Auteur Topic: Gladiator behind the scenes: Biecht & Co  (gelezen 12630 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gladiator behind the scenes: Biecht & Co
« Reactie #20 Gepost op: 1-05-2016, 18:22:23 »
WouterV neemt afscheid:

Zo, dit was weer even geleden.

Nadat Jann eruit ging in de arena, kwam die twist. Even vreesde ik voor iets niets leuk
maar gelukkig was het dit wel (ok, niet voor Lucy en Catshee, maar dat kan mij weinig schelen want ik ben er nog)

De kwartfinalespelen waren leuk. Het inschatten ging zo goed. Ik stond na beurt 2 ruim aan kop (door een strategische zet scoorde ik 5x mijn all-in)

Maar dan, te voorzichtig geweest en Nys sprong mij nog voorbij.
Toen wist ik al dat het moeilijk zou zijn met de forumquiz. Ik was echt niet de slechtste, maar doordat en Lucy en Nys geschrapt warden ging ik naar de arena met Lucy en Next.

Hier ging alles naar wens, ik hield alles bij in een excel (wie had wat ingelegd, welke kaarten waren er in het spel, wie heeft hoeveel punten).
Zo probeerde ik in te spelen met mijn zet.

Helaas, het heft niet Mogen zijn. Next was sterker en gaat verdiend door.

Ik ben bij de beste 6 en hiervoor had ik getekend. Dat de beste nog Mogen winnen. Veel success allen.

En ook Swifty redt het niet:

En tja, dan lig ik er ineens uit... Slechts eenmaal in de Arena terecht gekomen, en direct geëlimineerd. Oef!

Ik weet niet eens meer in welke ronde ik mijn laatste biecht had gestuurd, en dat zegt eigenlijk veel over dit toffe spel. Er was niet veel te biechten want er was niet veel te samenzweren en dat maakte het spel nou juist zo geweldig.

Op de spelletjesmiddag hadden we een verbondje gesloten, MC, Next, Tim en ik, en we hebben daarna wel gezellig contact gehad maar ons verbond eigenlijk niet kunnen uitnutten. Ik had met Tim nog het beste contact, en ik dacht dat dat me van pas kon komen toen Tim en Nys-fan samen de derde halve finalist mochten aanwijzen. Maar ik schijn daar op puur geluk uitgekozen te zijn, door loting.

Ik vond het geweldig om weer eens mee te spelen in een forumspel. Dit spel lag me goed, veel ontzettend leuke bordspellen, een aantal quizzen, weinig tot geen complotten en wegstemmerij, gewoon op eigen kracht, met soms wat geluk en soms wat  spelletjeshandigheid. Zo mogen er van mij meer forumspellen zijn.

Superbedankt voor de organisatie! ::bravo::

NextGP denkt een gat in het reglement te hebben gevonden:

::zwaai::


Are you ready for the biggest plot twist in the history of forum games?  ;D


Nee grapje, dat ligt eraan wat de spelregels zijn. Stel: ik verlies en heb minder punten in de finale dan Nys-Fan - mag ik dan mijn liefdesdrankje gebruiken om een gelijkspel te creeëren? Ik snap uiteraard als dit niet mag, maar anders is het leuk om deze vraag niet op het forum te gooien en als shocker bij de uitslag erin te gooien. Dan wordt het chaos & drama!  ::wenkbrauw::


Dus mijn vraag is of het liefdesdrankje nog geldig is in de finale?  ;)

Maar zoals bekend wordt het helaas niet toegestaan ;)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gladiator behind the scenes: Biecht & Co
« Reactie #21 Gepost op: 1-05-2016, 18:22:39 »
En dan is het tijd voor de finale. De stemmen van de jury hebben jullie al kunnen lezen in het topic, dus heb ik hier alleen nog de volledige uitslag van Guess the Intro:

Dit is jullie score (zie ook in het topic, maar dit is dan de uitgewerkte versie, inclusief alle liedjes erbij):
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Nog even een paar opmerkingen van mijn kant:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En dat was het! Sorry als ik ergens iets gemist heb, ik heb best wel een hoop PM’s gehad tijdens Gladiator (en sinds ik terug ben van vakantie maar 4, dat zegt genoeg ::oink::

::zwaai:: Jullie mogen reageren als jullie willen!   ::zwaai::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Gladiator behind the scenes: Biecht & Co
« Reactie #22 Gepost op: 1-05-2016, 19:14:20 »
Tell it to my heart had ik gevonden ;D.

