Auteur Topic: Achter de schermen - De geheime biechten  (gelezen 35331 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Achter de schermen - De geheime biechten
« Gepost op: 12-07-2015, 23:40:16 »
We blikken terug op weer een geslaagd seizoen van De Wonderen der Wereld. Er was fanatisme, verraad, ijzige kou en heetgebakerde kandidaten.

Wat misschien leuk is om te vertellen is dat NextGP en ik van tevoren voorspellingen hadden gedaan wie er zou gaan winnen. We hadden allebei 5 mensen gekozen. Ik weet niet meer wie hij had maar ik had AaPje16, Molbelg, wouterv, Robbieazerty en Nieky (sorry hoor maar ik heb echt een goed team gekozen). Next had er ook 5 en ik weet niet meer wie, maar beiden hadden we in ieder geval geen D*N ::)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #1 Gepost op: 12-07-2015, 23:41:02 »
Gelieve hier niet te reageren voor alle biechten zijn geplaatst!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #2 Gepost op: 12-07-2015, 23:44:55 »
Onze titelverdediger schrijft zich als eerste in:

Personalia
Forumnaam: D*N
Echte naam: Dennis
Leeftijd: 21
Woonplaats: Velp
Nationaliteit: Nederlands

Over jou
Wat doe je zoal in het dagelijks leven? Beetje slapen, beetje gifjes plaatsen op één of ander forum, zingen, cultureel en maatschappelijk vormen, snoepjes eten, Jesper liefhebben, over positief zijn.
Wat zijn je hobby's? Zingen, online spellen, piano spelen, slapen
Waar heb je een hekel aan? Aan vragen zoals deze
Met welke drie woorden zou je jezelf omschrijven? Creatief, sociaal en grappig.
Met welke drie woorden zouden anderen je omschrijven? Creatief, sociaal en grappig.
Op welke bekende persoon lijk je het meest en waarom? Fajah Lourens als we het over de spelletjes hebben ::love::. Direct, fanatiek en niet bang voor andere spelers.
Op welke speler van vorig jaar lijk je het meest en waarom? Die ene gast die won ::pinokkio::.
Wat voor fruitsoort zou jij zijn en waarom? Annoying framboosje. Eigenlijk annoying orange omdat die irritant is op een grappige manier maar ik ben wat zoeter en onschuldiger dus daarom framboosje. Zolang je me maar niet framBOOSje maakt ::zweep::.

De Wonderen der Wereld 2
Waarom wil je meedoen met De Wonderen der Wereld? Om mijn titel te verdedigen, om ldhmolletje weg te stemmen en om hidm in de gaten te houden. Ongeveer zelfde als vorig jaar dus ;D.
Hoever verwacht je te komen? Ik denk dat ik best wel snel weggestemd ga worden, als ze in ieder geval een beetje slim zijn. Maar met de terugkom optie in het spel zou ik misschien nog wel tot op de helft kunnen komen.
Hoe denk je dit te bereiken? Mijn tactiek zal zijn om de anderen te laten denken dat ik voor spek en bonen meedoe. Ik ben een makkelijke extra stem en niemand zal me tot de finale laten komen dus neem mij mee en profiteer van mij. Wel wil ik overal contacten hebben zodat ik mensen goed kan bespelen. Oh wacht de vraag was hoe ik wil bereiken dat ik weggestemd wordt>? Das niet zo lastig, ik zeg gewoon hoi ik haat jullie allemaal en whoosh weg ben ik ::zwaai::.
Welk land zou je graag eens willen bezoeken? Australië

Favorieten
Lievelingskleur: Geel
Lievelingsdier: Flamingo
Lievelingseten: Pizza
Favoriete tv-programma: Survivor
Favoriete kledingstuk: Jessie J shirt
Wit of zwart? zwart
Zomer of winter? zomer
Bier of wijn? wijn en piemels tralalala
Links of rechts? Eerst volgende straat rechts meneer
NextGP of HIDM? triootje ::wenkbrauw::, nee uhm doe die tweede maar, hoeveel kost die?

 ::joehoe::


Gevolgd door de voormalig presentator en toekomstig overlever van Siberië:

Hier mijn lijst!
Groetjes, Erik

Inschrijfformulier De Wonderen der Wereld 2

Personalia
Forumnaam: LdHmolletje
Echte naam: Erik
Leeftijd: 40
Woonplaats: Hengelo (ov)
Nationaliteit: Nederlandse

Over jou
Wat doe je zoal in het dagelijks leven? Werkzoekend, veel vrijwilligerswerk
Wat zijn je hobby's? Automobilia, cornet spelen, andere verzamelingen
Waar heb je een hekel aan? Onrecht in de wereld
Met welke drie woorden zou je jezelf omschrijven? Eerlijk, medelevend, serieus
Met welke drie woorden zouden anderen je omschrijven? Eerlijk, luisterend oor, slordig
Op welke bekende persoon lijk je het meest en waarom? Raymond van Barneveld? geen idee... Ik kan niet zo goed darten, maar qua uiterlijk en qua geboortestad komt het wel overeen.
Op welke speler van vorig jaar lijk je het meest en waarom? Swifty, die doet ook aan (bijna) alle spellen mee, maar ligt er ook vaak behoorlijk snel uit.
Wat voor fruitsoort zou jij zijn en waarom? Peer: doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg-fruit

De Wonderen der Wereld 2
Waarom wil je meedoen met De Wonderen der Wereld? Vorig jaar was ik mede-presentator, en had toen al best mee willen doen. Daarnaast viel ik bij Expeditie Robinson nog voor het spel begon af... Ik heb gewoon weer eens zin om zelf aan een groot spel mee te doen!
Hoever verwacht je te komen? Zolang ik niet de eerste afvaller ben (afvallers die opgeven tel ik niet mee) ben ik al tevreden!
Hoe denk je dit te bereiken? Kijken of ik kan samenwerken met deze of geen. Wie? Geen idee nog, op dit moment.
Welk land zou je graag eens willen bezoeken? Die lijst is superlang, maar op gedeeld eerste plaats staan Peru, Vietnam en Canada.

Favorieten
Lievelingskleur: Blauw
Lievelingsdier: Krokodil
Lievelingseten: Kipcordonbleu, met aardappelkroketjes en verse appelmoes
Favoriete tv-programma: Wie is de Mol?
Favoriete kledingstuk: t-shirt
Wit of zwart? Zwart (is een mooiere 'kleur')
Zomer of winter? Winter
Bier of wijn? Absoluut geen van beiden...
Links of rechts? Rechts
NextGP of HIDM? NextGP
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #3 Gepost op: 12-07-2015, 23:45:12 »
Oh en wat wil catshee?

Catshee wil wel mensen afkraken ::jaja::


Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #4 Gepost op: 12-07-2015, 23:47:33 »
De volgende kandidaat die zich inschrijft is ook...iconisch:

Personalia
Forumnaam: Bjorrn
Echte naam: Bjorn
Leeftijd: 17
Woonplaats: Beek
Nationaliteit: Nederlands

Over jou
Wat doe je zoal in het dagelijks leven? Voetbal kijken, naar school gaan, bier drinken en voetbal kijken en voetballen
Wat zijn je hobby's? Romantische wandelingen maken langs het strand
Waar heb je een hekel aan? Lopen, zand en romantiek.
Met welke drie woorden zou je jezelf omschrijven? Grappig, fanatiek, grappig
Met welke drie woorden zouden anderen je omschrijven? hetzelfde duhh
Op welke bekende persoon lijk je het meest en waarom? brad pitt, omdat we allebei sexy zijn
Op welke speler van vorig jaar lijk je het meest en waarom? Euh het meest op mezelf denk ik, maar ook op D*N want die won.
Wat voor fruitsoort zou jij zijn en waarom?
een banaantje, gewoon daarom
De Wonderen der Wereld 2
Waarom wil je meedoen met De Wonderen der Wereld?
Omdat het een tactisch spel is en ik daar keigoed in ben
Hoever verwacht je te komen?
1e plaats
Hoe denk je dit te bereiken?
te liegen tegen iedereen
Welk land zou je graag eens willen bezoeken?
Amurica

Favorieten
Lievelingskleur: Blauw
Lievelingsdier: Ik haat dieren
Lievelingseten: Frietjes :D
Favoriete tv-programma: Survivor
Favoriete kledingstuk: onderbroekje
Wit of zwart? wit
Zomer of winter? zomer
Bier of wijn? bier
Links of rechts? rechts
NextGP of HIDM? Next, HIDM is stom.



