Auteur Topic: [DG] Pauzetopic Molcrazy  (gelezen 17666 keer)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #20 Gepost op: 1-02-2016, 19:25:57 »
::bravo::

::wijn::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #21 Gepost op: 1-02-2016, 19:43:14 »
 ::bravo:: wat een onverslaanbaar einde! Ik zat op het puntje van mijn stoel, maar uiteindelijk kwam toch alles goed ::bravo::



Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #22 Gepost op: 1-02-2016, 19:56:11 »
Het dierenduel

MC: "Na de liters wijn (en thee) die rijkelijk gevloeid hebben in de arena kijken de mensen uit naar het nieuwe duel, namelijk het dierenduel! Alleen zullen het geen dieren zijn die tegen elkaar gaan strijden maar één man die tegen de dieren strijdt!"

Het publiek verstomt. Een mens tegen dieren? Dit moet wel een fantastisch duel worden.

MC: "We spelen in twee rondes. De eerste ronde zullen de welpen of jonge dieren ten tonele verschijnen, de tweede ronde hun volwassen versie."

Robbie: "Starlaaaaaight! Waar blijft onze wijn nu toch?"
Daisy: "Nou, die is ze vast aan het zoeken."
Robbie: "Dit duurt me te lang, kunnen we niemand anders sturen?"
Daisy wenkt een andere slavin en stuurt haar om de wijn.

MC: "Dan is het nu tijd om onze strijder aan te kondigen. Onze meestergladiator, de schrik van het noordelijk halfrond, een man die gebaad zou hebben in de Styx: Lukie!"

"LU-KIE! LU-KIE! LU-KIE!" schreeuwt het publiek.

Zichtbaar genieten betreedt Lukie de arena terwijl hij kushandjes naar het publiek werpt.

MC: "Welkom Lukie, ben je er klaar voor?"
Lukie: "Uiteraard."
MC: "Mooi zo. In ronde één zal je het opnemen tegen een jonge bruine beer, een gorilla en een tijger. Welk wapen kies je?"
Lukie: "Hmm, die jonge welpen zal ik wel even vangen. Als je me drie 'retes' (drie grote netten, nvdr) kan geven?"

Lukie trekt met zijn netten ten strijde. Aan de linker-, rechter- en overkant openen de poorten zich. Een kleine bruine beer, een jonge gorilla en een jeugdige tijger komen te voorschijn. Lukie schiet op de tijger af. Dit snelle beestje moet meteen gevangen worden. Met één worp heeft Lukie hem te pakken. "Hah!" denkt hij. Voordat de gorilla beseft wat er gebeurt, heeft ook hij een net rond zich hangen. De bruine beer loopt op Lukie af maar hij ontwijkt de beer en vangt hem.
"Doe ik ff!" zegt Lukie.

Het publiek geeft een matig applaus. Ze willen de échte strijd zien!

"GAAP!" "Robbie, alsjeblieft!" "Ik verveel me, waar blijft die wij- ah, eindelijk!" Grasisgroen giet de beker van Robbie vol. "Nu kan ik er eens goed voor gaan zitten."

"Een mooie eerste ronde maar nu komt de echte uitdaging Lukie." roept MC vanaf het balkon waar hij tijdens de eerste ronde is gaan zitten. "Welk wapen wil je?" "Doe maar een drietand." MC werpt hem de drietand toe.

De poorten tegenover, links en rechts van Lukie gaan opnieuw open. Ditmaal komen er een volwassen bruine beer, gorilla en tijger tevoorschijn. "Hmm, deze zien er niet meer zo schattig uit" denkt Lukie. De dieren kijken zeer alert en likken hun tanden. "Ze lijken wel honger te hebben" denkt Lukie. Dan hoort Lukie de poort achter zich opengaan. "Huh? Er zouden er toch maar drie zijn?" Hij draait zich om en ... ziet Elise! Als een ware amazone - gewapend met pijl en boog - treedt ze de arena binnen.

"Wat doe jij hier?"
"Ik kom je tegenhouden. Die dieren horen niet thuis in een circus."
"Ben je gek? Hoe kan het publiek nog van me houden als ik me door een vrouw laat overmeesteren? Trouwens, als je mij tegenhoudt, verslinden die dieren je."

Robbie: "JAAAAH! Spanning en sensatie!"
Daisy: "Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken. Grasisgroen, schenk nog maar wat wijn bij."

