Auteur Topic: Hunted  (gelezen 231930 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #420 Gepost op: 15-11-2019, 19:34:04 »
Dat viel mij ook al op. Misschien een extra controle of je het juist hebt gehoord? Zodat je niet per ongeluk Hendrika Tony noteert als er Hendrik Anton is gezegd?


Selmar, het was dus niet altijd gezellig op het hoofdkantoor, met alle stress? Ik sprak laatst de partner van een andere hunter en die zei in een bijzin ook al zoiets.
Is het erg hiërarchisch? Was de rolverdeling vooraf duidelijk afgesproken?
Keep calm and eat chocolates!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #421 Gepost op: 15-11-2019, 20:11:14 »
::rofl::



Wat me overigens opviel was dat het doorgeven van postcodes verschillend gebeurde. Ik geloof meermaals dat de een bijvoorbeeld zei 4002 Hendrik Anton, waarop werd bevestigd met 4002 Hotel Alfa.
Is dat opzettelijk, om fouten te voorkomen, of een verschil in achtergrond/training, of nog iets anders?

Also, gingen er nu 2 teams naar het huis van Pancho, en maar 1 naar de werklocatie?
Zou het andersom hebben verwacht, aangezien de werklocatie veel groter was?
Is net even wat je achtergrond is inderdaad. En sommige mensen wisselen inderdaad ook nog.

Het (terrein om het) huis van Pancho was ook gigantisch, vergelijkbaar met zijn werk.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #422 Gepost op: 15-11-2019, 20:12:38 »
Dat viel mij ook al op. Misschien een extra controle of je het juist hebt gehoord? Zodat je niet per ongeluk Hendrika Tony noteert als er Hendrik Anton is gezegd?


Selmar, het was dus niet altijd gezellig op het hoofdkantoor, met alle stress? Ik sprak laatst de partner van een andere hunter en die zei in een bijzin ook al zoiets.
Is het erg hiërarchisch? Was de rolverdeling vooraf duidelijk afgesproken?
Iedereen heeft zijn rol, en die is duidelijk. Maar je kunt niet alles precies afstemmen, en verder maakt stress alles fluïde 😀

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hunted
« Reactie #423 Gepost op: 15-11-2019, 21:00:30 »
(...) Ik sprak laatst de partner van een andere hunter (...)

..zit jij nou op alle hunters te jagen?



Thanks voor de antwoorden Selmar ::bravo::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #424 Gepost op: 15-11-2019, 21:28:12 »
Ik heb de aflevering pas net teruggekeken, man man zelfs het meest voorzichtige duo is gepakt. Ik kijk ook met een schuin oog naar de montage, goed en spannend gemonteerd weer  ::ok:: en ook hoe de verhaallijnen van de duo's met elkaar verweven waren. En grappig dat Robin en Leo achterin zaten terwijl de hunters nieuwe instructies kregen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #425 Gepost op: 15-11-2019, 23:12:13 »
..zit jij nou op alle hunters te jagen?



Haha nee ik kende deze hunter al voor de deelname aan Hunted, en deze keer sprak ik toevallig alleen de partner, de vorige keer was de hunter (die nog niet Huntede dus) er wel bij :P De Buit was leuker, hoorde ik ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #426 Gepost op: 15-11-2019, 23:19:53 »
Wat is 'de Buit'? :o
Sky might be falling but remember you can fly

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #427 Gepost op: 15-11-2019, 23:22:07 »

Haha nee ik kende deze hunter al voor de deelname aan Hunted, en deze keer sprak ik toevallig alleen de partner, de vorige keer was de hunter (die nog niet Huntede dus) er wel bij :P De Buit was leuker, hoorde ik ;)
Grappig, ik hoorde het tegenovergestelde. Blijkbaar smaak.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #428 Gepost op: 15-11-2019, 23:27:35 »
Wat is 'de Buit'? :o
De Buit was een serie die vorig jaar volgde op Hunted (staat er verder los van, maar qua programma een beetje vergelijkbaar). Daarin gingen 10? (of 12, weet even niet meer precies) mensen uit Brabant een overval plegen, de buit verdelen, verplaatsen en uitgeven en moesten ze voorkomen dat ze op de een of andere manier werden gelinkt aan betrokkenheid bij de overval. Was wel een leuk programma om uit het zwarte gat van Hunted te komen :P (en er zaten ook een aantal mensen van het HQ in het onderzoeksteam van de Buit)
« Laatst bewerkt op: 15-11-2019, 23:29:31 door MollenvangR-Art »

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #429 Gepost op: 16-11-2019, 07:58:42 »
Wat is 'de Buit'? :o
In dit topic lees je er alles over.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #430 Gepost op: 16-11-2019, 21:14:07 »
Klinkt leuk, ga ik zeker terugkijken! :)

Nog een eventueel interessant programma dat binnenkort op tv komt is: I Spy

Citaat
In december komt er een nieuw mysterieus spelprogramma op de buis. Het luistert naar de naam I Spy en wordt uitgezonden door AVROTROS.
In het programma stappen drie voormalige Nederlandse inlichtingenofficieren uit hun schaduw en gaan ze hun kennis en ervaring overdragen aan een vijftiental mannen en vrouwen. Zij moeten worden opgeleid tot spion.