Ah en zie ik daar een finalist? ::bravo::

Hoi Next en Hidm,

Ik wil me graag inschrijven voor DWDW 2  :D

Personalia
Forumnaam: Miek1999
Echte naam: Annemiek
Leeftijd: 16
Woonplaats: Alphen aan den Rijn
Nationaliteit: Nederlands

Over jou
Wat doe je zoal in het dagelijks leven? uhm, ik ga naar school  ;D
Wat zijn je hobby's? lezen, viool spelen, badmintonnen, forummen
Waar heb je een hekel aan? stofzuigen
Met welke drie woorden zou je jezelf omschrijven? positief, naief, eigenwijs
Met welke drie woorden zouden anderen je omschrijven? positief, prettig gestoord, rustig
Op welke bekende persoon lijk je het meest en waarom? Poeh,lastige vraag. Ik lijk niet echt op iemand. Maar qua spel misschien op Zimra Geurts (Expeditie Robinson). Ze kon namelijk niks, maar kwam toch heel ver. Zo ging het bij mij in Survivor ook  ;D
Op welke speler van vorig jaar lijk je het meest en waarom? Ik heb het spel vorig jaar niet gevolgd, dus ik zou het niet weten. Maar als ik naar de ranking van vorig jaar kijk: misschien TimvDons. Hij kwam niet erg ver, maar ik denk dat hij onderschat wordt. Ik werd zelf ook onderschat in Survivor.
Wat voor fruitsoort zou jij zijn en waarom? Uhm geen idee. Aarbei dan maar...dat is een zomervrucht en ik hou van de zomer  :P

De Wonderen der Wereld 2
Waarom wil je meedoen met De Wonderen der Wereld? Ik heb zin in een nieuw forumspel, en dit leek me een erg leuk spel  :D
Hoever verwacht je te komen? Ik heb geen idee. Ik hoop dat iedereen denkt 'oh, miek is toch slecht in alles, die stemmen we later wel een keer weg' ;D. Dan kan ik best ver komen.
Hoe denk je dit te bereiken? Ik ga gewoon mijn best doen in alle opdrachten. En ik wil proberen om zelf tactische moves te maken. Ik heb me beseft dat ik Survivor heb gewonnen dankzij geluk (voor een groot gedeelte) dus ik hoop dat ik in dit spel zelf ook moves kan maken, zodat mensen mijn spel meer waarderen  :D
Welk land zou je graag eens willen bezoeken? Griekenland, lekker warm  ;D

Favorieten
Lievelingskleur: Rood
Lievelingsdier: Kat
Lievelingseten: Spaghetti
Favoriete tv-programma: Wie is De Mol?
Favoriete kledingstuk: Spijkerbroek
Wit of zwart?
Zomer of winter?
Bier of wijn? Ja weet ik veel  ;D
Links of rechts?
NextGP of HIDM? (no offence Next  ;))

Pssssssssssssssssssssssssssssssssssssst wie is daar?

Jury member meldt zich

(geen cobra :()

 ::zwaai::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #5 Gepost op: 12-07-2015, 23:50:24 »
Lucy's wens komt uit: een reis naar Indonesië:

Haai ::zwaai::

Personalia
Forumnaam: Lucy
Echte naam: Minke
Leeftijd: 18
Woonplaats: ehhh.. Maastricht maar vanaf juni Amersfoort?
Nationaliteit: Nederlandse

Over jou
Wat doe je zoal in het dagelijks leven?
- Hotel Management School Maastricht
Wat zijn je hobby's?
- MUSICAL
- scouting
- forum
- vrienden
- series kijken
Waar heb je een hekel aan?
- Grammaticafouten
- mensen die liegen (tenzij ze een goede reden hebben, zoals een tactisch spel :P )
- Hotello's
Met welke drie woorden zou je jezelf omschrijven?
- behulpzaam, slim & ambitieus
Met welke drie woorden zouden anderen je omschrijven?
- lief, behulpzaam, 'ikweetallesbeter'
Op welke bekende persoon lijk je het meest en waarom?
- Hermione, want ze is leergierig en wil alle vakken tegelijk volgen. Ze kan fel uit de hoek komen en een betweter zijn, maar ze hecht ook heel veel waarde aan vriendschap
Op welke speler van vorig jaar lijk je het meest en waarom?
- Mezelf? Behalve dat ik nu wel zelf keuzes kan maken en zelf ga spelen  ::ok::
Wat voor fruitsoort zou jij zijn en waarom?



De Wonderen der Wereld 2
Waarom wil je meedoen met De Wonderen der Wereld?
- Omdat ik het vorig jaar heel erg leuk vond, en omdat ik zin heb om meer tactische spellen te spelen. Zeker na Survivor op een ander forum!
Oh, en omdat mensen me vroegen of ik mee wilde doen ;D
Hoever verwacht je te komen?
- Ik denk dat ik wel ver kan komen, maar het ligt er heel erg aan of mensen me wel of niet als bedreiging zien. Als dat niet echt het geval is, kan ik in ieder geval de eerste fase door komen en dan misschien zelfs weer de finale halen.
Hoe denk je dit te bereiken?
- Contactjes! Final2 met Bjorn en Final4 met Dennis, Miek en Bjorn is voorlopig mijn sociale game, maar we zijn dan ook nog niet begonnen. Ik ga ook proberen om mijn fysieke game op te schroeven en ik wil hoe dan ook niet meer meedrijven op Dennis.
Welk land zou je graag eens willen bezoeken?
- Indonesië

Favorieten
Lievelingskleur: Roze
Lievelingsdier: Eekhoorn
Lievelingseten: Chocola
Favoriete tv-programma: Glee
Favoriete kledingstuk: Rokjeeee
Wit of zwart? Wit
Zomer of winter? Zomer
Bier of wijn? Wijn
Links of rechts? Rechts
NextGP of HIDM? ::)

En daar hebben we onze nummer 2 ::bravo::

Personalia
Forumnaam: Molbelg
Echte naam: Maarten
Leeftijd: 18
Woonplaats: Antwerpen
Nationaliteit: Belg

Over jou
Wat doe je zoal in het dagelijks leven?  Ik zit nog op schoo, ik studeer chemie en ik houd me ook bezig met leiding geven op de chiro.
Wat zijn je hobby's? Chiro
Waar heb je een hekel aan? Mensen die denken dat ze beter zijn dan andere mensen.
Met welke drie woorden zou je jezelf omschrijven? Koppig, vriendelijk en slim :p
Met welke drie woorden zouden anderen je omschrijven? Lomp, vriendelijk, onhandig.
Op welke bekende persoon lijk je het meest en waarom? Ik ben de mannelijke versie van Miranda uit de gelijknamige serie maar dan mager en mannelijk :p
Op welke speler van vorig jaar lijk je het meest en waarom? Op mezelf omdat ik echt domme dingen heb gedaan die ik in het dagelijkse leven ook zou doen.
Wat voor fruitsoort zou jij zijn en waarom?
Een druif, omdat deze test zegt dat ik dat ben. http://www.alle-tests.nl/quiz30/quiz/1369396714/Welk-soort-fruit-ben-jij
Druifjes zijn harde werkers en levengenieters in één. 'Work hard, play hard!', dat is je levensmoto.
Je bent erg ambitieus, maar wanneer je losgaat, ga je ook helemaal los. Je houdt van lekker eten, gezelligheid, dansen, mensen in het algemeen. Dat maakt jou een erg open en joviaal persoon, vooral in je vrije tijd en onder vrienden. Je bent ook erg vrijgevig en zal alles doen voor de mensen waar je veel om geeft?

De Wonderen der Wereld 2
Waarom wil je meedoen met De Wonderen der Wereld?
Omdat ik wil laten zien dat ik meer ben dan een balletje waarmee je kan spelen die je gebruikt om te winnen en ergens in het midden van het spel dumpt.
Hoever verwacht je te komen? Ofwel val ik af als eerste ofwel win ik, ik ga risico's proberen nemen dit spel.
Hoe denk je dit te bereiken? Door een bondje aan te gaan met iemand die niet te vertrouwen is en die persoon optijd een mes in de rug te steken (figuurlijk, het is namelijk maar een spel hé :p).
Welk land zou je graag eens willen bezoeken?
Ik denk dat Kroatië een heel mooi land is.


