Auteur Topic: The Island  (gelezen 53506 keer)

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Island
« Reactie #20 Gepost op: 29-01-2016, 08:47:20 »
Wat is die Moniek een vervelend mens zeg...  ::ohno::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Island
« Reactie #21 Gepost op: 29-01-2016, 10:21:35 »
Wat is die Moniek een vervelend mens zeg...  ::ohno::
Die heb je er altijd tussen zitten :D

Van mij mag het tempo wel wat omhoog. Steeds herhalen wat er voor het laatste reclameblok gedaan is, Arie die dan ook alles nog een keer herhaald en doet alsof hij survival skills heeft. Het schiet gewoon niet op  ::rofl::


Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Island
« Reactie #22 Gepost op: 29-01-2016, 10:42:23 »

Van mij mag het tempo wel wat omhoog. Steeds herhalen wat er voor het laatste reclameblok gedaan is, Arie die dan ook alles nog een keer herhaald en doet alsof hij survival skills heeft. Het schiet gewoon niet op  ::rofl::


Nouja, ze zijn nu op het einde van aflevering 2 bij dag 5.
Het voelt dat het zo lang duurt omdat ze nog steeds bezig zijn met vuur maken.  ::rofl::

Maar ben het met je eens wat betreft Arie zijn rol.

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: The Island
« Reactie #23 Gepost op: 29-01-2016, 19:04:34 »
Ik werd ook wel moe van al die herhalingen. En Arie is totaal overbodig, een voice-over was echt genoeg geweest.

Maar ook deze aflevering maakt me nieuwsgierig naar volgende week.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: The Island
« Reactie #24 Gepost op: 29-01-2016, 21:51:19 »
Haha toen ik de afl gezien had dacht ik... Ah nee, nu heb ik 1,5 uur gekeken naar hoe 14 mensen géén vuur kunnen maken ::rofl:: Máár, volgende week gaat het ze lukken ::jaja::


Idd, zit je daar een hele aflevering naar te kijken en dan in de preview van volgende week zie je dat t ze dan wel lukt ::)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: The Island
« Reactie #25 Gepost op: 30-01-2016, 20:16:06 »
Ach ik vind het wel oké tot nu toe. Is een stuk realistischer dan Robinson, maar ook ik vind het tempo wat laag liggen en het nogal onverantwoord overkomen.

Zitten wel leuke mensen bij, maar ook een hoop vervelende. Vraag me af of het niet gaat vervelen, 4 weken zonder proeven of niks. Maar ik ga toch weer kijken aankomende week. Vond het wel leuk om eens de dingen te zien die er bij Robinson bij inschieten.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Island
« Reactie #26 Gepost op: 31-01-2016, 14:37:49 »
Ach ik vind het wel oké tot nu toe. Is een stuk realistischer dan Robinson, maar ook ik vind het tempo wat laag liggen en het nogal onverantwoord overkomen.

Zitten wel leuke mensen bij, maar ook een hoop vervelende. Vraag me af of het niet gaat vervelen, 4 weken zonder proeven of niks. Maar ik ga toch weer kijken aankomende week. Vond het wel leuk om eens de dingen te zien die er bij Robinson bij inschieten.

Ik denk dat het de komende weken nog wel leuk blijft. Er vallen sowieso nog een paar mensen af denk ik, waardoor de sterkere overblijven. En we moeten nog zien hoe ze het witte strand met veel vis gaan bereiken :D.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Island
« Reactie #27 Gepost op: 4-02-2016, 22:11:59 »
Ik vond het een interessante en leuke aflevering vandaag! Ook ik vond, met name de vorige aflevering, het tempo nogal laag, maar vandaag gebeurde er veel meer. Het programma geeft me echt het gevoel van de eerste jaren van ER. Tot nu toe mis ik de proeven en eliminaties ook niet, aangezien er dus genoeg gebeurde vandaag. Ik blijf het absoluut volgen!!

Ben ik trouwens de enige die de uitleg van Arie tussendoor wel goed vind passen? Ik vind het wel interessant om wat achtergrondinformatie te krijgen over overleven.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: The Island
« Reactie #28 Gepost op: 5-02-2016, 08:54:00 »
Nee ik vind het ook leuk tot nu toe. Erg leuk zelfs. De uitleg tussendoor vind ik prima.
 
Vind het echt leuk dat ze alles zelf filmen enzo en dat ze nu eindelijk vuur hebben. Dat trucje van Annemarie met het water was erg slim.

