Auteur Topic: Achter de schermen - De geheime biechten  (gelezen 35320 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #60 Gepost op: 13-07-2015, 01:46:40 »
Nieks 1000e plan:

Ik heb opeens een gevaarlijk plan  ::oink::

Ik kan Molbelg tegen D*N laten zeggen, dat ik met een paar man op Aapje wil gaan stemmen omdat ik denk dat ze gaat winnen ( Dat heb ik ook vaak gezegd )
En dat ik daarom haar de immuniteit niet gunde.

Misschien gaat Aapje dan op het ticket bieden  ;D

Zou dat geloofwaardig zijn ? Of zou D*N dan juist denken dat het een valstrik is en stemmen op hem of Lucy verwachten  :-\\

PANIEK:

Nu we toch aan het biechten zijn.

Ze hebben ons sowieso door  ::rofl::
Het is namelijk helemaal niks voor D*N om bij het eventueel wegstemmen van LdHmolletje geen rekening te houden met een eventueel gouden vliegticket  ::jaja::

maar ik het immuniteit, dus as long as it ain't me  ;D


Molbelg haat zichzelf en voorspelt het verdere verloop van het spel:

Heyhey,

Het was weer lang geleden dat ik nog een gebiecht heb, laten we beginnen met dit:


IK BEN ECHT DE STOMSTE DEELNEMER OOIT, nu net dat ik goed in het spel lig (denkik) en zeker niet ga weggestemd worden (denkik). Doe ik dit.  WAAROM HEB IK TOCH GEBODEN OP DAT STOMME TICKET

IK WORDT PARANOIA VAN ALLES EN IEDEREEN STOM STOM STOM.

Oke dat gezegd zijnde:
Ik vermoed dat ik nog altijd goed in het spel lig: veel contactje zonder echt beloftes, goats (jah, ik kijk survivor) die ik mee kan nemen naar de finale en een sentimentele vriendschap die hopelijk op tijd verbroken wordt (buiten mijn weten, maar niet heus).

Ik denk ook echt dat de mensen niet weten hoe goed ik in het spel lig, mijn alliantie met NIEKY is fantastisch want ik denk dat echt niemand hiervan weet. Mensen gaan met mij naar de finale willen omdat ze denken mij te kunnen verslaan.


Mijn voorspelling hoe het spel gaat lopen:
10de Robin (4 stemmen Lucy, 3 stemmen D*n, 4 stemmen Robin)
9de LDH (3 stemmen LDH, 3 stemmen Lucy, 3 stemmen D*n)
8ste Lucy (5 stemmen Lucy of D*n hangt af van wie immunuteit heeft, 3 stemmen Nieky)
7de Aapje (3 stemmen aapje, 2 stemmen de overblijver van Lucy/D*n, 2 stemmen Nieky)
6de Overblijver Lucy/D*n (5 stemmen op die persoon, 1 stem @ random weggegeven :D)
5de Wouter of Mieke
4de Robbie (Te weinig geld)

FINAL 3 tussen
Nieky, Molbelg en waarschijnlijk Mieke en misschien Wouter.

Ik wil Wouter ook gewoon echt niet veraden maar als ik het spel wil winnen zit er echt niks anders op. Wouter wint van mij in de final 3 omdat hij de betere prater is.
Van nieky kan ik hopelijk wel winnen al wordt het close en van Mieke kan ik ZEKER winnen.

Zo dit was het dan hopelijk heb ik volkomen gelijk :D

Daaaag :D


Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #61 Gepost op: 13-07-2015, 01:48:25 »
Molbelg wordt paranoïde:

Pananoia modus ON:

Het kan ook zijn dat Niek mij al heel de tijd bedriegd en dat hij samen werkt met D*n's alliantie. Dat zou niet goed zijn, achja we zien wel.

Paranoia modus OFF


HET WAS NIEKY DIE FOUT STEMDE...



Mijn eerste stem op jou, waarschijnlijk niet de laatste.

Nu we allemaal samen zijn en niet meer in groepen, sprak wouter mij aan om samen te werken tegen D*N, Lucy en Aapje.
Vooral D*N en Lucy zijn heel sterk en niet verslaan in de finale. Ook Molbelg had een bericht van wouter gekregen om samen te werken. Wij, leden van Kluane (Molbelg, Nieky, miek en ik), zagen het wel zitten om met wouter, robin en LDH samen te werken.
Heel het Kill the Kings ding in Survivor voor de samensmelting sloeg op niks, want je team werd er alleen maar zwakker mee. Maar wacht eens... dit is eigenlijk ook een soort samensmelting. En na de samensmelting slaat het wel ergens op!

Bovendien is het dan 7 tegen 3 en als iemand een immuniteitswhatever koopt (dat kon blijkbaar, maar zoals mijn hangende plaat al vaak gezegd heeft: ik heb zo weinig tijd om me er in te verdiepen), splitten we het nog altijd 4 op Lucy en 3 op D*N. Als één van de 2 een immuniteitswhatever in zet, ligt de andere eruit (of wordt het gelijke stand met 3 op D*N en 3 van D*N/Lucy/Aapje op iemand van ons). Geen idee wat er bij gelijkspel gebeurt, maar zien we dan wel weer.

Anyway, als wij 7 het samen inderdaad kunnen volhouden, en we zijn op het eind met 7 over, dan hebben de Kluane leden nog altijd de meerderheid 4 tegen 3. Al weet ik niet of ik Molbelg kan vertrouwen. Die zie ik nog wel samenheulen met Robin en wouter. Dus daar moeten we eerder al komaf mee maken.

Ik werk het nauwst samen met Nieky, maar heb ook miek ernaast bijgenomen. En die vertelde me ineens dat zij met D*N en Nieky een winnaarsverbond heeft, maar dit wel wil opbreken omdat ze naast D*N en Nieky geen kans lijkt te maken. Benieuwd hoe Nieky dat na de volgende stemronde aan boord gaat leggen als we besluiten om D*N eruit te stemmen. Al naargelang zijn reactie en pogingen om me op een andere gedachte te brengen, zal ik weten of Miek de waarheid sprak en of Nieky wel 100% met mij samen werkt.

Ik heb dit hele spel wat over me heen laten komen, maar misschien is het tijd om wakker te worden en het heft in eigen handen te nemen. (tenzij het al te laat is)

But for now, gaat mijn stem naar:


Ik denk dat het never nooit gaat lukken.
Ik begin zelfs aan molbelg te twijfelen, die heeft gewoon tegen D*N gezegd dat ie voor Lucy gaat  ::oink::
Maargoed ik heb immuniteit dus dat maakt het iets relaxter, maar ik hoop dat het lukt
D*N zegt zelf het gouden ticket te gaan kopen. Gister vroeg ik voor de show of we met het wegstemmen van LdH geen rekening moesten houden met het ticket, hij was quasi-verbaasd dat er toch nog iemand aan dacht, en deelde me mee dat hij zelf wou gaan bieden.

Maargoed, het gaat waarschijnlijk hopeloos mis. Ik geloof echt niet dat Lucy en D*N zo dom zijn dat ze dit niet aan zien komen  ::rofl::

Desondanks stem ik toch op :



Wie weet vergeet D*N nog zijn vraag te beantwoorden ofzo  ::rofl::
Als dat gebeurt eet ik mijn schoen op  ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #62 Gepost op: 13-07-2015, 02:01:34 »
Lucy is bang en koopt het ticket:

Ik bied 107 op je gouden vliegticket

En Nieky beseft zich dat hij een fout heeft gemaakt:
Ik ben zo dom,

ik had echt later moeten stemmen, dan had ik nu nog op Dennis kunnen stemmen, nu zal het waarschijnlijk helaas pindakaas worden  :-\\

Mislukt:

Ja dat ging dus ehm zegmaar, mis
Maar wederom had ik het door, dus ik heb het spel nog steeds in mijn vingers zullen we maar zeggen  ;D

Klein foutje gemaakt door de stem zo vroeg al in te sturen, maar eerlijk is eerlijk. Als ik dit niet had gedaan had ik 's avonds weer getwijfeld of het geen dubbele bodem enzo was.

