Auteur Topic: Hunted  (gelezen 232167 keer)

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1360 Gepost op: 25-10-2022, 19:52:37 »
Gezien de beperkte geografische kennis buiten de ring van een zekere hunter, lijkt me dat niet zo'n groot probleem.

 :P
::rofl::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1361 Gepost op: 31-10-2022, 20:43:51 »
" Wie heeft er hier geslapen? "

Niemand

::pinokkio::

Edit: De koppels zijn er wel erg risicovol dit seizoen.
« Laatst bewerkt op: 31-10-2022, 21:00:27 door Sanmol »

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1362 Gepost op: 31-10-2022, 21:32:51 »
Nou snap ik het niet meer. Rob en Damy, die alles door hadden inclusief de Floppyfactory, en kneitervoorzichtig waren, gaan dit soort fouten maken? Nogal wiedes dat ze zijn gepakt.

Wel jammer dan Yasmin en Melvin nog rondlopen, want die maken er pas echt een potje van. Maar het zal niet lang meer duren.

De anonieme tip: yeah right. Dat was de productie. @Teun misschien?  ::)
Tell me what your telescope says

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1363 Gepost op: 31-10-2022, 21:41:17 »
Nou snap ik het niet meer. Rob en Damy, die alles door hadden inclusief de Floppyfactory, en kneitervoorzichtig waren, gaan dit soort fouten maken? Nogal wiedes dat ze zijn gepakt.

Wel jammer dan Yasmin en Melvin nog rondlopen, want die maken er pas echt een potje van. Maar het zal niet lang meer duren.

De anonieme tip: yeah right. Dat was de productie. @Teun misschien?  ::)
We lopen hartstikke dood op dat spoor, dus zou een vrij kansloze tip zijn geweest.

Dit was iemand die één van ons goed kende, maar ook diegene kende die in geuren en kleuren heeft lopen vertellen dat ze hebben geholpen. Dan weet je dus ook waarom er een stemvervormer op zat.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1364 Gepost op: 31-10-2022, 22:15:40 »
Ja, maar het riekt een beetje teveel naar een 'Deus ex machina'...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1365 Gepost op: 31-10-2022, 22:45:26 »
Nou snap ik het niet meer. Rob en Damy, die alles door hadden inclusief de Floppyfactory, en kneitervoorzichtig waren, gaan dit soort fouten maken? Nogal wiedes dat ze zijn gepakt.


Ik was ook stomverbaasd.
Vorige week hadden ze het nog over 2 mogelijke Pauls, en nu doen ze zo knullig op jacht naar die ene. En zo slordig, nadat ze zo lang zo goed bezig waren.
Keep calm and eat chocolates!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1366 Gepost op: 1-11-2022, 05:48:23 »
Ik was ook stomverbaasd.
Vorige week hadden ze het nog over 2 mogelijke Pauls, en nu doen ze zo knullig op jacht naar die ene. En zo slordig, nadat ze zo lang zo goed bezig waren.
Dat is dus het probleem van zo lang focus moeten houden…

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1367 Gepost op: 1-11-2022, 09:51:54 »
Zal je zien dat straks dat duo dat nu nog altijd de floppy niet heeft uitgelezen met hun relaxte houding de winnaars blijken.   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1368 Gepost op: 1-11-2022, 12:22:43 »
Nou snap ik het niet meer. Rob en Damy, die alles door hadden inclusief de Floppyfactory, en kneitervoorzichtig waren, gaan dit soort fouten maken? Nogal wiedes dat ze zijn gepakt.

Was ook wel verbaasd, begonnen goed zelf richting kapper gaan, maar dan gaan ze ineens bellen. Iets wat ze constant vermijden. Had verwacht dat ze vanaf de kapper wel zo bij hem langs zouden gaan zonder te bellen.

Wel zonde waren goed bezig.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1369 Gepost op: 1-11-2022, 18:55:33 »
We lopen hartstikke dood op dat spoor, dus zou een vrij kansloze tip zijn geweest.

