Auteur Topic: Aflevering 3 - 17 september  (gelezen 22688 keer)

Offline xbianca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • <3
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #20 Gepost op: 17-09-2015, 22:00:50 »
Zo zie je maar weer, de boemerang komt altijd terug.

Offline Sicey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #21 Gepost op: 17-09-2015, 22:01:33 »
Machtig mooi

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #22 Gepost op: 17-09-2015, 22:05:55 »
Ja, staan in de planning, alleen de maker (Daisy) is op vakantie, dus die komen wat later.

okay, thanks!

Ik vind het fijn dat Wietze weg is, hoe leuk ik hem ook altijd op de radio vind, deze kant van hem die hij hier liet zien vond ik echt helemaal niks.
Slim gespeeld van Danny en de rest. Denk dat zijn bondgenootschap met Ryanne ver kan gaan.
Ik vind Tim een prima joch, hield zich toch aan zijn woord door niet op Wietze te stemmen maar ging niet helemaal mee met Wietze's keus op Kim.
en hij hielp bij de proef iedereen, door als langste daar te gaan staan. Leuke gozer, niks mis mee.
Slim dat de mannen hun pact verbroken hebben.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #23 Gepost op: 17-09-2015, 22:06:04 »
Ik weet niet wat het is met deze editie: ik keek hem altijd wel, maar steeds ''geklusterd'' met een paar afleveringen achter elkaar.


Maar dit seizoen kan ik het ineens na jaren weer opbrengen om het per aflevering te bekijken. Zijn het de deelnemers, is het de opzet van het spel dit jaar, wie zal het zeggen....

Offline Belgarath

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 17 september
« Reactie #24 Gepost op: 17-09-2015, 22:08:00 »
whahahhahahahh LOTR muziek als Ryanne raak gooit.
beetje te :D

Hehe, ik vond het er wel leuk bij!

maar jongens, als die Marian echt een week op dat eiland zou hebben gezeten alleen. Dan was ze dood. Kon geen vuur maken, geen voedsel gevonden, geen vis gevangen. Wat heeft zij gedaan en gedacht ???

Ja, dat dacht ik ook, ze mag echt in haar handjes wrijven dat Klaas erbij kwam om voor haar te zorgen...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #25 Gepost op: 17-09-2015, 22:10:01 »
Goede aflevering. Mooi hoe Wietze dacht dat ie de leiding had op het eiland en er dan zelf uitvliegt. Dat zijn altijd de mooiste afleveringen.  ;D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #26 Gepost op: 17-09-2015, 22:10:25 »
Ik weet niet wat het is met deze editie: ik keek hem altijd wel, maar steeds ''geklusterd'' met een paar afleveringen achter elkaar.


Maar dit seizoen kan ik het ineens na jaren weer opbrengen om het per aflevering te bekijken. Zijn het de deelnemers, is het de opzet van het spel dit jaar, wie zal het zeggen....
Ik heb dat ook. Vorig jaar was ik er echt klaar mee en alleen omdat ze zeiden dat ze terug naar de basis gingen ben ik weer gaan kijken en valt me tot nu toe niet tegen

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #27 Gepost op: 17-09-2015, 22:11:52 »
Benieuwd wanneer team Tayak het binnenmeertje ontdekt.. ;)
« Laatst bewerkt op: 18-09-2015, 12:28:33 door willy »

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #28 Gepost op: 17-09-2015, 22:19:46 »
Nou denk dat Klaas dat meertje wel zal ontdekken hoor. Hij is er inventief genoeg voor.  ::joehoe::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #29 Gepost op: 17-09-2015, 22:22:05 »
Een prachtige aflevering! Verbazingwekkend dat het vijf-mannen-verbond zo zelfverzekerd overkwam aan het begin van de aflevering. Een groep van vijf binnen een ‘samenleving’ van vijftien personen trekt te veel aandacht en is te kwetsbaar om duurzaam te zijn. Een gegeven dat de spelers pas erkenden toen er één schakel verdween naar een andere ketting. Danny Ghosen lijkt wat dat betreft de basisbeginselen van wiskunde beter te begrijpen, hij zoekt een meerderheid alvorens hij zich committeert. Het achterliggende probleem blijft echter hetzelfde: de zogenaamde ‘sterke’ kandidaten lijken de macht van de andere spelers te veronachtzamen. Je kunt geen poppenmeester zijn als de poppen een eigen wil hebben en zichzelf daar ook van bewust zijn.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #30 Gepost op: 17-09-2015, 22:29:29 »
Zei Dennis op het einde nou tegen Wietze: doe de groetjes aan Klaas. Dat leek ik te verstaan maar dat zal wel Kees zijn dan.  ???
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #31 Gepost op: 17-09-2015, 22:47:19 »
volgens mij zei Wietze dat tegen Dennis.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Brinta