Elise: "Hmm, je hebt wel een punt Lukie. Deze beesten zijn wilde dieren. Anderzijds, jij zou ze gewoon vermoorden!" De dieren sluipen dichterbij.
Lukie: "Nou, zet je principes maar opzij, wat wordt het?"

De dieren komen dichter en dichter, zweet parelt op de voorhoofden van Elise en Lukie, dan komen de dieren op snelheid ...

Nu is het aan jou! Hoe gaat dit duel eindigen? Wie gaat er winnen?
A Lukie en Elise werken samen en overwinnen de dieren
B Lukie en Elise werken samen en overwinnen de dieren, maar dan keert Lukie zich tegen Elise omdat hij het publiek voor zich alleen wil
C Lukie en Elise werken samen en overwinnen de dieren, maar dan keert Elise zich tegen Lukie omdat ze kwaad is omwille van de dieren
D Lukie en Elise weigeren samen te werken en verliezen kansloos


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #23 Gepost op: 1-02-2016, 19:56:37 »
::bravo:: wat een onverslaanbaar einde! Ik zat op het puntje van mijn stoel, maar uiteindelijk kwam toch alles goed ::bravo::





Dank! ::bravo::
2024: wie is de Mol?

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #24 Gepost op: 1-02-2016, 20:00:04 »
::jaja::
#teamamaimiljaarde

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #25 Gepost op: 1-02-2016, 20:03:01 »
C ::regenboog::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #26 Gepost op: 1-02-2016, 20:23:33 »
D

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #27 Gepost op: 1-02-2016, 20:33:08 »
B
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #28 Gepost op: 1-02-2016, 21:09:40 »
D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #29 Gepost op: 1-02-2016, 21:59:58 »
A
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #30 Gepost op: 1-02-2016, 22:36:15 »
B
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #31 Gepost op: 1-02-2016, 23:11:43 »
D >:D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #32 Gepost op: 1-02-2016, 23:20:33 »
Ik wilde eigenlijk al een muntje geven als dank voor mijn vrijheid, maar aangezien ik in dit duel ook nog voorkom en ineens gemist word wacht ik eerst wel even af of ik mijn vrijheid wel behou ;D

En ik ga voor ehm, B en D staan gelijk.. dus laat ik eens voor C gaan ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #33 Gepost op: 1-02-2016, 23:22:50 »
C

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #34 Gepost op: 2-02-2016, 00:26:22 »
A, vrede op aarde.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #35 Gepost op: 2-02-2016, 22:35:45 »
Het was zéér close ditmaal!

Elise loopt weg van Lukie wat de dieren even in verwarring brengt. Waar moeten ze nou heen? De bruine beer en de gorilla lopen respectievelijk op Lukie en Elise af.

Lukie: "Ik ben er klaar voor! Kom maar af beer!" De beer graait met zijn klauwen naar Lukie die ze afweert met zijn drietand. Noch Lukie noch de beer heeft de overhand maar terwijl zij aan het vechten zijn, komt de tijger aangeslopen. Dichter en dichter en dichter ... Lukie maakt net een fenomenale move waarmee hij van de beer wegdraait en hem in zijn zij weet te raken met zijn drietand. De beer schreeuwt het uit van de pijn! "Dit wordt mijn eerste slachtoffer" denkt Lukie. Hij plant zijn drietand in de beer. Althans, dat wil hij doen want ondertussen is de tijger zo dicht genaderd dat hij zich op Lukie werpt. Lukie zou voor de laatste maal de zon hebben zien opkomen ware het niet dat Elise de tijger in de zij wist te raken met haar pijl en boog. Lukie verschiet zich een hoedje waardoor de kans verkeken wordt om de beer nogmaals te treffen. Bovendien moet hij zijn aandacht richten op de gorilla die nu zo dicht bij Elise is dat de situatie voor de laatste uiterst gevaarlijk wordt.

Elise wil de gorilla een pijl in het lijf jagen maar het beest is zo dichtbij dat hij de pijl en de boog van Elise moeiteloos in tweeën breekt. "Oh nee, dit is het einde" denkt Elise. "Ik zal nooit in Kameroen geraken." Elise doet haar ogen dicht maar hoort dan een uitroep van pijn. Lukie heeft de gorilla in zijn rug getroffen. Het publiek wordt wild enthousiast en ook Keizer Robbie is duidelijk in zijn nopjes. Keizerin Daisy vindt de dierenact altijd een beetje zielig maar wil niet ingaan tegen de traditie. Elise kan het niet aanzien en trekt de drietand uit de gorilla.

