Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6  (gelezen 122277 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #460 Gepost op: 21-01-2016, 01:45:30 »
Analyse is weer gedaan...

Wie kent mij het beste?
1. 5 goed: Mollenvanger


Wie ken ik het beste?
24. Mollenvanger 1  ::schaam::
::rofl:: twee uitersten dit :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #461 Gepost op: 21-01-2016, 01:57:29 »
Over de antwoorden:
1. M'n verjaardag- Ik had mijn hele verjaardag voor de tweede keer in Wie is de mol stijl gevierd. Deze keer met overnachting ::jaja::. Was een groot succes. Heb ook een foto hiervan geplaatst op het forum en uitgebreid verslag gedaan.

Foute antwoorden: De twee die het meest voorbij komen zijn "Mijn vakantie", ik heb de hele vakantie fulltime gewerkt bij Burgers Zoo ;) en "De muziek", die had gekund natuurlijk.

2. Voedselvergiftiging
- Einde van mijn Rome avontuur, zeker nog een lange tijd last van gehad. Ook op het forum over geklaagd ::jaja::.

Foute antwoorden: "Toekomstvrees" ja heb ik zeker ook en "Familiare aangelegenheden" waren veel genoemd. De tweede is wel een beetje apart taalgebruik voor mijn doen, de andere had gekund :P.

3. Winnen- Ik kon niet zo goed kiezen dus ik heb het maar omschreven als winnen. Zowel TAR als DWDW waren geweldig en ik had natuurlijk hoop op een trilogie door deze quiz te winnen ;D.

Foute antwoorden: Deze had vrijwel iedereen goed ::ok::

4. Molbelg, lijkt me gezellig.
- Heb ik ook nog niet ontmoet en ja dat :P.

Foute antwoorden: Hidm en lukie omdat hij wokkels heeft. Beide hadden goed gekund. Hidm had ik niet ingevuld omdat ik de aflevering wil kijken ::hypocriet::

5. Survivor- Is echt mijn kindje, die verkies ik niet boven iets anders ::love::.

Foute antwoorden: De wonderen der wereld en the amazing race, natuurlijk de spellen die ik heb gewonnen.

6. Samensmeltingsproef 2013- Voor wie het zich nog kan herinneren, ze moesten een cocktail maken door een groots parcour af te leggen. Voor wie mij een beetje kent; ik hou van cocktails en dit zo een proef kunnen zijn die ik bedacht had kunnen hebben voor Survivor.

Foute antwoorden: Deze hadden nog best wel veel mensen goed ::ok::. Danny die verzoop (Ik was wel fan van Danny) en Remy en de hamburger (niet zo'n fan van Remy tbh)

7. The Weepies I gotta have you ::love:: - Geweldig nummer gewoon en ook voor mij was het een onbekend ondergewaardeerd nummer.

Foute antwoorden: Niemand had hem goed. Bijna iedereen had Kate Bush, ik ben nog niet bij dat album aangekomen van haar en Rixton (die ik overigens samen met Lucy live heb gezien).

8. Belle en het beest- Geweldige muziek, de iconische ballroom scene ::love::. Dit is echt disney op zijn best. Moni had deze goed ::bravo::

Foute antwoorden: Voornamelijk Frozen, wat vooral qua muziek erg goed was. Qua film niet beter dan Belle though.

9. De bekendmaking van A
- was echt een spannend moment waar je 5,5 seizoen naar uit kijkt. Ik zat er iig helemaal in.

Foute antwoorden: Bijna iedereen vulde Survivor in. Maar dat was Lucy. Het was ook lastig met deze omdat er al drie Pretty Little Liars fans in deze pool zaten.

10. Paragliden- Jaaaa, helemaal niet zo eng als uit een vliegtuig springen maar nog steeds indrukwekkend.

Foute antwoorden: De grappigste zijn "sport en ik gaan niet samen". Sport is één van mijn hoofdvakken op school ::rofl::. De rest was vrij all over de place (logisch).

11. Een potje met sprinkhanen- Voor mijn wie is de mol verjaardag wou ik een opdracht doen met het eten van een sprinkhaan. Daarvoor heb ik deze online besteld. Heeft op het forum gestaan en ik heb ze op de molfandag overgegeven aan Lucy die ze ook wou gebruiken voor de widm van haar broertje.