Volgende keer weer maar op 1 iemand gokken. Kans is dan 1 op 3, of 1 op 2 als een van hen immu wint, wordt weer spannend en kunnen altijd zelf op het ticket bieden.

Beetje jammer alleen dat als ik besluit evil te spelen, mijn grootste move misgaat  ::) Ook al zit ik nog steeds aan de goede kant van de numbers. Nu vertrouwt later niemand me meer, en heb ik nu geen lol

Ja oké, ik heb wel lol ook al is het mislukt, maar als het gelukt was had ik nog meer lol

Nou doei doei  ::zwaai::

D*N loopt achter:

Hallo, veel gebeurd deze aflevering, finally lol ::bravo::

Dus laten we het eerst hebben over de lijstjes opdracht. Yay ik heb gewonnen en ik heb money.

De lijstjes opdracht zei wel heel veel. Mensen willen mij en Lucy er zo graag uit hebben, terwijl ik eigenlijk toch Ldhmolletje op 1 had verwacht gezien dat ons target is, van tenminste zeven mensen. Wel blij dat ik vooral veel positieve dingen heb gekregen ::bravo::.

Dan hadden we het stemmen pfffff..... Ik vond het wel een beetje saai in het begin. Saaie dozen, beetje discussie kan geen kwaad! Dat beetje werd uiteindelijk wel een beetje heel erg veel :-X. Maar missie geslaagd. Opdracht trouwens niet.....
Ik ging gelijk op onderzoek uit omdat ik rebels ben en de regels niet goed lees  ::pinokkio::

Al vrij snel had ik door dat Nieky en Molbelg dezelfde stem claimde te hebben uitgebracht en dat Nieky best wel paranoia aan het doen was. GOT YA HA! Toen uiteindelijk robbie zijn geld was afgepakt en molbelg z'n lijstje werd gepost biechtte hij het zelf ook op. Hij had er wel spijt van....nouja het is niet slecht voor mijn game dus oké dan, ik vergeef het je schatje  :-*.

Wat wel interessant was, was molbelg zijn lijstje. Terwijl ik meneer op 1 had staan bij wie ik het meeste vertrouw.....stond ik vrijwel helemaal onderaan bij hem ::pinokkio::. Ik vond Jann toch een betere partner vorig jaar ::). Dus gelijk vertrouw ik Molbelg niet meer.

Voor de stemming wordt het Ldhdrolletje. Gewoon omdat hij niet meer in het spel hoort te zitten en ik hoop dat als ik hem nu wegstem dat hij niet in de finale jury zit. Tijd om door te spoelen ::zwaai::

VERVOLG STRAKS DIRECT
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #63 Gepost op: 13-07-2015, 02:03:21 »
BAM KABOOM LAOTIAANSE KIP

OMFG!

Deze stemming was cool wauw. Echt BAM KABOOM KIP!
Jullie mogen me nu koning van de wonderen der wereld noemen.

En Lucy is mijn queen ;D.

Dus even terugspoelen wat is er gebeurt.
Er werd een afspraak gemaakt met alle verschillende complotten die ik heb: "kill the dummies" met robbie, nieky, lucy en aapje erin, "winnaars alliantie" met miek en nieky en Lucy zou zorgen dat Wouterv ook op Ldhmolletje zou stemmen.

Blijkbaar is er ook een alliantie gemaakt tussen wouterv, robin, ldhmolletje, nieky, robbie, miek1999 en molbelg om mij en Lucy eruit te krijgen. Ik was in eerste instantie het target maar molbelg wou dit niet (dat complot is toch nog ergens goed voor  ::bravo::). Dus het werd Lucy. Ik dacht zelf super sneaky te zijn om een vliegticket te kopen en dacht dat misschien wel iedereen was vergeten dat die dingen überhaupt in het spel zaten. Totdat Nieky opeens op de app vraagt van wat als Ldhmolletje een ticket koopt? Ooh shit, ik ben niet de enige die eraan denkt! Dus ik geef hem gelijk door dat ik al van plan was om te gaan bieden en in latere gesprekken dat ik ook wel hoog in ga zetten.

Zowel bij Lucy als bij mij zat het niet goed deze stemming. Iets klopte er niet. Die lijstjes waren al raar, Molbelg die mij opeens weg wil, Lucy die echt door niemand vertrouwt wordt, Nieky die de immuniteit van Aapje verpest en later ja hoor, pm van Molbelg. Hij biecht op dat hij op Lucy stemt, maar dat hij verwacht dat ldhmolletje of robin eruit zal gaan. Lucy is opeens ook super paranoia. Ik besluit uiteindelijk om Lucy te appen om toch maar haar het ticket te laten kopen. Ik push eigenlijk dat ze hoog moet inzetten omdat ik wil dat ze haar geld kwijt raakt ::hypocriet::. Maar achteraf gezien was dit wel goed haha.

Ik wist dat ze waarschijnlijk niet vol op mij zouden gaan omdat ik al had gezegd dat ticket te gaan kopen. Dus moesten ze wel voor Lucy gaan. Nu sta ik hier nog met mijn twee queens en wordt het overleven. Op zoek naar cracks in de alliantie en immu winnen. Ik kan niet wachten op het vervolg.




AaPje16 jumpt ship...of toch niet?

Allereerst : Lucy, je bent idioot, gek en hebt geen leven dat je zo'n lijst met feiten over een spel bijhoud  ::zwaai::

Nu is de grote vraag. Hoe komt Niek nu aan een lijst van Lucy, net nadat hij haar heeft geprobeerd te blindsiden en ze nu een nog groter misplaatst ego heeft dan normaal  ::)

Nou, dat komt door Aapje. Aapje wou namelijk eigenlijk D*N stemmen de vorige aflevering.Ik heb nieuws voor je Aapje

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Goed, maar Aapje is waarschijnlijk een spion van D*N en Luus, en in het ietwat sneue geval dat ze het niet is is ze een groot gevaar.
Dus wat heb ik gedaan: Heel enthousiast ja gezegd tegen Aapje, dan denken Luus/D*N dat ze weet op wie we gaan, en dan BAM alle stemmen op Aapje. Verwacht niemand, doei aapje. Robbie noemde me al de gemeenste persoon ooit, maar ze is een spion....... Denk ik



Maar toen kwam de BBUS twist. Leuk als we de opdracht winnen, maar dat gaan we natuurlijk niet doen tegen D*N en Lucy. Dus ehm, dit is tijd voor de eerste keer deze dwdw dat er tijd is voor paniek



Oja Molbelg doet ook raar, nu had ie volgens Lucy's overzicht ineens 99 euro geboden. Zelf zei ie 90. Ik vind het maar een vaag verhaal. Die gaan we iets minder vertellen  ::zwaai::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #64 Gepost op: 13-07-2015, 02:06:01 »
wouterv biedt op het ticket:

Ik bied 170 euro op dat ticket.
and this time I won't change. ;)

En reageert nog op de afgelopen stemming:

pfff, niet te geloven.

Een blindside waar de blindsiders geblindside worden, ik denk dat de leukste stemming van het seizoen geweest is.

Direct in het tweede gedeelte zocht ik contact met Robbie om samen met Kluane samen te werken om 'the big three' uit elkaar te halen. Iedereen was  akkoord. Ik wees mijn team op het gouden vliegticket en om het mooi uit te spelen zouden we de stemmen splitsen tussen D*n (3) en Lucy (4). We dachten dat D*N wel het ticket zou kopen en zodoende geld verspillen terwijl Lucy eruit gaat.

Maar Lucy rook onraad en kocht zelf het ticket, en zodoende werd het 3-3 en vertrok LDH.
en t'is mede mijn schuld. Ik heb de uitleg fout begrepen en daarom niet geboden op dat ticket terwijl anders ik het gehad had met mijn ticket van 120 euro. Dan vertrok Lucy en was het 7-2.

Die nieuwe twist is ook in ons nadeel denk ik. In het slechtste geval worden er 2 van ons tegen elkaar geplaatst en wordt het 5-3. Als ze dan nog 2x een gouden vliegticket kopen en we spelen het slecht uit, wordt het 3-3.