Dit was iemand die één van ons goed kende, maar ook diegene kende die in geuren en kleuren heeft lopen vertellen dat ze hebben geholpen. Dan weet je dus ook waarom er een stemvervormer op zat.
Mooi toeval dan  ::ok::
Tell me what your telescope says

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1370 Gepost op: 2-11-2022, 10:53:37 »
Mooi toeval dan  ::ok::
Het heel veel toevalliger toch dan dat een team een oude maat van het het voetbal van een hunter tegen komt?

Twee jaar geleden hebben ze bij iemand geslapen die mij goed kende.

Als je zo veel mensen spreekt en ziet is de kans heel groot dat daar ook mensen bij zitten die iemand van HQ of hunters kennen. De vraag is meer; aan welke kant staat dat persoon.
« Laatst bewerkt op: 2-11-2022, 10:57:02 door :Selmar: »

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1371 Gepost op: 2-11-2022, 17:05:55 »
Ja dat is waar. Ik bedoel het ook niet ironisch hoor. Zo'n tip kan natuurlijk makkelijk uit jullie eigen netwerk komen.

Zelf zou ik niet zo makkelijk de hunters tippen, denk ik. Liegen dat je de deelnemers niet gezien hebt lijkt me veel leuker om te doen.
Tell me what your telescope says

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1372 Gepost op: 3-11-2022, 22:24:44 »
Jammer voor Rob en Damy, die tot nu toe goed bezig waren. Ik snap niet dat ze nu al naar hun contactpersoon gingen. Dat had toch ook in die twee dagen voor de extractie gekund? Dan snapt diegene zelf ook veel beter waarom hij/zij nodig is voor de voortvluchtigen.

En Yasmin en Melvin zijn duidelijk ongeschikt. Hebben ongelooflijk veel mazzel gehad in het begin, maar het wordt nu echt tijd dat ze gepakt worden. ::zwaai::
🜃

Online yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1373 Gepost op: 4-11-2022, 18:53:30 »
Ja de actie 'laten we de trein naar huis pakken en dan pinnen we de kaartjes' is een hele top-actie.
Ik zou mijn geloof in de nederlandse politie en opsporingsdiensten echt helemaal kwijt zijn als ze hiermee weg komen.

Van Rob en D.... (naam even kwijt) ben ik verbaasd dat ze zo'n actie deden.
Ze gaan speciaal zelf naar de kapperzaak omdat ze niet willen bellen en gaan van daaruit bellen en afspraken maken waar elkaar te treffen. Terwijl die zo goed bezig waren. Zonde.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1374 Gepost op: 7-11-2022, 20:54:26 »
Dat ene duo verdient ook echt om gepakt te worden.

Edit: Ik dacht al waarom verteld die vader alles, maar ze dumpen de auto als een dwaalspoor :P.
« Laatst bewerkt op: 7-11-2022, 21:10:56 door Sanmol »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1375 Gepost op: 7-11-2022, 21:22:14 »
@Selmar: volgende week de finale? En aansluitend de week daarna de start van de VIP-reeks?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1376 Gepost op: 7-11-2022, 21:28:22 »
Ik ben bang dat echt iedereen gepakt zal gaan worden. Dat ene duo heeft nog steeds niet hun floppy laten lezen.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1377 Gepost op: 7-11-2022, 21:29:50 »
Zo zitten de laatste twee duo's opeens in de problemen. Sandra en Michel lopen volgende aflevering geheid tegen de lamp. Waarschijnlijk nog niet op die Flevostraat, maar wel als ze Wilco gaan ontmoeten. Sanne en Siedo zie ik met veel geluk nog wel wegkomen, maar ja, straks gaan alle hunters op één team, dus dat duurt vast niet lang...

Het geklungel van de teams binnen hun eigen netwerk valt wel heel erg op dit jaar. Wat zou het leuk zijn als we eens een Hunted-serie krijgen met allemaal superverstandige deelnemers. Laat die Hunters maar eens hard werken  :P
Tell me what your telescope says

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1378 Gepost op: 7-11-2022, 21:30:08 »
@Selmar: volgende week de finale? En aansluitend de week daarna de start van de VIP-reeks?
Volgende week finale, en na het WK VIPs

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1379 Gepost op: 7-11-2022, 21:30:40 »
Thanks!    ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!