Taylor Swifty ::rofl:: Heb ik ook altijd last van.

Wel mooi om te zien dat ik toch nog even een paar keer als grootste concurrent wordt genoemd bij de inschrijvingen ;D.

Leuke biechten ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gladiator behind the scenes: Biecht & Co
« Reactie #23 Gepost op: 1-05-2016, 20:45:35 »
Taylor Swifty ;D


Dank voor het delen Daisy ::bravo:: en sorry voor mijn gezeur ::sorry:: Erg fijn dat je alles nog hebt doorgeploegd, vooral de weerwolvenweek moet een hel zijn geweest in je postvak :P Dankzij de jury dan vooral he ::)
Dank voor het biechten medekandidaten, erg leuk om te lezen :D :D :D En dank ook jury voor het commentaar, leuk hoe jullie meededen ::bravo::

Nys-fan en WouterV, die connectie was inderdaad erg duidelijk. En Catshee-Lucy ook. We hadden elkaar allemaal toch wel aardig in de smiezen :P

Ik vond het echt een superleuk spel, goed gedaan hosts! ::confettie::

Ps Catshee, ik ben nog wel heel benieuwd naar je mini-Survivor-biechten ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Gladiator behind the scenes: Biecht & Co
« Reactie #24 Gepost op: 1-05-2016, 23:42:15 »
Leuk om de biechten terug te lezen. Waarschijnlijk heb je hem over het hoofd gezien ::hug::, maar ik had nog een biecht geschreven die nog niet online staat. Maar gelukkig heb ik ook nog een uitbox.

Deze biecht stuurde ik net nadat ik de proef gewonnen had van Jann.
Hoi geheime biechtstoel



Ik heb het duel gewonnen ::oink:: Dit had ik eerlijk gezegd niet zien aankomen. Jann is een lastige tegenstander, maar mijn goktechniek heeft gelukkig geholpen. Ik ben zo blij. Nu goed scoren de volgende ronde en dan op naar de duels zou ik zeggen



Groetjes
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gladiator behind the scenes: Biecht & Co
« Reactie #25 Gepost op: 2-05-2016, 11:45:47 »
Thanks Daisy!  ::bravo::
Ik heb geen tijd en te veel snot in mijn hoofd gehad om hier in te duiken.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gladiator behind the scenes: Biecht & Co
« Reactie #26 Gepost op: 3-05-2016, 19:05:09 »
Wat leuk om al die biechten hier te lezen! Ik vond het al zo raar dat in de biechtstoel bijna geen enkele biecht kwam, jullie stuurden allemaal per PM :D  ::bravo::
Lomperik..

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Gladiator behind the scenes: Biecht & Co
« Reactie #27 Gepost op: 7-05-2016, 22:12:21 »
Ik wil nog even mijn excuses aanbieden voor iets. Robbie heeft wel eens een paar vergissinkjes gemaakt in dit spel, maar ik heb dit beeld nog extra versterkt in het dierenspel. Daar heb ik Next en Lucy een keer wijsgemaakt dat je me het verkeerde dier van iemand doorgaf (als kraai mocht ik iemands identiteit weten). Ik werkte eerst met Lucy en Next samen, maar later switchte ik naar Swifty en wilde ik N en L niet de echte identiteit van Swifty laten weten, nadat ik die hun wel verteld had. Dus deed ik alsof Robbie zich vergist had. Sorry Rob!

En Wouter, lees net je biechten, ik neem je helemaal niks kwalijk ;)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gladiator behind the scenes: Biecht & Co
« Reactie #28 Gepost op: 9-05-2016, 19:34:35 »
Het is je vergeven!

Maar wel heel erg dat mijn dwaasheid gebruikt wordt om leugens geloofwaardig over te laten komen.  ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::