vraag 8:  8e
Vraag 9:  6e
Vraag 10: 4e
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #55 Gepost op: 13-07-2015, 01:42:01 »
Bij deze mijn ranking!

1. Wie is het grappigst?   
1.   D*N
2.   Robbieazerty
3.   Nieky
4.   Molbelg
5.   LdHmolletje
6.   Lucy
7.   Miek1999
8.   Wouterv
9.   Robindtc
2. Met wie zou je het minst graag op reis gaan?
1.   LdHmolletje
2.   Miek1999
3.   Molbelg
4.   Wouterv
5.   Robindtc
6.   Lucy
7.   D*N
8.   Nieky
9.   Robbieazerty
3. Wie is het saaist?
1.   LdHmolletje
2.   Miek1999
3.   Wouterv
4.   Robintdc
5.   Nieky
6.   Robbieazerty
7.   Lucy
8.   Molbelg
9.   D*N
4. Wie houdt nooit z'n mond?
1.   LdHmolletje
2.   D*N
3.   Lucy
4.   Molbelg
5.   Wouterv
6.   Robindtc
7.   Miek1999
8.   robbieazerty
9.   Nieky
5. Wie is het meest sociaal?
1.   Lucy
2.   Robbieazerty
3.   D*N
4.   Nieky
5.   Miek1999
6.   LdHmolletje
7.   Wouterv
8.   Robindtc
9.   Molbelg
6. Wie gaat De Wonderen der Wereld 2015 winnen?
1.   D*N
2.   Niek
3.   Lucy
4.   Robbieazerty
5.   LdHmolletje
6.   Miek1999
7.   Wouterv
8.   Robindtc
9.   Molbelg
7. Wie vertrouw je het meest?
1.   Lucy
2.   D*N
3.   Robbieazerty
4.   Nieky
5.   LdHmolletje
6.   Miek1999
7.   Wouterv
8.   Robindtc
9.   Molbelg
8. Wie verdient het het minst om nog in dit spel te zitten?
1.   Wouterv
2.   Miek1999
3.   Robindtc
4.   Molbelg
5.   Nieky
6.   D*N
7.   Lucy
8.   Robbieazerty
9.   LdHmolletje
9. Wie kan wel een wake-upcall gebruiken?
1.   LdHmolletje
2.   Wouterv
3.   Molbelg
4.   Miek1999
5.   Robintdc
6.   D*N
7.   Lucy
8.   Robbieazerty
9.   Nieky
10. Wie zou er deze ronde afvallen als jij het voor het zeggen had?
1.   Molbelg
2.   Robindtc
3.   Wouterv
4.   D*N
5.   Lucy
6.   Miek1999
7.   LdHmolletje
8.   Nieky
9.   Robbieazerty


Waar ik zou eindigen:
1. Wie is het grappigst?
6
2. Met wie zou je het minst graag op reis gaan?
5
3. Wie is het saaist?
7
4. Wie houdt nooit z'n mond?
5
5. Wie is het meest sociaal?
3
6. Wie gaat De Wonderen der Wereld 2015 winnen?
2
7. Wie vertrouw je het meest?
1
8. Wie verdient het het minst om nog in dit spel te zitten?
8
9. Wie kan wel een wake-upcall gebruiken?
3
10. Wie zou er deze ronde afvallen als jij het voor het zeggen had?
6

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #56 Gepost op: 13-07-2015, 01:42:25 »
Wie is het grappigst?
1.   Robbie
2.   D*N
3.   Wouterv
4.   Molbelg
5.   Aapje
6.   Lucy
7.   Robintc
8.   Miek
9.   LdHmolletje
Eigen plek : 2

2. Met wie zou je het minst graag op reis gaan?
1.   Robintc
2.   Wouterv
3.   LdHmolletje
4.   Lucy
5.   Miek
6.   Mobelg
7.   D*N
8.   Aapje
9.   Robbie
Eigen plek : 7

3. Wie is het saaist?
1.   Miek
2.   Robintc
3.   LdHmolletje
4.   Wouterv
5.   Molbelg
6.   Aapje
7.   Lucy
8.   Robbie
9.   D*N
Eigen plek : 8


4. Wie houdt nooit z'n mond?
1.   D*N
2.   Lucy
3.   LdHmolletje
4.   Aapje
5.   Wouterv
6.   Molbelg
7.   Robbie
8.   Robintc
9.   Miek
Eigen plek : 4

5. Wie is het meest sociaal?
1.   Robintc ( moet wel als robinhood)
2.   Aapje
3.   Molbelg
4.   Robbie
5.   Miek
6.   LdHmolletje
7.   D*N
8.   Lucy
9.   Wouterv
Eigen plek : 5

6. Wie gaat De Wonderen der Wereld 2015 winnen?
1.   Aapje
2.   Molbelg
3.   Robbie
4.   Lucy
5.   Wouterv
6.   Robintc
7.   Miek
8.   LdHmolletje
9.   D*N
Eigen plek : 3

7. Wie vertrouw je het meest?
1.   Aapje
2.   D*N
3.   Lucy
4.   Miek
5.   Molbelg
6.   LdHmolletje
7.   Robintc
8.   Wouterv
9.   Robbie
Eigen plek : 5