Net als de tijger en de bruine beer druipt ook de gorilla af. Ze hebben geen trek meer in de mensen. Lukie maakt een ererondje. Hij denkt aan feest vieren, ruikt de wijn al en proeft het zand. Het zand? Plots ligt hij op de grond. Hoe komt hij daar? Dan ervaart hij een stekende pijn in zijn bil. "HOE durf je die arme dieren aan te vallen!!!" schreeuwt Elise uitzinnig van woede. "Dit hadden we toch al besproken" wil Lukie zeggen maar de pijn ontneemt hem de woorden. Het publiek joelt in extase en ook Robbie lacht maniakaal! Elise druipt af.

Robbie: "Wat? Gaat ze hem niet afmaken?"
Daisy: "Nou, bekijk het zo. Op deze manier kan er in de toekomst opnieuw zo'n gevecht plaatsvinden."
Robbie: "Je hebt gelijk! Wat een geweldig gevecht!"

Lukie ligt nog altijd in de arena.

Robbie: "Jah, iemand voer hem af. Het is tijd voor het volgende duel."

Lukie wordt afgevoerd door enkele slaven. Door de pijn is hij het bewustzijn verloren. Wanneer hij weer bijkomt, ligt hij oog in oog met een bruine beer, een gorilla en een tijger ...
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #36 Gepost op: 2-02-2016, 22:52:27 »
Het zangduel



Een nieuwe dag, een nieuw duel.

Robbie: "Daisy, o-oooh Daisy!"
Daisy: "Jawel, mijn Keizer?"
Robbie: "Heb jij Starlight nog gezien?"
Daisy: "Neej, geen idee. Ach, we hebben toch genoeg slaven en slavinnen?"
Robbie: "Jah, dat is waar. Trouwens, laten we ons niet bezighouden met een vermiste slavin, vandaag staat het zangduel op het programma!"

MC: "Beste toeschouwers, vandaag is het tijd om uw oren de kost te geven. Er vindt namelijk een zangduel plaats tussen twee geweldige zangers! De eerste is een echt showbeest en maakt van een eenvoudig theekransje een waar festijn, graag uw applaus voor D*N!"

"D********N!!!" juicht het publiek.

MC: "Zijn uitdager is een vrouw die met haar honingachtige stem als een zachte zoete zefier uw oren streelt, geef uw applaus voor Stormpie!"

"STO-REM! STO-REM! STO-REM!"

Om beurt brengen D*N en Storm prachtige ballades, gospels, serenades, aria's, liedjes, ... Aanvankelijk is het publiek wild enthousiast maar na verloop van tijd wordt het gejuich minder en minder.

Daisy: "Nou, wat is er?"
Robbie: "Jaaaah, het was zeer mooi en leuk in het begin maar nu wordt het een beetje saai. Weet je wat? Ik ga er wat Schwung in brengen."

Keizer Robbie verlaat zijn stoel en trekt met een zak richting arena. Wanneer hij de arena betreedt, verstomt het publiek. Ook D*N en Storm stoppen met zingen.

MC: "Uwe Hoogheid, wa-wat een eer."

Robbie: "Allereerst mijn felicitaties aan D*N en Storm. Jullie zingen echt prachtig! Maar ..."

In het publiek houden twee figuren alles in het oog. Ze zijn gehuld in een grote kap en een mantel zodat hun gezicht nauwelijks te zien is.
HDD: "Wat een kick he?!"
Starlight: "On-ge-looflijk! Heerlijk om alles vanaf hier te bekijken. Twee dagen geleden werkte ik nog in de catacomben en nu ben ik gewoon vrij! Het beste is nog dat ik zo dicht bij mijn oude bazen zit zonder dat ze ook maar iets doorhebben!"

Robbie: "... ik heb besloten om een extra element in de wedstrijd te brengen. Jullie mogen allebei eens grabbelen in deze zak."

Wat zit er in de zak? Wat gaat er gebeuren? Maar vooral, wie grabbelt slecht?
A D*N
B Stormpie





2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #37 Gepost op: 2-02-2016, 22:54:35 »
Iedereen zegt vast A, dus ga ik voor B ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #38 Gepost op: 2-02-2016, 22:56:28 »
geen munt hier ::ohno::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #39 Gepost op: 2-02-2016, 23:03:56 »
A
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online