Die Moniek vind ik gruwelijk irritant praten en dat is een typje waar ik in het dagelijks leven echt niet mee om kan gaan, denk ook zeker dat anderen daar ook nog last van gaan krijgen. Die Mounir is wel een echte doorzetter, een van de weinige waar ik vrij zeker ben dat hij nooit op zal geven.

Verder vind ik Sjoerd een leuk joch, een echte survivor zo te zien en ook Ernesto en Joffrey vind ik leuke kandidaten.
Zouden er trouwens echt kaaimannen zijn daar? Dan is een strand toch niet veilig om op te gaan slapen?
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Island
« Reactie #29 Gepost op: 5-02-2016, 11:44:49 »
Nee ik vind het ook leuk tot nu toe. Erg leuk zelfs. De uitleg tussendoor vind ik prima.
 
Vind het echt leuk dat ze alles zelf filmen enzo en dat ze nu eindelijk vuur hebben. Dat trucje van Annemarie met het water was erg slim.

Die Moniek vind ik gruwelijk irritant praten en dat is een typje waar ik in het dagelijks leven echt niet mee om kan gaan, denk ook zeker dat anderen daar ook nog last van gaan krijgen. Die Mounir is wel een echte doorzetter, een van de weinige waar ik vrij zeker ben dat hij nooit op zal geven.

Verder vind ik Sjoerd een leuk joch, een echte survivor zo te zien en ook Ernesto en Joffrey vind ik leuke kandidaten.
Zouden er trouwens echt kaaimannen zijn daar? Dan is een strand toch niet veilig om op te gaan slapen?


Ik ben het met je hele post eens! Stiekem dacht ik tijdens de uitzending van gisteren af en toe: Mounir verdient het om te winnen. Toen bedacht ik me dat het geen ER is en er geen winnaar is.  ::rofl::

Of er kaaimannen voorkomen durf ik niet te zeggen. Ze komen wel voor in die regio.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Island
« Reactie #30 Gepost op: 5-02-2016, 11:53:04 »
Jaa ik vond het ook een leuke aflevering gisteren. Ook weer een mooie cliffhanger naar volgende week. Ik blijf zeker nog even kijken :P

Lijkt me wel spooky als je moet overnachten in de jungle met al die slangen enzo.
En Arie geeft wel een leuke draai aan het programma, maar zijn rol vind ik een beetje overbodig. Als voice-over had hij het ook goed gedaan ::hypocriet::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Island
« Reactie #31 Gepost op: 5-02-2016, 12:09:34 »
Gisteren was de 1e keer dat ik zoieta had van ja, leuk.

Dit is wel wat ik inderdaad mis bij ER. Dan is ER toch meer luxe en dit meer Robinson.

Zitten wel wat slimmerds in de groep die weten wat ze moeten doen.

Alleen de rol van Arie is echt overbodig. Dat had inderdaad een voice over kunnen doen. Vindt zijn manier van vertellen af en toe zelfs irritant

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Island
« Reactie #32 Gepost op: 5-02-2016, 13:18:45 »
Ik stoor me behoorlijk aan Annemarie en Moniek, maar verder blijft het leuk om naar te kijken.
Benieuwd naar volgende week.

Offline TheKLR

  • Forumlid
Re: The Island
« Reactie #33 Gepost op: 10-02-2016, 01:07:22 »
Ik heb net aflevering 3 terug gekeken wat overigens een helse taak is via KIJK.nl maar goed.
Ik krijg een positieve vibe bij deze serie, al die reality zooi is zo staged of gewoon geacteerd en bij The Island krijg je toch echt wel het gevoel dat ze daar als het ware op zich zelf aangewezen zijn. Maar wat hier al vaak gezegd is het tempo ligt heel laag ja al lijkt het nu wel op gang te komen, ik kijk dan eigenlijk ook gewoon uit naar de volgende aflevering.

Vond het overigens wel grappig, die jongen die vertrokken is hoor ik nog zo stoer praten in ze clipje dat hij goed is voorbereid en tot het bittere eind door zal gaan om vervolgens na 3(?) dagen te vertrekken...
« Laatst bewerkt op: 10-02-2016, 01:10:22 door TheKLR »

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Island
« Reactie #34 Gepost op: 10-02-2016, 09:04:08 »
Vond het overigens wel grappig, die jongen die vertrokken is hoor ik nog zo stoer praten in ze clipje dat hij goed is voorbereid en tot het bittere eind door zal gaan om vervolgens na 3(?) dagen te vertrekken...