PS: HELP ME

Favorieten
Lievelingskleur:
Lievelingsdier:
Lievelingseten:
Favoriete tv-programma:
Favoriete kledingstuk:
Wit of zwart?
Zomer of winter?
Bier of wijn?
Links of rechts?
NextGP of HIDM?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #6 Gepost op: 12-07-2015, 23:51:59 »
...maar complete inschrijfformulieren inleveren blijft moeilijk:

Lievelingskleur: blauw
Lievelingsdier: giraf
Lievelingseten: vol au vent
Favoriete tv-programma: biker boys
Favoriete kledingstuk: t-shirt
zwart
Zomer ?
Bier
rechts?
NextGP  >:D

wouterv levert een intelligent en diepgaand inschrijfformulier in, is dit een voorbode voor zijn biechten?

Personalia

Forumnaam: Wouterv
Echte naam: Wouter Vande Cauter
Leeftijd: 24
Woonplaats: Vissenaken
Nationaliteit: Belg

Over jou
Wat doe je zoal in het dagelijks leven?

ik werk bij de NMBS( Belgische spoorwegen) als verkeersleider- eerste onderstationschef. Verder woon ik nog thuis bij mijn ouders en zus in een klein gezellig dorpje. Sinds juni ben ik afgestudeerd als sociaal werker.

Wat zijn je hobby's?

Ik ben leider in de jeugdbeweging van het dorp. Hierin steek ik al jaren veel vrije tijd.Sinds een aantal maanden ben ik gestart in een tafeltennisclub waar ik nu volop aan het trainen ben om volgend jaar competitie te spelen. Als ik dan nog tijd vind, vind je mij terug met een boek of met mijn laptop. Maar in het weekend maak ik graag tijd om met vrienden iets tofs te gaan doen (café, quizzen,...)

Waar heb je een hekel aan?

Ik erger mij niet snel aan iets, maar iets waar ik wel een grote hekel aan heb is racisme. Als sociaal werker heb ik tijdens mijn stages vaak samengewerkt met mensen met een andere huidskleur/cultuur.  Het zijn mensen net zoals wij, met positieve punten en kleine kantjes. Maar die mensen uitsluiten vanwege huidskleur en/of cultuur, daar gaan mijn haren van overeind staan.


Met welke drie woorden zou je jezelf omschrijven?

Eerlijk, tactische fanatiekeling

Met welke drie woorden zouden anderen je omschrijven?

eerlijk, intelligent, onhandig


Op welke bekende persoon lijk je het meest en waarom?

Qua uiterlijk vind ik het moeilijk maar op basis van levensfilosofie kies ik voor Gandhi. Ik geloof ook meer in de kracht van het woord en geweldloosheid dan geweld. Verder vind ik zijn citaat ook schitterend: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Op welke speler van vorig jaar lijk je het meest en waarom?

Ik denk Nieky. Ik wil het spel ook graag zo aardig mogelijk spelen maar als het nodig is, wijk ik hier vanaf. Net zoals hij ben ik in een spel er vlak voor ook ver geraakt (of ik ook win, weet ik nog niet nu) hoewel het een totaal ander spel was en zal ik vooral moeten proberen om te overleven.

Wat voor fruitsoort zou jij zijn en waarom?

Een moeilijke, ik zou zeggen een appel. Ik ben niet persé de meest opvallend figuur in een groep maar op mezelf ben ik wel uniek.
Persoonlijk is dat ook mijn lievelingsfruit en de groene zijn mijn favoriete én net zoals de groene ben ik nog een groentje in forumspelen.


De Wonderen der Wereld 2

Waarom wil je meedoen met De Wonderen der Wereld?

In zulke spelen leer je mede-forummers goed kennen en dat vind ik altijd wel leuk.

Verder is hier een groot verschil met WIDMO. Waar je bij WIDMO altijd zelf verantwoordelijk bent voor je uitschakeling, zijn hier anderen verantwoordelijk.Je gaat zelf  verantwoordelijk zijn voor uitschakeling van anderen. Persoonlijk ben ik iemand die anderen graag iets gunt, met dit spel wil ik de comfortzone doorbreken en mezelf competitief opstellen. Om te winnen moet je hard spelen én ik ben bereid dat te doen zodat ik een hardere kant van mezelf kan ontwikkelen.

Hoever verwacht je te komen?

Alleszins hoop ik zeker 1 executie te overleven, maar mijn doel is op zijn minst land 8 te halen, van daaruit zie ik dan weet verder.

Hoe denk je dit te bereiken?

Allereerst proberen om zo snel mogelijk een paar complotvrienden te hebben,zodat je al zeker een paar stemmen te hebben die niet tegen je zijn. Verder denk ik dat de proeven wel iets voor mij zijn, dus zoveel mogelijk winnen is de boodschap.

Maar uit WIDMO heb ik geleerd dat je wel een tactisch plan kunt hebben, maar je moet ook flexibel zijn om het aan te passen wanneer nodig is. Daarom  heb ik voorlopig een ruim idee, maar de specifieke invulling komt wel zodra het spel start.


Welk land zou je graag eens willen bezoeken?

Ik zou heel graag Jordanië of Zuid-Afrika bezoeken, dat zijn 2 van mijn favoriete landen.(Liever geen groot-brittanië weer, dat ben ik na WIDMO beu gezien :-) )


Favorieten
Lievelingskleur: rood
Lievelingsdier: kat
Lievelingseten: balletjes in tomatensaus
Favoriete tv-programma: de slimste mens ter wereld
Favoriete kledingstuk: t-shirt
Wit of zwart? wit
Zomer of winter? zomer
Bier of wijn? bier
Links of rechts? rechts
NextGP of HIDM? NextGP (die was tof in WIDMO)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #7 Gepost op: 12-07-2015, 23:54:17 »
Fabiann hield nog van me:

::joehoe::

Personalia
Forumnaam: Fabiann
Echte naam: Fabian
Leeftijd: 23
Woonplaats: Heerhugowaard
Nationaliteit: Nederlandse

Over jou
Wat doe je zoal in het dagelijks leven? Ik werk fulltime als juridisch medewerker en doe er HBO-Rechten naast in deeltijd.
Wat zijn je hobby's? Muziek luisteren, series kijken en stappen.
Waar heb je een hekel aan? Mensen die niet opschieten of traag van begrip zijn, no offence.
Met welke drie woorden zou je jezelf omschrijven? Sociaal, zelfstandig, geordend.
Met welke drie woorden zouden anderen je omschrijven? Snel, analytisch, ambitieus.
Op welke bekende persoon lijk je het meest en waarom? Jan Versteegh. Hij kwam in Expeditie Robinson erg fanatiek over en speelde het spel zoals hoe ik het ook het liefst zou spelen.
Op welke speler van vorig jaar lijk je het meest en waarom? Als ik niet mezelf mag noemen, dan zou ik zeggen Jann. Hij was ook redelijk goed in de opdrachten en tsja, onze forumnamen, enough said.
Wat voor fruitsoort zou jij zijn en waarom? Ik schijn een joviale druif te zijn volgens deze test, omdat ik zowel een harde werker als een levensgenieter ben.

De Wonderen der Wereld 2
Waarom wil je meedoen met De Wonderen der Wereld? Omdat ik vorig jaar natuurlijk gewoon had moeten winnen.
Hoever verwacht je te komen? Op z'n minst de halve finale.
Hoe denk je dit te bereiken? Door D*N dit keer niet te vertrouwen.
Welk land zou je graag eens willen bezoeken? Cuba.

Favorieten
Lievelingskleur: Blauw
Lievelingsdier: Kat
Lievelingseten: Argentijnse Beef Chimichurri
Favoriete tv-programma:
Favoriete kledingstuk: Joggingbroek
Wit of zwart? Wit
Zomer of winter? Zomer
Bier of wijn? Bier
Links of rechts? Rechts
NextGP of HIDM? HIDM ♡

Succes enzo! :-*

Niek kan niet meedoen :o :\'(

Dag Jesper

Ik zou graag meedoen met DWDW maar ik denk dat ik toch moet passen
Tot eind april heel druk, daarna heel rustig.
Maar ergens in Mei ben ik ook nog 10 dagen weg naar Polen dus gewoon niet handig :(

Als je een jurylid zoekt, dat wil ik altijd wel ;)

Succes met het spel!