Foute antwoorden: Is vaak goed gedaan.

12. Uiteten, oliebollen eten en niet slapen- Uiteindelijk is het iets anders uitgepakt maar oké.

Foute antwoorden: Allemaal best logische eigenlijk, gokvraagje.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #462 Gepost op: 21-01-2016, 03:10:13 »
Heel veel mensen hadden PLL bij mij of Starlight idd, was wel toevallig ;)
En heeeeel veel mensen hadden bij mij als forumhoogtepunt een geslaagd forumspel organiseren, wat op zich gekund had, maar het nevernooit haalt bij de real live momenten met jullie ^^
Alleen Daisy wist dat mijn hoogtepunt het eten na de MFD was ::bravo::

Ohja en ik vind het niet kunnen dat mensen mijn skiën op oudjaarsdag fout hadden :P
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #463 Gepost op: 21-01-2016, 07:26:58 »
Gefeliciteerd Starlight!  ::bravo::

Ik heb poule A heel slecht gemaakt. Het eerste deel was ik nog goed op dreef, maar de tweede helft was dramatisch.   ::schaam::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #464 Gepost op: 21-01-2016, 07:30:46 »
Meester denkt dat ik oma ben geworden! :o

Ik ben heel vaak gekoppeld aan Lukie4 bij het WIDM kijken ;D lijkt me zeker ook gezellig

De eerste twee vragen hadden veel mensen goed bij mij, daarna heb ik het wat lastiger gemaakt. Met wat hulp, bijv dat iemand anders iets schreef over Chris Zegers ;D

Ik heb heel zorgvuldig nergens gemeld dat ik dienst had oudejaarsavond, was best lastig maar is gelukt :P
« Laatst bewerkt op: 21-01-2016, 07:38:19 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #465 Gepost op: 21-01-2016, 07:36:04 »
Gefeliciteerd Starlight.

Ik ben niet eens laatste  ::oink::. Ik had onverwachts eigenlijk geen tijd meer om in te vullen, maar had wel aangegeven dat ik het zou doen. Dus heb het in 3 uur gemaakt en gewoon de logische voor mij ingevuld en verder lekker aangevuld  ;). Ik zal als ik tijd heb de juiste antwoorden eens bekijken.

En Lucy chapeau voor de organisatie.  ::bravo::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #466 Gepost op: 21-01-2016, 07:36:25 »
Gefeliciteerd Starlight!  ::bravo::

Ik heb zelf niets opgezocht en gewoon op gevoel ingevuld. Zie je hoe ver gevoel je brengt.  ::)

En Nieky had me al aangesproken over m'n lange antwoorden ja!  ::rofl:: volgende keer antwoord ik gewoon ja of nee!

'Wat is je favoriete Disneyfilm?' Ja.


Dank voor het organiseren Lucy!  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 21-01-2016, 07:39:01 door Robbieazerty »

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #467 Gepost op: 21-01-2016, 07:38:14 »
Meester denkt dat ik oma ben geworden! :o

Dat dacht Ldh van mij ook.  ::joehoe::

Ik had trouwens best veel eerste ingevingen die juist bleken, maar teveel zitten puzzelen waardoor ik daar niet altijd naar geluisterd heb.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #468 Gepost op: 21-01-2016, 07:40:19 »
Oh en veel denken dat ik een echte widm  fan ben blijkbaar, en zelfs iemand die denkt dat ik geen ER kijk :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #469 Gepost op: 21-01-2016, 08:05:07 »
Starlight had ergens gezegd dat ze wilde paragliden
Maar dat hoorde dus bij D*N
Stom spel

Bedankt Lucy!
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #470 Gepost op: 21-01-2016, 08:13:19 »
Wat een uitslag ::oink::

Allereerst gefeliciteerd Starlight ::bravo::
Ai Nieky, maar jij ook gefeliciteerd ::bravo::
En D*N met de 3e plek ::bravo::

Ben best tevreden met plek 4. Ik wist dat ik A vrij goed had gemaakt, die vond ik echt veel makkelijker dan B. Voor A heb ik bijna niks opgezocht voor B ben ik wat meer gaan zoeken. Heeft me wel een paar antwoorden opgeleverd.
De disney films heb ik allemaal gegokt, heb niet in +/- gekekeken, dus wie weet als ik dat had gedaan....

