Auteur Topic: [DG] Pauzetopic Molcrazy  (gelezen 17687 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[DG] Pauzetopic Molcrazy
« Gepost op: 31-01-2016, 16:26:15 »
Dit is het pauzetopic van Molcrazy!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #1 Gepost op: 31-01-2016, 18:05:49 »
Welkom in het Colosseum!


De volgende dagen zullen hier zoals in de Oudheid spelen worden gehouden ter vermaak van de toeschouwers! Aan het einde van het duel kan u als kijker beslissen wie de winnaar/winnares wordt van elk duel.

Hou dit topic in de gaten voor het programma!
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #2 Gepost op: 31-01-2016, 18:40:14 »
MC: "Welkom beste toeschouwers in het Colosseum! De volgende dagen zullen hier vijf duels plaatsvinden tussen mensen die jullie zeer goed kennen. Elk duel heeft een andere insteek."



Zondag: drinkduel

In de Romeinse tijd werd heel wat afgedronken. Bacchanalen waren schering en inslag. Wij gaan op zoek naar de beste drink(st)er van RealityNet. Voor dit hopelijk vloeiende duel hebben we twee zeer speciale gasten op de kop kunnen tikken, namelijk HDD en Dolfie!

Maandag: dierenduel

Gevechten met en tussen dieren stonden regelmatig op het programma. Wie beter om de natuur te trotseren dan de machtige Lukie?! Uiteraard geen duel zonder uitdager: de beschermer van alle dieren, Elise!

Dinsdag: zangduel

Dinsdag gaat het er wat luchtiger aan toe. Prachtige gezangen zullen u naar de zevende hemel voeren. D*N en Stormpie maken hun opwachting!

Woensdag: raceduel

Het wagenrennen kan natuurlijk niet ontbreken. De ene post het antwoord nog sneller dan dat de vraag gesteld wordt, de andere is dol op racen en snelheid: HIDM en Daisy!

Donderdag: vechtduel

Donderdag is het dan zover: het moment suprême! Het duel der duels. Vechten zoals in de goede oude tijd, waar het amfitheater voor bedoeld is! Het ultieme duel tussen Nieky en hillo!
2024: wie is de Mol?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #3 Gepost op: 31-01-2016, 18:42:17 »
Donderdag: vechtduel

Donderdag is het dan zover: het moment suprême! Het duel der duels. Vechten zoals in de goede oude tijd, waar het amfitheater voor bedoeld is! Het ultieme duel tussen Nieky en hillo!

You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #4 Gepost op: 31-01-2016, 18:49:53 »



Maandag: dierenduel

Gevechten met en tussen dieren stonden regelmatig op het programma. Wie beter om de natuur te trotseren dan de machtige Lukie?! Uiteraard geen duel zonder uitdager: de beschermer van alle dieren, Elise!


Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #5 Gepost op: 31-01-2016, 19:25:04 »
Het drinkduel


HDD en Dolfie komen aanlopen tussen de eindeloze rijen vaten op weg naar de arena. Dolfie speelt een psychologisch steekspel.

Dolfie: "Nou jochie, dit zal niet lang duren. Of het nou om ter meest drinken is of om ter meest verschillende wijnen herkennen, ik win op beide vlakken."
HDD: "Dat zullen we nog zien Dolfie."

Gerust is HDD echter absoluut niet. Gelukkig heeft hij zoals altijd een plannetje en heeft hij zijn voorzorgen genomen. De twee wandelen verder naar buiten. De schitterende zon verblindt beide duellisten voor enkele seconden. De opgezweepte menigte juicht. Keizer Robbie en Keizerin Daisy beschouwen alles vanuit hun loge.

Robbie: "Dit duurt niet langer dan 10 minuten."
Daisy: "Hmm, met HDD weet je nooit."

Dolfie en HDD gaan naar het midden van de arena waar één houtel tafel en twee stoelen staan.

Dolfie: "Jasses, dat zand is onaangenaam tussen mijn tenen."

MC leidt de duellisten naar hun plaats. "Welkom duellisten, het doel van het drinkduel is natuurlijk om zoveel mogelijk te drinken. Het gaat niet om snelheid, wel om het aantal bekers wijn dat jullie naar binnen kunnen kappen. Heerlijke Toscaanse wijn hebben we voorzien voor dit duel. Zijn jullie er klaar voor?" Dolfie knikt instemmend en zwaait naar de toeschouwers. HDD ziet er wat flets uit tot hij een slavin met de vaten ziet aankomen.

*flashback*
In de catacomben van het Colosseum ...

HDD: "Excuseer mevrouw?" De slavin draait zich verbaasd om. "H-heb je het tegen mij?" "Jah, alsjeblieft, je moet me helpen. Ik moet dadelijk meedoen aan een wijnduel en ik verlies gegarandeerd!" "Hmm, vervelend, maar wat kan ik daaraan doen." "Je moet de wijn in één van de vaten vervangen door thee, dat lust ik graag en daar kan ik veel van drinken." "Je wil dus valsspelen?" "Nou, neej, noem het een handigheidje van mijn kant. En? Doe je het?" "Nou, wat heb ik eraan?" Grmbl, denkt HDD, die slavinnen van tegenwoordig zijn ook niet erg meegaand. "A-als jij mij helpt dit duel te winnen, zorg ik dat jij weggeraakt en vrij bent." Het gezicht van de slavin klaart meteen op. "Oké, dat is afgesproken! Ik zorg dat er thee in het vat komt en dat jij thee te drinken krijgt ipv wijn. Ik heet trouwens Starlight." "Super! Bedankt Starlight."
*flashback*

De slavin arriveert bij de houten tafel en schenkt voor beide duellisten een beker wijn in. Gelukkig drinken we uit een beker, mijmert HDD, anders zou het direct duidelijk worden dat ik geen wijn drink.