Denken ze... Ik heb nu geboden op dat ticket. Oftewel krijg ik het en overleef ik de stemming oftewel biedt iemand mij over en ben ik mijn geld kwijt MAAR de zekerheid dat er nog een ticket weg is, heb ik. Dus in het slechtste geval wordt het 5-3 en is er maar één ticket en zodoende wordt het 4-3 en houden we de meerderheid.

Zelf sta ik er voorlopig nog goed voor: Molbelg en Robin zitten in mijn startallliantie en nu ben ik ook door Nieky benaderd. hij wou met mij verder gaan. Dus in onze groep van 6 heb ik al 3 man aan mijn kant én mezelf.

Tegelijk voel ik mij ook zo *** dat ik niet op dat ticket geboden heb. Dan had ik Ldh nog gehad aan mijn kant. Dat is al de derde alliantiepartner dat ik verlies in dit spel na Nys en Meezter maar dit is de eerste keer dat ik er iets aan kan doen.

Afwachten moet ik doen. Voorlopig zie ik er deze ronde goed uit maar je weet nooit hé.  ;)


Heey next en hidm,

Ik heb een aantal verbondjes op dit moment. Ten eerste een groot verbond met iedereen behalve Lucy, D*N en Aapje. Die drie zijn veel te sterk dus het is de bedoeling om hen eruit te werken.

Ten tweede heb ik een verbond met mijn oude teamgenoten Robbie, Molbelg en Nieky. Het is de bedoeling dat als Lucy, D*N en Aapje weg zijn, wij met zijn vieren de final 4 worden.

Ten derde heb ik eigenlijk een winnaarsverbond met Nieky en D*N. Als wij met z'n drieën naar de finale gaan, kan de jury niet zeggen 'je hebt al eens een finale gewonnen'. Op zich zou het dus wel een goed idee zijn om met hen naar de finale te gaan. Nieky's idee was om eerst Lucy en Aapje eruit te werken met het 'grote' verbond, en om daarna over te stappen naar het verbond met D*N.
Het 'probleem' is dat ik veel liever doorga met Robbie en Molbelg. Ik kan toch nooit winnen van Nieky en D*N (okee ik kan in het algemeen niet winnen  ;D maar zeker niet van hen). En ik vertrouw Robbie en Molbelg meer dan D*N. Dus ik heb deze situatie aan Robbie uitgelegd en gezegd ik graag D*N of Nieky wil blindsiden. Robbie vindt het het beste om eerst D*N te doen. Ik ook, want ik vertrouw Nieky meer dus ik vind het vervelender om op hem te stemmen. En wie weet begrijpt hij het wel en wil hij daarna alsnog door met mij, Robbie en Molbelg. Daar hoop ik in ieder geval op  :).



Molbelg wil dat de vijand deze ronde wint:

Hey biechtstoel,

Laat D*n of Lucy winnen dan kom ik zeker niet in de afvalzone terecht.

 ::zwaai:: DOEI
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #65 Gepost op: 13-07-2015, 02:07:32 »
Haha die blindside op Lucy was dus gigantisch mislukt. Omdat ze het door hadden of omdat er een verrader in ons groepje zat die hen getipt heeft Lucy het gouden ticket te laten gebruiken?

Uiteraard is de chaos na de stemming losgebroken: Aapje die plots zich bij ons aan wil sluiten en niet meer bij D*N en Lucy. Nieky die dat in twijfel trekt bij de rest van de groep en voorstelt om haar valse info te geven om dan vervolgens massaal Aapje eruit te stemmen (dat was voordat de hele BBUS twist gepost was). Aapje die mij vervolgens ook een pm stuurt, tweemaal me er op wijst dat ik door Nieky al mijn geld kwijt ben en vervolgens zegt dat ze met mij en Nieky naar de finale wil. Als je met ons naar de finale wil, waarom zit je dan tegen mij te stoken dat ik door Nieky mijn geld kwijt ben (wat ik zelf overigens ook wel wist uiteraard :) ). Lucy die me contacteert of ik me toch niet terug bij hen aan wil sluiten, omdat ik nu wel een appeltje met Nieky te schillen heb en omdat er de BBUS twist waardoor er iemand van de majority weg gaat en als ik daarna switch, het 4 tegen 4 is (D*N/Lucy/Aapje/ik vs miek/molbelg/robin/degene die de stemming overleeft). Ik die daar op antwoordt dat ik mijn opties nog wil afwegen.

Zelf heb ik door de superfans opdracht for the first time in forever over seizoen 1 gelezen van DWDW, of dan vooral het stemmingstopic en zo voor het eerst ontdekte dat D*N, Lucy én Nieky de finale 3 waren! Dat D*N winnaar was, wist ik, maar dat Lucy en Nieky mee in de finale stonden, had ik niet eerder meegekregen. Zij zijn dus alledrie heel sterk en grote concurrenten. Misschien moet ik mijn samenwerking met Nieky toch heroverwegen. Of toch nadat D*N en Lucy eruit zijn.
Bovendien las ik er ook dat Molbelg ook geen katje was om zonder handschoenen aan te pakken, want hij won het ene na het andere duel daar! Veel respect gekregen voor hem als speler na het lezen van dat topic. Maar misschien is ook hij wel heel sterk. Dus dan toch maar mat Aapje, robin en miek verder?

Tijd weet raad. We zien wel wat hierna gebeurt, maar wat een eye-opener, die superfans opdracht!

For now, I vote to evict:



wouterv neemt helaas afscheid:
Zo, hier volgt een uitgebreidere laatste biecht.

Allereerst, bedankt voor het organiseren van dit fijne spel.Het heeft mij bezig gehouden
en begeesterd. Ik dacht altijd dat tactische spelletjes niets voor mij zijn. Ik ben wel fan van Survivor en expeditie Robinson maar toch. Ik gun mensen het wel om een spel te spelen.

Ik heb geleerd dat tactisch spelen niet persé wilt zeggen dat je gemeen ofzo bent.
Het is gewoon een manier van spelen. Dit spel heeft mij wat uit mijn comfortzone getrokken and I love it.

Ik wou de juryfase halen, en dat is gelukt én alles ligt nog open voor mij. iedereen kan nog mijn stem krijgen en iedereen kan nog mijn stem verliezen.

I died playing and ik heb maar van 1 ding spijt. Dat is dat ik vorige ronde uiteindelijk door die miscommunicatie niet geboden heb op dat ticket. Ik had Lucy overboden, zodoende was Ldh nog in het spel gebleven en had mogelijk ik de mastermind gewonnen, want ik was 2de achter Lucy. Dan had ik er nog in gezeten. Dat en een telfout bij mastermind hebben mij de das omgedaan. Maar, niet getreurd op naar een volgend spel.

Nog een boodschap aan de mensen die er nog inzitten: veel succes and kick ass.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #66 Gepost op: 13-07-2015, 02:09:17 »


Nieky waarschuwt ons:
Waarschuwing: Er volgt zometeen een van mijn eerste lange, radeloze biechten  ::hypocriet::



Kennen jullie die mop over die jongen die een lange, radeloze biecht ging sturen.
Wel: Die kwam een dag later ( Sorry heb het druk druk druk )

Goed het loopt, zal maar zeggen, niet zo goed....
Genomineerd! Had ik daar al op gereageerd. Zo niet bij deze. Die had ik wel verwacht.
Dus ik zat als een idioot non-stop klaar om te bieden op t ticket na de uitslag, want ik wist dat D*N van plan was nominaties snel te posten. Dus ik refreshen refreshen, had pm klaarstaan met mijn bod. En ik dacht YES 20 seconden sneller dan D*N



Blijkt mijn pm-box hem niet te hebben gestuurd. Althans mijn pm-box wel ( hij staat in outbox ) , maar hij is nooit bij HIDM aangekomen. PANIEK!
Gelukkig was een screenshot en foto bewijs genoeg voor onze lieve spelleider.

Enfin, ik heb het ticket want via molbelg hoor ik al snel dat wouterv niet meer geboden heeft. Dus die spanning is er wel af. Stemming bewijst dat Molbelg nog bij mij hoort. Dat is ook fijn.

Goed, nieuwe week, nieuwe twist. We moeten meteen stemmen.
Had ik al gezegd dat Aapje misschien wil overlopen, maar ook een spion kan zijn ?
In ieder geval, we hebben dus of een 5-3 situatie of een 6-2 situatie, waarbij ik ervan uit gaat dat er van ons niemand overloopt ( Hier kom ik later op terug ).

