Auteur Topic: Hunted  (gelezen 232150 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1160 Gepost op: 1-03-2022, 20:20:46 »
Ik heb echt genoten gisteren van de laatste aflevering en After the Hunt  ::bravo::

Eén vraag aan de Hunters heb ik nog wel: waarom zijn jullie niet op die Rogier afgegaan? Of zat dat gewoon niet in de uitzending?
Tell me what your telescope says

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1161 Gepost op: 1-03-2022, 20:23:44 »
Ik heb echt genoten gisteren van de laatste aflevering en After the Hunt  ::bravo::

Eén vraag aan de Hunters heb ik nog wel: waarom zijn jullie niet op die Rogier afgegaan? Of zat dat gewoon niet in de uitzending?
Geen tijd meer (en hadden de teams nodig voor Nasrdin en Walid). En als het ons de exacte locatie zou opleveren zou het er toch niet meer zijn (gingen we vanuit)

Online yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1162 Gepost op: 2-03-2022, 11:18:47 »
Ik was eerder bang dat ze een huiszoeking bij Fued gingen doen.
Zou me niet verbaasd hebben als die envelop er nog lag.

Daarom was het nu leuker.
De Hunters hadden dan wel bedacht dat het vliegveld in het noord-oosten moest zijn, maar doordag niet zeker was welke ze moesten hebben waren niet alle teams daar.
Dat vond ik in het laatste seizoen met gewone kandidaten zo'n teleurstelling dat de kandidaten kansloos waren doordat de makers de eindlocatie verraden hadden.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1163 Gepost op: 3-03-2022, 19:28:19 »
Ik was eerder bang dat ze een huiszoeking bij Fued gingen doen.
Zou me niet verbaasd hebben als die envelop er nog lag.

Daarom was het nu leuker.
De Hunters hadden dan wel bedacht dat het vliegveld in het noord-oosten moest zijn, maar doordag niet zeker was welke ze moesten hebben waren niet alle teams daar.
Dat vond ik in het laatste seizoen met gewone kandidaten zo'n teleurstelling dat de kandidaten kansloos waren doordat de makers de eindlocatie verraden hadden.
Nou, ook die containerterminal  was natuurlijk een gok, maar wel een die heel logisch was. Teuge was maar een van vijf, en dat we daar stonden kwam eigenlijk alleen door dat militaire vliegtuig (dat uiteindelijk niet mee deed)
« Laatst bewerkt op: 3-03-2022, 19:32:43 door :Selmar: »

Online yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1164 Gepost op: 4-03-2022, 09:50:44 »
Nou, ook die containerterminal  was natuurlijk een gok, maar wel een die heel logisch was. Teuge was maar een van vijf, en dat we daar stonden kwam eigenlijk alleen door dat militaire vliegtuig (dat uiteindelijk niet mee deed)

Ja de programmamakers moeten in de toekomst veel meer voor afleiding zorgen.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1165 Gepost op: 4-03-2022, 18:57:05 »
Vraag aan Selmar: wat zouden de programmamakers gedaan hebben als jullie niet naar Teuge waren gegaan?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1166 Gepost op: 4-03-2022, 20:13:23 »
Vraag aan Selmar: wat zouden de programmamakers gedaan hebben als jullie niet naar Teuge waren gegaan?
Niets, en een beetje creatief gemonteerd waardoor het nog spannend leek. En dan hadden ze enorm lopen balen dat ze ons niet een klein beetje meer handvaten hadden gegeven.

Net zoals dat we bij Nieuw-Amsterdam geen flauw benul hadden waar in die straal van 25km we moesten zijn. En ook dat zag er nog spannend uit.

