Auteur Topic: Het Rode Team!  (gelezen 28539 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Rode Team!
« Reactie #120 Gepost op: 26-11-2003, 22:22:10 »
cool idee, maar ik weet niet of annuh het zo'n goed idee vind, ze was zo weg van de duizendpoot  ;)

>:(

;D GAAF ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 26-11-2003, 23:15:29 »
cool idee, maar ik weet niet of annuh het zo'n goed idee vind, ze was zo weg van de duizendpoot  ;)

Maar we kunnen ook gewoon 'kokosnoot' vervangen door 'pepernoot' hoor. Dan kan de duizendpoot er gewoon in blijven.  :)  Ik ben heel flexibel, dat zien jullie wel.  ;)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 27-11-2003, 10:49:18 »
[heletheoriebedachtmode] Nou kijk. Een kokosnoot en een pepernoot zijn allebei eetbaar. Is het dan niet logischer om de kokosnoot door de pepernoot te vervangen? Het zijn namelijk allebei noten, de een anders dan de ander, maar dat zijn details. Duizendpoten kan je ook wel eten, maar het is niet echt m'n favo eten... [/heletheoriebedachtmode]

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 27-11-2003, 11:34:48 »
[begrijpt niet meer helemaal wat Annuh allemaal schrijft-mode]Laten we maar gewoon de kokosnoot vervangen door de pepernoot, dan kunnen we onze yell gewoon de duizendpoot-yell blijven noemen!  :) [/begrijpt niet meer helemaal wat Annuh allemaal schrijft-mode]

Onze yell is dus vanaf nu tot en met 6 december:

Ook al hebben we geen brood,
geen duizendpoot of pepernoot,
al zijn we half dood,
we steunen elke kampgenoot,
want wij zijn ROOD!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #124 Gepost op: 27-11-2003, 12:27:49 »
De ene voedselopdracht is nog niet ten einde of de volgende dient zich aan. Volgende week is het 5 december. Zal Sinterklaas ook de 3 eilanden bezoeken? In ieder geval moeten jullie een verlanglijstje maken (min 1 kado en max 5). Het team met het meest orgineel kado krijgt dat kado ook daadwerkelijk. Veel succes!  ::ok::

Volgende week is er een leidersbattle. De kans dat jullie leider Han13 moet vertrekken is 33%. In het geval dat Han13 moet gaan, moet er een nieuwe leider komen oftewel jullie moeten op zoek naar een reserve-leider. Deze leider heeft GEEN immuniteit, GEEN dubbele stem in een eilandraad en doet NIET mee aan de 2de leidersbattle. Het is meer een fictieve leider die de groepsbeslissingen neemt, zorgt voor de organistatie bij voedselopdrachten en dergelijke en bovendien is het een enorme eer! De reserve-leider kan op 2 manieren worden gekozen:
1. Door een stemming
2. De huidige leider kan zijn evt. opvolger aanwijzen

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #125 Gepost op: 27-11-2003, 12:35:34 »
Team Rood vindt bertha531 de beste survivor, omdat:

-Voordat CSC begon, hadden wij nog nooit een koe op het strand gezien en aangezien dat zo bijzonder is, willen wij dat graag zo lang mogelijk blijven zien.

-Zelfs dreigingen met een gehaktmolen vindt onze Bertha niet erg, hij toont geen greintje angst en blijft gewoon op het eiland.

-Zonder gras, geen koe, zou je denken. Maar nee, Bertha heeft zich perfect aangepast aan het eiland-leven en herkauwt nu kokosnoten.

-Het overleven kan zelfs zonder koekepan met anti-aanbak-laag. Bertha baalde dat hij deze niet mee mocht nemen, maar toch weet hij manieren te vinden om zonder dit dierbaar bezit in leven te blijven!

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #126 Gepost op: 27-11-2003, 14:59:37 »
Wow! Leuk om te horen zeg!  ::ok::

Best leuk team, dat rode team!  ;D

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 28-11-2003, 16:18:31 »
De ene voedselopdracht is nog niet ten einde of de volgende dient zich aan. Volgende week is het 5 december. Zal Sinterklaas ook de 3 eilanden bezoeken? In ieder geval moeten jullie een verlanglijstje maken (min 1 kado en max 5). Het team met het meest orgineel kado krijgt dat kado ook daadwerkelijk. Veel succes!  ::ok::

* Annuh zingt: Weet je wat ik wil
Een opblaaskrokodil
Om lekker te ontspannen
Tussen de lekkere mannen

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 28-11-2003, 22:15:41 »
Team Rood vindt bertha531 de beste survivor, omdat:

Ik weet zeker dat deze inzending had gewonnen als jullie er een plaatje bij hadden van mijn avatarkoe met een reddingsboei om!  ::ok::

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 28-11-2003, 22:18:31 »
* Annuh zingt: Weet je wat ik wil
Een opblaaskrokodil
Om lekker te ontspannen
Tussen de lekkere mannen

Vind je het eik wel leuk op dat vrouweneiland?  ;D

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 28-11-2003, 22:20:20 »
Vind je het eik wel leuk op dat vrouweneiland?  ;D