Goed, wat is slim? Er is nog een gevaarlijk ticket te verkrijgen, maar lieve robin lijkt er een vermogen op te willen gaan bieden. Zou leuk zijn, maar risico blijft bestaan dat D*N/Lucy erop willen gaan bieden.
Ik heb met Robbie ( Daar kom ik later op terug) een aantal reële opties aangeboden.

Optie 1 )  Stemmen splitten 3-3 ( mits Aapje te vertrouwen is ) , dan lopen we het risico dat Robin/Miek/Molbelg eruit gaan. Wij blijven in ieder geval want wij hebben geen tegenstemmen tenzij de goede van D*N/Lucy ook nog het ticket koopt. Kan natuurlijk, maar dan wordt ons verbond nog zwakker en dat is in een finale ook niet handig

Optie 2 ) All in gaan op D*N/Lucy, Risico bestaat dat de goede van hun immuniteit wint of koopt en er een willekeurig iemand geblindside gaat worden, niet mijn voorkeur

Optie 3 ) All in gaan op Aapje, dat verwacht niemand ( ook Aapje niet ) . Is dat zielig ? Ja heel erg, zeker als ze echt over blijkt te lopen ( Anders mag ze weg ), maarja t is wel een grote concurrent.

Optie 4, is mijn favoriete optie denk ik. 3 stemmen op Lucy geven ( Waaronder Aapje ) en 3 stemmen op Aapje. Wanneer Aapje niet te vertrouwen blijkt, stemt zij op 1 van ons. En kan ze er dus opeens zelf uitvliegen. Dat lijkt me echt een super-evil-gaaf plan  ;D. Kan ook mislukken, maar hé het idee is gaaf :)

Verder ben ik heel bang dat ik target ben van D*N, die opeens ook een complotje wilde. Heb er maar een no-vote alliance van gemaakt. Ik stem op Lucy of Aapje waarschijnlijk, dus kan geen kwaad. Maar dit wordt een hele, hele spannende stemming. IK ben nog maar 1x weggestemd in een forumspel ::trots:: toen ging ik stappen in Tilburg, 3x raden wat ik morgenavond ga doen  :-X

Ach we zien wel, maar het is wel spannend.....



Oja, even in stijl afsluiten, voor het geval ik doodga :(



Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #67 Gepost op: 13-07-2015, 02:11:07 »
Vergeet ik nog op het Robbie-deel terug te komen.

Nouja, dat is eigenlijk kort. Robbie reageert al heel de dag niet op zowel individuele als groeps-pm's.
Dus daar word ik paranoia van.
En het gaat vast allemaal mis, want D*N en Lucy kopen vast weer net goed het ticket of iets...

Verder is het spel wel leuk hoor.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Op hoop van zegen...

en ik bied 200 euro op het vliegticket



Good old Niek is back:
Ik wil nog even biechten dat mocht ik genaaid worden door Aapje of Robbie en eruit ga dat ik niet helemaal geblindside ben en t wel beetje verwachtte ::)


Aapje heeft D*N en Lucy verraden:



F*ck you Aapje Culpepper!

Ik ben serieus de hero van dit seizoen in vergelijking met haar ::jaja::. Dit is één van de grootste backstabacties ooit op realitynet. Ze is gewoon al twee rondes tegen ons en heeft alles doorstuurt naar de andere alliantie, die nog geen power genoeg had ofso ::). En het domste is dat ze na de stemming er ook nog eens heel erg trots over gaat doen. Wil je nou nog een jurystem aan het einde of niet schat? Want de kans dat ik daar in zit is wel enorm toegenomen :\'(.

Maarja ik ben nu ook gewoon vier keer genaaid in één stemming. Ik had met Nieky een deal om niet op elkaar te stemmen, met Molbelg een deal op niet op elkaar te stemmen, Robbie zou flippen naar onze kant en of course Aapje.

Serieus Robbie ook, ik was al sceptisch over zijn flip omdat ik hem heb zien spelen tijdens survivor. Daar heeft ie ook meerdere keren tegen de minority gezegd te gaan flippen naar ze, om het uiteindelijk niet te doen. Toen hebben mensen ook al gezegd dat het facking dom is omdat je alleen maar valse hoop geeft en jurystemmen verliest. Blijkbaar leren mensen niet van hun fouten ::). Zal wel iets Belgisch zijn ofso...

Nieky daarentegen had ik sowieso niets van verwacht, maar still hij heeft me alsnog verraden. Terwijl ik me dit seizoen toch verrassend genoeg aan eigenlijk elke deal heb gehouden die ik heb gemaakt :o. En dan heb je nog molbelg... Zo lang heb ik hem beschermd en ja hij heeft mij ook een paar keer beschermd, of in ieder geval een poging gedaan. Als hij het einde haalt heeft ie een best wel sterk spel nog gespeeld ::jaja::. Ondanks dat ik hem wel kon slaan toen die vannacht ook nog eens met mijn geld ervandoor ging ::zweep::.

Ik ben nu in ieder geval een soort van strategisch dood. Ik heb gewoon geen strategische opties meer over. Wat er ook gebeurt ik moet immuniteit winnen tot er geen stemmingen meer zijn. Ik kan misschien Aapje nog voor de bus gooien omdat die een hele grote kans heeft om te winnen, maar die gehele alliantie zit zo verstrikt in hun orgie dat ze er waarschijnlijk niets van aantrekken en gewoon Aapje laten winnen.


Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #68 Gepost op: 13-07-2015, 02:14:41 »
D*N bereidt zich voor op het vertrek van Lucy:

I love ezelen ::love::,

Ik had echt zoveel geluk met die eerste twee potjes. Op dit moment heb ik mijn tactiek veranderd. Ik wil nu dat de anderen niet de kans krijgen om überhaupt nog twee potjes te kunnen winnen dus ik zorg ervoor dat dit spelletje zo lang mogelijk vast blijft zitten als mogelijk. Ik probeer dus zoveel mogelijk verschillende kaarten vast te houden. Ik heb nu dus vier verschillende kaarten waardoor ik sowieso elke ronde drie mensen blokkeer plus mezelf.


Strategisch gezien doe ik niet zoveel. Ja ik doe nog alsof ik Lucy wil redden maar dat gaat al niet meer werken. De post in het topic is meer voor de show en om mensen te laten zien dat ik nog steeds het spel aan het spelen ben ook al ben ik alleen. En misschien verzeker ik hiermee Lucy haar jurystem mocht ik die nodig hebben ::vergroot::. Hoewel de dingen die ik zeg wel kloppen. Het is serieus slimmer voor hun om nu Miek weg te stemmen, die heeft meer geld in een halve finale en heeft vrijwel geen kans om mij te verslaan in een proef. Lucy heeft weinig geld en is mijn grootste competitie in proeven. Daarnaast voor Aapje, stel ze stemmen nu Luus weg en ik win de volgende immuniteit weer. Dan gaat Aapje sowieso ;D. Maar hey, wie luistert er nou naar mij ::). Maar zeg niet dat ik ze niet geholpen heb ::pinokkio::.


Nouja dat Luus gaat is niet slecht voor mijn game, aangezien ik met één stem net zoveel kan als twee stemmen= niets. En wat ik al zei, ze is wel mijn grootste competitie. Dus op naar de volgende immuniteitsproef en let's pray ::respect::


Robbie hoopt stiekem dat D*N gaat winnen:

Eindelijk kunnen we één van de twee megagrote spelers wegstemmen! Sorry Lucy, maar echt, jullie zijn zoooooo sterk. Het zou gewoon zelfmoord zijn om je er nu niet uit te gooien.
Ergens hoop ik stiekem dat D*N iedere keer immu wint en de finale haalt. Dan heeft ie mijn stem in ieder geval al binnen, want wát een prestatie om met zoveel tegenkanting zo ver te geraken!

Helaas gaat het niet om gunnen. Het is niet Expeditie Robinson van "Ik stem jou niet weg, want jij bent Robinsonwaardig", wat overigens ook de grootste kul ever is. Het is keihard!

