Auteur Topic: Hunted  (gelezen 232239 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #620 Gepost op: 7-12-2020, 21:51:29 »
Nee, gewoon irritatie over een specifiek team. Montage is vrijwel chronologisch.

Heel fijn zo'n Selmar voor alle duiding  ::bravo::

Top-actie met die phising mail. En ook wel weer tof dat Maarten en Armani daar gebruik van maken en jullie naar nota bene Groningen laten rijden  ::rofl::
You'll never walk alone

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #621 Gepost op: 7-12-2020, 21:52:12 »
Beste seizoen tot nu toe. Ik ben 2 jaar geleden afgehaakt want vond t saai worden, maar damn dit seizoen is gewoon elke minuut spannend!  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #622 Gepost op: 7-12-2020, 22:05:54 »
Heerlijk hoe zowel Ralph als Maarten en Armani de hunters nog even de verkeerde kant op sturen.  ::rofl::


Ik vond het eerst een beetje flauw van weer een valse aanwijzing. Welke avrotros stagiar maakt er dan ook zulke traceerbare emailadressen aan? Maar als je dan op een link klikt met extractiepunt.nl, tja...

En die zus van Roel  ::rofl:: Iets slimmer dan gedacht. En ze heeft zelfs een diaprojector gekocht. Wel lekker riskant van Roel om daar heen te gaan, al moest hij natuurlijk wel voor de aanwijzing. Hoezo stond hier niet even een camera-auto voor de stoep?

Met de dia zullen de hunters Texel ook wel weer ontdekken. Maar dat wisten we een half jaar geleden al.  :-X
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Hunted
« Reactie #623 Gepost op: 7-12-2020, 22:49:56 »
Aan het begin van de aflevering telde de klok af vanaf ca. 142 uur, de klok aan het eind gaf nog ca. 48 uur aan. Dat lijkt, me een te groot verschil voor een aflevering.  Hebben we in deze aflevering dus een samenvatting van 94 uur gezien?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #624 Gepost op: 7-12-2020, 23:21:58 »
Nu Miljo en Sophia nog. Ben ik de enige die zich constant afvraagt hoe zulke karakters een relatie kunnen hebben en volhouden?  :-X


Zeker niet. Het zou mij niks verbazen als die twee inmiddels al uit elkaar zijn.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #625 Gepost op: 7-12-2020, 23:37:28 »
@Selmar: Dat blokkeren van de pinpas is erg oneerlijk. De andere kandidaten hebben wel geld kunnen pinnen. Hiermee zijn die twee benadeeld en is er geen sprake meer van een gelijk speelveld. Wil je aan de productie vragen dit soort dingen voortaan achterwege te laten?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #626 Gepost op: 7-12-2020, 23:43:04 »
@Selmar: Dat blokkeren van de pinpas is erg oneerlijk. De andere kandidaten hebben wel geld kunnen pinnen. Hiermee zijn die twee benadeeld en is er geen sprake meer van een gelijk speelveld. Wil je aan de productie vragen dit soort dingen voortaan achterwege te laten?
Blokkeren van pinpassen doen we al vanaf seizoen 1. Kandidaten nemen zelf het risico van laat pinnen.

Natuurlijk wachten wij met blokkeren totdat we vermoeden dat ze nog maar 1x gaan pinnen, anders helpen we onze eigen hints om zeep.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #627 Gepost op: 7-12-2020, 23:44:15 »
Aan het begin van de aflevering telde de klok af vanaf ca. 142 uur, de klok aan het eind gaf nog ca. 48 uur aan. Dat lijkt, me een te groot verschil voor een aflevering.  Hebben we in deze aflevering dus een samenvatting van 94 uur gezien?
Ja, kun je voorstellen hoe saai het was op HQ

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #628 Gepost op: 8-12-2020, 12:25:49 »
Wat een fijn seizoen is dit.

Hoop toch wel ergens dat de heren het allemaal halen, want stuk voor stuk zijn ze op hun manier best goed bezig.

Ik had alleen de link van extractie later door laten klikken. Net voor de nieuwe info komt waar het officiële extractiepunt is. Dan had je wellicht al een team minder gehad om te ontwijken.