Trainingsprogramma
Er zijn in totaal zes afleveringen, waarin steeds deelnemers afvallen. Uiteindelijk blijft er één winnaar over, die het spionnenvak het beste onder de knie heeft. "Wie van hen heeft het in zich om een dubbelleven te leiden als spion en om zelfstandig uitgezonden te worden op een buitenlandse missie?", zo stelt AVROTROS.

I Spy is vanaf maandag 2 december te zien op NPO 3. Er zitten geen bekende Nederlanders in het programma en er is ook geen presentator.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Hunted
« Reactie #431 Gepost op: 16-11-2019, 21:19:52 »
Haha, dat klinkt interessant, maar ik vraag me af in hoeverre het slim is om op nationale tv een nieuwe spion te gaan zoeken. ::)

Maar, on topic, ik ben heel benieuwd naar de nieuwe aflevering. Ligt het aan mij of worden er dit seizoen enorm veel voortvluchtigen opgepakt? Ben benieuwd of er überhaupt nog een spannende finale gaat komen of dat het programma al vroegtijdig zal moeten stoppen... ::rofl::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #432 Gepost op: 16-11-2019, 21:42:18 »
Klinkt leuk, ga ik zeker terugkijken! :)

Nog een eventueel interessant programma dat binnenkort op tv komt is: I Spy
Zit Marcel ook weer in (maar volgens mij alleen achter de schermen)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunt
« Reactie #433 Gepost op: 16-11-2019, 23:31:39 »
Klinkt leuk, ga ik zeker terugkijken! :)

Nog een eventueel interessant programma dat binnenkort op tv komt is: I Spy

Dat is een remake van een Engelse serie die een aantal jaar terug op Nederland 3 werd uitgezonden. Ik heb nog nooit zo geboeid gekeken. De deelnemers hadden bijvoorbeeld als opdracht om bij een willekeurige flatbewoner binnen te dringen, zonder dat deze argwaan zou krijgen. Of om iemand te achtervolgen of informatie te ontfutselen (allemaal bij willekeurige normale mensen die niets van doen hadden met het programma en meestal niet eens wisten dat ze gefilmd werden). Bizar om te zien hoe gemakkelijk en onopvallend dat kan. Als de Nederlandse versie maar half zo goed is als de Engelse wordt het erg interessante televisie.

Meer info over die Engelse serie is te vinden op Wikipedia: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Spy_(2004_TV_series).
« Laatst bewerkt op: 16-11-2019, 23:42:11 door joligmolletje »

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #434 Gepost op: 17-11-2019, 00:56:12 »
Oh, daar ben ik wel benieuwd naar! Staat ook op YouTube, zie ik. Ik moet inmiddels maar een lijstje bij gaan houden met programma's die ik nog wil kijken. ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #435 Gepost op: 17-11-2019, 09:41:38 »
Zullen we het hier weer over Hunted hebben?

::ontopic::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #436 Gepost op: 18-11-2019, 20:41:19 »
De duo's dit jaar doen het nou niet bepaald goed  ::rofl::.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #437 Gepost op: 18-11-2019, 20:44:56 »
Wat een stresskip is die Anna toch, pfff...

Wel gemeen hoe ze Hendrik erin luizen: 'Het enige waar je antwoord op hoeft te geven is of je ze vervoerd hebt' 'Mooi, fijn dat je dat toegeeft, dan moet je nu toch nog een berg vragen meer beantwoorden' :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #438 Gepost op: 18-11-2019, 21:03:12 »
Ah, daar zijn de posters, die was ik 2 weken terug op social media tegen gekomen, dus toen wist ik al dat Leo en Robin gepakt gingen worden. :P

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #439 Gepost op: 18-11-2019, 21:04:34 »
Wat een stresskip is die Anna toch, pfff...

Wel gemeen hoe ze Hendrik erin luizen: 'Het enige waar je antwoord op hoeft te geven is of je ze vervoerd hebt' 'Mooi, fijn dat je dat toegeeft, dan moet je nu toch nog een berg vragen meer beantwoorden' :P
Anna had ik gewoon laten staan  ::rofl::  Dan maar in me uppie verder :D

En wel mooi om te zien hoe makkelijk hij ze de andere kant uitstuurde. Zijn ze toch goed weg gekomen daar.

En toch wel jammer weer hoe makkelijk de Hunters aan de telefoon komen.  ::oink::