Dus ik stem hopelijk op hetzelfde als Aapje, Nieky, miek en Molbelg op:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En ik ben nog steeds in dubio over of we na Lucy en D*N (als dat ooit lukt) Nieky weg te stemmen. De derde van DWDW I! En dan Molbelg, die het daar ook meesterlijk gedaan heeft, las ik met de gauwte. En dan dus met Aapje en miek naar de finale!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #69 Gepost op: 13-07-2015, 02:17:01 »
Molbelg neemt een kijkje in de toekomst:

Halloooooooo

Ik ga nog eens biechten ookal heb ik niet veel te zeggen.
Waarschijnlijk gaat ofwel Nieky ofwel D*n het spel winnen. In ieder geval als één van hun de finale haalt winnen ze. Hopelijk gaat d*n deze ronde eindelijk naar huis, als hij namelijk de finale haalt dan wint hij 100% zeker. Ik zou in ieder geval op hem stemmen dan ookal vind ik dat hij tactisch niet het ideale spel heeft gespeeld. Nieky is dan weer het tegenovergestelde hij heeft tactisch heel sterk gespeeld en qua opdrachten iets minder. Ik en Robbie hebben op beide vlakken gewoon goed gespeeld maar niet uitzonderlijk en mieke en aapje  maken volgens mij weinig kans op de winst.
Ideale situatie voor mij is met die twee naar de finale gaan, wat ook goed mogelijk is.
Als D*n nu afvalt dan is het halve finale met 5 en Nieky en Robbie zijn degene met het minste geld.

Achja we zien wel...

Groeten molbelg


Robbie stemt op lampen:
Ik wou nog even proberen om Nieky weg te werken, aangezien hij vorig jaar bij de laatste drie was. Molbelg vroeg me of ik met Kluane (Nieky, Miek, Mlbelg en ik) ging meestemmen. Ik antwoordde hem dat ik misschien wel Nieky wou doen en hij antwoordde dat ie liever trouw bleef aan Kluane. En Kluane gaat dus Aapje stemmen.

Een paar uur later komt ie toch ineens aanlopen met te twijfelen en misschien toch voor Nieky te gaan. Maar ja, de deadline is zo snel en sommigen hebben al gestemd, dus er is niet echt tijd meer om iets uit te werken. Ik had nog wel aan D*N kunnen late neten dat we zijn rivaal Nieky gingen doen en hadden we zijn stem mee. Maar dat zou nu toch te laat zijn. Dus dan maar Kluane volgen:


Aapje zit zogezegd in een complot met Nieky en mij, maar ik heb van haar geen bericht gekregen met de vraag op wie wij drie gaan stemmen. Lichtjes verontrustend, want misschien stemmen ze achter de schermen gewoon mij weg. Al zie ik niet waarom, ik ben een armoezaaier die toch geen geld genoeg gaat hebben om naar de finale te gaan.

Kan de uitslag van de stemming nog niet gepost worden?
Ik kan de spanning mentaal niet aan
Arme Molbelg.

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #70 Gepost op: 13-07-2015, 02:18:07 »
D*N gaat winnen door tijdgebrek en een kapotte laptop.

Biechten, juist ja dat is lang geleden

En daar ligt meteen een van de problemen waardoor D*N gaat winnen, tijdgebrek en een kapotte laptop.
Oké en het feit dat ik niet zo tactisch handige complotgenoten heb tijdens het ezelen. Als degenen die voor D*N zaten nou gewoon steeds een kaart doorgaven waar hij niks aan had. Tuurlijk kun je dat niet 100% weten, maar je kunt er wel rekening mee houden lijkt me.

Tot zover de verwijten, eigenlijk slaan ze nergens op, maar het geluk dat die jongen heeft gehad is gewoon stom. Misschien dat iemand hem daar in de finale nog op afrekent. Het can't stop is eigenlijk helemaal aan me voorbij gegaan, dat is jammer, maar misschien dat ik dan wat beter had kunnen presteren.

Iedereen verwacht nu, Nieky is in paniek! Nou nee, eigenlijk totaal niet.
Zoals wel vaker bij spellen is er op een gegeven moment een soort berusting. D*N gaat dit winnen, ik ga waarschijnlijk in de halve finale sneuvelen ( D*N Molbelg Aapje en Miek hebben meer geld ) maar ik ben wel voor het 4e spel op rij ( Gizeh - Survivor - DWDW 1- DWDW 2 ) niet weggestemd en aangezien ik voorlopig geen spellen meer doe, durf ik dat nu wel hard te zeggen.

Tactisch heeft team Kluane het gewoon super gedaan, weliswaar in een andere volgorde. Maar we komen wel met zijn vieren in de halve finale. Alleen hadden we daar liever Aapje bij gehad dan D*N ::). Tenminste ik hoop dat iedereen van Kluane zich aan de 'afspraak' houd en op Aapje gaat. Wordt ze zelf misschien ook geblindside. Misschien gaan ze wel op mij, ook al zou dat dom zijn want ik heb minder geld. Molbelg was al compleet paranoia, die jongen denkt dat ik hem weg ga stemmen  ::rofl:: Alsof ik nu nog een final-2 zou breken  ::ohno:: . Ik werd er op mijn beurt weer paranoia van dat hij zo paranoia deed en wou zien dat ik gestemd had.

Winnen zal wel niet meer lukken, maar ik heb sociaal gezien een sterk spel geweest. De proeven waren gewoon niet aan mij besteed. Ik ben sterk in tactische puzzelspellen en parate kennis ( Vogelvlucht won ik ook ). Ik ben niet sterk in snel op tijd dingen kopen/HEB IK zeggen/ Geluk hebben / iets moois in elkaar knutselen.

Dus samengevat :
Wat ging goed :
- Ik heb lol gehad
- Ik heb gefrustreerde paranoia-stemmingen gehad
- Ik heb leuk gespeeld
- Ik heb Lucy verslagen  :D  ::zwaai::
- Ik heb best een sterke social-game gehad ( 0 tegenstemmen* )
* onder voorbehoud

Waar ging het mis :
- Ik had de Aapje stemming in Zuid-korea niet moeten saboteren
- Mijn grootste fout : Ik had langer moeten wachten met het insturen van mijn stem in zuid-korea. Ik had later namelijk in de gaten dat ze Lucy het ticket lieten kopen. Had ik er D*N uit kunnen stemmen. Dat is het enige wat ik mezelf echt kwalijk neem.
- Robin had het ticket moeten kopen ::) .Of moeten zorgen dat zijn pm's goed aankwamen.
- De Big brother twist had op een ander moment moeten komen ::). Dan had ik nu ook kruipend naar de finale gekund.
- D*N had teveel geluk bij het ezelen en can't stop

Al met al hoop ik dat nu Aapje gaat. Ik met een wonderbaarlijke halve finale de finale nog kan halen en dan zal ik wel afgemaakt worden. Ik ben in ieder geval weer ver gekomen, en dat vind mijn RN-ranking na al die drama-songfestivallen en goede spellen die wegvallen ook wel leuk ;)

 ::zwaai::

D*N staat in de Halve Finale:



Ik dacht echt dat dit het einde was, maar wonder boven wonder snapte ik dit cijfer spel sneller dan ik had gedacht ::jaja::. Mijn tactiek was dan ook elke keer een doel stellen wat genoeg vooruitgang was voor mij om te locken. Laatste potje zou ik de eerste keer stoppen bij vier keer een 7 of 2 keer een 12, zoals te zien. Het gejuich tegen mij maakte het nog eens duidelijk, ik ben echt alleen...


Nu zou het interessant moeten zijn van wie gaat er nu ze niemand meer hebben om weg te stemmen? Maar dat is het niet. Ik wordt vrijwel genegeerd en het is zeg maar duidelijk dat mijn stem voor deze stemming niets zal uitmaken.


Uiteindelijk zei molbelg nog even snel dat waarschijnlijk aapje gaat. Dat zou inderdaad ook het slimste zijn voor vrijwel iedereen. Maarja ik ga hun intelligentie niet overschatten, daar heb ik van geleerd ::).

