Auteur Topic: Het Rode Team!  (gelezen 28810 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Rode Team!
« Reactie #100 Gepost op: 19-11-2003, 16:18:24 »
Inderdaad Han, doe dat maar gewoon. Ik sprak Floor gister nog en ze is ziek geweest en is vandaag weer naar school geloof ik... ik weet niet of ze nog online komt.

Die mascotte is echt leuk ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 19-11-2003, 19:46:52 »
Ik wacht nog effe tot morgen dan (ik dacht toch echt dat ik ergens gelezen had dat dat ook op woensdag moest  :-\ ), want misschien komt ze nog wel effe langs voor die tijd. Dan hoop ik eerlijk gezegd dat ik 't niet vergeet om 't op te sturen. Ik ben nogal druk de laatste dagen met school enzo, waardoor ik effe niet zoveel online was. Maar ik zet wel effe 'n herinnering aan m'n telefoon, dan vergeet ik 't zeker niet.  :)  Maarre Chriz, moet 't lijstje nog voor 'n bepaalde tijd binnen zijn morgen?  ???

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #102 Gepost op: 19-11-2003, 19:50:43 »
In de 'CSC agenda' staan alle inleverdata en bovendien stuur ik wel een reminder als iemand vergeet wat in te leveren. 

Het lijstje moet voor de vrijdag worden ingeleverd, dus als ik vrijdag in mijn pmbox kijk en ik zie dat het berichtje is verzonden 'gisteren om 23.59 uur' dan telt ie mee, maar 'vandaag om 0.00 uur' dan telt ie niet meer mee. Dus VOOR de vrijdag. 

Als je geen tijd hebt of bang bent om het te vergeten. Het is niet zo dat persé de teamleider het moet doen. Misschien kun je 1 van je teamgenoten inschakelen evt?? 

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 19-11-2003, 21:40:00 »
Ik dacht dat 't misschien morgenvroeg al zou moeten worden ingeleverd en ik wist gewoon niet of ik voor morgenmiddag wel tijd zou hebben om op 't forum te komen en er zo aan te denken. Dus als 't pas voor morgenavond 0.00 uur hoeft, dan is er geen probleem.  :)

Ik heb 't trouwens ook in m'n telefoon gezet, dus nu vergeet ik 't zeker niet.  ;)

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 20-11-2003, 12:25:51 »
Team Rood,

De voedselopdracht voor deze week is een lastige:

Welk expeditielid uit Team Blauw of Team Groen is volgens jullie de ultieme CSC-kandidaat (en dus ook de grootste kanshebber op de CSC-titel)

De orgineelste inzending wint.

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 20-11-2003, 19:18:36 »
Ik heb nog geen lijstje voor de eilandraad van jullie ontvangen, komt dat nog en zouden jullie het even hier willen melden als het verstuurd is (ik krijg niet alle pm's door  :( )

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 20-11-2003, 20:28:47 »
Ik heb zojuist de PM met 't lijstje verstuurd Chriz. Ik hoop dat hij aangekomen is.  :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 21-11-2003, 23:01:36 »
Dames, we did it! Sinterklaas is gewoon de beste mascotte! Go Sinterklaas!!!

En we hebben ook nog 'ns 'n tweede plaats bij de populariteit!  :D

Maar wat doen we nu? Ik denk dat 't verstandig is om team Rood nog 'n beetje meer te promoten, zodat we zeker niet naar de eilandraad moeten. Dus ik zou zeggen: laten we allemaal ons best doen om stemmen te verzamelen, door Rood nog wat meer te promoten. Misschien kunnen we 'n leuk Sinterklaasgedichtje verzinnen, dat onderdeel kan worden van onze promotiecampagne.  ;D

Verder moeten we iets verzinnen voor de nieuwe voedselproef. Iemand al ideeen hiervoor? Die ideeen kunnen natuurlijk weer per PM aan elkaar doorgestuurd worden.  :)

maapie

• Gast
« Reactie #108 Gepost op: 22-11-2003, 12:17:18 »
Maar wat doen we nu? Ik denk dat 't verstandig is om team Rood nog 'n beetje meer te promoten, zodat we zeker niet naar de eilandraad moeten. Dus ik zou zeggen: laten we allemaal ons best doen om stemmen te verzamelen, door Rood nog wat meer te promoten. Misschien kunnen we 'n leuk Sinterklaasgedichtje verzinnen, dat onderdeel kan worden van onze promotiecampagne.  ;D

Verder moeten we iets verzinnen voor de nieuwe voedselproef. Iemand al ideeen hiervoor? Die ideeen kunnen natuurlijk weer per PM aan elkaar doorgestuurd worden.  :)

Ik heb al wat in elkaar gefrutselt, zie het 'promoot hier je team' topic. :)

Ik heb nog helemaal geen idee voor de voedselproef, maar ik ben aan het denken!

