Auteur Topic: Hunted  (gelezen 232158 keer)

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1400 Gepost op: 14-11-2022, 22:19:38 »
Mooie finale, goed gespeeld  ::bravo::

Ik vroeg me af hoe het zat met dat belletje naar die goede vriend van Siedo (Hadewieg?), kregen de hunters daar dan geen melding van?
Was naar een vriendin van de vriendin van Siedo, en die hadden we inderdaad niet op de radar

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1401 Gepost op: 14-11-2022, 22:38:32 »
Ah vandaar!
I will follow my inner gold

Online yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1402 Gepost op: 14-11-2022, 23:27:44 »
Wat een geweldige aflevering.
Heel leuk om te zien hoe het allemaal in zijn werk ging om Sandra en Michel te pakken te krijgen.
Ook leuk dat die hun best deden om bewijs achter te houden om het voor anderen niet moeilijker te maken.

Hadden de hunters het telefoonnummer wel gezien dan waren Sanne en Siedo ook kansloos geweest. Of ze hadden goed moeten kunnen zwemmen.

Leuk dat extractie punt. Daar woon ik vlak bij. Had ik dat geweten.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1403 Gepost op: 14-11-2022, 23:29:32 »
Mooie finale, terechte winnaars uiteindelijk.

Maar wat een helper aan het eind bij Sandra en Michel.... Eerst hard wegrijden en dan gelijk alles eruit flappen. Wel mooi hoe Michel probeerde alle info te vernietigen(misschien denkt selmar hier anders over ::pinokkio::). Zo hoort het eigenlijk, misschien kunnen de hunters er nog steeds wat mee, maar iig geprobeerd.

Was er nog een hint naar het vinden van dat telefoonnummer? Of hebben ze dat gewoon goed gevonden. Zoniet was het heel goed mogelijk dat ze het niet zouden zien. En er niemand tot extractiepunt zou komen.

Informatie verkrijgen mbt extractie vond ik vrij pittig dit jaar, floppy was wel erg oud, eigen telefoon (wat riskant is, en deelnemers ipc niet willen). En via een bekende

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1404 Gepost op: 14-11-2022, 23:34:49 »
Mooie finale, terechte winnaars uiteindelijk.

Maar wat een helper aan het eind bij Sandra en Michel.... Eerst hard wegrijden en dan gelijk alles eruit flappen. Wel mooi hoe Michel probeerde alle info te vernietigen(misschien denkt selmar hier anders over ::pinokkio::). Zo hoort het eigenlijk, misschien kunnen de hunters er nog steeds wat mee, maar iig geprobeerd.

Was er nog een hint naar het vinden van dat telefoonnummer? Of hebben ze dat gewoon goed gevonden. Zoniet was het heel goed mogelijk dat ze het niet zouden zien. En er niemand tot extractiepunt zou komen.

Informatie verkrijgen mbt extractie vond ik vrij pittig dit jaar, floppy was wel erg oud, eigen telefoon (wat riskant is, en deelnemers ipc niet willen). En via een bekende
Nee hoor, wij hebben namelijk alle notitieblaadjes weer netjes aan elkaar gepuzzeld 😀. Stond alleen niet veel nuttigs op.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Hunted
« Reactie #1405 Gepost op: 15-11-2022, 00:09:54 »
Heele spannende finale, dat had ik niet verwacht!! Echt heel tof.

Leuk dat Hunted VIPS ook weer komt, dit zijn de duo's:

1- Dilan Yurkadul & Guido Spek
2- Famke Louise & Denzel Slager
3- Sylvana Ijsselmuiden & Sandra Ysbrandy (Expeditie duo!)
4- Niels Oosthoek & Mark Baanders
5- Sjoerd van Ramshorst & Jeroen Stomphorst
(6- ? & ?)

Er mist nog één duo dat niet in beeld leek te zijn tijdens de promo, er waren wel 12 silhouetten te zien op hunted insta staan de 5 duo's!
« Laatst bewerkt op: 15-11-2022, 00:22:25 door JP1999 »

Online yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1406 Gepost op: 15-11-2022, 00:25:49 »
Nee hoor, wij hebben namelijk alle notitieblaadjes weer netjes aan elkaar gepuzzeld 😀. Stond alleen niet veel nuttigs op.
Jullie zullen wel flink gebaald hebben dat jullie het telefoonnummer gemist hebben.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1407 Gepost op: 15-11-2022, 02:05:20 »
Jullie zullen wel flink gebaald hebben dat jullie het telefoonnummer gemist hebben.

