Auteur Topic: [VERLIEZEND FINALIST] Annemieke Schollaardt  (gelezen 72704 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #160 Gepost op: 21-02-2016, 01:38:21 »
Annemieke zien we niet de test invullen.

Waarschijnlijk vanwege de groene vrijstelling...

*maar toch opmerkelijk...*

Edit;

*lijkt me zo fijn in de finale dat we zien dat ze alles op zichzelf inzet..*
« Laatst bewerkt op: 21-02-2016, 01:54:37 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #161 Gepost op: 21-02-2016, 02:13:11 »


Wel valt me bij deze stills op dat ze telkens vóór, achter of tussen kruisen staat.  ;)


::ok::


*Die stills had ik even anders moeten selecteren!  ::rofl::*
Omnia vincit amor

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #162 Gepost op: 23-02-2016, 17:51:53 »
Als Annemieke naar Klaas gaat schreeuwen "Achter je, achter je" (het spel achter je rug), hoor ik geen porto- verkeer. Vanaf 21.38 u (uitz.gemist).

Dus het "gillen als een viswijf" en de rest van de biecht (hoe het eigenlijk zou moeten aldus Ellie) begeleiden dit.
Zegt ze ook nog:"Naar mij toe natuurlijk"
Het spel speelt zich achter je rug; naar mij toe natuurlijk....de Mol....

In het shot daarna staat de camera mooi bij Annemieke (regie) en zie je de rest in de fabriek alleen (zonder camera's op eenzame hoogte.

*Foto @ 21.52, "viswijf" naar eigen zeggen maar met veel plezier*

Stel dat Annemieke de MOl is dan zou ze toch niet Klaas roepen om te klok stil te zetten?

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #163 Gepost op: 24-02-2016, 23:14:41 »
Stel dat Annemieke de MOl is dan zou ze toch niet Klaas roepen om te klok stil te zetten?

Daar heb je een punt... Maar goed mollen willen ook wel Rens heel soms onbehulpzaam behulpzaam zijn. Als je snapt wat ik bedoel ;)
"niets is wat het lijkt"

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #164 Gepost op: 25-02-2016, 13:33:02 »
Daar heb je een punt... Maar goed mollen willen ook wel Rens heel soms onbehulpzaam behulpzaam zijn. Als je snapt wat ik bedoel ;)
Ja, snap het, maar gaat dat in dit geval ook op?
Klaas in beeld die, kost wat kost, uit beeld wil blijven. Annemieke die, kost wat kost,
Klaas in de gaten houdt. (Tim trouwens ook)
Als Annemieke ons zand in de ogen zou willen strooien, zou ze zelf, duidelijk in beeld, klok(ken) stil hebben gezet. Nu speelde ze de cipier.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #165 Gepost op: 27-02-2016, 21:32:35 »
Annemiek zegt:

"Dat is zo ver"
Of zegt zij:
" Dat is zo fair"

kan aflevering nog niet checken...nu Moltalk:)
Omnia vincit amor

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #166 Gepost op: 27-02-2016, 22:07:16 »
Ik dacht ook dat ze fair zij.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #167 Gepost op: 27-02-2016, 22:46:35 »
"Blijf staan ...niet bewegen!" gebiedt zij Klaas....
@36.22u (uitz. gem).


Tegen de opdracht in....
Omnia vincit amor

Offline jayah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 🤭🤭
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #168 Gepost op: 27-02-2016, 23:08:06 »
Annemieke zegt aan het begin van de 2e opdracht: Klaas is mijn mol, dat is niet goed. Is zij de verliezer, of misschien toch de mol? ???

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #169 Gepost op: 27-02-2016, 23:23:55 »
Viel op, deze still;
Annemieke, achterkant geld en Mole...
@38.08

Nù kunnen we nog (proberen) het tegendeel bewijzen!
Ik zeg:"ACTIE!"




