Nieuws Vanaf 23 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Team Groen, De voedselopdracht voor deze week is een lastige:Welk expeditielid uit Team Rood of Team Blauw is volgens jullie de ultieme CSC-kandidaat (en dus ook de grootste kanshebber op de CSC-titel)De orgineelste inzending wint.
Ik denk dat Han13 de meeste kans maakt om te winnen, al was het maar omdat iedereen een global moderator te vriend wil houden. En een orginele inzending he? Ik denk dat we die badeend in haar avatar dan maar in een sinterklaaspak moeten hijsen
Ik hoop dat je een leuke tijd het gehad op ons eiland en dat je met veel plezier zult terug denken aan de tijd die je met ons hebt meegemaakt.
Daarnaast hoop ik dat je ons zult blijven steunen, want die steun hebben we hard nodig, zoals is gebleken. Het ga je goed... :'(
ontzettend aardig allemaal :'( Dat zeker ::ok::Once a green always a green
De ene voedselopdracht is nog niet ten einde of de volgende dient zich aan. Volgende week is het 5 december. Zal Sinterklaas ook de 3 eilanden bezoeken? In ieder geval moeten jullie een verlanglijstje maken (min 1 kado en max 5). Het team met het meest orgineel kado krijgt dat kado ook daadwerkelijk. Veel succes!
Of gingen we nu al samen smelten nu oid?
En dat is te zien aan je avatar! :-\
Die koe kwijnt een beetje weg hier, ook al herkouwt ze/hij nu kokosnoten, maar er zou eigenlijk een soortgenoot van bertha moeten komen.Maar Molice trok altijd de stemmen naar zich toe, ben benieuwd wie die NU gaat krijgen. Ik moet zelf nog gaan stemmen. Enig idee wie mijn twee stemmen verdient?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
710 gasten en 10 vaste bezoekers