Auteur Topic: [VERLIEZEND FINALIST] Annemieke Schollaardt  (gelezen 72220 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #180 Gepost op: 5-03-2016, 14:44:52 »
want KLAAS zit ook in annemieKe ScholLAArdtS

Vanaf het moment dat je dit moet gaan schrijven om je standpunt te verdedigen, moet je toch beseffen dat je weinig goede kaarten in je hand hebt om op tafel te leggen?

Nu ja, ieder heeft zijn motieven natuurlijk en Annemieke nam inderdaad wel wat mingeld mee. Zolang we niet vergeten dat Rik vorig jaar 1500 euro betaalde voor een groepsvrijstelling is het mij om het even. ;)

Offline MFE

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #181 Gepost op: 5-03-2016, 18:08:00 »
Zoals gezegd, we zullen zien, het is bij wie is de mol nooit zo dat degene die overduidelijk door de programmamakers in beeld wordt gebracht de mol is. Alles en iedereen zit al tijden op Klaas, en daarom is het Klaas niet. Dan zou WIDM gefaald hebben, je wordt door de redactie en door de programmamakers in een bepaalde tunnel gegooid waarin ze je willen hebben.

Het stelt mij gerust dat op dit moment Annemieke op de WIDM site als minst verdachte wordt neergezet, en Klaas als verreweg meest verdachte.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #182 Gepost op: 5-03-2016, 18:12:06 »
Zoals gezegd, we zullen zien, het is bij wie is de mol nooit zo dat degene die overduidelijk door de programmamakers in beeld wordt gebracht de mol is. Alles en iedereen zit al tijden op Klaas, en daarom is het Klaas niet. Dan zou WIDM gefaald hebben, je wordt door de redactie en door de programmamakers in een bepaalde tunnel gegooid waarin ze je willen hebben.

Het stelt mij gerust dat op dit moment Annemieke op de WIDM site als minst verdachte wordt neergezet, en Klaas als verreweg meest verdachte.

Iedereen zit op Klaas omdat zijn naam gemaakt kan worden met de eindletters die de oud-Mollen zeggen en omdat je zijn foto kan maken met de achterkanten van het geld.

Bovendien zit geen finalist op Annemieke en het is quasi ondenkbaar dat na 3 weken niemand je verdenkt. Er zijn kandidaten uit het spel gegaan die zeker vragen op haar hebben ingevuld. En dan heb ik het nog niet over het geld dat ze binnenbracht.

Maar inderdaad, iets na 20.30 zullen we wel zien.

Offline MFE

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #183 Gepost op: 5-03-2016, 18:26:31 »
Dennis Weening kreeg het anders voor elkaar dat tijdens het hele seizoen in Mexico maar 1x iemand zijn naam heeft ingevuld als mol, dus dat is geen reden dat iemand geen mol kan zijn. Juist een reden dat iemand een goede mol is.

Als het wel Klaas is, is dat erg jammer voor WIDM. In aflevering 2 een megahint geven als redactie, waardoor heel NL zogenaamd weet wie de mol is, zou heel teleurstellend zijn. Maar zoals gezegd, ik geloof dat de redactie heel sluw is in deze dingen en niet zulke fouten zou maken.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #184 Gepost op: 5-03-2016, 19:09:33 »
Dennis Weening kreeg het anders voor elkaar dat tijdens het hele seizoen in Mexico maar 1x iemand zijn naam heeft ingevuld als mol, dus dat is geen reden dat iemand geen mol kan zijn. Juist een reden dat iemand een goede mol is.

Als het wel Klaas is, is dat erg jammer voor WIDM. In aflevering 2 een megahint geven als redactie, waardoor heel NL zogenaamd weet wie de mol is, zou heel teleurstellend zijn. Maar zoals gezegd, ik geloof dat de redactie heel sluw is in deze dingen en niet zulke fouten zou maken.

Dé enorme fout die de redactie gemaakt zou hebben is dan dat ze doelbewust een valse hint (de Kloosterhint) in het programma zouden hebben gestopt. Als dat zo is, dan haken de molloten hier niet bij honderden, maar bij duizenden af. Het zou het faillissement van het programma betekenen. 



2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #185 Gepost op: 5-03-2016, 19:14:07 »
Dé enorme fout die de redactie gemaakt zou hebben is dan dat ze doelbewust een valse hint (de Kloosterhint) in het programma zouden hebben gestopt. Als dat zo is, dan haken de molloten hier niet bij honderden, maar bij duizenden af. Het zou het faillissement van het programma betekenen. 


miljoenen!  (er komen hier op een gemiddelde avond ongeveer 100 man, op een mol avond halen we er duizend)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #186 Gepost op: 5-03-2016, 19:14:34 »
Nog even op de valreep, ik las een mooie hint op widm forum...   Tijdens het kajakken verloor Annemieke haar peddel. Ze was ook niet gehaast om haar peddel weer te pakken.. Was dit een afgesproken signaal naar de duikers om haar kano met rust te laten zodat ze de tros leeg kon halen en alleen de verkeerde koker mee terug te nemen?


Het klopt dat bijna alles verwijst naar Klaas maar ik wil die tunnel niet in.   De hint : mol cf klaas is zo overduidelijk .. Dat kan haast niet waar zijn...  Maar hoe ik ook probeer ik kom niet verder als : mol 36, 3fm, en lokaas, loklaas... Helaas

Ik wil afsluiten met deze foto: alsof ze zeggen wil : Ik heb jullie tuk

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #187 Gepost op: 5-03-2016, 19:15:31 »
mooie ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #188 Gepost op: 5-03-2016, 19:28:46 »
je wordt door de redactie en door de programmamakers in een bepaalde tunnel gegooid waarin ze je willen hebben.