Groetjes Niek

Robindtc stelt zichzelf perfect voor met zijn inschrijfformulier:

Personalia
Forumnaam: Robindtc
Echte naam: Robin
Leeftijd: 15.
Woonplaats: Doetinchem, Gelderland
Nationaliteit: Nederlands

Over jou
Wat doe je zoal in het dagelijks leven? huiswerk maken, muziek luisteren, gamen op x-box, uitgaan met vrienden & op het forum natuurlijk!
Wat zijn je hobby's? basketbal!
Waar heb je een hekel aan? m'n frans lerares.
Met welke drie woorden zou je jezelf omschrijven? (moeilijke! ;o) - vreemd, aardig, betrouwbaar.
Met welke drie woorden zouden anderen je omschrijven? raar, achterlijk, maar ook wel aardig denk ik!
Op welke bekende persoon lijk je het meest en waarom? uhmmmmmmmmmmmmmmmm, geen idee....
Op welke speler van vorig jaar lijk je het meest en waarom? speler van vorig jaar van dit spel? ik zit wel al tijdje op 't forum, maar heb dit afgelopen keer niet gevolgd.
Wat voor fruitsoort zou jij zijn en waarom? kiwi, omdat het kan  :o

De Wonderen der Wereld 2
Waarom wil je meedoen met De Wonderen der Wereld? hou van spellen op het internet, lijkt me leuk om zo'n avontuur aan te gaan en hou van spanning!
Hoever verwacht je te komen? Moeilijke vraag, want ik schat dat mensen mij de eerste beste keer d'ruit stemmen, dus ik denk niet zo heel ver.
Hoe denk je dit te bereiken? daarvoor hoef ik weinig te doen, maar ik hoop natuurlijk ver te komen! door actief te zijn en goed mee te doen.
Welk land zou je graag eens willen bezoeken? Zuid-Afrika!

Favorieten
Lievelingskleur: blauw
Lievelingsdier: hond
Lievelingseten: spaghetti
Favoriete tv-programma: Wie is de Mol
Favoriete kledingstuk: onderbroek (ja ik weet niks ...)
Wit of zwart? Zwart
Zomer of winter? Zomer
Bier of wijn? Bier
Links of rechts? Rechts
NextGP of HIDM? uhhhhhhhhhhhhhhh, ik ga voor hidm. (om een domme reden: ik zat in widm 2012 fout op hadewych bij widm, vond t wel toepasselijk  :))
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #8 Gepost op: 12-07-2015, 23:56:55 »
Robbieazerty vindt mijn filmpje mooi en past in skinny jeans. Dat is nou een man naar mijn hart ::love::

Ik heb nog geen idee van het concept, dat ga ik zo eens lezen. Maar dat intro filmpje was al zo gaaf en meeslepend (kudos aan wie van jullie dat ook gemaakt heeft!) dat ik gewoon mee MOET doen!

Personalia
Forumnaam: Robbieazerty
Echte naam: Robbie
Leeftijd: 33 (tegen de tijd dat het spel begint al 34...)
Woonplaats: Turnhout
Nationaliteit: Belg

Over jou
Wat doe je zoal in het dagelijks leven? Werken, reizen, spellen en voor tv hangen
Wat zijn je hobby's? Reizen, spellen en voor tv hangen
Waar heb je een hekel aan? Brutale mensen die denken dat de wereld rond hen draait
Met welke drie woorden zou je jezelf omschrijven? lief, globetrotter, zoekend
Met welke drie woorden zouden anderen je omschrijven? lief, betrouwbaar, sarcastisch
Op welke bekende persoon lijk je het meest en waarom? Als in enkel het uiterlijk? Men heeft eens gezegd Michael Rosenbaum, maar die is niet (meer) zo bekend. Maar dat zou puur om uiterlijk gaan. En anders... Neil Patrick Harris? Blond, gay en zelfde gevoel voor humor.
Op welke speler van vorig jaar lijk je het meest en waarom? Ik heb het niet gevolgd (sorry) dus even spieken wie er überhaupt mee deed. --- D*N, omdat ik ook ga winnen!
Wat voor fruitsoort zou jij zijn en waarom? Volgens een online test die Which Fruit are you" heet, ben ik een banaan: betrouwbaar en solid as a rock. Mijn vrienden komen naar mij voor last-minute advies en vanwege mijn zoete aard ben ik een geliefde vriend.

De Wonderen der Wereld 2
Waarom wil je meedoen met De Wonderen der Wereld? Omdat sommige kandidaten het gevraagd hebben en ik er zin in heb
Hoever verwacht je te komen? Geen idee, ik ken het concept nog niet zo goed, maar ik mik op de finale uiteraard!
Hoe denk je dit te bereiken? Proeventijger uithangen
Welk land zou je graag eens willen bezoeken? Canada

Favorieten
Lievelingskleur: rood
Lievelingsdier: hond
Lievelingseten: spaghetti carbonara
Favoriete tv-programma: WIDM
Favoriete kledingstuk: Mijn nieuwe skinny jeans, omdat ik er in pas.
Wit of zwart? wit
Zomer of winter? zomer
Bier of wijn? wijn
Links of rechts? links
NextGP of HIDM? HIDM (sorry NextGP ::sorry:: )


Timmieboy joint de jury :D

Hoi HIDM & Next

Helaas heb ik niet voldoende tijd om zelf mee te doen aan DWDW. Toch wil ik graag jullie helpen en daarom bied ik mij aan om jullie te helpen bij de Jury indien jullie deze nog nodig hebben

Groetjes Tim  ::zwaai::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #9 Gepost op: 12-07-2015, 23:57:52 »
Meezter wordt in het begin van het spel nog heel interessant, en het begint al bij zijn inschrijfformulier:

Personalia
Forumnaam: Meezter
Echte naam: Mees
Leeftijd: 16
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht
Nationaliteit: Nederlands

Over jou
Wat doe je zoal in het dagelijks leven?
Ik zit gewoon nog op school, VWO 4, maar ik denk dat als je verder vraagt dan krijg je hetzelfde antwoord op de volgende vraag.

Wat zijn je hobby's?
Ik vind het erg leuk om games te spelen, meestal doe ik dat dan op laptop en playstation 4, ook ga ik elke zaterdag naar scouting, verder speel ik natuurlijk graag forumspellen, alhoewel dit mijn eerste officiële kan zijn ::tandpastasmiley::

Waar heb je een hekel aan?
Mensen die zo verschrikkelijk arrogant zijn en eigenlijk alles wat te maken heeft met schoolwerk dat ik thuis moet doen. Ook heb ik een hekel aan de jeugd van tegenwoordig die zo ''stoer'' doen om erbij te horen.

Met welke drie woorden zou je jezelf omschrijven?
Gameverslaafd, Druk & Humoristisch

Met welke drie woorden zouden anderen je omschrijven?
Aardig, Gestoord & Slim

Op welke bekende persoon lijk je het meest en waarom?
Gerard Ekdom, omdat ik veel naar muziek luister en ik er ook wel wat over weet, dit samen met zijn geniale woordgrappen, die ik soms ook verzin  ::tandpastasmiley::

Op welke speler van vorig jaar lijk je het meest en waarom?
Ik denk dat ik Bjornn ga kiezen, hij heeft wel wat humor maar kan ook serieus spelen, en hij is ook redelijk slim (Vind ik)

Wat voor fruitsoort zou jij zijn en waarom?
Ik zou een peer zijn, omdat de peer eigenlijk een misvormde appel is, daarmee probeer ik te zeggen dat ik niet graag de groep volg en liever zelf beslissingen maak en zo dus ''het vreemde eendje in de bijt'' ben.

De Wonderen der Wereld 2
Waarom wil je meedoen met De Wonderen der Wereld?
Omdat ik simpelweg mee wil doen aan een forumspel en DWDW mij ook wel aanspreekt na de teleurstelling dat ik niet mee mocht doen aan WIDMO..

Hoever verwacht je te komen?
Ik verwacht eigenlijk niet heel ver te komen, dit omdat ik een nieuweling ben en de rest waarschijnlijk ervaren, maar ik ga mijn verwachting plaatsen op ''de persoon die uit Siberië terugkeert''

Hoe denk je dit te bereiken?
Nou, mijn spel gewoon spelen, en als het verkeerd gaat, dan ga ik keihard strijden om terug te keren. (Ik weet nog niet precies hoe, want wat we gaan doen in Siberië is nog onbekend)

Welk land zou je graag eens willen bezoeken?
Zweden

Favorieten
Lievelingskleur: Groen
Lievelingsdier: Koala
Lievelingseten: Lasagne
Favoriete tv-programma: De Kwis
Favoriete kledingstuk: T-Shirt
Wit of zwart? Wit
Zomer of winter? Zomer
Bier of wijn? Ik ben onder de 18, maar ik kies wel bier.
Links of rechts? Rechts
NextGP of HIDM? HIDM

Maarten van Rossum doet mee ::oink::

Heey HIDM en NextGP,

Bij deze mijn inschrijving voor DWDW2  ::tandpastasmiley::

Personalia
Forumnaam: -RoyL-
Echte naam: Roy Leijtens
Leeftijd: 17
Woonplaats: Waalwijk
Nationaliteit: Nederlands

Over jou
Wat doe je zoal in het dagelijks leven? Tja, ik ga naar school. En dat is het op dit moment eigenlijk wel een beetje.
Wat zijn je hobby's? Films maken, schrijven, voornamelijk creatieve dingen dus.
Waar heb je een hekel aan? Natuurkunde. Uren mee bezig geweest, en toch lukt het niet xD
Met welke drie woorden zou je jezelf omschrijven? Creatief, enthousiast, optimistisch
Met welke drie woorden zouden anderen je omschrijven? Chaotisch, druk, eerlijk
Op welke bekende persoon lijk je het meest en waarom? Volgens deze quiz (http://www.alle-tests.nl/quiz30/quiz/1409507830/Welke-BNer-ben-jij) lijk ik het meest op Maarten van Rossum. Maar goed, de andere opties waren Willem Alexander, Chantal Janzen, Barbie en Renée van der Gijp, dus wat dat betreft kom ik er nog goed mee weg :P
Op welke speler van vorig jaar lijk je het meest en waarom? Is het een probleem als ik het vorige seizoen niet heb gevolgd?  :-X
Wat voor fruitsoort zou jij zijn en waarom?

