Auteur Topic: Hunted  (gelezen 231875 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #440 Gepost op: 18-11-2019, 21:06:39 »
Wel heel slim gedacht van hunter Remco, dat dat pakketje daar nog wel eens kon liggen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #441 Gepost op: 18-11-2019, 21:15:16 »
Vind dit wel allemaal verdacht "toevallig".

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #442 Gepost op: 18-11-2019, 21:24:36 »
Ik denk, dat als ze bijv. Anne en Juanitto meer op het spoor waren, ze deze lead waarschijnlijk hadden laten liggen. Ze moeten iets doen, en dit was toevallig vlakbij die circel. Als je dan toch in de buurt bent ....

Nu weet ik niet of ze zomaar bij de buren naar binnen gaan, maar daar zomaar wegkomen gaat héél lastig worden. Ben benieuwd!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #443 Gepost op: 18-11-2019, 21:26:07 »
Zou het best jammer vinden als ze hierdoor de dames vinden. Die zijn zo goed onder de radar gebleven steeds.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #444 Gepost op: 19-11-2019, 18:15:10 »
Heb het net pas terug kunnen kijken. Lekker spannend allemaal weer.  ::bravo::

Nu weet ik niet of ze zomaar bij de buren naar binnen gaan, maar daar zomaar wegkomen gaat héél lastig worden. Ben benieuwd!

Ik mag toch hopen dat je normaal niet zomaar bij iemand mag binnenvallen als de buurvrouw 3 weken geleden verdacht lang op een verdachte, maar openbare,  plek heeft gestaan. Al zullen ze misschien wel even aanbellen.

Vind dit wel allemaal verdacht "toevallig".

Aan de andere kant zien we natuurlijk maar zo'n 4 uur van de 250 (?) dat de hunters iets aan het doen zijn. Ik ben wel benieuwd hoe vaak het voor komt dat gelijkwaardige plannen tot niets uitlopen. Maar het is inderdaad wel erg toevallig.
Of stiekem hebben ze het in de montage iets spannender gemaakt en zijn ze na een dag al terug gegaan naar de woning, wat me eigenlijk logischer lijkt.


En hadden we de finalisten al lang kunnen weten?? Rtv Drenthe toch ook weer..


(En hoe leuk is het om eens te overnachten op een parenclub  ::rofl:: ::rofl::)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #445 Gepost op: 20-11-2019, 01:23:55 »
Toevallig vroeg ik me net af waarom er nog geen gebruik was gemaakt van social media campagnes en geldbeloningen, iets wat de Britten wel vaak doen en behoorlijk effectief werkt. Benieuwd of er nog mensen 'gesnitcht' gaan worden.

Wel heel slim gedacht van hunter Remco, dat dat pakketje daar nog wel eens kon liggen.
Absoluut, maar ook wel slordig dat ze daar niet meteen zijn gaan kijken toen ze Leo en Robin oppakten.

Wat een stresskip is die Anna toch, pfff...
Ik ben wel fan van dat duo. ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #446 Gepost op: 25-11-2019, 18:37:24 »

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #447 Gepost op: 25-11-2019, 19:16:42 »
Hup Hunters! ::cheerleader::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #448 Gepost op: 25-11-2019, 20:02:36 »
Heb het net pas terug kunnen kijken. Lekker spannend allemaal weer.  ::bravo::

Ik mag toch hopen dat je normaal niet zomaar bij iemand mag binnenvallen als de buurvrouw 3 weken geleden verdacht lang op een verdachte, maar openbare,  plek heeft gestaan. Al zullen ze misschien wel even aanbellen.

Aan de andere kant zien we natuurlijk maar zo'n 4 uur van de 250 (?) dat de hunters iets aan het doen zijn. Ik ben wel benieuwd hoe vaak het voor komt dat gelijkwaardige plannen tot niets uitlopen. Maar het is inderdaad wel erg toevallig.
Of stiekem hebben ze het in de montage iets spannender gemaakt en zijn ze na een dag al terug gegaan naar de woning, wat me eigenlijk logischer lijkt.


