Auteur Topic: Hunted  (gelezen 229759 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #460 Gepost op: 25-11-2019, 21:51:12 »
Wat een toffe afleidingsmanouvre met die eenden ::bravo::

Jammer dat de zussen nog werden gepakt, gaf ze al die tijd een goede kans op de winst. En nadat Anne en Juanito ternauwernood aan de hunters waren ontsnapt had het me ook wel grappig geleken als ze het nu zouden halen. Ook grappig dat de tipgever dacht dat het Koen was, en dan blijkt dat niet te kloppen maar wel een andere deelnemer te zijn ::rofl::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #461 Gepost op: 25-11-2019, 21:57:12 »
Denk dat ik nog een cursus instagram nodig heb. Kan/kon die live nergens vinden  ::schaam::
Maar goed, seizoen vond ik wel in orde.

Voor mijn gevoel veel meer script als eerdere seizoenen. Wel heel jammer dat de zusjes opgepakt werden. Die waren echt wel goed bezig geweest tot het moment dat ze terug gingen. Al was ik meteen weggeweest als ik had gezien dat de hunters gingen  ::rofl:: Al was het maar de bossen er achter in ofzo.

Juanito en Anna toch jammer, maar wel goed gedaan van de Hunters na de tip.

En Juul en Koen wel echt goed gedaan :D Is ze ook echt gegund. Leuk om die ontlading te zien als de truck weg rijdt en op de site van npo3 het regie filmpje :D

En ook leuk om het deel achter de schermen te zien, het puzzelen, gegevens uitzoeken enz. Dus snap ook daar het balen dat er mensen doorheen glippen.

En genoeg tips voor degene die komend seizoen mee willen doen. Of zouden ze toch weer dezelfde fouten maken  ::rofl::

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #462 Gepost op: 25-11-2019, 22:02:40 »
Wat een toffe afleidingsmanouvre met die eenden ::bravo::

Jammer dat de zussen nog werden gepakt, gaf ze al die tijd een goede kans op de winst. En nadat Anne en Juanito ternauwernood aan de hunters waren ontsnapt had het me ook wel grappig geleken als ze het nu zouden halen. Ook grappig dat de tipgever dacht dat het Koen was, en dan blijkt dat niet te kloppen maar wel een andere deelnemer te zijn ::rofl::
Er waren nu maar 2x nutteloos zoeken in beeld, we hebben echt wel 8 Koens en 12 Anne’s achtervolgd

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #463 Gepost op: 25-11-2019, 22:03:23 »

En genoeg tips voor degene die komend seizoen mee willen doen. Of zouden ze toch weer dezelfde fouten maken  ::rofl::

Het is erger geweest, ik vond dat de laatste 4 duo's (ook Rob en Leo) over het algemeen het best goed aanpakten - zeker niet foutloos, maar ze kwamen allemaal best ver.

Ik kan me van vorig seizoen herrineren dat er iemand een laptop meenam, dat was echt de domste actie ooit. En vrij snel kinderen bellen. Als je niet 3 weken zonder familie kan, doe dan niet mee. ::ohno::

Evert uit seizoen 1 is uiteraard niet te toppen qua sluweheid.  ::ok::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #464 Gepost op: 25-11-2019, 22:11:01 »
Er waren nu maar 2x nutteloos zoeken in beeld, we hebben echt wel 8 Koens en 12 Anne’s achtervolgd
Oh wauw ::rofl:: En degenen die nu in beeld kwamen leken niet eens op Anne en Juanito. Maar is vast lastig te zien als je wordt verblind door de €500 beloning ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #465 Gepost op: 25-11-2019, 22:34:15 »
Wat een toffe afleidingsmanouvre met die eenden ::bravo::
Ik had het leuker gevonden als het precies andersom was gegaan, dus in plaats van een lange colonne die steeds korter wordt, een korte colonne die steeds langer wordt doordat er steeds een auto dan wel ervoor dan wel erachter aansluit. Maar dan hadden ze wel allemaal 2CV's in dezelfde kleur moeten hebben.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Hunted
« Reactie #466 Gepost op: 26-11-2019, 11:42:21 »
Wauw! Wat een FANTASTISCHE ontknoping! Heb er echt van genoten. Vond dit oprecht de beste finale tot nu toe. Eerder had ik wel het idee dat de Hunters teveel geholpen werden qua extractiepunt en dergelijke, maar nu was het echt perfect in het voordeel van de voortvluchtigen. Wat een prachtige beelden in de spannende finale met het rennen naar de auto op de brug. ::bravo::

En wat mega jammer voor de tweelingzussen. Had hun misschien wel het allermeest de winst gegund omdat ze het zo geweldig gedaan hebben. Dat Juanito en Anna het niet haalden was deels pech door de tipgever, maar ook een verkeerde tactiek helaas. Wat dat betreft hebben Koen en Juul natuurlijk ook veel geluk gehad, maar kwamen overall net wat stabieler/doordachter over.