De Wonderen der Wereld 2
Waarom wil je meedoen met De Wonderen der Wereld?
Hoever verwacht je te komen? Maar natuurlijk ga ik de finale halen :P
Hoe denk je dit te bereiken? In het begin veel immuniteit proberen te winnen en daarna tactisch gaan spelen...
Welk land zou je graag eens willen bezoeken? Zuid-Afrika

Favorieten
Lievelingskleur: Groen
Lievelingsdier: Beer
Lievelingseten: Pizza
Favoriete tv-programma: Wie is de Mol?
Favoriete kledingstuk: Broek? Ja, broek. Zonder broeken zouden we nergens zijn...
Wit of zwart? Wit
Zomer of winter? Zomer
Bier of wijn? Bier
Links of rechts? Links
NextGP of HIDM? Pijnlijke vraag :P Sorry HIDM, maar dan ga ik toch voor Next, omdat ik die al een beetje ken...

Groetjes Roy!  ::tandpastasmiley::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #10 Gepost op: 13-07-2015, 00:00:05 »
Hahahaha, Aapje gaat nooit meedoen aan een groot tactisch forumspel. Wil ze niet, kan ze niet, doet ze niet. Zelfs HIDM kan haar niet overhalen. Onmogelijk.

Doe ik het? Ja vooruit! Echt? Ja echt. Toch? Ja! Denk ik...

Personalia
Forumnaam: AaPje16
Echte naam: Arlette
Leeftijd: 21
Woonplaats: Eijsden
Nationaliteit: Nederlands

Over jou
Wat doe je zoal in het dagelijks leven? Ik ben student.  Ik ben bezig om de nieuwe Donna te worden.  (als je niet weet wie dat is, moet je snel Suits kijken)
Wat zijn je hobby's? Ik hou van muziek luisteren en maken! Ook kijk ik veel netflix. En jullie hier op RN zijn ook mijn hobby ofcourse!
Waar heb je een hekel aan? Spinnen, sommige mensen
Met welke drie woorden zou je jezelf omschrijven? Lief, raar, lang
Met welke drie woorden zouden anderen je omschrijven? Raar, lang, lief
Op welke bekende persoon lijk je het meest en waarom? Jason Mraz omdat hij even awesome is.
Op welke speler van vorig jaar lijk je het meest en waarom? Lucy natuurlijk!
Wat voor fruitsoort zou jij zijn en waarom? Ik zou een goede aardbei zijn. Aardbeien zijn lekker en rood en heel erg zoet.

De Wonderen der Wereld 2
Waarom wil je meedoen met De Wonderen der Wereld? Omdat hidm me dwingt
Hoever verwacht je te komen? Ik verwacht tot halverwege te komen, maar ik ga sowieso voor de winst!
Hoe denk je dit te bereiken? Door awesome te zijn.
Welk land zou je graag eens willen bezoeken? Australië!

Favorieten
Lievelingskleur: rood
Lievelingsdier: hond
Lievelingseten: pizza
Favoriete tv-programma: Lost
Favoriete kledingstuk: jurkje
Wit of zwart? Wit
Zomer of winter? Zomer
Bier of wijn? Wijn
Links of rechts? Rechts
NextGP of HIDM? allebei :( Ik kies niet!


Oh wacht ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #11 Gepost op: 13-07-2015, 00:01:31 »
Nys-Fan is een echte sweetie:

Personalia
Forumnaam: Nys-Fan
Echte naam: Jeroen
Leeftijd: 19
Woonplaats: Antwerpen
Nationaliteit: Belg

Over jou

Wat doe je zoal in het dagelijks leven?
Sport en andere televisieprogramma's kijken, maar helaas ook studeren.
Wat zijn je hobby's?
Fitnessen
Waar heb je een hekel aan?
Extremisten en terroristen
Met welke drie woorden zou je jezelf omschrijven?[/i]
Slim, tactisch en wielerkenner/sportkenner
Met welke drie woorden zouden anderen je omschrijven?
Koersgeobsedeerd, humoristisch en verstandig
Op welke bekende persoon lijk je het meest en waarom?
Karl Vannieuwkerke. Vannieuwkerke is een Belgische sportcommentator met specialisatie wielrennen, maar ook van andere sporten weet hij heel veel net als ik.  Verder heeft Vannieuwkerke nog eens een scherpe tong en zal altijd zeggen wat hij denkt of het neerschrijven in zijn columns en heeft ook droge humor. Dit stemt overeen met mij, ik zal ook altijd zeggen wat ik denk en mijn mening niet veranderen voor anderen en opkomen voor wat ik denk dat juist is. En ook die droge humor stemt overeen. Daarnaast is hij nog eens een zeer verstandig en weet hij dus over andere domeinen ook wat en kan over alles meepraten. Hij heeft zelfs de finale van De Slimste Mens Ter Wereld gehaald.
Op welke speler van vorig jaar lijk je het meest en waarom?
Lukie4. Ik heb hem in de WIDM Online leren kennen en we hebben echt veel gelijkenissen. Hij durft net als mij tactisch of sluw te spelen in het spel, maar buiten het spel is het een oprechte en fijne man. Verder hebben we dezelfde passie voor alles wat sport is en kunnen er uren over praten. Al zit er wel een verschilletje is onze leeftijden natuurlijk :P
Wat voor fruitsoort zou jij zijn en waarom?
Ik zou een sweetie zijn. Ik zie jullie nu denken: "Wat is in godsnaam een sweetie?" Wel, het is een geel-oranje citrusvrucht. Ik zou een sweetie zijn om 2 redenen: ten eerste is de sweetie en erg zoete fruitsoort, en ik ben ook zoet/lief qua karakter  ::)
Ten tweede groeit de sweetie in warme oorden, en ik ben een warmte-mens. Ik kan niet zo goed tegen de kou, dan doe ik meestal gewoon enorm veel kledinglagen aan, maar kan extreem goed tegen de warmte. Net zoals de sweetie voel ik me dus het beste als het warm is.

De Wonderen der Wereld 2
Waarom wil je meedoen met De Wonderen der Wereld?
Het lijkt me een superavontuur om mee te mogen maken. Ik heb onlangs voor het eerst sinds lang meegedaan met een forumspel hier, en dat is me zo enorm bevallen dat ik echt zeer graag nog een forumspel wil mee beleven. Verder gaat dit verhaal over allemaal verschillende landen, en laat ik nu net van kinds af een landen/vlaggen-obsessie hebben. Zo kan ik bijvoorbeeld de vorm van nagenoeg elk land blind benoemen, en ken ik echt elke vlag ter wereld al sinds ik kind was vanbuiten (I know, het gaat erover haha xD). Dus het is wel een spel voor mij lijkt me, zo rond de wereld gaan :)
Hoever verwacht je te komen?
Hier kan ik geen uitspraak over doen aangezien ik het spel nog niet op en top ken. Bij WIDM online dacht ik zeer ver te komen, maar daar strandde ik door een eigen dom contextfoutje net als middelste kandidaat, dus dat inschatten is erg lastig.
Hoe denk je dit te bereiken?
Door ook dit verhaal op een tactische manier te benaderen. Alles weldoordacht dus en proberen men kennis over landen (denk dat dit van pas kan komen) te gebruiken. Verder zou ik ook gewoon weer een erg actieve kandidaat zijn, met grappige opmerkingen en dus veel FUN te beleven, wat toch het belangrijkste is :)
Welk land zou je graag eens willen bezoeken?
Zuid-Afrika of Tanzania. Ik ben helemaal gek van Afrika, nuja van de Afrikaanse fauna & flora. Een safari in Afrika is voor mij DE "Try-before-you-die".