Edit: wat nog had gekund is dat we een beeld hadden gekregen van de vliegtuigen met draaiende motoren (zodat we Teuge hadden kunnen herkennen), maar het niet meer konden halen - net als in Nieuw-Amsterdam
« Laatst bewerkt op: 4-03-2022, 20:19:57 door :Selmar: »

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1167 Gepost op: 4-03-2022, 22:03:21 »
Dank voor je reactie. Ben benieuwd hoe jullie dat straks in de jungle gaan doen.   :D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1168 Gepost op: 6-03-2022, 14:50:21 »
Dank voor je reactie. Ben benieuwd hoe jullie dat straks in de jungle gaan doen.   :D

Verwacht niet dat Selmar daar bij is, straks worden z'n inmiddels 25 overhemden nog vies. ;)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1169 Gepost op: 6-03-2022, 15:51:05 »
Verwacht niet dat Selmar daar bij is, straks worden z'n inmiddels 25 overhemden nog vies. ;)
Correct, ik heb ItW achter de schermen (aan de kant van productie) meegedaan 😃

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #1170 Gepost op: 6-03-2022, 17:28:04 »
Leuk Selmar! Dat je dat ook eens vanaf de andere kant mag meemaken!

Ik heb hunted vips inmiddels ook teruggekeken. Erg sterk einde. Deze serie zat supergoed in elkaar. Beste hunted seizoen ooit dankzij een aantal toevalligheden en narrow-escapes. Ben nooit zo van BN'ners in programma's. Maar hier pakte het behoorlijk goed uit  ::jaja::

Ik hou wel van de trend dat er meer gepuzzeld moet worden tijdens de vlucht. Mag van mij nog wat sterker terugkomen in volgende seizoenen zodat de seizoenen ook gevarieerd blijven  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1171 Gepost op: 6-03-2022, 17:52:40 »
Oeh dat is wel pittig voor het hunter-team, Selmar die aan de andere kant staat. Leuke wisseling!
Keep calm and eat chocolates!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1172 Gepost op: 6-03-2022, 19:24:06 »
Oeh dat is wel pittig voor het hunter-team, Selmar die aan de andere kant staat. Leuke wisseling!
Nou, ‘andere kant’ is dus niet de tegenstander van de hunters maar ik heb geholpen in de voorbereiding en als scheidsrechter gefungeerd

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #1173 Gepost op: 7-03-2022, 20:44:26 »
Ik wil heel graag weten in welk land dit is opgenomen! Het ziet er prachtig uit. Iemand een idee?

En die GPS-graphics zijn heel fijn. Die mis ik altijd bij de Nederland-versie
You'll never walk alone

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1174 Gepost op: 7-03-2022, 20:45:24 »
Ik wil heel graag weten in welk land dit is opgenomen! Het ziet er prachtig uit. Iemand een idee?
Bulgarije

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #1175 Gepost op: 7-03-2022, 20:47:05 »
Ideaal zo'n productielid dat meeleest!

Ik zou vooral bang zijn voor beren geloof ik  ::rofl::
You'll never walk alone

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1176 Gepost op: 7-03-2022, 21:32:53 »
Zo zeg, dit is andere koek dan bij je hockeyvriendjes in het Gooi overnachten!    :D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1177 Gepost op: 7-03-2022, 21:45:12 »
Ai, zomaar dat water drinken... niet slim

Wel een gave versie van Hunted zeg!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1178 Gepost op: 7-03-2022, 21:47:46 »
Ik denk niet dat ik dit zou overleven :o. Ik werd al vermoeid bij het kijken  ::rofl::.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1179 Gepost op: 7-03-2022, 21:58:18 »
Ai, zomaar dat water drinken... niet slim

Nee, ontzettend dom. Zoals de hunters al opmerken: dan gaan ze aan de schijterij en kunnen we ze makkelijk oppakken.


@Selmar:  Hebben de teams via de cameraman een soort 'noodknop' om hulp in te roepen? Stel dat iemand echt heel erg ziek wordt, dan moet die toch met een helikopter opgehaald kunnen worden?
En nog een vraag: is het in het Nationaal Park Centrale Balkan?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!