8. Wie verdient het het minst om nog in dit spel te zitten?
1.   LdHmolletje
2.   Aapje
3.   Miek
4.   Robintc
5.   Wouterv
6.   Molbelg
7.   Lucy
8.   Robbie
9.   D*N
Eigen plek : 6

9. Wie kan wel een wake-upcall gebruiken?
1.   LdHmolletje
2.   Robbie
3.   Robintc
4.   Molbelg
5.   D*N
6.   Miek
7.   Aapje
8.   Wouterv
9.   Lucy
Eigen plek : 5

10. Wie zou er deze ronde afvallen als jij het voor het zeggen had?
1.   LdHmolletje
2.   Wouterv
3.   Robintc
4.   Molbelg
5.   Miek
6.   Robbie
7.   Aapje
8.   Lucy
9.   D*N
Eigen plek : 6

Ik hoop dat ie klopt :)

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #57 Gepost op: 13-07-2015, 01:43:13 »
Nieky doet het gewoon:

Ik heb mijn stem bepaald op kansrekening
De kans dat ik mijn geld kwijtraak is 10%
De kans dat een concurrent zijn geld kwijtraakt is 90%
Dus het lijkt me altijd verstandig om ervoor te zorgen dat we niet unaniem zijn.
En ik wou lol maken dit spel  :-X
Nu alleen duimen dat ik niet de lul ben.
Statistisch gezien moet het goed komen...

Dan rest de vraag : Op wie gaan we stemmen ?
- Lucy natuurlijk niet, want dan wordt ze paranoia en dat willen we niet
- Aapje natuurlijk niet , want dan wordt het misschien unaniem
- D*N, ja leuk iemand om te kutten, natuurlijk : Lucy kan paranoia worden, maar die zijn slim genoeg de redenatie om te draaien dat het iemand van Molbelg/LdH etc is om D*N verdacht te maken. En een D*N-stem gaat er echt niet voor zorgen dat Lucy een ticket koopt. Eerder dat D*N dat doet

Dus mijn stem voor immuniteit gaat naar



En nu kijken of het lachen of huilen wordt


Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #58 Gepost op: 13-07-2015, 01:44:00 »
Robbie ontbreekt bij je tweede vraag Robin

Weet het lijstje niet meer uit m'n hoofd, maar zet hem maar op nummer 7. En diegene op 7 naar 8 enzovoort

Oke
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #59 Gepost op: 13-07-2015, 01:45:10 »
Er is helemaal niks gebeurd de laatste dagen



Oké, misschien toch wel een beetje



Voor alle idioten die het nog niet door hadden, ik was degene die op D*N heeft gestemd. Het eerste uur voelde ik me echt van :



Maar dat ging al snel over in een



D*N ging namelijk volledig tegen de regels in een klopjacht op stemmen en screenshots beginnen, en binnen no time was duidelijk dat ik de lul was die anders heeft gestemd



Aapje en Lucy haten me nu sowiezo. D*N zegt van niet. Maar ik moest via Molbelg horen dat hij me ontmaskerd had :(.
Ik even met D*N geappt, uitgelegd waarom, en hij zou het echt echt echt niet tegen Robbie vertellen. Volgende dag pmt Robbie ( de schat  ::love:: ) me dat D*N heeft gezegd dat ik de verrader was.
Dus D*N, our friendship is over :



Maar we hadden met het groepje al afgesproken op Lucy te gaan. Ja die moet er ook uit, maar de kans dat D*N immuniteit gaat winnen de komende rondes is denk ik groter dan dat Lucy dat doet. De kans dat D*N een gouden ticket koopt acht ik dan ook weer groter. Dus het is allemaal heel tricky.



Als D*N in de volgende ronde dat hij ooit een keer geen immuniteit wint zo'n ticket koopt dan kan ie toch wel eens ver geraken.

Dat ticket is voor deze stemming ook een doorn in het oog. Zoals we nu stemmen, 4 op Lucy en 3 op D*N. Kan alleen Robin eruit als Lucy een ticket koopt ( terwijl molbelg daarop al 90 geboden heeft ) en ze alledrie op Robin gaan en niet op LdHmolletje want Robin schijnt nog een tegenstem te krijgen.



Maargoed zelfs als dat dramascenario gebeurt dan is Robin eruit, hebben we nog steeds een meerderheid, en moeten we maar een week met het gezeik van Lucy en co leven. Ik ontwijk de groepsapp wel  ::ohno::

Oja, Robbie vind het trouwens leuk dat ik de dramaqueen in me losliet. Liegt ie vast, maar ik wil met Robbie naar de halve finale nu. En met Molbelg, en met een Dummy  :D
Het gaat vast helemaal fout met de te winnen immuniteit en vliegtickets. Dus voordat D*N weg is zijn we eeuwen verder.

De lijstjesopdracht is ook leuk ( en niet ).
Ik sta het meest positief bij
- Liefst op vakantie
- Ik ga winnen
- Ik ben te vertrouwen
- Ik heb geen wake-up-call nodig
- En ik mag blijven

Nadeel aan die opdracht is dat het nu best obvious aan het worden is dat we D*N of Lucy gaan blindsiden  ::rofl::

En blindsides zijn pas blindsides als ze onverwacht komen, anders kan iemand zich er nog tegen wapenen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.