Favorieten
Lievelingskleur: Oranje
Lievelingsdier: Teveel om op te noemen. Ik zal deze keer voor een zebra gaan dan als ik er toch maar 1 kan kiezen.
Lievelingseten: Frieten
Favoriete tv-programma: Sporza
Favoriete kledingstuk: Lichtgrijze jeansbroek
Wit of zwart? Wit
Zomer of winter? Zomer
Bier of wijn? Geen van beide, ik drink nooit alcohol ;)
Links of rechts? Rechts
NextGP of HIDM? NextGP. Zo samen op het vliegtuig zitten na onze exit bij WIDMO schept een band :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #12 Gepost op: 13-07-2015, 00:02:56 »
Max, die later misschien wel de opvallendste move maakt in het spel, heeft er zin in:

Hey!

Ik zou me graag inschrijven voor DWDW2! Lijkt me zeer leuk om een keertje mee te doen.

Inschrijfformulier De Wonderen der Wereld 2

Personalia
Forumnaam:
Maxwest
Echte naam:
Max
Leeftijd:
18
Woonplaats:
Eindhoven
Nationaliteit:
Nederlands

Over jou
Wat doe je zoal in het dagelijks leven?
Student!
Wat zijn je hobby's?
Gamen, beetje rondhangen op internet, muziek.
Waar heb je een hekel aan?
Hypocriete mensen en mensen die hun ongelijk niet willen toegeven.
Met welke drie woorden zou je jezelf omschrijven?
Oplettend, bedachtzaam, gezellig
Met welke drie woorden zouden anderen je omschrijven?
Stil, afwezig, aardig (hoop ik dan)
Op welke bekende persoon lijk je het meest en waarom?
Blijkbaar lijk ik qua uiterlijk enorm veel op Evan Peters. Verder zou ik 't zelf ook niet zo goed weten.
Op welke speler van vorig jaar lijk je het meest en waarom?
Ehm.... Tsja :| I heb van vorig jaar nog niets meegekregen :P
Wat voor fruitsoort zou jij zijn en waarom?
Banaan ofzo. Maar alleen dan omdat ik die ook 2 ver dag eet.

De Wonderen der Wereld 2
Waarom wil je meedoen met De Wonderen der Wereld?
Lijkt me leuk om ook eens een keer iets te doen waar ik eigenlijk niet veel vanaf weet!
Hoever verwacht je te komen?
Denk toch wel minstens laatste 10.
Hoe denk je dit te bereiken?
Slim en onopvallend spelen.
Welk land zou je graag eens willen bezoeken?
Japan!

Favorieten
Lievelingskleur:
Blauw
Lievelingsdier:
Hond
Lievelingseten:
Beenham <3
Favoriete tv-programma:
Game of Thrones
Favoriete kledingstuk:
Vest
Wit of zwart?
Zwart
Zomer of winter?
Winter
Bier of wijn?
Bier!
Links of rechts?
Rechts
NextGP of HIDM?
HIDM!

wesolini is knap als Darren Criss en gaat all the way to the end:

Hey! Ik ben net nieuw hier haha! In ieder geval lijkt mij het gaaf om mee te doen aan De Wonderen der Wereld. Hier is mijn inschrijving daarom ook!

Personalia
Forumnaam: wesolini
Echte naam: Wesley
Leeftijd: 18
Woonplaats: Amsterdam
Nationaliteit: Nederlands

Over jou
Wat doe je zoal in het dagelijks leven? Studeren aye en werken bij de jumbo woohoo
Wat zijn je hobby's? Tv series kijken, lezen en eigenlijk gewoon niks doen
Waar heb je een hekel aan? Mensen die sloom lopen, mensen die stinken terwijl ze de mogelijkheid hebben om deo op te doen
Met welke drie woorden zou je jezelf omschrijven?
Introvert, Goedgelovig en Loyaal
Met welke drie woorden zouden anderen je omschrijven?
Loyaal, vriendelijke, behulpzaam
Op welke bekende persoon lijk je het meest en waarom?
Ik ga Darren Criss zeggen omdat we allebei knap zijn :)))

Op welke speler van vorig jaar lijk je het meest en waarom?
Nieky, All round goeie speler. Klinkt precies zoas mij ;)
Wat voor fruitsoort zou jij zijn en waarom?
Kiwi! Ruig van buiten en zacht van binnen!

De Wonderen der Wereld 2
Waarom wil je meedoen met De Wonderen der Wereld?
Het lijkt me een vet spel. Waarom zou ik dan niet meedoen?

Hoever verwacht je te komen?
Heel ver natuurlijk, all the way to the end ;)

Hoe denk je dit te bereiken?
Hopelijk met de juiste mensen een verbond sluiten.
Welk land zou je graag eens willen bezoeken?
Er zijn zo veel landen die ik nog wil bezoeken. Maar om er één te noemen, uhm... Ik wil nog naar de Seychellen

Favorieten
Lievelingskleur: Wit
Lievelingsdier: Wolf
Lievelingseten: Tomatensoep
Favoriete tv-programma: The Walking Dead
Favoriete kledingstuk: Sportbroek
Wit of zwart? Wit
Zomer of winter? Zomer
Bier of wijn? Bier
Links of rechts? Rechts
NextGP of HIDM? HIDM

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #13 Gepost op: 13-07-2015, 00:04:44 »
Meezter denkt out of the box en komt met een opvallende tactiek:

Is het een hele slechte tactiek als ik probeer bij dag 1 af te vallen en daarna overzicht te creëren in Siberië?
Just askin'
Ik mag je geen adviezen geven maar uhm... :-\\

Gewoon zo verschrikkelijk slecht zijn in de 1e opdracht, zodat je onderschat wordt in Siberië, en het vanuit daar wint :D
Oh, dit ga ik gewoon doen. Risico's  ::bravo::

Hij heeft in ieder geval wel lef ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #14 Gepost op: 13-07-2015, 00:06:19 »
Personalia

Forumnaam:Nieky
Echte naam:Niek
Leeftijd:21
Woonplaats:Boxtel
Nationaliteit:NL

Over jou
Wat doe je zoal in het dagelijks leven? : Studeren, sporten en afspreken met vrienden en vriendin
Wat zijn je hobby's? Sporten en afspreken met vrienden en vriendin
Waar heb je een hekel aan? Inschrijfformulieren invullen
Met welke drie woorden zou je jezelf omschrijven? Perfectionistisch, loyaal en vriendelijk
Met welke drie woorden zouden anderen je omschrijven? Perfectionistisch, vriendelijk en onzeker
Op welke bekende persoon lijk je het meest en waarom? Geen idee
Op welke speler van vorig jaar lijk je het meest en waarom? Op Nieky, denk dat mijn manier van spelen met die van hem overeen komt
Wat voor fruitsoort zou jij zijn en waarom? Druif, zoet en een beetje zuur

De Wonderen der Wereld 2
Waarom wil je meedoen met De Wonderen der Wereld? Omdat ik hierna nog minder tijd heb, en ik dan wel een heel lange spelletjesloze fase heb

Hoever verwacht je te komen? Ik ga als 3e afvallen
Hoe denk je dit te bereiken? Door veel te weinig tijd te hebben
Welk land zou je graag eens willen bezoeken? Costa Rica

Favorieten
Lievelingskleur: Rood
Lievelingsdier: Koala
Lievelingseten: Friet
Favoriete tv-programma: Wie is de mol
Favoriete kledingstuk: Dikke trui
Wit of zwart? Wit
Zomer of winter? Zomer
Bier of wijn? bier
Links of rechts? rechts
NextGP of HIDM? Ik vind het beide schatjes

Jij ging toch naar Polen? ::oink::

Hallo,

Even een vraagje want er is mij iets niet duidelijk.
Hoeveel kandidaten vallen er af per stemming (1 of 2).


Groeten,

Wouterv

MiekeG heeft een hekel aan kaas.