En hadden we de finalisten al lang kunnen weten?? Rtv Drenthe toch ook weer..


(En hoe leuk is het om eens te overnachten op een parenclub  ::rofl:: ::rofl::)

Dat komt heel veel voor. Het is gewoon een kwestie van gokken. In dit geval hadden we drie teams rond Veenoord en niets te doen... we hadden trouwens nog een adres daar ergens (kennis van Anne), maar dat was dus niets, en zie je dus ook niet.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #449 Gepost op: 25-11-2019, 20:35:29 »
Vind dit nog steeds het minst leuke seizoen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #450 Gepost op: 25-11-2019, 20:44:24 »
Zou er nog ergens een geheime aanwijzing in het programma zitten, zoals vorig jaar? :D

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #451 Gepost op: 25-11-2019, 20:45:31 »
Sneu voor die meiden
You'll never walk alone

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #452 Gepost op: 25-11-2019, 20:45:48 »
Zou er nog ergens een geheime aanwijzing in het programma zitten, zoals vorig jaar? :D

Ik gok de schilderijen aan het begin.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #453 Gepost op: 25-11-2019, 21:10:35 »
De tijd klopt niet met wat ze laten zien  ::rofl::.

Edit: Waarom knippen ze de hele tijd daarmee ugh.
« Laatst bewerkt op: 25-11-2019, 21:13:09 door Sanmol »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #454 Gepost op: 25-11-2019, 21:13:26 »
Oh dit vond ik een geniale tussenstop, maar wat flauw dat ze dit dan aan de Hunters laten zien  ::oink::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #455 Gepost op: 25-11-2019, 21:20:48 »
Mwa dat is waarschijnlijk gewoon goede tv. Als je in die eenden zat was je safe  ;). Die geniale afleidingsmaneuvre moest in beeld natuurlijk

Anders is het flauw

Tof seizoen!!! Juul en Koen hadden de hunters ook bijna in Boxtel. Ze waren close.
You'll never walk alone

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #456 Gepost op: 25-11-2019, 21:25:58 »
Aah te gekke finale weer! ::bravo::

Seizoen 5 alweer, begint toch wel te kriebelen... ;D
🜃

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #457 Gepost op: 25-11-2019, 21:28:43 »
Wat balen voor die 2 zussen zeg, ze deden het zo goed! Maar ja, weer terug naar een eerder contact, dat was niet handig.
Goed gedaan van Juul en Koen. Ik dacht bijna dat stresskip Anna het ook nog zou halen, na de arrestatie van de zussen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #458 Gepost op: 25-11-2019, 21:33:44 »
Anna en Juanito hebben dus twee duo's onbewust geholpen. Eerst die pinactie in Woerden, waardoor de hunters (onbewust) de zusjes lieten lopen (die vlak daarvoor gepind hadden) - en nu met dat valse extractie punt konden ze niet sneller achter die eenden aan.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hunted
« Reactie #459 Gepost op: 25-11-2019, 21:45:33 »
Anna en Juanito hebben dus twee duo's onbewust geholpen. Eerst die pinactie in Woerden, waardoor de hunters (onbewust) de zusjes lieten lopen (die vlak daarvoor gepind hadden) - en nu met dat valse extractie punt konden ze niet sneller achter die eenden aan.

Yup ::rofl::
Dat duo bleef me gewoon constant verbazen ::rofl::

Juul en Koen waren bijna een paar afleveringen terug gepakt..  zouden we wellicht geen winnaars hebben gehad dit jaar.
Werd de hunters ook niet makkelijk gemaakt dit jaar, dat pas zo laat iets van het extractiepunt bekend werd.



Ik had eigenlijk gehoopt, toen we voor het eerst vd straal van 6km hoorden, dat het een groot spel warm/koud zou worden. Dat ze op gezette tijden te horen zouden krijgen hoe ver ze vh extractiepunt waren, en zo het punt moesten achterhalen.
Maar helaas.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.