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #32 Gepost op: 17-09-2015, 23:57:11 »
Wellicht kan Marian nog af en toe Klaas een "massage" geven, om zichzelf in het spel te houden, want voor de rest is ze compleet nutteloos. (behalve een beetje interen op haar baby-vet)

Die Wietze...Hahahahahahahaha, hij regeert! Buitengewoon bovenaards & in een andere dimensie.
Ingepakt, strikje erom en  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
En wellicht komt hij dan weer enigszins terug in de realiteit

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #33 Gepost op: 18-09-2015, 00:38:41 »
Machtig mooie aflevering ::jaja::. En wat een dodo's ook. Heb je een complot, stem je niet eens op dezelfde persoon ::). Het was dan weer wel erg leuk om te zien.

Ja, dat dacht ik ook, ze mag echt in haar handjes wrijven dat Klaas erbij kwam om voor haar te zorgen...
Stel je eens voor, dat Ronnie erheen was gestuurd ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rikkeltje

  • Forumlid
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #34 Gepost op: 18-09-2015, 01:53:09 »
Een prachtige aflevering! Verbazingwekkend dat het vijf-mannen-verbond zo zelfverzekerd overkwam aan het begin van de aflevering. Een groep van vijf binnen een ‘samenleving’ van vijftien personen trekt te veel aandacht en is te kwetsbaar om duurzaam te zijn. Een gegeven dat de spelers pas erkenden toen er één schakel verdween naar een andere ketting. Danny Ghosen lijkt wat dat betreft de basisbeginselen van wiskunde beter te begrijpen, hij zoekt een meerderheid alvorens hij zich committeert. Het achterliggende probleem blijft echter hetzelfde: de zogenaamde ‘sterke’ kandidaten lijken de macht van de andere spelers te veronachtzamen. Je kunt geen poppenmeester zijn als de poppen een eigen wil hebben en zichzelf daar ook van bewust zijn.

Goede analyse. Maar ook Danny profileert zich n.m.m. al veel te veel als een player. Kan hem later nog wel eens opbreken. Doe in deze fase gewoon zoals bijvoorbeeld een Anna. Hou je gedeisd, Bemoei je nergens mee, hou je ogen en oren open en geniet van het moment. Ze komt niet eens in beeld als potentiële kandidaat om op te stemmen. Snap dat de verleiding groot zal zijn om vanaf dag 1 een hoofdrol in het spel op te eisen, maar handig is dat niet. Weet Wietze inmiddels ook. Wel waardering voor de manier waarop hij zijn verlies nam.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #35 Gepost op: 18-09-2015, 07:37:40 »
Ik vond het een hele mooie proef trouwens. Tot nu toe twee gave proeven en twee mooie afleveringen.
Fijn om te zien dat Robinson echt weer boeit dit jaar, komt ook door de twist van de geen kampen enzo.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #36 Gepost op: 18-09-2015, 08:22:47 »
Mooie proef  ::jaja::
I will follow my inner gold

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #37 Gepost op: 18-09-2015, 10:08:00 »
Citaat
Fijn om te zien dat Robinson echt weer boeit dit jaar, komt ook door de twist van de geen kampen enzo.

Dat en ook dat er geen 100 extra stembriefjes zijn te vinden / verdienen

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #38 Gepost op: 18-09-2015, 11:06:50 »
Dit was weer een heel mooie aflevering met een dito proef! Leuk ook dat het team van de underdogs het spel won. Misschien wel het allermooiste van de aflevering was echter het gezicht van Wietze tijdens de eilandraad. Van zelfverzekerd naar compleet overdonderd!
Ich bin ein Bärliner!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3 - 17 september
« Reactie #39 Gepost op: 18-09-2015, 15:54:25 »
Topaflevering met een hele leuke proef.

Ryanne vond ik in aflevering 1 niet zo leuk, maar ondertussen hoop ik wel dat ze er nog lang inblijft.

Klaas had als enige door dat naar het aparte eiland te gaan voordeel heeft.(en hij doet het daar goed)

Wietze had helaas als laatste door dat een alliantie met 5 (en na Klaas met 4) tegen 10 anderen gewoon niet werkt.
Jammer voor hem, maar zeer logische exit.

En  knap dat Ronnie zich herpakt heeft.
klaar voor de strijd