Personalia
Forumnaam: MiekeG
Echte naam: Mieke
Leeftijd: 18
Woonplaats: Enschede
Nationaliteit: Nederlands

Over jou
Wat doe je zoal in het dagelijks leven? Naar school gaan..
Wat zijn je hobby's? Lezen, tekenen, laptoppen
Waar heb je een hekel aan? Kaas ::)
Met welke drie woorden zou je jezelf omschrijven? Druk, verlegen, creatief
Met welke drie woorden zouden anderen je omschrijven? Altijd honger, lui, druk?? Geen idee xD
Op welke bekende persoon lijk je het meest en waarom? Ik heb geen idee..
Op welke speler van vorig jaar lijk je het meest en waarom? Mezelf?
Wat voor fruitsoort zou jij zijn en waarom? Een appel misschien? De meeste mensen vinden het niet superlekker en ook niet supervies, een beetje er tussenin. Ik denk dat de meeste mensen me wel mogen maar niet heel geweldig vinden of haten ofzo :P

De Wonderen der Wereld 2
Waarom wil je meedoen met De Wonderen der Wereld? Omdat ik het vorig jaar heel leuk vond :D
Hoever verwacht je te komen? Ik hoop verder dan vorig jaar, alhoewel ik toen best ver kwam.
Hoe denk je dit te bereiken? Het goed doen in proeven, ik ben niet zo'n complottenmens heb ik gemerkt
Welk land zou je graag eens willen bezoeken? Zweden, Noorwegen, of een ander land in Scandinavië.

Favorieten
Lievelingskleur: Paars
Lievelingsdier: Konijn?
Lievelingseten: Stamppot boerenkool
Favoriete tv-programma: WIDM
Favoriete kledingstuk: Vest
Wit of zwart? Zwart
Zomer of winter? Zomer
Bier of wijn? Bier
Links of rechts? Rechts
NextGP of HIDM? HIDM?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #15 Gepost op: 13-07-2015, 00:10:38 »
Hey hidm,

Ik ben volgende week van maandag tot vrijdag opreis zonder wifi en weet dit pas sinds vandaag. Is dit een probleem of is het makkelijker dat ik de proef nu al doe?

Groeten molbelg
?
Vooral zaterdag, zondag namiddag niet
Kan ik het zaterdag en zondagvoormiddag doen?
Heb ik genoeg tijd als ik enkel zaterdag en zondag thuis ben of kan ik misschien de proef al eerder maken?

PS: Wordt je inbox al terug rood HIDM?
Komt wel goed.

P.S. Als je het maar vaak genoeg probeert.

Oke bedankt in ieder geval
Ik heb goesting in het spel :)



Bjorrn wordt het weer veel te makkelijk gemaakt ::ohno::

Hey guys, zal ik maar ff biechtje doen.

Heb verbond met D*N, Lucy en Miek.
Daarna ook nog ene met allemaal mensjes van de Survivor ORG waar D*N vorig jaar aan meedoen en daarna ik en Lucy enzo blablabla.
2 andere dudes ooknog erbij, ik ken ze niet echt maar boeie.
Ene heet Wesley en die ander zn naam ben ik al vergeten, maar iemand anders zal wel biechten en die weet zn naam wel denk ik.
Dus we hebben dikke meerderheid enzo, wordt best makkelijk.
Ik zal wel nog even flippen ofzo waarschijnlijk anders win ik niet maar dat zie ik nog wel.

Groetjes  ::zwaai::

Nieky begint enthousiast aan de eerste opdracht :D

Zo : meteen maar een beginbiecht

Wat een dotjesdeelnemersveld

In proeven ( als ik tijd heb ) hoef ik denk ik alleen te vrezen voor D*N, Faab en Robbie en misschien die wouter.

Goed maar daar zit ook meteen het gevaar. Obviously ga ik met D*N lucy en Aapje wel iets opzetten. Gevaar daarbij is dat D*N en luus te close zijn, maar dat is zorg voor later en dat weten de andere deelnemers ook.
Gevaar zijn imo de widmo mensen die samen kunnen spannen en de spelletjesdag waar ik niet bij ben ( daar ging het vorig jaar ook mis ). Echter : van de kandidaten zijn daar alleen Robbie, D*N en Luus aanwezig. Dus dat moet te overzien zijn.

Plan de campagne : Ik ga aan D*N vragen of ie Robbie benadert op de spelletjesdag, want dat heeft hij zelf waarschijnlijk ook wel bedacht, en zo rol ik er mss ondanks dat ik er niet ben toch in

Gevaar 2 was dus de widmoclan, ik noem het even de sulletjes
De sulletjes kunnen best gevaarlijk worden. Nys-Wouter-Molbelg. Welke van die 3 kan ik mee aanpappen om in het begin veilig te zitten ? Molbelg lijkt me wel een leuke optie. Kan later sowieso grappig worden om D*N gek mee te maken.

Doel voor dit jaar : Iets minder lui zijn dan vorig jaar in complotjes ! Ik kan immers keilang geen spelletjes doen qua tijd hierna. D*N en Luus in het begin te vriend houden, daarna eruit spelen

Wie moeten er snel uit ? MiekeG, Bjorrn en Miek ofzo
Faab wil D*N er snel uit, daarom mag ie van mij wel blijven. Mocht ie eruit gaan prima, sterke speler weg. Mocht ie blijven, prima dan richt D*N daar zijn aandacht op  ::ok::

Met wie ik naar de finale wil ? Ik haal de finale niet  ;D


Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #16 Gepost op: 13-07-2015, 00:18:30 »
*bladert door 10 pagina's vol Studio 100 crap heen*

Deze wilde ik jullie niet onthouden:
1. Hou nu meestal wolk


De wonderen zijn de wereld nog niet uit Dennis.

I'm back bitches,
Ik kom hier mijn titel verdedigen en ik ga hem sowieso niet afgeven zonder slag of stoot dus bereid jullie maar voor. En heel heeeeeel misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit en kan ik nog een keer winnen ;D.

Dus het is begonnen en we hebben weer een cast met euh...

pfoe wat een onbekende namen allemaal en voornamelijk, weinig "kings and queens". Waardoor ik misschien al heel snel als een te grote bedreiging kan worden gezien. Wel zijn de complotten natuurlijk al weer in volle gang. Let's break it down:

1. Origineel het Wikia complot maar nu met aapje erbij. Toen ik horde dat er nog te weinig mensen zich hadden opgegeven heb ik wat actie ondernomen en zo Wesley en Max overgehaald hier aan mee te doen. Beide deden al mee aan buitenlandse orgs (waar ik ze dus ook van ken). Daarnaast hebben Lucy en Bjorrn daar nu ook meegedaan dus besloten we er een wikia complot van te maken. Aapje deed opeens ook mee en die moest er haast wel bij. Voor mij is dit nu mijn main complot. Voornamelijk omdat ik wil dat Wesley en Max als nieuwelingen ver komen.


2. "Kill the dummies". Omdat de vorige survivor het allemaal ging om kill the kings, hebben we nu kill the dummies in het leven geroepen. Er zitten maar vier echte kings in het spel; Nieky, Faab, Robbie en ik. Nu heb ik met Nieky en Robbie afgesproken om elkaar dus juist niet te gaan targetten. Daarnaast zitten Bjorrn, Lucy en Aapje ook in deze groepspm. Weg met de dummies!

3. Molbelg. Ik heb een verbond met Molbelg voorgesteld omdat mensen dit niet verwachten. We zullen elkaar voornamelijk op de hoogte houden en zorgen dat de ander niet getarget wordt. Pas later in het spel willen we dit verbond echt gaan gebruiken.

En er is ook nog iets met Miek maar ik weet niet of die nou bij het eerste of tweede complot hoort ::rofl:: ???

Mijn idee is om voornamelijk mezelf te profileren als een bliksemafleider. Zorgen dat mensen zich achter mij willen verschuilen en mij daarom in ieder geval tot de "samensmelting" houden. Wanneer ik daar ben bedenk ik wel wat dan slim is om te doen.

Let's have some fun, game on


Bjorrn probeert een grappige sollicitatiebrief in te sturen...

Beste pilootaanneemmensen,

Ik zou graag piloot zijn, dus beter maken jullie mij piloot.
Als jullie dat doen, dan maak ik wel wat money over naar jullie.
Dus, laat me winnen.

Met vriendelijke groet,

Bjorn Bjornemans

...maar mist de deadline.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #17 Gepost op: 13-07-2015, 00:21:06 »
Ach, waarom ook niet? Speciaal voor jullie omdat dit een special edition is de gehele jurybeoordeling van de sollicitatiebrieven van catshee:

Aan de raad van bestuur de CEO en CFO help catshee aan een leuke opening voor zijn eerste jurycommentaar Hadewychisdemol en NextGP,



Met deze mail wil ik jullie mijn advies geven in de keuze van de juiste personen voor de twee openstaande vacatures bij RN Airlines. Ik heb dit natuurlijk uitermate serieus genomen.