Hadden ze vermoedelijk ook niks aan gehad, omdat ze de controleerbaar niet wisten
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1408 Gepost op: 15-11-2022, 15:40:47 »
De laatste aflevering was spannender dan het hele seizoen zowat  ::rofl::

Jammer dat ze na de sluis niet verder gevlucht zijn, maar wellicht soort van paniek.
Zelfde als die dame die ze hielp ik paniek vol gas wegrijdt  ::rofl:: heldig hoe de gezichten daarbij waren.

En de winnaars ook goed bezig. Op laatste moment de info pas "ophalen", wellicht toevallig dat nummer vinden door te selecteren en nog een laatste valstrik te doen door dat pontje te googlen en usb te gebruiken.

Wat me dan wel verwonderd is dat de Hunters het selecteren van een tekst missen, terwijl er wel geniaal gedacht wordt aan website maken en fake berichten sturen.

Maar wel weer echt genoten van beide kanten.  ::bravo::

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1409 Gepost op: 15-11-2022, 17:22:39 »
Ben wel benieuwd, zonder die laatste truc van Sanne en siedo met die usb stick, waren jullie dan naar dezelfde 3 punten gegaan? (Nu kwamen jullie te laat, maar aan het eind werd nog wel bedacht om toch op te splitsen en na 3 mogelijke punten te gaan )

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1410 Gepost op: 15-11-2022, 17:31:27 »
Ben wel benieuwd, zonder die laatste truc van Sanne en siedo met die usb stick, waren jullie dan naar dezelfde 3 punten gegaan? (Nu kwamen jullie te laat, maar aan het eind werd nog wel bedacht om toch op te splitsen en na 3 mogelijke punten te gaan )
Hmm, geen idee. Er stond een team getakst tussen dit punt en de volgende. Dus die had ik daarna moeten kiezen. Dus 50% kans dat we dan op de goede hadden gestaan, en dan had dat ene team ze ook nog moeten pakken.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hunted
« Reactie #1411 Gepost op: 16-11-2022, 13:30:05 »
Heerlijke finale en verdiende winnaars, heel slim die laatste afleidingsmanoeuvre! ::bravo::

De plottwist dat Sanne & Siedo Sandra & Michel bleken te zijn, vond ik ook wel erg komisch. ;D

Toch opvallend dat Sandra & Michel ervoor kozen om 100 kilometer met een boot af te leggen (nota bene vanuit Heeg, het extractiepunt van Hunted VIPS 1), terwijl in de afgelopen seizoenen meerdere keren is gebleken dat dat niet het meest ideale vluchtmiddel is. Mooi dat ze uiteindelijk zijn gepakt, ze hadden natuurlijk al gewoon bij de Oranjesluizen gepakt moeten worden. Bizar dat die sluizen toch opengingen...

Nu al zin in Hunted VIPS, jammer dat dat stomme WK ertussendoor komt... ::niet-ok::
🜃

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1412 Gepost op: 20-12-2022, 08:59:04 »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1413 Gepost op: 13-02-2023, 19:17:23 »
Vanavond (13 feb. 2023) om 20.25 uur start Hunted VIPS.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1414 Gepost op: 13-02-2023, 20:43:50 »
Guido van de Slimste afgelopen week, Sandra en Sylvana van ER 2021, Niels van ER 2022 ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1415 Gepost op: 13-02-2023, 20:49:42 »
Famke ... ::rofl::

Edit: Spionnenleger looool
« Laatst bewerkt op: 13-02-2023, 20:55:41 door Sanmol »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1416 Gepost op: 13-02-2023, 21:03:32 »
Ik geef Famke en Denzel geen grote kans :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1417 Gepost op: 13-02-2023, 21:13:45 »
Go go Sylvana!!  ::bravo:: ::bravo::

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #1418 Gepost op: 13-02-2023, 21:18:43 »
Ik geef Famke en Denzel geen grote kans :P

Die kunnen in het rijtje Daniel Boissevain
You'll never walk alone

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1419 Gepost op: 13-02-2023, 21:26:46 »
Die kunnen in het rijtje Daniel Boissevain

Inderdaad ::rofl::
I will follow my inner gold