Auteur Topic: Hunted  (gelezen 231820 keer)

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #400 Gepost op: 4-11-2019, 21:23:15 »
Je rol is dit jaar echt veel groter Selmar, of lijkt dat maar zo omdat wij je nu 'kennen'?
Nee, dat is omdat ze dit jaar mijn hulp wat harder nodig hadden 😀

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #401 Gepost op: 5-11-2019, 17:13:31 »
Laatste vier teams goed bezig ::ok::. Het wordt ze ook niet echt makkelijk gemaakt, nu ze die telefoons via een bekende moeten laten ontgrendelen. Juul en Koen kwamen daar goed weg.

Knap speurwerk van de hunters met betrekking tot Robin en Leo inderdaad. Die hadden een sterk plan, maar toch nog net iets te voorspelbaar. :)
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #402 Gepost op: 5-11-2019, 18:56:14 »
Ze hebben een noodtelefoon
Ah, oké. :)

Je bent inderdaad lekker bezig dit seizoen! Ik zie de Hunters misschien wel winnen, maar die tweeling lijkt me ook een intelligent duo.

Ik kom er trouwens nu pas achter dat er ook nog allemaal Britse en Amerikaanse seizoenen van Hunted zijn! :o (geen spoilers please :P)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #403 Gepost op: 5-11-2019, 19:00:08 »
Ah, oké. :)

Je bent inderdaad lekker bezig dit seizoen! Ik zie de Hunters misschien wel winnen, maar die tweeling lijkt me ook een intelligent duo.

Ik kom er trouwens nu pas achter dat er ook nog allemaal Britse en Amerikaanse seizoenen van Hunted zijn! :o (geen spoilers please :P)
US is heel slap, de UK seizoenen zijn wel leuk. Zelfs de celebrity. Ze zijn iets minder realistisch, maar wel heel mooi gefilmd. Overigens is het Deense seizoen (mocht je Deens kunnen) ook echt leuk. En ook de Russische, maar die is wel heel erg “kijk ons eens stoer zijn”, heeft wel wat.

Overigens komt er dit jaar ook nog een Italiaans seizoen.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #404 Gepost op: 5-11-2019, 19:03:01 »
US is heel slap, de UK seizoenen zijn wel leuk. Zelfs de celebrity. Ze zijn iets minder realistisch, maar wel heel mooi gefilmd. Overigens is het Deense seizoen (mocht je Deens kunnen) ook echt leuk. En ook de Russische, maar die is wel heel erg “kijk ons eens stoer zijn”, heeft wel wat.

Overigens komt er dit jaar ook nog een Italiaans seizoen.
Oh, top! Weet je toevallig ook of je die Britse seizoenen nog ergens kan terugkijken?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #405 Gepost op: 5-11-2019, 19:11:43 »
NPO start  ;)
Maar wel betaald dus
You'll never walk alone

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #406 Gepost op: 5-11-2019, 19:47:33 »
NPO start  ;)
Maar wel betaald dus
Via een VPN op de All4 website of app

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #407 Gepost op: 5-11-2019, 19:51:37 »
Er staat ook een UK seizoen op Youtube ;D (en echt al bijna 2 jaar). Oh en ook de Celeb serie. (met volledige afleveringen).

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #408 Gepost op: 5-11-2019, 19:52:43 »
Super, bedankt! ::bravo::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #409 Gepost op: 11-11-2019, 21:02:31 »
Als Anne en Juanitto niet in Woerden hadden gepind (of laten pinnen) waren Betty en Tizita ongetwijfeld gepakt - wat een mazzel ::oink::

Ha de pinautomaat was vlakbij mijn middelbare school ::jaja::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #410 Gepost op: 11-11-2019, 21:04:41 »
In Rosmalen werden ze opgepakt op een plek die ik ken. Altijd leuk  :D
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #411 Gepost op: 11-11-2019, 21:20:11 »
Oe spannend ...

Hoeveel afleveringen nog?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #412 Gepost op: 11-11-2019, 21:27:24 »
Oe spannend ...

Hoeveel afleveringen nog?
Vorig jaar 8 geloof ik dus nog 2 te gaan dit seizoen?

En de dames komen deze keer goed weg zeg.

