Auteur Topic: Hunted  (gelezen 232213 keer)

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #700 Gepost op: 15-12-2020, 21:18:27 »
Spannende finale! Terechte winnaars. Heel knap hoe de hunters die geheimtaal van Ralph hebben gekraakt en hem toen wisten te pakken.

Hunted VIPS is wel een leuk idee, maar de line-up ziet er heel saai uit. Dennis heeft aan alles al meegedaan (Robinson, WIDM, The Big Escape, Fort Boyard, etc etc etc). Klaas heeft ook al zo veel gedaan. Marije won The Big Escape dit jaar. Kim heeft ook echt al zó veel spellen gedaan. Hopelijk zitten er wat verrassende namen bij en is het geen recycleprogramma. Tired of seeing the same people playing over and over and over.

Maar anyhow, ik ben benieuwd!
https://mobile.twitter.com/klaasvdeerden/status/795719758217936896

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #701 Gepost op: 15-12-2020, 22:32:12 »
ah, was jij degene die zijn hele twittergeschiedenis mocht uitpluizen?  ::rofl:: :P
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #702 Gepost op: 16-12-2020, 13:42:57 »
filmpjes van de finalisten:

Winnaars @maarten.smeele en @armani.haumahu blikken terug op hun avontuur!
https://www.instagram.com/p/CIyql_UlcYo/

Finalisten @roelsemmekrot & @ralphthegroot blikken terug op hun vlucht!

Waar zijn ze het meest trots op? Hoe zit met die toch met die code? En wat is de favoriete serie van Boyd? Check het nu!
https://www.instagram.com/p/CI1NZ_sLMRk/

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Hunted
« Reactie #703 Gepost op: 18-12-2020, 16:56:50 »
Onwijs spannend einde van weer een topseizoen! ::bravo:: Ik vond het ook leuke kandidaten, interessant om die interviews na afloop te kijken! ::ok::

Oh ja, Selmar, misschien dat ik dit vorige keer ook al gevraagd heb en het antwoord vergeten ben, maar... waarom blijven jullie rondrijden in die herkenbare zwarte Volvo's? ::hypocriet::

(En ik denk trouwens dat ze best nog wat bekende series hadden kunnen proberen zoals How I Met Your Mother, had de Hunters een hoop informatie opgeleverd!)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #704 Gepost op: 18-12-2020, 17:04:10 »
Onwijs spannend einde van weer een topseizoen! ::bravo:: Ik vond het ook leuke kandidaten, interessant om die interviews na afloop te kijken! ::ok::

Oh ja, Selmar, misschien dat ik dit vorige keer ook al gevraagd heb en het antwoord vergeten ben, maar... waarom blijven jullie rondrijden in die herkenbare zwarte Volvo's? ::hypocriet::

(En ik denk trouwens dat ze best nog wat bekende series hadden kunnen proberen zoals How I Met Your Mother, had de Hunters een hoop informatie opgeleverd!)
Omdat dat lekker herkenbaar ik voor de kijker, en leuk is op TV. En daar gaat het uiteindelijk om.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Hunted
« Reactie #705 Gepost op: 18-12-2020, 18:37:56 »
En aan de andere kant vallen de voortvluchtigen ook net wat meer op met een cameraman. Er mag natuurlijk niet specifiek naar gevraagd worden, maar je valt wel iets meer op.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #706 Gepost op: 18-12-2020, 19:09:27 »
Omdat dat lekker herkenbaar ik voor de kijker, en leuk is op TV. En daar gaat het uiteindelijk om.
Zien we daarom om de haverklap beelden van De Rotterdam op de Kop van Zuid ...of zit jullie HQ daar echt?

Er was op FOK.nl een discussie over ...en ik geef toe, ik ga er ook van uit dat jullie gewoon vanuit het Media Park werken ::hypocriet::

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #707 Gepost op: 18-12-2020, 19:25:10 »
Deze compilatie van de teamleider (dacht ik) Marcel vd Ven is erg leuk trouwens:

https://www.instagram.com/p/CI5HvtQqjjG/

::rofl::

De trailer van Hunted VIPS (zelfde als in laatste afl.) blijf ik ook maar terugkijken. Heel strak geëdit en Marcel maakt het echt af met dat gevloek.

https://www.instagram.com/p/CIypsGmh7w1/

Ik weet niet wie die trailers maakt, maar vind deze spannender dan de laatste paar van Wie is de Mol?

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Hunted
« Reactie #708 Gepost op: 18-12-2020, 19:39:08 »



Deze afbeelding kreeg Marcel op dag 14 in z'n mailbox  ::rofl::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Hunted
« Reactie #709 Gepost op: 18-12-2020, 19:53:36 »
 ::rofl:: ::rofl::
...if one only remembers to turn on the light.

Online yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #710 Gepost op: 18-12-2020, 20:21:52 »
In vond het weer een leuk seizoen.

Maar ik vind het wel niet helemaal correct dat je afhankelijk bent van de foute van anderen.
Als de hunters het juiste tv programma geraden hadden dan hadden de andere kandidaten niet meer kunnen ontsnappen. Want exacte extractiepunt was dan bekend.

Dat was in eerdere seizoenen ook al.
Dat mag van mij anders.