Dan zou 100 procent van de kijkers in die Klaas-tunnel zitten, en dat is niet zo.

Zelf heb ik me de afgelopen weken suf gezocht naar escapes: waarom verwijst de molgeldhint NIET naar Klaas, waarom zetten de makers van WIDM ons als kijkers op het verkeerde been door te doen alsof die kloosterhint naar Klaas verwijst (rekening houdend met die CF).

Dan denk ik dat veel kijkers het niet zullen kunnen waarderen als er in de ontknoping toch een andere mol uit rolt. Niet omdat ik eigenlijk niet WIL dat Klaas de mol is, maar omdat er naar mijn mening geen geloofwaardige alternatieven te vinden zijn.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #189 Gepost op: 5-03-2016, 19:36:16 »
Dan zou 100 procent van de kijkers in die Klaas-tunnel zitten, en dat is niet zo.

Zelf heb ik me de afgelopen weken suf gezocht naar escapes: waarom verwijst de molgeldhint NIET naar Klaas, waarom zetten de makers van WIDM ons als kijkers op het verkeerde been door te doen alsof die kloosterhint naar Klaas verwijst (rekening houdend met die CF).

Dan denk ik dat veel kijkers het niet zullen kunnen waarderen als er in de ontknoping toch een andere mol uit rolt. Niet omdat ik eigenlijk niet WIL dat Klaas de mol is, maar omdat er naar mijn mening geen geloofwaardige alternatieven te vinden zijn.

Heel juist.

Ook al had ik de 2 weken na de ontdekking van de Kloosterhint liever niet dat Klaas de Mol was, als ze me straks zeggen dat het een poging was om zand in de ogen te strooien dan ga ik nog harder teleurgesteld zijn dan in die 2 weken na die ontdekking.

Met montage kan je acties overbelichten en onderbelichten om bepaalde kandidaten die lang in het spel zullen blijven wat op te dringen, maar woordelijke (kloosterhint) en visuele (molgeld) hints die naar 1 kandidaat alleen kunnen wijzen er in steken om mensen op het verkeerde been te zetten dat zou ontzettend laag bij de gronds zijn.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Annemieke Schollaardt
« Reactie #190 Gepost op: 5-03-2016, 20:01:01 »
Mind you: ik ben wel blij dat Annemieke de finale heeft gehaald.  ::love:: ::love:: ::love::

Heb haar dan ook als winnaar aangemerkt in de pool.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [VERLIEZEND FINALIST] Annemieke Schollaardt
« Reactie #191 Gepost op: 5-03-2016, 22:05:09 »
Ik vind haar ook meer in het rijtje van winnaars passen en daarom had ik het leuker gevonden als zij was gewonnen  ::schaam::

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [VERLIEZEND FINALIST] Annemieke Schollaardt
« Reactie #192 Gepost op: 5-03-2016, 22:18:30 »
Jammer voor Annemieke. Ze was zo fanatiek maar Tim was net iets fanatieker. Misschien heeft de vrijstelling haar wel de overwinning gekost.

Offline molsprdr

  • Forumlid
Re: [VERLIEZEND FINALIST] Annemieke Schollaardt
« Reactie #193 Gepost op: 5-03-2016, 22:52:51 »
Jammer voor Annemieke. Ze was zo fanatiek maar Tim was net iets fanatieker. Misschien heeft de vrijstelling haar wel de overwinning gekost.

Hoe bedoel je dat? Die vrijstelling had toch geen invloed op hoe ze haar eindtest heeft gemaakt?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [VERLIEZEND FINALIST] Annemieke Schollaardt
« Reactie #194 Gepost op: 5-03-2016, 23:20:36 »
Ik vind haar ook meer in het rijtje van winnaars passen en daarom had ik het leuker gevonden als zij was gewonnen  ::schaam::

Als zij was gewonnen? Hoe bedoel je dat? Dat zij de prijs voor Tim was geweest?
Beetje gekke gedachte eerlijk gezegd.

Overigens blijkt Annemieke een zusje te hebben dat minstens net zo knap is (was een paar keer in beeld in het publiek).   ::love::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [VERLIEZEND FINALIST] Annemieke Schollaardt
« Reactie #195 Gepost op: 5-03-2016, 23:24:56 »
Dus

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [VERLIEZEND FINALIST] Annemieke Schollaardt
« Reactie #196 Gepost op: 6-03-2016, 00:50:06 »
Dus?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [VERLIEZEND FINALIST] Annemieke Schollaardt
« Reactie #197 Gepost op: 6-03-2016, 08:24:18 »
Geweldig gespeeld, ontzettend leuk in de groep, mooie lange benen, top kandidate!

Annemieke, bedankt voor je deelname.  ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [VERLIEZEND FINALIST] Annemieke Schollaardt
« Reactie #198 Gepost op: 6-03-2016, 09:25:44 »
Ik heb haar vanaf het begin in de Pool meegenomen als verliezend finalist. Maar ik had het haar echt gegund met de manier hoe zij het spel gespeeld heeft. Door de afleveringstitel fotofinish dacht ik nog aan een gelijkspel qua goede antwoorden en ze verloren had op seconden. Maar een vraag minder goed hebben en toch 40 vragen binnen 4 minuten invullen. Das in rap tempo  door de test heen vliegen  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [VERLIEZEND FINALIST] Annemieke Schollaardt
« Reactie #199 Gepost op: 6-03-2016, 11:07:06 »
Jammer dat ze niet gewonnen heeft en jammer dat we niet gezien hebben of ze de foto ontrafeld heeft als penningmeester.