Maar wat ga ik nu doen? Mijn stem maakt geen verschil dus ik kan voor iedereen stemmen. Dus ik heb bedacht om op Nieky te stemmen. Mocht ie dan toch nog de finale halen dan kan hij niet zeggen dat hij het hele spel geen tegenstemmen heeft gehad als sterk argument. Dus het is gewoon even een f-you stem ;D.


Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #71 Gepost op: 13-07-2015, 02:19:54 »


Biecht 18:


"Hallo ik ben Niek,
Alles zit me zo tegen,
Volgens mij moet ik stoppen want Survivor was mijn piek,
nu heb ik ook nog eens een tegenstem gekregen,
BOOHOO"




Dat was mijn originele rijmpje op m'n stem, maar de nieuwe stem moet schreeuwen: "f-you maar geef me wel je jurystem" ipv alleen maar "f-you".  ;D





Robbie doet nog een poging:

Ik wou nog even proberen om Nieky weg te werken, aangezien hij vorig jaar bij de laatste drie was. Molbelg vroeg me of ik met Kluane (Nieky, Miek, Mlbelg en ik) ging meestemmen. Ik antwoordde hem dat ik misschien wel Nieky wou doen en hij antwoordde dat ie liever trouw bleef aan Kluane. En Kluane gaat dus Aapje stemmen.

Een paar uur later komt ie toch ineens aanlopen met te twijfelen en misschien toch voor Nieky te gaan. Maar ja, de deadline is zo snel en sommigen hebben al gestemd, dus er is niet echt tijd meer om iets uit te werken. Ik had nog wel aan D*N kunnen late neten dat we zijn rivaal Nieky gingen doen en hadden we zijn stem mee. Maar dat zou nu toch te laat zijn. Dus dan maar Kluane volgen:


Aapje zit zogezegd in een complot met Nieky en mij, maar ik heb van haar geen bericht gekregen met de vraag op wie wij drie gaan stemmen. Lichtjes verontrustend, want misschien stemmen ze achter de schermen gewoon mij weg. Al zie ik niet waarom, ik ben een armoezaaier die toch geen geld genoeg gaat hebben om naar de finale te gaan.

En als biecht nog even. Robbie heeft Aapje verteld dat we op haar gaan, dus misschien vlieg ik er nu zelf wel uit. Achja
Oh Niek toch

D*N zit in de Finale:


Ik wil graag een finaleticket bestellen ::bravo::.

En ik ga Miek helpen om de finale te bereiken :-*. Niet omdat ik je zo aardig vind, maar omdat je nou eenmaal zuigt in proeven ::hug::. en alles om Niek een slap in da face te geven
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #72 Gepost op: 13-07-2015, 02:23:41 »
Ik wou degene die na mij het minste geld had helpen, maar dat is Nieky, die juist verantwoordelijk is voor mijn geldverlies. Daarom help ik de volgende in rij: miek!

Robbie stealt :o
Er is gewoon no way dat ik ga winnen of überhaupt in de finale kom met mijn geld en met enkel miek die me steunt maar die let's be honest, niet heel erg uitblinkt in opdrachten.

Dus ik heb niets te verliezen en ga voor steal.

Had ie nog te goed. Door hem ben ik al mijn geld kwijt geraakt.

En het werd tijd dat ik eens wat drama ging maken. (De Bjorrn blindside even niet meegerekend ::fluit:: )

Nieky schrijft nog een afscheidsbiecht:

Goed, als je uit een spel ligt wordt je geacht een afscheidsbiecht te schrijven, dus bij deze ;)

Geen idee waar ik was, wat ik moet schrijven, maar dat ik de halve finale niet zou overleven werd al snel duidelijk.
Jammer, maar toch weer ver gekomen en voor het 4e spel op rij niet weggestemd  ::bravo::

Nu het dramatische deel :



Voorlopig geen spellen voor Nieky.
Ik dacht, 4e periode, vrij rustig we kunnen wel meedoen aan DWDW. En dat ging an sich ook wel, maar ik kom gewoon tijd en fanatisme tekort op cruciale momenten.
De tijd dat ik 's avonds alleen zat en onbeperkt kon Realitynetten en refreshen is gewoon voorbij. Ik ga niet heel de avond wachten tot er een plaatje gepost is, en continu pm's en appjes bijhouden tot ergenis van M. Mijn leven is de laatste weken gewoon school, dan werk en dan 's avonds ontspanning met M

Alhoewel het baklava maken best had gekund en ik nu in de finale had gestaan. Ach ik had wel de avond van mijn leven met klasgenoten



Dit stukje is speciaal voor D*N achteraf  :-*
Ik ben geen moment boos geweest, maar ik snap gewoon alle ophef en dergelijke niet, dus dan reageer ik ook niet meer. Maar ook dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik totaal geen zin meer heb conflictjes te hebben met mensen vanwege een spel. Ik kan me daar, in tegenstelling tot enkele jaren geleden, niet meer druk om maken. Maar ik vind je nog steeds een (impulsief) schatje



Wie moet er winnen? Daarvoor moet ik mijn jurytaak nog even goed uitvoeren. Miek1999 lijkt af te vallen, die heeft op het moment van schrijven haar vragen niet sterk beantwoord. D*N en Molbelg vallen ( terecht ) elkaar aan. Molbelg heeft bij mij een streepje voor vanwege onze final-2-deal en qua macht in het spel, maar D*N heeft het qua proeven fenomenaal gespeeld. We zullen zien op wie mijn stem gaat vallen.

Voorlopig geen grote strategische spellen (Wel pools en songfestivals :D) voor mij dus. Volgend jaar afstuderen en daarna een baan vinden. Mocht dat niet lukken dan kom ik jullie wel weer een keer inmaken. Hopelijk dan met iets meer kennis/strategie spellen, die zijn toch meer mijn ding en zaten er helaas voor mij niet heel veel in. Maar misschien lag het niet daar aan, misschien ben ik gewoon niet sterk genoeg meer in proeven :(.

Toch heb ik ervan genoten. Ik wilde lol hebben en het leuk spelen, en dat is lange tijd gelukt. Jammer dat de blindside in Zuid-Korea niet lukte. Dan had ik mijn lol opgekund, maar die lol had ik dankzij het overspel van Aapje alsnog  ::ok::




Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #73 Gepost op: 13-07-2015, 02:26:41 »
En nog een paar meningen van kijkers:

Miek heeft onopvallend gespeeld. En tsja, als je zelf al roept dat je het niet verdient, verdien je t ook niet.

D*N en Molbelg verdienen t allebei wel. Denk dat D*N de stemming tov de oud kandidaten wel gaat winnen, maar da's maar een onderdeel natuurlijk. Ik hoop niet met een 6-0-0 stemming zoals vorig jaar (toen de hele jury terecht Dennis koos). Molbelg is er wel echt voor gegaan.

Als ik zo het jurytopic doorlees is er maar 1 iemand eerlijk en dat is miek. Molbelg en DN vliegen vooral elkaar in de haren en laten daarbij miek zo veel mogelijk met rust. Het feit dat er ook proeven zijn die punten opleveren geeft DN wel een grote kans om te winnen aangezien hij in de proeven beter is dan Molbelg en Miek, maar stiekem hoop ik dat Miek de ze proeven het beste heeft gedaan
 ::hypocriet::

Graag gedaan hoor Jesper, al heb ik niet zo veel gejureerd (een paar deadlines gemist).


Ik verwacht dat Dennis gaat winnen, en al hoewel ik het hem als persoon niet misgun zou ik het leuk vinden als Molbelg zou winnen. Gewoon zodat anderen het gevoel krijgen dat ze ook kunnen winnen en weer meedoen. Miek is te onzichtbaar geweest voor mij dit spel.