Ralph had niet gevonden kunnen worden als hij niet zijn locatie aan zijn vrienden had doorgegeven. Hij vertrouwde er teveel op dat de hunters dit niet konden ontcijferen.
Dat was hoogmoed. Zijn truc om de hunters naar leeuwarden te sturen was goed doordacht en heeft hem ook wat tijd gegeven om op Texel te komen. Als hij er niet onder gezet had dat het nep was dan waren de hunters sowieso te laat op Texel geweest. Denk ik. Ralph had bv van te voren moeten afspreken met zijn vrienden dat als hij zijn naam met een klein foutje verstuurde het dan nep was.

Ik denk wel dat door het zoeken naar Ralph de andere 2 meer ruimte hadden om onontdekt te blijven. Nu waren de hunters een tijdlang gefocust op Ralph en konden zij zich wat makkelijkers verplaatsen.

Ik vond het wel grappig dat die andere wiens naam ik even vergeten ben, gewoon nog de laatste boot naar Texel kon nemen zonder dat iemand daar op lette.

Ik merk dat ik toch wel steeds op de hand ben van de kandidaten. Terwijl ik bij echt terrorisme toch hoop dat iedereen gepakt wordt.


Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #711 Gepost op: 18-12-2020, 20:47:44 »
Zien we daarom om de haverklap beelden van De Rotterdam op de Kop van Zuid ...of zit jullie HQ daar echt?

Er was op FOK.nl een discussie over ...en ik geef toe, ik ga er ook van uit dat jullie gewoon vanuit het Media Park werken ::hypocriet::
Televisie is magie

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hunted
« Reactie #712 Gepost op: 19-12-2020, 00:01:09 »
Maar ik vind het wel niet helemaal correct dat je afhankelijk bent van de foute van anderen.
Als de hunters het juiste tv programma geraden hadden dan hadden de andere kandidaten niet meer kunnen ontsnappen. Want exacte extractiepunt was dan bekend.

Dat was in eerdere seizoenen ook al.
Dat mag van mij anders.

Okay.. maar hoe?

Je kunt de hunters niet onafhankelijk van de kandidaten iets laten oplossen. Want stel je hebt een willekeurige puzzel (laten we zeggen, een rebus from hell), en ze lossen die op, dan ga je een hoop teleurgestelde kijkers krijgen die de puzzel te eenvoudig vinden. Ongeacht of de puzzel daadwerkelijk te eenvoudig was, of dat de huntesr gewoon geniaal waren.

Dus je moet het sowieso linken aan iets met/rond de kandidaten. Waarbij de kandidaten een stevig voordeel moeten hebben, want die zijn met minder, hebben minder resources en ervaring, en staan onder stevige druk. Dat is wat momenteel ook gebeurt.

Daarnaast, dat hunters bruikbare informatie kunnen gebruiken uit opgepakte personen is ook if anything alleen maar realistischer.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #713 Gepost op: 19-12-2020, 15:13:57 »
Wat mij betreft hoeft daar niets in te veranderen. Ik vind juist dat de voortvluchtigen zich wel wat bewuster mogen worden van de informatie die ze achterlaten en bij zich dragen, en wat voor gevolgen het voor de andere teams heeft als die informatie in de handen van de hunters komt. Daar wordt nu nog weinig over nagedacht.

Die briefjes in de gevangenis bijvoorbeeld, over dat ze één telefoontje mochten plegen. Waarom zou je die laten hangen? Kleine moeite om mee te nemen en ergens buiten de gevangenis te dumpen. Als iedereen dat doet, missen de hunters alweer een stukje van de puzzel. Een e-mailadres is prima te onthouden, dan hoef je alleen het wachtwoord ergens op te schrijven. En die dia kan weg op het moment dat je weet dat je naar Texel moet.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #714 Gepost op: 19-12-2020, 21:57:59 »
De trailer van Hunted VIPS (zelfde als in laatste afl.) blijf ik ook maar terugkijken. Heel strak geëdit en Marcel maakt het echt af met dat gevloek.

https://www.instagram.com/p/CIypsGmh7w1/

Ik weet niet wie die trailers maakt, maar vind deze spannender dan de laatste paar van Wie is de Mol?


Is het niet de oud-regisseur van WIDM die tegenwoordig Hunted maakt?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #715 Gepost op: 19-12-2020, 22:10:31 »

Is het niet de oud-regisseur van WIDM die tegenwoordig Hunted maakt?
Zeker, Anton

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #716 Gepost op: 19-12-2020, 23:15:31 »
Doet ie goed!  ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #717 Gepost op: 2-01-2021, 16:26:24 »
https://www.facebook.com/285747948455516/posts/1338691103161190/

Is het een nadeel of juist een voordeel dat iedereen weet wie je bent? Lukt het Kim Feenstra & Birgit Schuurman, Dennis Weening & Klaas van der Eerden, Fajah Lourens & haar dochter Irem en Bilal Wahib & Oussama Ahammoud om uit handen van de Hunters te blijven? Je ziet het vanaf maandag 25 januari om 20.30 uur op NPO 3.

Leuke promo

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #718 Gepost op: 2-01-2021, 16:41:15 »
Marcel: ik wil alles van ze weten zo snel mogelijk
Selmar: kijk maar op Wikipedia, we hebben net 3 weken gehunt, ja... succes Marcel  ::ok::

En  Kees van der Spek, als die aan de kant van de hunters staat, zitten ze zo binnen. Die weet iedereen op te sporen. Staat hij aan de kant van de voortvluchtigen, wordt het leuk :P

Eens met Syllie toffe promo  ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #719 Gepost op: 2-01-2021, 16:49:50 »
Oe leuk ::bravo::