Auteur Topic: Hunted  (gelezen 231952 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #520 Gepost op: 26-10-2020, 21:55:18 »
Vond het ook wel grappig dat er een iPad tussen het spul lag, want dat is echt het laatste wat ik mee zou nemen ::rofl::.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #521 Gepost op: 26-10-2020, 21:57:07 »
Vond het ook wel grappig dat er een iPad tussen het spul lag, want dat is echt het laatste wat ik mee zou nemen ::rofl::.
Offline maps, alle plannen, vpn clients, mega accu... ik vind het helemaal geen vreemde keus

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #522 Gepost op: 26-10-2020, 22:01:52 »
Kon het eigenlijk wel waarderen 😃
Dat snap ik  ::rofl::

Die jongens die spullen hadden begraven vond ik ook slim!
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #523 Gepost op: 26-10-2020, 22:17:58 »
Spin-off serie misschien om te zien wie het beste kan doen van de BN'ers?? Had de Engelse versie ook niet een spin-off serie met bekende mensen? Volgensmij wel.

Snap nu opeens dat ik wel gelijk had en dat we dus ook een BN'er spin-off krijgen? Vandaar die twee keer 00:00 van Selmar.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hunted
« Reactie #524 Gepost op: 26-10-2020, 22:34:00 »
Ik snap echt niet waarom je informatie aan de mobiele hunters geeft. Hou gewoon je mond!
Kon het eigenlijk wel waarderen 😃

 ::rofl:: Wat zou je in die positie doen als je enkel helper van een deelnemer was?



Heb het idee dat door de combinatie van nauwelijks bagage + zeer moeilijk auto's kunnen regelen de kandidaten een bovengemiddeld moeilijke opgave hebben gekregen.

Voor de televisie en spanning zou je het natuurlijk verwachten enzo - maar ben benieuwd of deelnemers het dit jaar überhaupt tot de finale redden.
Dat gezegd hebbende: als de fietser en beide treiners echt weg kunnen komen, dan zouden die misschien wel goed low-profile kunnen blijven.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #525 Gepost op: 26-10-2020, 23:55:45 »
Snap nu opeens dat ik wel gelijk had en dat we dus ook een BN'er spin-off krijgen? Vandaar die twee keer 00:00 van Selmar.
Tsja, ook Hunted heeft een jubileum te vieren :P nog niet zo veel jaar als widm, maar misschien daarom ook een extra seizoen?

In other news: net de aflevering terug gekeken. Die opening in de gevangenis is wel tof bedacht, maar ja zie dan maar eens ongezien weg te komen uit het drukke centrum van Utrecht. Doet me een beetje denken aan de opening van een Brits seizoen in het centrum van Liverpool.

Denk inderdaad dat de meiden snel ten onder zullen gaan aan hun chaos. Moeder en zoon gaan nog wel even mee, lijken me bedachtzame mensen. De vrienden hebben het slim gedaan met het treinkaartje en de spullen begraven. En gebruik van de fiets is wel zo Coronaproof  ::ok:: :P maar stiekem verheug ik me toch ook wel weer op beelden van stormende hunters achter vluchtende kandidaten aan.

Overigens, voor de uitleg daarover kwam, was ik de enige die even 1 seconde dacht dat de kandidaten niet in Hunted, maar in StukTV jachtseizoen zaten met die 1.5 meter device om hun arm. Maar ja, als de hunters elke 10 minuten hun locatie door zouden krijgen, zou het wel erg makkelijk worden :P
« Laatst bewerkt op: 26-10-2020, 23:59:32 door MollenvangR-Art »

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #526 Gepost op: 27-10-2020, 06:39:39 »
Tsja, ook Hunted heeft een jubileum te vieren :P nog niet zo veel jaar als widm, maar misschien daarom ook een extra seizoen?

In other news: net de aflevering terug gekeken. Die opening in de gevangenis is wel tof bedacht, maar ja zie dan maar eens ongezien weg te komen uit het drukke centrum van Utrecht. Doet me een beetje denken aan de opening van een Brits seizoen in het centrum van Liverpool.

Denk inderdaad dat de meiden snel ten onder zullen gaan aan hun chaos. Moeder en zoon gaan nog wel even mee, lijken me bedachtzame mensen. De vrienden hebben het slim gedaan met het treinkaartje en de spullen begraven. En gebruik van de fiets is wel zo Coronaproof  ::ok:: :P maar stiekem verheug ik me toch ook wel weer op beelden van stormende hunters achter vluchtende kandidaten aan.

Overigens, voor de uitleg daarover kwam, was ik de enige die even 1 seconde dacht dat de kandidaten niet in Hunted, maar in StukTV jachtseizoen zaten met die 1.5 meter device om hun arm. Maar ja, als de hunters elke 10 minuten hun locatie door zouden krijgen, zou het wel erg makkelijk worden :P
Om één of andere reden mochten we ze dit jaar niet bespringen 😛

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #527 Gepost op: 27-10-2020, 08:28:11 »
Om één of andere reden mochten we ze dit jaar niet bespringen 😛
Hahaha :P goede oplossing zo hoor  ::ok::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #528 Gepost op: 27-10-2020, 09:19:16 »
Die 1,5 meter device riep bij mij overigens wel vragen op. Er wordt gezegd dat men op minder dan 1,5 meter moet staan en oogcontact moet hebben. In hoeverre wordt dit in acht genomen? Als iemand is vermomd en de hunter heeft niet door dat hij op 1,5 meter van deze persoon staat, maar ze kijken elkaar wel aan, ben je dan ook al af? Als de voortvluchtige in een auto zit die wegrijdt en de hunter staat op 1,5 meter afstand en ze kijken elkaar aan, ben je dan al af?