Ach, die arme jongen had het toch ook niet kunnen weten dat daar insecten op het eiland zouden zijn...?  ::) ::rofl::

Offline TheKLR

  • Forumlid
Re: The Island
« Reactie #35 Gepost op: 10-02-2016, 16:05:58 »
Ach, die arme jongen had het toch ook niet kunnen weten dat daar insecten op het eiland zouden zijn...?  ::) ::rofl::

HAHA! Nee ja je verwacht het niet natuurlijk.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: The Island
« Reactie #36 Gepost op: 12-02-2016, 08:00:08 »
Ach hij begon heel trots met de woorden dat hij een stoere homo was, dus op zich had ik toen hoop dat het waar was. Maar ja toen zag ik hem rondhuppelen met dat kleine hondje en verloor ik de hoop meteen.

Helaas bleek ik gelijk te hebben.

Leuke aflevering gisteren. Mounir is wel een felle maar een leuke felle. Die hele discussie om dat eten was amusant.
Snap Ernesto wel maar hij had het wat beter moeten brengen. Die Moniek dat erger ik me echt helemaal kapot aan.

Ik ben geen positief mens maar ook geen negatief persoon. Ik zit ertussen in en ik kan echt niet tegen dat soort types. Van wie alles altijd maar positief moet zijn. Nee soms zijn dingen gewoon even ruk.
Dat mag best.

Sjoerd wil naar huis volgende week?? Was daar wel even verbaasd over. Hoop dat hij niet gaat. Vind hem wel interessant.
Ik mag Annemarie wel trouwens, vind haar een bikkel. Ze lijkt wel op mijn moeder, ook alleenstaand en nooit opgevend.
Die kaaimannen vind ik trouwens echt onverantwoord hoor. Vind het hele programma echt best wel gevaarlijk overkomen.

Dingen die uit de lucht vallen kunnen zo je nek breken. Kaaimannen vreten je zo op.
Ik denk dat ik me constant onveilig zou voelen daar.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Island
« Reactie #37 Gepost op: 12-02-2016, 09:19:34 »
Heb gisteren ook weer gekeken en begint me steeds meer te boeien.

De groep op zich best leuk met elkaar en discussies die gevoerd werden over het eten enz. waren ook nodig natuurlijk.
Altijd leuk om te zien wie zich opwerpt als "leider" daarin.

Mooi dat ze het vuur naar de overkant hebben weten te krijgen, voordat we weer 3 afleveringen krijgen over vuur maken  ::rofl:: alleen wel apart dat meneer ik heb bij de scouting gezeten wel weet hoe hij vuur moet overbrengen naar een andere kant maar het vuur aanmaken niet kon. Is toch echt een van de eerste dingen die je leert (mits je geen leiding hebt die pyromanisch is aangelegd)

Op zich irriteer ik me niet zo aan Monique zoals de rest wel doen alleen haar stemgeluid maakt wel dat ik me irriteer aan haar.

Maar al met al vond ik het een goede aflevering dus volgende week ga ik op zeker weer kijken

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Island
« Reactie #38 Gepost op: 12-02-2016, 09:40:46 »
Ik vond het ook weer een mooie aflevering. Ook leuk dat er een tweede seizoen komt!

Ik ben vooral heel benieuwd of het overleven over een tijdje meer vanzelf zal gaan. Of ze gewend raken aan de situatie, waardoor het makkelijker wordt. 

alleen wel apart dat meneer ik heb bij de scouting gezeten wel weet hoe hij vuur moet overbrengen naar een andere kant maar het vuur aanmaken niet kon. Is toch echt een van de eerste dingen die je leert (mits je geen leiding hebt die pyromanisch is aangelegd)

Ik zeg, een typische mollenstreek. Meneer scouting is de Mol  ::trots::

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: The Island
« Reactie #39 Gepost op: 12-02-2016, 09:53:22 »
Ik hoop dat ze ook nog wat mooi weer krijgen, ook voor hun zelf, maar ook voor ons. Dat geeft toch een andere sfeer. Nu zijn ze wel erg veel tijd "bezig" met wachten op beter weer.

En alweer een opgever. En een aantal op hun breekpunt. Ik ben benieuwd hoeveel de laatste dag halen...
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?