En voor het allereerst dat 2 mensen winnen, toch? ::bravo::

EDIT: Heb het idee dat er nu voor het eerst écht veel tips zijn gegeven van burgers? Of is dat vaker zo, maar kwam het dan nooit tot een échte aanhouding? Misschien dat het ook te  maken heeft met het gebied van het extractiepunt?
« Laatst bewerkt op: 26-11-2019, 11:44:02 door Gupp »
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #467 Gepost op: 26-11-2019, 12:22:50 »
Wauw! Wat een FANTASTISCHE ontknoping! Heb er echt van genoten. Vond dit oprecht de beste finale tot nu toe. Eerder had ik wel het idee dat de Hunters teveel geholpen werden qua extractiepunt en dergelijke, maar nu was het echt perfect in het voordeel van de voortvluchtigen. Wat een prachtige beelden in de spannende finale met het rennen naar de auto op de brug. ::bravo::

En wat mega jammer voor de tweelingzussen. Had hun misschien wel het allermeest de winst gegund omdat ze het zo geweldig gedaan hebben. Dat Juanito en Anna het niet haalden was deels pech door de tipgever, maar ook een verkeerde tactiek helaas. Wat dat betreft hebben Koen en Juul natuurlijk ook veel geluk gehad, maar kwamen overall net wat stabieler/doordachter over.

En voor het allereerst dat 2 mensen winnen, toch? ::bravo::

EDIT: Heb het idee dat er nu voor het eerst écht veel tips zijn gegeven van burgers? Of is dat vaker zo, maar kwam het dan nooit tot een échte aanhouding? Misschien dat het ook te  maken heeft met het gebied van het extractiepunt?
Klopt, normaal zo’n 2-3, nu richting de 20

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #468 Gepost op: 26-11-2019, 16:56:18 »
Het was zeker weer een leuk seizoen! :)

Betekende die "500 uur" op het laatst nog iets? Celebrity editie? ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #469 Gepost op: 26-11-2019, 18:29:21 »
Het was zeker weer een leuk seizoen! :)

Betekende die "500 uur" op het laatst nog iets? Celebrity editie? ;D
Denk het niet, denk gewoon een hint naar dat de klok komend seizoen weer op 500 staat er er een 5e serie komt.

Verder bizar toeval hoe Koen en Juanito verward werden met elkaar. Die arme toeristen die werden aangezien voor een duo  ::rofl::

En de eendjes, wat een awesome einde was dat  ::love:: jammer Hunters, weer geen full strike dit jaar. Toch weer niet alle deelnemers gepakt. Alleen voor de eerste keer een duo  ::jaja::

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Hunted
« Reactie #470 Gepost op: 26-11-2019, 18:34:04 »
Denk het niet, denk gewoon een hint naar dat de klok komend seizoen weer op 500 staat er er een 5e serie komt.

Daarnaast zag ik het ook als een soort van 'waarschuwing' over dat we overal in de gaten worden gehouden...
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #471 Gepost op: 26-11-2019, 18:47:55 »
misschien heb je 500 uur om je aan te melden voor volgend seizoen? ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #472 Gepost op: 26-11-2019, 21:05:31 »
Net terug kunnen kijken.  ::bravo::
Superleuk einde met al die eendjes!

En er heeft ook nog iemand €250 gekregen? Ik hoop dat de persoonsverwarring voor diegene niets kost. Het grootste nadeel van de tipgevers is dat deze natuurlijk wel makkelijk gebruik kunnen maken van het feit dat er een cameraman aanwezig is.

Ik heb me in ieder geval weer vermaakt dit seizoen.  ::bravo:: ::joehoe::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #473 Gepost op: 2-12-2019, 20:48:01 »
misschien heb je 500 uur om je aan te melden voor volgend seizoen? ::hypocriet::
De bedoeling was gewoon een hint dat we weer een nieuw seizoen gaan opnemen.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #474 Gepost op: 17-06-2020, 16:16:48 »
...

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #475 Gepost op: 17-06-2020, 16:24:07 »
 ::oink::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Hunted
« Reactie #476 Gepost op: 17-06-2020, 16:26:06 »
 ::bravo:: ::hyper::  ::oink:: ::cheerleader:: ::love::

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #477 Gepost op: 17-06-2020, 16:30:45 »
Ik zie al een kleine spoiler. Alleen een locatie met foto's van Cameraman en hunter:


Dus de opnames zitten er al op?
Wel lastig zo'n seizoen. Je kan veel minder snel een lift krijgen en bij mensen slapen nu lijkt mij.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #478 Gepost op: 17-06-2020, 17:47:05 »
Yay weer iets leuks om naar uit te kijken  ::bravo::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #479 Gepost op: 17-06-2020, 17:54:32 »
Sukkels. Zijn ze toch weer naar een waddeneiland gegaan. Beginnersfout 1.

Zin in!
You'll never walk alone