Tuurlijk is het leuk ;D . Ik mag toch een verlanglijstje maken ;) . Dat is wat ik wil ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 1-12-2003, 16:21:38 »
Dames, al ideeen voor onze voedselproef van deze week? We mogen dus 'n verlanglijstje voor Sinterklaas maken en ik kan me haast niet voorstellen dat wij niks meer kunnen gebruiken hebben hier op St. Hano. Om te winnen zullen we trouwens wel 'n beetje orgineel moeten zijn en dus niet met 'n lijstje komen waar alleen maar zaken die eetbaar zijn op staan.  ::)

Bovendien moeten jullie ook nog effe onderling beslissen wie de leider wordt mocht ik eruit gestemd worden.  :'(  Jullie kunnen zelf kiezen op welke manier jullie hierover willen beslissen. Als jullie 'n anonieme stemming willen houden, kunnen jullie wel jullie stem aan mij doorgeven en dan zal ik bekend maken wie de nieuwe leider wordt. Ik zelf heb in dit geheel natuurlijk geen stem.

En floortje: ik zou 't leuk vinden als we nu eindelijk ook 'ns van jou wat hoorden. Je bent regelmatig in de huiskamer te vinden, dus dan moet 't toch wel lukken om voor 1 keertje ook effe je stem te laten gelden bij de beslissingen binnen ons team?  :)

maapie

• Gast
« Reactie #132 Gepost op: 1-12-2003, 20:14:34 »
Ik ben voor een anonieme stemming!

Trouwens, ik heb een idee voor de voedselopdracht:

(mag wel in dit topic, als iemand het nadoet ziet Chriz wel dat wij de eerste waren  ;))

Zo'n grote gele banaan, waar je op kan varen, en die je achter een moterboot hangt, en waar je met z'n allen op kan zitten

zoiets dus, maar dan wat langer, zodat we er met z'n allen op kunnen zitten!

Omdat ons kamp wel wat ontspanning kan gebruiken, en omdat bananen nou eenmaal bij E R en dus bij CSC passen!!  ::ok::

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #133 Gepost op: 1-12-2003, 20:47:04 »
het maakt mij niet uit of we anoniem of niet stemmen, ik stem op Maapie ::ok::

btw maap, die banaan is geweldig, dan vraag ik de motorboot er bij, das wel zo handig ;)
trouwens annuh, mogen wij ook op die krokodil naar de mannen staren, of is dat recht alleen jou toebedeeld?? :D

een beauty resort lijkt mij ook wel wat trouwens, lekker een beetje in zon spa hangen enzow :)

volgens mij komt het helemaal goed met ons lijssie  ::ok::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 1-12-2003, 21:21:39 »
volgens mij komt het helemaal goed met ons lijssie  ::ok::

Haha! Ik geloof 't ook ja!  ;D

Iig erg goede ideeen al!  ::ok::

Ik vind 't trouwens ook wel wat om 'n man van Sinterklaas te vragen. Maar dan wel 'n man, die zal fungeren als 'n soort slaaf. Kan die fijn onze ruggen scrubben en ons bananen voeren enzo. ;D

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 1-12-2003, 22:42:54 »
Haha! Ik geloof 't ook ja!  ;D

Iig erg goede ideeen al!  ::ok::

Ik vind 't trouwens ook wel wat om 'n man van Sinterklaas te vragen. Maar dan wel 'n man, die zal fungeren als 'n soort slaaf. Kan die fijn onze ruggen scrubben en ons bananen voeren enzo. ;D

En een emmer druiven die die gespierde mooie man dan aan ons kan voeren ;D .

* Annuh  ziet het al helemaal voor zich

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 2-12-2003, 10:05:52 »
En een emmer druiven die die gespierde mooie man dan aan ons kan voeren ;D .

Mmmm, dan moeten we misschien ook maar druiven op ons verlanglijstje zetten.  ;)

* Han ziet het ook al helemaal voor zich

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 2-12-2003, 10:49:27 »
Meiden, wat doen we? Zetten we de mooie lekkere gebruinde gespierde man met onbeperkte druivenvoorraad op ons verlanglijstje? 8)

maapie

• Gast
« Reactie #138 Gepost op: 2-12-2003, 15:07:33 »
Meiden, wat doen we? Zetten we de mooie lekkere gebruinde gespierde man met onbeperkte druivenvoorraad op ons verlanglijstje? 8)

jaaaaaaa wat mij betreft wel ;D (dat zal toch wel origineel genoeg zijn?)

Ik zie die bananenboot eigenlijk ook wel zitten...  :-X

het maakt mij niet uit of we anoniem of niet stemmen, ik stem op Maapie ::ok::

heey wat leuk! Waar heb ik dat aan te danken?  :D ::ok::

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 2-12-2003, 16:17:13 »
jaaaaaaa wat mij betreft wel ;D (dat zal toch wel origineel genoeg zijn?)

Ik zie die bananenboot eigenlijk ook wel zitten...  :-X

Volgens mij mogen we wel 5 wensen van Sinterklaas op ons verlanglijstje zetten, dus die banaan doen we er ook gewoon bij.  8)

Maar welke man willen we graag hebben? Iemand 'n voorkeur voor 'n bepaalde goeduitziende celebrity of zo?  ;D
« Laatst bewerkt op: 2-12-2003, 16:19:04 door Han13 »