Het was in ieder geval ontzettend moeilijk. Zoveel potentie in deze geweldige groep sollicitanten. Kiezen...


Als recruiter bij RN Airlines vertrouw ik erop dat jullie hoe dan ook de juiste keuze zullen maken. Allereerst wil ik graag mijn mening met jullie delen over de sollicitanten voor de vacature van piloot:

3. Brief 3: Dhr. Wouter van de Cauter

Over deze sollicitant ben ik het minst enthousiast. Misschien iets te serieus voor een rol bij RN Airlines.


Persoonlijk ben ik meer een voorstander van een piloot met veel humor. Zo eentje die de passagiers verwelkomt met een goede poep of plas grap en die ook wel geniet van een crash te faken als de reis halverwege is. Helaas lijkt meneer Van de Cauter mij hier niet het type voor.

2. Brief 2, Dhr. Leo Daniel Hendrik Molletje

Een man met de talenknobbel en het geheugen van meneer Molletje zou zijn capaciteiten veel efficiënter kunnen gebruiken dan in de rol als piloot bij RN Airlines. Bijvoorbeeld een paar encyclopedieën lezen en de rol van zowel Wikipedia als Google translator overnemen ::oink::

1. Brief 1, Dhr. Niek Spooren

Hou ik van poëzie?


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar de reden dat ik meneer Spooren als piloot bij RN Airlines prefereer ten overstaande van Meneer Van de Cauter en Meneer Molletje is vooral de getoonde passie voor de cockpit van jongst af aan.

Voor de sollicitanten voor de positie van steward(ess) wil ik jullie het volgende advies geven. Voordat ik dit doe wil ik wel benadrukken dat het een close call was.

2. Brief 1, Mevr. Lucy van der Vleut

Van alle 5 de sollicitanten heeft mevrouw Van der Vleut verreweg de meest indrukwekkende en uitgebreide CV aangeleverd. Ik denk ook dat mevrouw Van der Vleut goed binnen ons concern zal passen. Echter denk ik dat de tweede sollicitant net nog wat meer synergy zal hebben met ons bedrijf.

1. Brief 2, Dhr. D*N de Grote

Omdat zijn luchtige houding, vliegensvlugge opmerkingen en zijn manier van uit de hoogte doen mij als recruiter laten zweven van geluk (en ik hem graag in dat steward pakje wil zien  :-[ :-X). Tevens is hij de enige kandidaat die zijn sollicitatiebrief correct heeft geadresseerd. Mijn enige vrees is dat meneer De Grote te dicht in buurt van zon zal vliegen. Toch denk ik dat dit risico genomen kan worden gezien de al bestaande relatie die meneer De Grote heeft met RN Airlines.

Voor het gemak kunt u nog een kleine samenvatting vinden in de bijlage.

Met vriendelijke groet,

catshee

Recruitment RN Airlines
Lid van de jury DWDW II

Bijlage:

Samenvatting
Piloot:
1. Nieky
2. LdHmolletje
3. WouterV

Steward(ess):
1. D*N
2. Lucy

*print de pm uit, vouwt het A4'tje als een vliegtuigje en gooit het naar Hadewychisdemol en NextGP

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #18 Gepost op: 13-07-2015, 00:24:34 »
Het is gewoon niet meer leuk hoe makkelijk het allemaal is voor Bjorrn:

Deze week gaat tot nu toe echt easy.
Over die stemming maak ik me totaal geen zorgen, Fabian is gone, ik heb de votes  :D
Bjorn, Lucy, D*N, Aapje, Wesley, Max, Nieky, Robbie, Miek is 9.
Dan heeft Lucy nog LDH en Wouter geregeld uit haar side Alliance, dus 11 van de 18 gaan sowieso op Faab, zit wel snor dit.
Die veiligitems zijn niet interessant voor mij. Immuniteit heb ik pas na de samensmelting nodig denk ik.
Een mystery item leek me wel ff grappig maar gelukkig ben ik overboden  ;D
Denk dat ik mijn money gewoon hou, tenzij der nog iets heel cools komt.

Dit spel is tot nu toe echt te makkelijk voor me.


Nieky is op dreef:

Zo, ik heb LdH even geholpen aan Silver Pagode,

Die baan houdt ie toch niet lang ( piloot zijn met vegen binnen 12 uur en alle locaties zoeken is superlastig vol te houden ). Dus veel kwaad kan het niet

En ik heb weer goodwill en meer macht



OMG wat zijn Bjorrn en Robbie dom  ::rofl::
Hele pm's waarin ze zeggen dat we alleen maar moeten zorgen dat Fabiann geen immuniteit krijgt. En waarin ze zeggen dat we niks hoeven te doen, dat Royl en die robinhoodavatar persoon t wel uitvechten.
Maar natuurlijk is het bij die 2 genieën nooit in ze opgekomen dat Fabiann 100000 zou bieden  ::rofl::

Ach t kan mij nog niet zoveel schelen. As long as it ain't me
D*N zal nog wel overbieden met zijn boom
Molbelg doet vaag, maar daarvoor is het Molbelg
D*N heeft Molbelg ook gecontacteerd, maar hah ik was eerder.

Ik zit nog in dubio
Mijn yolo-je-wil-een-leuk-spel-spelen-want-het-kan-hierna-lang-niet-ik denkt : Ik ben eigenlijk van plan om consequent op Dennis of Lucy te stemmen deze serie om die 2 helemaal gek te maken  ::). Dennis heeft 1 zwakte, dat is wanneer ie aangevallen wordt met onbekende stemmen en het niet onder controle lijkt te hebben  ;D. Moet ik wel heel veel screenshots gaan vervalsen  ::pinokkio::

Mijn verstandigheid zegt : Gewoon tot de samensmelting met de kings aanpappen en zorgen dat molbelgje ook de samensmeltingachtigiets haalt en dan zit je redelijk goed toch ?




Oke oke, Jesper wil biecht dan krijgt Jesper biecht.

De verbonden waar ik op dit moment inzit:

D*N, Lucy, Miek en Bjorn verbond: Hierin wordt nauwelijks wat gezegd, Miek is erg stil dus ik denk dat ze niet geinteresseerd is in samenwerken met mij omdat ze dan weer als mijn slaafje wordt gezien  :P
Of ze is gewoon niet zo actief nu, dat kan ook.
Heb weinig vertrouwen in deze.

Survivor ORG + Aapje verbond: D*N, Lucy, Max, Wesley, Aapje en Bjorn.
Die 2 kneusjes die niemand kent, genaamd Max en Wesley, zijn door D*N gevraagd om mee te doen zodat Jespers spel niet faalde vanwege te weinig deelnemers.
Ze zijn allebei, net als D*N, lucy en ik, actief op het Survivor ORG forum waar je dus online survivor kan spelen enzo.
Die 2 zijn wel meer loyaal aan D*N en Lucy denk ik, omdat ze die beter kennen dan mij.
Dus daarmee moet ik oppassen.
Aapje is erbij gehaald toen we erachter kwamen dat ze meedeed  :D
Ik denk niet dat ik een goeie kans maak om te winnen van D*N in die finale, en Max en Wesley staan aan zijn kant, dus heel ver ga ik niet met dit verbond.
Tot de samensmelting vertrouw ik ze echter wel dus dat zit tot die tijd wel goed met dit verbond  :)

Kill the Dummies: Nieky, Robbie, D*N, Lucy, Aapje, ik.
Opgericht door Nieky omdat hij niet wilde dat de kings elkaar weer gingen uitmoorden zoals in survivor.
Der wordt wel actief in overlegd nu dus tot de samensmelting zit ook dit wel goed.
Uiteindelijk zal iedereen elkaar wel weer gaan uitmoorden waardoor miek wint. Maar dat gebeurt na de samensmelting pas denk ik  :P

Final 3 deal met Aapje en Lucy.

Dit is mijn favoriet nu, dit zijn precies de 2 mensen met wie ik wel naar het einde durf denk ik. Lucy heeft dit geregeld, die regelt wel veel trouwens.
Heeft ook een verbondje met Ldh en nog iemand waarvsan ik even  vergeten ben wie het was.
Ze gebruikt die als extra votes maar daar moet ik dus wel mee oppassen.

Zo goed Jesper, lekker overzichtelijk toch?


Heerlijk overzichtje ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Achter de schermen - De geheime biechten
« Reactie #19 Gepost op: 13-07-2015, 00:25:09 »
En dan, opeens, BOEM. Een Meezterplan:
Kan ik ook bij de stemming gewoon op mezelf stemmen? Ik wil als eerste naar Siberië en het daar overleven ::tandpastasmiley::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.