Maar Texel is ook wel een lastige om te komen zonder gespot te worden.

Ik zit regelmatig via de webcams naar het strand en haven enz. te kijken. Is echt zo mijn eiland  ::love:: 

Maar dacht wel echt nog dat het nog 2 weken was, dus dacht ineens volgende week finale al  ::oink::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #629 Gepost op: 8-12-2020, 12:56:24 »

Opvallend dat Roel wist te ontsnappen uit Utrecht.
Ja... hoe kwam die nu echt bij die studentes terecht?

@Selmar - krijgen jullie ook te horen wat er door AVROTROS in scène wordt gezet? Die Roel bijvoorbeeld ...moest die van de productie nu net doen alsof ie over een schutting iemands achtertuin binnenklom?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #630 Gepost op: 8-12-2020, 13:36:13 »
Ik moet nog 2 afleveringen terugkijken, dus zonder 1 bericht te lezen in dit topic om mezelf niet te spoileren (en misschien is het al gemeld), maar in de dagschema's voor januari: vanaf 25 januari: Hunted Vips  ::vergroot:: zoals we al hadden verwacht :P

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Hunted
« Reactie #631 Gepost op: 8-12-2020, 13:43:45 »
Ik moet nog 2 afleveringen terugkijken, dus zonder 1 bericht te lezen in dit topic om mezelf niet te spoileren (en misschien is het al gemeld), maar in de dagschema's voor januari: vanaf 25 januari: Hunted Vips  ::vergroot:: zoals we al hadden verwacht :P
Lijkt me al meteen minder leuk eigenlijk. Ik hoop niet dat dat de standaard gaat worden. Maargoed, ik heb nog niet eens iets gezien en ik ben alweer aan het mekkeren. ;D
...if one only remembers to turn on the light.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #632 Gepost op: 8-12-2020, 16:13:53 »
Ja... hoe kwam die nu echt bij die studentes terecht?

@Selmar - krijgen jullie ook te horen wat er door AVROTROS in scène wordt gezet? Die Roel bijvoorbeeld ...moest die van de productie nu net doen alsof ie over een schutting iemands achtertuin binnenklom?

Hij kwam toch bij die studentes terecht doordat hij bij hun studentenhuis over de schutting was geklommen? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #633 Gepost op: 8-12-2020, 16:22:21 »
Zijn de oude series trouwens nog ergens terug te zien? Ik kijk hier pas naar sinds vorig jaar en wil de evolutie van het programma wel eens zien.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #634 Gepost op: 8-12-2020, 17:42:30 »
Zijn de oude series trouwens nog ergens terug te zien? Ik kijk hier pas naar sinds vorig jaar en wil de evolutie van het programma wel eens zien.
Op de site van Avrotros bij gemist.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #635 Gepost op: 8-12-2020, 21:48:00 »
Hij kwam toch bij die studentes terecht doordat hij bij hun studentenhuis over de schutting was geklommen? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ja... dat werd gesuggereerd, maar het bleek nergens uit. We hebben Roel zelfs niet *over* de schutting zien klimmen, toch? De studentes bevestigden dat scenario ook niet of zo. Het was alleen(?) suggestie.

Lijkt me ook dat je ervoor moet tekenen dat je dat soort dingen niet doet (want illegaal).

En dan bij het eerste de beste huis meteen onderdak vinden? Mja...

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #636 Gepost op: 8-12-2020, 22:00:54 »
We hebben Roel zelfs niet *over* de schutting zien klimmen, toch?

Ik dacht dat we dat wel zagen. Hij hing iig al half over de schutting
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #637 Gepost op: 8-12-2020, 22:48:56 »
Ik dacht dat we dat wel zagen. Hij hing iig al half over de schutting
Roel is zelf over de schutting geklommen (tot afgrijzen van de camjo die dus ook moest)

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #638 Gepost op: 8-12-2020, 23:15:52 »
Thanks Selmar, voor die info. Ik vond dat wel een stoere actie en eigenlijk erg leuk dat hij zo aan jullie wist te ontsnappen. Je collega Denise vond het vermoedelijk iets minder leuk?  ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #639 Gepost op: 8-12-2020, 23:17:08 »
Op de site van Avrotros bij gemist.

Thanks!   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!