Overigens, leuke eerste aflevering. Je zit er gelijk weer in ::bravo:: Het leek mij inderdaad ook een erg moeilijk begin. Zowel midden in een grote stad, als dat het lastiger is om dankzij corona liften en slaapadressen te regelen, als dat ze natuurlijk zonder alle middelen op weg werden gestuurd.

Nog wel een vraag aan Selmar: we zagen op een gegeven moment kandidaten met de bus gaan, maar daar werd niks mee gedaan op het hoofdkwartier op beeld. Kunnen jullie niets traceren van de OV-kaart die ze hebben gekregen of is dit gewoonweg niet in de uitzending terecht gekomen?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #529 Gepost op: 27-10-2020, 09:29:19 »
Die 1,5 meter device riep bij mij overigens wel vragen op. Er wordt gezegd dat men op minder dan 1,5 meter moet staan en oogcontact moet hebben. In hoeverre wordt dit in acht genomen? Als iemand is vermomd en de hunter heeft niet door dat hij op 1,5 meter van deze persoon staat, maar ze kijken elkaar wel aan, ben je dan ook al af? Als de voortvluchtige in een auto zit die wegrijdt en de hunter staat op 1,5 meter afstand en ze kijken elkaar aan, ben je dan al af?

Overigens, leuke eerste aflevering. Je zit er gelijk weer in ::bravo:: Het leek mij inderdaad ook een erg moeilijk begin. Zowel midden in een grote stad, als dat het lastiger is om dankzij corona liften en slaapadressen te regelen, als dat ze natuurlijk zonder alle middelen op weg werden gestuurd.

Nog wel een vraag aan Selmar: we zagen op een gegeven moment kandidaten met de bus gaan, maar daar werd niks mee gedaan op het hoofdkwartier op beeld. Kunnen jullie niets traceren van de OV-kaart die ze hebben gekregen of is dit gewoonweg niet in de uitzending terecht gekomen?
Dat ding moet worden geactiveerd met een afstandbediening, en daar mogen we alleen op drukken bij een positieve herkenning.
 
Natuurlijk kunnen we een OV kaart traceren... als we hadden geweten dat ze die hadden... en als we dan het serienummer hadden geweten (of een andere unieke identificatie zoals aankoopmoment/incheckmoment etc.)
« Laatst bewerkt op: 27-10-2020, 09:30:58 door :Selmar: »

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #530 Gepost op: 27-10-2020, 09:34:16 »
Dat ding moet worden geactiveerd met een afstandbediening, en daar mogen we alleen op drukken bij een positieve herkenning.
 
Natuurlijk kunnen we een OV kaart traceren... als we hadden geweten dat ze die hadden... en als we dan het serienummer hadden geweten (of een andere unieke identificatie zoals aankoopmoment/incheckmoment etc.)

Ah zo. Duidelijk. Thanks! Ik ben benieuwd naar de komende afleveringen ::vergroot::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #531 Gepost op: 27-10-2020, 15:34:47 »
Net pas kunnen kijken.

Leuke start om als een soort Prison Break te mogen beginnen.
Helemaal eerlijk is het niet omdat nu wel heel makkelijk aan gegevens gekomen kon worden en mensen niet zelf konden kiezen wat ze zouden achterlaten.

Maar zag er weer leuk uit in ieder geval. Heb echt wel gelachen om de dollemans ren door Utrecht van de dames. Dacht nog even en ze lopen zo de auto van de Hunters in  ::rofl::

Wel slim om de fiets te pakken van een aantal. Daarmee verdwijn je wellicht toch net iets handiger van de radar. Vooral als je bosgebied opzoekt.

Dus ben benieuwd naar volgende week :D

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #532 Gepost op: 27-10-2020, 19:52:07 »
Heerlijke eerste aflevering weer! ::bravo::

Ook leuk dat ze het de voortvluchtigen toch weer een tikkeltje moeilijker hebben gemaakt. Dat maakt het toch allemaal wat spannender. Erg knap dan ook dat alle voortvluchtigen de eerste paar uur uit handen van de hunters zijn gebleven. ::ok::
🜃

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Hunted
« Reactie #533 Gepost op: 2-11-2020, 16:11:47 »
Kunnen we niet een poll doen wie we denken dat er gepakt gaan worden de komende aflevering? ;D
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #534 Gepost op: 2-11-2020, 16:22:17 »
Kunnen we niet een poll doen wie we denken dat er gepakt gaan worden de komende aflevering? ;D

Hier dacht ik nog aan ja.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #535 Gepost op: 2-11-2020, 20:39:49 »
Die zusjes worden sowieso gepakt  ::zwaai::.

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #536 Gepost op: 2-11-2020, 20:45:29 »
Ja, heel snugger komen ze nog niet over. Altijd leuk dat zulke mensen ook geselecteerd worden.  ::rofl::



Een anderhalvemeteraanhouding  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 2-11-2020, 20:49:18 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #537 Gepost op: 2-11-2020, 20:49:33 »
Wat een geluk dat de mobiele hunters gewoon die camper zagen terwijl ze eigenlijk de zaak al los moesten laten
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #538 Gepost op: 2-11-2020, 20:58:45 »
Dat vind ik altijd wel leuk  ;D
Alhoewel echt goed gestructureerd recherchewerk nog leuker is.

Leuke tactiek van die jongens trouwens!
You'll never walk alone

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #539 Gepost op: 2-11-2020, 21:00:15 »
Als één van ons ooit meedoet, kunnen ze ook onze discord gebruiken  ::rofl::

Selmar kan er direct in  ::rofl::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.