Groetjes, Maike










Een laatste biecht van D*N voor de uitslag:

Lieve biechtstoel, het zit er alweer bijna op :(. Na vier maanden spelen ben ik weer tot de finale gekomen en hoop ik mijn tweede titel binnen te halen. Een kleine review hoe mijn finale ging:

De quiz was niet erg lastig. Het waren maar tien vragen en dingen zoals het halloweenkostuum weet je gewoon gelijk uit je hoofd. Tegenstemmen etc. houdt ik natuurlijk ook bij. Daarnaast had ik 'gestudeerd' voor de quiz en had ik veel lastigere dingen verwacht, maar ik ben blij dat het niet zo was. Het land was ook niet lastig te vinden. De hints hielden in dat het een land was met provincies, met een taal die alleen in dat land wordt gesproken en ze betalen met dieren. Oftewel iets met het valuta. Mijn gok was dat of het valuta zelf een dier is of dat er dieren op de biljetten staan van het land. Dat laatste was zo in Zambia maar die spreken Engels, daarnaast vond ik de guetzal van Guetemala (wat ook een vogel is) maar daar spreken ze spaans. Toen ik verder naar beneden scrolde was het gelijk duidelijk: Lao kip. Taal is Lao en volgens mij wordt die niet ergens anders gesproken dus ding ding ding, één vraag.

Dan de tweede kans opdrachten. Ik zou hier het voordeel moeten hebben dat ik vijf van de zeven originele opdrachten al heb gewonnen ;D. De Wereld is mooi en zelfkennis waren echt super makkelijk. Die knop had ik vorige keer 13 uur, dus 2 uur gaat echt wel lukken en die puzzel no problem. Mastermind had ik ook weer geluk en vrij snel een code waarbij geen van de landen in de code zaten. De vogelvlucht was goed te doen, de raadsels ook op 2 of 3 na die wel lastig waren.

De zoektocht in Cambodja was wel een lastiger iets. Gelukkig was Jesper al vergeten om het adres eraf te knippen waardoor we in ieder geval konden weten dat het highway 4 was. Jammer genoeg is die highway echt super lang en gaat ie door vrijwel het gehele land :P. Pas toen ik beter naar de foto ging kijken en al een uur bezig was ofso zag ik dat het een picnic plaats was, uiteindelijk vond ik hem daardoor wel vrij snel.

En dan de laatste....hmmm how about....

A little more BAKLAAAAAAAAAVAAAAAAA ::boogie::

Serieus dit is geen makkelijke opdracht en ik had al zo'n idee dat baklava een bitch is om te maken. Gelukkig heb ik een vriendin van koor die vorig jaar dat ook heeft gemaakt toen we samen naar een cursus gingen en nog beter, ze woont in Velp. Die heb ik dus gelijk om hulp gevraagd. Met haar goede aanwijzingen en hulp is het gelukt ::bravo::. Plus ik had daarna nog iets lekkers ook ;D.

Op het juryonderdeel heb ik voor mijn gevoel ook goed gepresteerd. Ik had een goed verhaal en sprak mezelf niet 100 keer tegen zoals Molbelg deed. Daarnaast had ik Lucy die voor mij campagne voerde en aan het einde zelfs Miek :o. Ik verwacht in ieder geval de stemmen van Lucy en Aapje en hoop heel erg op de stemmen van Wouter en Robbie. Ldhmolletje en Nieky zullen wel voor Molbelg stemmen, hoewel je het maar nooit weet.

Ik heb in ieder geval zin in de uitslag, dus brb ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #74 Gepost op: 13-07-2015, 02:27:48 »
En we sluiten af met D*N's winnaarsbiecht:

YES  ::bravo::. Ik heb geen gifs die beschrijven hoe blij ik ben om voor de tweede keer de wonderen der wereld te winnen. Om af te sluiten leek het me een goed idee om nog even iedereen persoonlijk te bedanken en een soort van rites of passage te doen:

Fabiann: Aan de ene kant vond ik het wel erg jammer dat Fabiann zo vroeg het spel uitging, ik had verwacht dat hij Siberië misschien nog wel zou overleven. Hij blijft een sterke speler en het is jammer dat hij het zo persoonlijk heeft opgevat.

Wesolini: De inactieve king? Idunno, maar had gehoopt dat hij iets meer zou doen.

MiekeG: Ik vind het jammer dat we geen contact hebben gehad tijdens het spel :(.

Nysfan: Fanatiek was hij zeker ::jaja::. Ik sta altijd open voor goed contact, als ie me maar niet gaat aanvallen ;D.

RoyL: Sorry nog voor mijn stem, ik had je niet weggestemd omdat je inactief was tijdens Survivor maar omdat ik zelf wou blijven leven ;D. Nu je wel actief bent vind ik je een leuke medespeler en hoop ik je vaker tegen te komen ::bravo::.

Bjorrn: Oh Bjornie, mijn kleine broertje dat ik nooit heb gekregen :-*. Ergens vond ik het hilarisch hoe je hier werd weggestemd maar ik had je zeker meer gegund.

Meezter: Die gekke Koala haha, ik heb helaas niet echt contact gehad met je dus uhm doe nog eens mee :).

Maxwest: Ik ben blij dat ik je hier naartoe heb gehaald en hoop dat je vaker langs blijft komen ::jaja::. Also dat mensen je niet als "stemvee" blijven zien want dat ben je zeker niet :). *denkt terug aan zowel survivor comoros en chat big brother* (Voor de kijkers, beide keren werd ik door Max eruit gespeeld :( )

Ldhmolletje: Knap gedaan in Siberië ::ok::. Tip voor de volgende keer, iets meer pit! Je had zeker wel kansen om verder te komen maar die heb je niet genomen en dat is jammer.

Wouterv: Wouter is precies de speler waar ik super graag mee speel. Super fanatiek, denkt goed na en geen push-over. Zeker weten veel respect voor Wouter ::bravo::

Robin: Hoooooooi (ik kon het niet laten ;D), de keren dat we contact hadden vond ik erg leuk, hopelijk kom je nog eens langs :).

Lucy: Luuuuuus ::love::. Ik vond het hilarisch hoe we elkaar eigenlijk weg wouden, maar de rest dit niet geloofde en we later toch weer geforceerd werden samen te spelen. Je hebt dit spel echt super goed gespeeld en ik denk dat je zonder mij in het spel misschien wel had gewonnen.

Aapje: Aapje ::love::. Op Aapje kan je nooit lang boos blijven, maar eerlijk is eerlijk, ik was echt wel een beetje pissig toen ze overgestapt was. Aapje was de onverwachte vrouwelijke topvillain van dit seizoen ::jaja::. Maar wel een leuke.

Robbie: Voor iemand met weinig tijd heb je nog best fanatiek gespeeld tot het einde, ook al had je geen geld meer. Ook stom dat je al je geld kwijt raakte door pech *kuchniekykuch*. Toch ver gekomen en zeer stabiele speler ::jaja::.

Nieky: Hoewel ik je nog steeds af en toe van een berg af kan gooien, heb ik zeker genoten van onze soort van rivaliteit dit seizoen. Goed gespeeld ::bravo::

Miek: Ik had het al gezegd maar je bent echt een lieve meid en je hebt het gepresteerd om weer de finale te behalen wat echt knap is ::bravo::

Molbelg: Ik weet dat het leek alsof we elkaar aan het afkraken waren in de finale, maar ik heb zeker respect voor het spel dat je hebt gespeeld en mijn aanvallen op jou waren alleen omdat we tegenover elkaar stonden. Daarnaast hebben wij denk ik wel de beste verhaallijn over de gehele twee jaar ;D ::rofl::.

Nogmaals bedankt spelleiders ::love::.




Nogmaals bedankt iedereen en wie weet tot ooit!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #75 Gepost op: 13-07-2015, 03:22:38 »
Jaa uitgebreid reageren, maar dan vooral de dingen die ik grappig vond want teveel iconische dingen ::rofl::.

Bjorrn zijn inschrijfformulier:
Wat zijn je hobby's? Romantische wandelingen maken langs het strand
Waar heb je een hekel aan? Lopen, zand en romantiek.

Meezter zijn hele spel is gewoon geniaal ::rofl::. Ik wil naar Siberië gestuurd worden de eerste ronde en dan faalt het plan ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::.

MiekeG haar haat aan kaas

Alle Bjorrn biechten waarin hij zegt dat het te makkelijk is plus downfall ::jaja::

Niek vond ik ook opvallend grappig weer met opmerkingen:
- Wat een dotjesdeelnemersveld
- "De sulletjes" kunnen best gevaarlijk worden. Nys-Wouter-Molbelg.
- die robinhoodavatar persoon

Catshee die mij in een steward pakje wil zien ::love::

Ik lag nog steeds om het moment dat ik tegen mensen naast me zei dat ik op zoek was naar een boom :-X

Fabiann die de winnaar voorspelt......en dat niet goed doet :P.