Maar als het pinnen verplicht is, mag je dan ook iemand in Groningen laten pinnen terwijl je zelf in Eindhoven zit? Gaat er maar om dat er gepind is dan toch?

En als er niet gepind hoeft te worden waarom doen ze dat dan  ::rofl::

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #413 Gepost op: 11-11-2019, 21:28:52 »
Vorig jaar 8 geloof ik dus nog 2 te gaan dit seizoen?

En de dames komen deze keer goed weg zeg.

Maar als het pinnen verplicht is, mag je dan ook iemand in Groningen laten pinnen terwijl je zelf in Eindhoven zit? Gaat er maar om dat er gepind is dan toch?

En als er niet gepind hoeft te worden waarom doen ze dat dan  ::rofl::
Pinnen is niet verplicht, maar je hebt soms geld nodig, bijvoorbeeld voor een broodje onderweg. A&J hebben maar 1 keer hoeven pinnen, en pas in week drie. Zuinigheid kent geen tijd

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #414 Gepost op: 11-11-2019, 21:39:16 »
Pinnen is niet verplicht, maar je hebt soms geld nodig, bijvoorbeeld voor een broodje onderweg. A&J hebben maar 1 keer hoeven pinnen, en pas in week drie. Zuinigheid kent geen tijd
Dan ging ik inderdaad niet pinnen. Knipogen en lief kijken werkt bij veel mensen ook goed om wat te eten en drinken te krijgen  ::rofl::

En al helemaal niet als je zover in het spel zit om dan je locaties te verraden  ::oink::

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Hunted
« Reactie #415 Gepost op: 11-11-2019, 22:02:43 »
Wat was het weer een spannende aflevering, genieten!! Kan me niet voorstellen hoeveel stress en opwinding er in het HQ is op zo'n moment, wanneer het even alle hands aan denk is. :o
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #416 Gepost op: 11-11-2019, 22:07:11 »
Wat was het weer een spannende aflevering, genieten!! Kan me niet voorstellen hoeveel stress en opwinding er in het HQ is op zo'n moment, wanneer het even alle hands aan denk is. :o
Dan moet er inderdaad nog wel eens wat herstelwerkzaamheden plaatsvinden tussen diegenen die elkaar nu niet zo aardig meer vinden 😃

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #417 Gepost op: 11-11-2019, 22:11:36 »
Normaal gesproken is pinnen toch niet een enorm risico?
Je moet het alleen goed voorbereiden.
Het beste is om gewoon zelf te pinnen, dan kunnen de hunters niemand anders traceren. Ze weten toch wel dat je in de buurt bent. En loop gerust een aantal minuten naar de pinautomaat. Dan kan er ook geen kenteken worden herkend. Je moet alleen niet de pech hebben dat de hunters toevallig in de buurt zijn.
In theorie zou je zelfs in dezelfde plaats kunnen blijven, ze kunnen niet elk huis bij langs gaan in een straal van 5km. Al is het altijd beter om zo snel mogelijk weer ergens anders heen te gaan, want er kan natuurlijk wel een buurtonderzoekje komen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hunted
« Reactie #418 Gepost op: 15-11-2019, 14:08:06 »
Dan moet er inderdaad nog wel eens wat herstelwerkzaamheden plaatsvinden tussen diegenen die elkaar nu niet zo aardig meer vinden 😃

 ::rofl::



Wat me overigens opviel was dat het doorgeven van postcodes verschillend gebeurde. Ik geloof meermaals dat de een bijvoorbeeld zei 4002 Hendrik Anton, waarop werd bevestigd met 4002 Hotel Alfa.
Is dat opzettelijk, om fouten te voorkomen, of een verschil in achtergrond/training, of nog iets anders?

Also, gingen er nu 2 teams naar het huis van Pancho, en maar 1 naar de werklocatie?
Zou het andersom hebben verwacht, aangezien de werklocatie veel groter was?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #419 Gepost op: 15-11-2019, 18:35:14 »
@hdd dat viel me inderdaad ook al op. Maar volgens mij gebruikte Marcel (?) beide varianten. De eerste keer was volgens mij altijd met namen en de tweede keer het pilotenalfabet als bevestiging.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?