Auteur Topic: [DG] Pauzetopic Molcrazy  (gelezen 17664 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #80 Gepost op: 8-02-2016, 17:12:42 »
Hillo en Nieky kijken elkaar afwachtend en aftastend aan. Wie zal het eerste toeslaan? Een minuut gaat voorbij. Dan denkt Nieky zijn kans te zien maar voordat hij kan toeslaan, wordt heel de arena opgeschrikt.

"ALAAF!" catshee komt binnengestrompeld.
Robbie: "Hoe kan die man hier binnen geraakt zijn?"
Grasisgroen: "Geen idee heer, hij moet door de mazen van het net geglipt zijn."
Daisy: "Ga de poorten afsluiten!"
Aapje en Loezel vertrekken om de poorten dicht te doen.
Robbie: "Hmmm, dit kan misschien nog wel eens interessant worden."

"Da-haar kijken jullie van op hé! Da-dat ik hier ook ben. *hik* J-jullie vinden jezelf toch zo goed in Survivor? Nou, la-laat maar eens zien hoe goed jullie zijn." zegt catshee. Nieky stapt op catshee af om hem knockout te slaan maar wanneer hij bij catshee staat, slaat deze vliegensvlug toe. Hij tackelt Nieky die hard in aanraking komt met de grond van de arena. "Hahaah! Dat had je vast niet verwacht! Ik was niet echt dronken hoor!" Terwijl catshee nageniet van zijn strategische zet, krijgt hij een mes in zijn rug van hillo. "Aargh!" Hillo trekt zijn mes eruit en likt het bloed af: "mmmmm". Echter let ook hillo op zijn beurt niet op waardoor hij het schild van Nieky tegen zijn hoofd krijgt. Catshee steekt dan weer met zijn carnavalstaf in het oog van Nieky. Zo gaan de heren nog een tijdje door. Uiteindelijk liggen ze alle drie uitgeteld op het zand van de arena.

Er klinkt een hoorn. "TOEEEEEET!" De strijd is afgelopen, het publiek joelt en applaudisseert en ook Daisy, Robbie en hun entourage zijn wild enthousiast!
Robbie: "Wat een strijd! Wat een spelen!"
Daisy: "Jah, wat jammer nou dat we weer een heel jaar moeten wachten."
Robbie: "Hmmm, we zullen zien. Misschien kunnen we ze nog wel een keer vroeger organiseren."

In het publiek zitten opnieuw de twee figuren in hun mantel met een grote kap.
HDD: "Het was wel de moeite, toch?"
Starlight: "Zeker zeker."
HDD: "Zullen we volgende keer terugkomen? Of ben je bang dat ze je vroeg of laat ontdekken?"
Starlight: "Ooo, ik wil zeker terugkomen. Wat dat ontdekken betreft: nee, dat schrikt me niet af. Volgende keer zitten wij op de plaatsen van Robbie en Daisy."
Terwijl ze verder applaudisseren, geven HDD en Starlight elkaar een lachje en kijken ze elkaar aan met een meesterplanblik in de ogen.
2024: wie is de Mol?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [DG] Pauzetopic Molcrazy
« Reactie #81 Gepost op: 8-02-2016, 18:06:54 »
In het publiek zitten opnieuw de twee figuren in hun mantel met een grote kap.

Verder echt helemaal niet onopvallend 8)



Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.