Lucy haar gezicht bij het eerste filmpje

Pegeltjes ::love:: (iemand die de link snapt?)

Nog meer Niek die al gemeen deed:
- D*N appte me nog wel weer over die steminzage. Die jongen bemoeit zich overal mee en moet snel opsodemieteren.
- Why don't you go back to your home on Whore Island? ::rofl::
- Niek die denkt dat Luus en ik toneel aan het spelen zijn...
- Bjeik
- Game of Thrones waar ik niets van snap maar wel grappig vind
- Nou dat stomme pijpmondjemasker kwam wel heel snel

Bjorrn zijn laatste biecht  ::rofl::

Evil Aapje

D*N: IK WIL VRAAG
Hidm: Shut up
^Onze relatie samengevat

Paus die sexy is is als ie danst

Mijn Siberië team gifje ;D

BAM KABOOM LAOTIAANSE KIP

Niek: Lucy, je bent idioot, gek en hebt geen leven dat je zo'n lijst met feiten over een spel bijhoud 

Mijn biecht over waarom ze Lucy zouden moeten houden de ronde dat ze werd weggestemd en dat alles daarvan klopt. Aka ze moeten Miek wegstemmen omdat Lucy minder geld had en Niek dan dus meer kans had op een finale, en dat Aapje zou worden weggestemd etc.

Molbelg die Robin uitdaagd: "Halloooooooo"

Robbie met zijn lampen

En serieuze dingen:
Best wel vaag hoe dat is gegaan dat eigenlijk Robbie de hele beweging tegen mij en Lucy heeft opgezet alleen omdat ie zelf niet goed heeft gelezen/opgelet :-X.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #76 Gepost op: 13-07-2015, 08:37:05 »
Zo ik heb de hele nacht alles bijgelezen ::jaja::
Oh nee grapje het is hier nog niet eens middernacht ;D

Ik ben nog een beetje in de war van het feit dat Niek en D*N al zo vroeg in het spel zo gespitst waren op het wegstemmen van mij :o
Ik bedoel, ik wist wel dat D*N niet met mij een endgame zag, maar zo vroeg al zoveel plannen en zelfs tegenstemmen regelen op mij ::oink::

Mijn eigen teksten in het begin van het spel zijn achteraf overigens ook niet zo lief
Ik was gemeen tegen Miek geloof ik en vooral "Feit is dat Dennis geen kans maakt." ::rofl::

Oh en Bjorn: "Dit heeft Lucy geregeld. Lucy regelt wel veel trouwens" ;D Ja Bjornie, dat is precies waarom ik organiseren leuk vind

Dat gedoe met die ballon op die stem van Max was trouwens gewoon raar. Dennis die ineens per stem wil weten wie die gemaakt heeft, terwijl ik allang wist dat Roy op Miek gestemd had :P En met die pegels zat niet eens een plan achter lol, ik vond het gewoon grappig omdat Den altijd zo paranoia wordt dan

Wat ik leuk vind aan dit hele spel en alle biechten, is hoe iedereen mij at random niet vertrouwt terwijl ik letterlijk NIEMAND heb verraden in het hele spel. Wel leuk dat iedereen mij te sterk vindt en een powerplayer enzo ::bloos::

Zoals iedereen inmiddels weet, vind ik dat D*N echt heel erg verdiend gewonnen heeft, maar lieve Molbelg: ik vind dat jij ook een ontzettend goed spel gespeeld hebt. Je deed misschien een aantal dingen niet zo handig in het juryhuis, maar je overall gameplay was echt wel goed ::ok:: Respect daarvoor, en ook respect voor Wouter! Wouter is echt ontzettend slim en je hebt het heel erg goed gespeeld. Ik ben er vol ingetrapt en ik heb tot aan de stemming waar LdHmolletje ging geen moment gedacht dat je misschien toch andere plannen had. Dus echt respect!

Verder vond ik het echt heel leuk om te spelen dit jaar, nog leuker dan vorig jaar terwijl ik daar toch tweede was. Ik heb het dit keer echt wel zelf gedaan en het was echt alleen jullie schuld dat ik in the end veroordeeld was tot alsnog samenwerken met D*N ::hypocriet::
(tho I still love you <3 )

Ohja en pssst Niek, ik ben niet idioot en ook niet zo gek als je denkt, maar ik had inderdaad niet zoveel leven afgelopen jaar dus tijd zat voor mijn mooie lijstjes :P Maar graag gedaan hoor..

PS. Ik ben ECHT wel sociaal :(
PPS. Nog steeds groetjes uit Vancouver :D  ::zwaai::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #77 Gepost op: 13-07-2015, 10:03:22 »
Oke even reactie op de laatste paar dingen:

Niek
Hij is zo grappig paranoia  ::rofl:: ::rofl::
Citaat
Had ik al gezegd dat Aapje misschien wil overlopen, maar ook een spion kan zijn ?
Pas n keer of 5 ::rofl::
Ik had m nog wel n cake beloofd als ik idd n spion was... ;)
En dan wel mij op 1 bij wie vertrouw je het meest ::rofl:: Ben je bij de rest dan nog erger?

Citaat
Oja, Robbie vind het trouwens leuk dat ik de dramaqueen in me losliet. Liegt ie vast, maar ik wil met Robbie naar de halve finale nu. En met Molbelg, en met een Dummy  Cheesy
Goede reden, Niek ::ok:: XD

D*N
Hahaha bij D*N op 4 van wie vertrouw je het meest. Sorryyyy ::hug::
Citaat
F*ck you Aapje Culpepper!

Ik ben serieus de hero van dit seizoen in vergelijking met haar Volmondig Ja. Dit is één van de grootste backstabacties ooit op realitynet. Ze is gewoon al twee rondes tegen ons en heeft alles doorstuurt naar de andere alliantie, die nog geen power genoeg had ofso Roll Eyes. En het domste is dat ze na de stemming er ook nog eens heel erg trots over gaat doen. Wil je nou nog een jurystem aan het einde of niet schat? Want de kans dat ik daar in zit is wel enorm toegenomen Cry.
Sorry D*N ::rofl:: ::hug:: ::hug::
En ja, kom maar op met die jurystem, heb ik hard nodig! Oh... wacht... ::)


Oh oh oh oh oh Doctor Who gifje ::bravo:: "I've got a machine that goes 'DING' when there's stuff"  ::bravo:: [/fangirl]

Citaat
Aapje: Aapje Love. Op Aapje kan je nooit lang boos blijven, maar eerlijk is eerlijk, ik was echt wel een beetje pissig toen ze overgestapt was. Aapje was de onverwachte vrouwelijke topvillain van dit seizoen Volmondig Ja. Maar wel een leuke.

"een beetje" ::rofl:: :-* ::hug::

Robbie 
Citaat
Aapje die mij vervolgens ook een pm stuurt, tweemaal me er op wijst dat ik door Nieky al mijn geld kwijt ben en vervolgens zegt dat ze met mij en Nieky naar de finale wil. Als je met ons naar de finale wil, waarom zit je dan tegen mij te stoken dat ik door Nieky mijn geld kwijt ben (wat ik zelf overigens ook wel wist uiteraard Smiley ).

Zo zei ik dat helemaal niet ::rofl:: Dan heb je mn pms verkeerd geïnterpreteerd.
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #78 Gepost op: 13-07-2015, 11:26:57 »
Oke even reactie op de laatste paar dingen:

Niek
Hij is zo grappig paranoia  ::rofl:: ::rofl:: Pas n keer of 5 ::rofl::
Ik had m nog wel n cake beloofd als ik idd n spion was... ;)
En dan wel mij op 1 bij wie vertrouw je het meest ::rofl:: Ben je bij de rest dan nog erger?
 Goede reden, Niek ::ok:: XD

Lijstje was voor jou move en sloeg zozo nergens op, want ik vulde de lijst redelijk random in voor t geval hij openbaar zou worden ;)
You'll never walk alone

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #79 Gepost op: 13-07-2015, 12:02:29 »
Protest: op mijn mapsfoto stond geen adres  ::oink::
#teamamaimiljaarde