Nu is het aan jou! Hoe gaat dit duel eindigen? Wie gaat er winnen?
A HDD, zijn plannetje werkt perfect
B Dolfie, die iets in de smiezen krijgt

2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #6 Gepost op: 31-01-2016, 19:30:24 »
Er mag uiteraard in dit topic gestemd worden, graag zelfs! Doe je liever wat geheimzinniger dan kan je ook via pb stemmen ;)
2024: wie is de Mol?

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #7 Gepost op: 31-01-2016, 19:33:04 »
B
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #8 Gepost op: 31-01-2016, 19:33:29 »
A
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #9 Gepost op: 31-01-2016, 19:38:41 »
B
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #10 Gepost op: 31-01-2016, 19:53:17 »
B

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #11 Gepost op: 31-01-2016, 20:16:27 »
A
You'll never walk alone

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #12 Gepost op: 31-01-2016, 20:25:18 »
A om het weer gelijk te maken.  ;D

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #13 Gepost op: 31-01-2016, 20:39:34 »
B, Dolfie drinkt wijn nog sneller dan dat HDD thee drinkt ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #14 Gepost op: 31-01-2016, 20:46:12 »
Iemand zei sluwe plannetjes? Dat moet altijd werken, dus A

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #15 Gepost op: 31-01-2016, 21:01:19 »
Natuurlijk werkt mijn plannetje perfect ::tandpastasmiley::

Ik ben briljant in acteren.
Zo goed dat ik Robbie kon overtuigen dat ik overacteerde terwijl ik even had gemist waar het toen überhaupt over ging ::ok::

Also, thee ::love::

De enige reden dat ik ALTIJD word vermoord bij Weerwolven-in-1-nacht is omdat ik dan geen thee kan drinken. Mét thee komt alles goed ::bravo::







A ::ok::
« Laatst bewerkt op: 31-01-2016, 21:02:59 door hulpdakdekker »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #16 Gepost op: 31-01-2016, 21:07:36 »
Ja, ik wil m'n vrijheid, en daarvoor moet het plan wel lukken, dus A natuurlijk!
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #17 Gepost op: 31-01-2016, 23:11:14 »
Nog even tijd om te stemmen: morgen de ontknoping én een nieuw duel!
2024: wie is de Mol?

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #18 Gepost op: 31-01-2016, 23:22:05 »
>:D
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #19 Gepost op: 1-02-2016, 19:16:36 »
De duellisten brengen de eerste gevulde beker aan hun lippen. Dolfie drinkt de beker in één teug leeg. “Mmm, lekker, ik heb dorst!” HDD doet er iets langer over. Niet dat hij de thee niet ineens naar binnen zou krijgen maar hij wil de boel wat vertragen om Dolfie lichtjes te irriteren en haar het gevoel te geven dat ze onoverwinnelijk is. Na drie minuten is ook de beker van HDD leeg. “Nou eindelijk!” roept Dolfie. Starlight vult de bekers opnieuw. Dit keer drinkt HDD zijn beker iets sneller leeg. “Ow, dit wordt misschien nog spannend” kakelt Dolfie waarna ze haar wijn naar binnenkapt. Weer vult Starlight de bekers. Opnieuw, en opnieuw, en opnieuw … Dolfie is al lichtjes tipsy “Nouw, j-jochie, jij kan er wel wat van.” “Dolfie, zullen we anders ineens een dubbele doen?” “Kom maar op!”

Na een half uur zit HDD er nog altijd fris bij. “H-ik moet toe-toegeven da-dat je w-wel een straffe drinker bent *hik*” deelt Dolfie mee.

Robbie: “Nou, dit verbaast me enorm.”

Daisy: “Mij niet, ik had het wel verwacht.”

Nadat ze beiden driekwart vat leeg hebben gedronken, is het zover. “Di-dit wo-wordt n-no-nohog echt een spannend duel Dakhulpdekker. Z-zu-zullen we … zzzzz.”

MC: “Beste toeschouwers, de misschien wel verrassende maar verdiende winnaar van het drinkduel is HDD geworden!”

De menigte joelt! Dolfie wordt afgevoerd om uit te kateren en HDD verlaat het strijdtoneel. In wat voor zijn kleedkamer moet doorgaan grist hij een mantel mee en gaat op zoek naar Starlight. Starlight heeft net de niet-gebruikte vaten teruggezet. “Pssst, Starlight, pak aan.” Starlights gezicht begint te stralen. Via een achterpoortje smokkelt HDD Starlight mee naar buiten. “Enorm bedankt Starlight.” “Jah, jij ook” knipoogt ze.
2024: wie is de Mol?