Edit; Nog zo'n soortgelijk portret:
zie foto
« Laatst bewerkt op: 3-03-2016, 01:15:32 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline jayah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 🤭🤭
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #170 Gepost op: 27-02-2016, 23:43:45 »
Bij de kapper steekt ze haar tong uit naar Klaas.....?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #171 Gepost op: 27-02-2016, 23:47:59 »
Annemiek zegt:

"Dat is zo ver"
Of zegt zij:
" Dat is zo fair"

kan aflevering nog niet checken...nu Moltalk:)
Nu wel check:

"Ik zit in de finale van Wie is de Mol...;

Dat is al zo ontzettend ver...(als kandidaat zeker)
Dat is al zo ontzettend fair (als Mol zeker!)".
Omnia vincit amor

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #172 Gepost op: 29-02-2016, 09:10:07 »
Er zitten niet veel mensen in deze tunnel maar met de ondertiteling aan viel me dit op :-)

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #173 Gepost op: 29-02-2016, 09:46:15 »
Ik weet niet wat ze hier weg moet halen maar zeker geen mensen want ze kijkt duidelijk ergens anders heen

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #174 Gepost op: 29-02-2016, 09:53:47 »
Ik weet niet of dit al verteld is?
In de fabriekshal met de touwen, als de kluis wordt geopend zien we een biljet van Elly en een gele achtergrond met de woorden : de mol.  Annemieke haar geld is geel, haar dagboek is geel. Er is heel veel geel dit seizoen

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #175 Gepost op: 2-03-2016, 22:33:21 »
Hier niet zo gauw gelezen, maar op de WIDM -pagina op Facebook opperde iemand dat Annemieke per afvaller een armbandje zou hebben toegevoegd...als trofee. Haha, erg leuke theorette, maar ik kan het niet zo gauw bewijzen.

Heb wel gekeken naar de groepsfoto's en dan specifiek naar Annemieke;
Opvallend is dat bij zowel aflevering 1 als bij 9 zij haar rechterarm achter haar rug heeft.
Het spel speelt zich af achter je rug...hoe leuk als ze haar vingers heeft gekruist of zoiets dergelijks.
*En me nou niet pakken op het woord gekruist (van Kruistum)*
Ook viel op dat zij de enige is die meerdere malen iets van een ledemaat (of 1 x hoofd) beweegt. Maar dat zegt niet zo veel.

Aflevering 5 haar re. arm beweegt
Aflevering 6 haar li. been beweegt
Aflevering 7 haar hoofd beweegt iets
Aflevering 8 is zij geheel in het zwart (als Mol?), alles zichtbaar (ledematen), alle afvallers als Mol eruit gewerkt?

Maar niks strak aan bewijs. In deze theorette dan...maar wat zou het toch fijn zijn.

*Hoop dat ik de tijd kan vinden nog extra te puzzelen (indien laptop niet te heet wordt -neen, nog niet gemaakt!)*
« Laatst bewerkt op: 3-03-2016, 01:12:26 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #176 Gepost op: 3-03-2016, 09:22:12 »
Hier niet zo gauw gelezen, maar op de WIDM -pagina op Facebook opperde iemand dat Annemieke per afvaller een armbandje zou hebben toegevoegd...als trofee. Haha, erg leuke theorette, maar ik kan het niet zo gauw bewijzen.

Heb wel gekeken naar de groepsfoto's en dan specifiek naar Annemieke;
Opvallend is dat bij zowel aflevering 1 als bij 9 zij haar rechterarm achter haar rug heeft.
Het spel speelt zich af achter je rug...hoe leuk als ze haar vingers heeft gekruist of zoiets dergelijks.
*En me nou niet pakken op het woord gekruist (van Kruistum)*
Ook viel op dat zij de enige is die meerdere malen iets van een ledemaat (of 1 x hoofd) beweegt. Maar dat zegt niet zo veel.