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 24-11-2003, 12:58:43 »
Han, nogmaals complimenten voor het aanleveren van de mascotte! Dat wij hem super vonden is logisch natuurlijk, maar nu het wederom het winnen van de voedselprijs oplevert moge duidelijk zijn dat niet alleen wij het een goede keuze vonden  :D
Ik was ook heel blij dat we sinterklaas hadden gekozen, stel je voor dat ik zo'n belachelijk hulkpak had moeten aantreden..  :P Al moet ik wel zeggen dat die baard een beetje kriebelde..  ;D

Ik zal ook proberen een keuze te motiveren voor de voedselopdracht van deze week...
« Laatst bewerkt op: 24-11-2003, 13:01:18 door Ville »
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 24-11-2003, 13:47:24 »
Han, nogmaals complimenten voor het aanleveren van de mascotte!

Och ja, wat kan ik zeggen? Ik had gewoon ineens 'n geniale ingeving.  ::) ;D

Maar goed, ik heb als leider van Rood ook alweer aan de toekomst gedacht. We moeten namelijk niet vergeten dat, hoe verdrietig wij er dan ook om zullen zijn, Sinterklaas natuurlijk weer richting Spanje vertrekt na 6 december. Ik heb daarom vast contact gehad met de Noordpool en de Kerstman bereid gevonden om de positie van Sinterklaas als mascotte over te nemen na 6 december.  :D

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 24-11-2003, 14:15:02 »
Hahahaha, werelds Han. Super idee! Nog een paar van die geniale ingevingen en de andere twee teams kunnen echt wel inpakken!!  :P ;D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

maapie

• Gast
« Reactie #112 Gepost op: 24-11-2003, 22:10:12 »
Dames, we moeten eigenlijk nog eens wat verzinnen over de voedselproef he? Ik heb al wel een ideetje, die pm ik straks wel effe.

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 26-11-2003, 13:23:04 »
Vandaag is de laatste dag voor de voedselopdracht!!!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 26-11-2003, 15:38:52 »
Jaja, we zijn bezig ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 26-11-2003, 20:03:45 »
Dames, ik denk dat ik 't voorstel van Annuh ga insturen. Iedereen mee eens?

Zo niet, dan lezen jullie dit waarschijnlijk toch te laat, want ik ga 'm binnen nu en 'n uurtje zeker opsturen naar Chriz. Ik wil immers niet 't risico nemen dat we te laat zijn.  :-[

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #116 Gepost op: 26-11-2003, 20:09:45 »
prima hoor han ::ok::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 26-11-2003, 20:13:51 »
Ik ben benieuwd wat jullie hebben bedacht.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 26-11-2003, 21:23:42 »
Ik heb zojuist de laatste, iets aangepaste, versie van 't voorstel van Annuh (die ik ook naar jullie heb gestuurd via PM) naar Chriz gestuurd als onze oplossing voor de voedselopdracht van deze week. Hopenlijk zijn jullie daar allemaal tevreden mee.  :)

Oh ja, ik heb ineens weer 'n ingeving: zullen we voor deze Sinterklaasperiode onze yell veranderen in:

Ook al hebben we geen brood, geen kokosnoot of pepernoot, al zijn we half dood, we steunen elke kampgenoot want wij zijn ROOD!

Ik vond dit wat meer toepasselijk met Sinterklaas als mascotte.  ;D
« Laatst bewerkt op: 26-11-2003, 21:33:40 door Han13 »

maapie

• Gast
« Reactie #119 Gepost op: 26-11-2003, 22:14:00 »
cool idee, maar ik weet niet of annuh het zo'n goed idee vind, ze was zo weg van de duizendpoot  ;)