Ow en Moliere verslagen in de 1e poging, dat voelt goed.  ::trots::

Vanavond ff de antwoorden bestuderen, nu geen tijd voor.

Bedankt Lucy ::bravo:: ::bravo::

Ow edit: Robbie, gaan we zaterdag samen WIDM kijken? ;D

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #471 Gepost op: 21-01-2016, 09:05:39 »
Gefeliciteerd, Starlight! ::bravo::  en Molière is geen tweede geworden ::oink::   ::hug::  ook voor de andere 'verliezers'  ::hug:: ::hug::

Haha, ik dacht toch wel met oma geworden een schot voor open doel gemaakt te hebben :)  Kate Bush vind ik erg grappig dat die aan D*N gekoppeld werd, ik dacht dat dat ook heeeel makkelijk zou zijn. Zo zie je maar...


Bedankt, Lucy  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #472 Gepost op: 21-01-2016, 09:23:28 »
Swifty's antwoord: 'dat heb gestaan op facebook'  :o

En Moni en mv hebben allebei een pollepel met een gezichtje erin gestanst ::rofl:: ;)
...maar soms even niet :)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #473 Gepost op: 21-01-2016, 09:45:12 »
Ranglijst 11 t/m 17:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik mis mijn naam hiertussen

Verder gefeliciteerd Starlight, en bedankt voor de organisatie Lucy ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #474 Gepost op: 21-01-2016, 10:05:58 »
Hautoa Tsjaikovski  :o en Pac geen John Lennon  ::oink::

Ja  ;D prachtig!


Gefeliciteerd allemaal!  ::bravo::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #475 Gepost op: 21-01-2016, 11:59:49 »
Gefeliciteerd Starlight, en super gedaan Lucy.


Ik zag dat ik niet als allerlaatste ben geëindigd. Maar zelfs als dat wel zo was, zou ik het niet erg hebben gevonden.

Ik hoop dat ik erin geslaagd ben om deelnemers hier en daar op het verkeerde been te zetten, door er hier en daar onlogische (onlogisch: op het oog niet bij mij passend) ertussen te stoppen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #476 Gepost op: 21-01-2016, 12:05:44 »
Das niet de bedoeling van het spelletje Jos ::). Het gaat erom dat je elkaar goed leert kennen, niet dat je onlogische dingen invult zodat de quiz lastiger wordt  :-X.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #477 Gepost op: 21-01-2016, 12:09:58 »
Ik mis mijn naam hiertussen

Verder gefeliciteerd Starlight, en bedankt voor de organisatie Lucy ::bravo::

Oh huh ik heb iets heel raars gedaan haha.

RANGSCHIKKING

1. Starlight
2. Nieky
3. D*N
4. Daisy
5. Molière
6. Mollenvanger
7. Swifty
8. Maike
9. LdH
10. Moni
11. Grasisgroen
12. Tim
13. Next & Aapje
14. Pjotr
15. Silvermaiden
16. Bodejos
17. Robbie
18. Meezter

Zo klopt ie wel


N.B. In het bestand staat ook bij iedereen een procentueel puntenaantal, omdat je in de ene poule meer punten kon scoren dan in de andere. Dus het kan zijn dat iemand met meer punten toch lager is geëindigd dan iemand uit de andere poule ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #478 Gepost op: 21-01-2016, 12:37:02 »
Ik krijg het totaaloverzicht niet goed op mijn scherm. Denk dat ik hetzelfde probleem heb als met het invullen van de kwis.

Ik ben benieuwd hoeveel mensen mij (en bij welke vraag of vragen) aan een fout antwoord hebben gekoppeld.



Bij Robbie had ik uiteindelijk een vraag fout, hoewel ik het goede antwoord wist. Dat was de vraag over de krokodil, die had ik uiteindelijk fout beantwoord, maar dat was me niet opgevallen. Voor de totaalscore zou het om het even zijn geweest, dus ik heb het maar zo gelaten.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 6
« Reactie #479 Gepost op: 21-01-2016, 12:38:22 »
Das niet de bedoeling van het spelletje Jos ::). Het gaat erom dat je elkaar goed leert kennen, niet dat je onlogische dingen invult zodat de quiz lastiger wordt  :-X.
hahahaha, moet jij zeggen. Mensen die goed opletten, doorzien dat.......