Aflevering 5 haar re. arm beweegt
Aflevering 6 haar li. been beweegt
Aflevering 7 haar hoofd beweegt iets
Aflevering 8 is zij geheel in het zwart (als Mol?), alles zichtbaar (ledematen), alle afvallers als Mol eruit gewerkt?

Maar niks strak aan bewijs. In deze theorette dan...maar wat zou het toch fijn zijn.

*Hoop dat ik de tijd kan vinden nog extra te puzzelen (indien laptop niet te heet wordt -neen, nog niet gemaakt!)*

Het bewegen groepsfoto is mooi gevonden..  Het vaak veranderen van de armbandjes en de elastiekjes om haar pols is vreemd   Ik ben er al een poos mee bezig maar ik kan er vooralsnog niets uithalen..

Misschien bedoelde Annemieke het sarcastisch maar vreemd is het wel om een doodlopende straat top te vinden als je juist je tijd nodig hebt.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2016, 09:28:52 door Bakkertje »

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #177 Gepost op: 5-03-2016, 03:10:16 »
 2 Foto's met Annemieke met een 3- eenheid. (m.b.t. Mol)
Nu de derde gezien. Maar dat was misschien wel de allereerste.

Derde foto is in afl. 1, de verkeerde wagon (1272) maar uiteindelijk wel nr 3( na optellen):
1) afvaller,
2) winnaar,
3) de...Mol.


Hier 3 foto's met Annemieke en meerdere aspecten in 1 oogopslag.

Edit; Vraag; zit er in elke aflevering een watervogel? Zoals de duikende pelikaan? Schollaardt, Aalscholver, watervogel. ZZZZZZZZZZZ (kan en ga het niet meer checken)...Nog even en de ontknoping is daar! Veel plezier allen!
« Laatst bewerkt op: 5-03-2016, 04:17:17 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline MFE

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #178 Gepost op: 5-03-2016, 12:47:19 »
Goede hints nog hier richting Annemieke, Annemieke is de mol. De verspreking Molina ipv Molino (wat echter overduidelijk molen is in het Spaans), maakt het al duidelijk dit seizoen mol-in-a(nnemieke).

Daarnaast de molhouding met de handen voor de camera, de fair in de laatste aflevering, steeds achter de rug vd kandidaten zitten bij de test. In Moltalk waar ze net alsof doen alsof de tweestrijd tussen Tim en Klaas is, de kloosterhint, waarschijnlijk moeten alle zinnen genomen worden daar, want KLAAS zit ook in annemieKe ScholLAArdtS, en het lijkt een hint die door de media overal verspreid is om iedereen op een dwaalspoor te zetten. Annemieke heeft veel mingeld gepakt, zei bij aanvang van het belangrijke spel met de jokers en vrijstelling dat ze helemaal niet goed is in zulke spellen en het helemaal niets vindt (BAM, ze pakt 6 jokers en de vrijstelling, duidelijk voorkennis van hoe het spel slim gespeeld diende te worden).

We zullen zien vanavond, maar volgens mij is Annemieke de mol en niet Klaas waar half Nederland op zit.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #179 Gepost op: 5-03-2016, 13:14:17 »
Je kan, als je de kloosterhint niet richting Klaas wil laten gaan, de hele opdracht nog eens bekijken. Dan zul je zien dat er alleen in het deel waarin Klaas en Cecile binnen zijn, de vijf woorden worden uitgesproken, die samen de laatste letters Lkaas (Klaas, dus) opleveren. Bij de andere uitspraken eindigen die laatste woorden op EGG N enzovoorts. Letters waar je, ook in combinatie met de letters KLAAS geen kant op kan.

Dan kun je nog proberen om het huiswerk van Rat over te doen, maar dan met het portret van Annemieke. Je zult zien dat het niet zal passen.

Het zijn deze twee hints die elkaar aanvullen. Als je de ene nog aan een andere finalist weet te linken, verslik je je alsnog in de andere hint. Die twee hints samen zijn aldus niet mis te verstaan.