Auteur Topic: Hunted  (gelezen 232145 keer)

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Hunted
« Reactie #1420 Gepost op: 13-02-2023, 21:28:22 »
Ik geef Famke en Denzel geen grote kans :P


Die twee zijn zó dom, dat is niet om aan te gluren. Nou ja, dan hoeft vanaf volgende week gelukkig ook niet meer. Kan meneer naar zijn hippe kapper terug. Binnen twee dagen!    ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1421 Gepost op: 13-02-2023, 23:15:19 »
Sylvana en Sandra waren erg leuk samen in ER, leuk om ze weer samen in actie te zien!  ::love::

Ik kende Guido eerst niet, maar vond hem bij de Slimste Mens ook leuk, dus ik hoop dat hij en Dilan ook ver komen. ::jaja::

Niels en Mark zijn op zich ook wel vermakelijk om naar te kijken. De twee sportmannen ken ik niet, en vind ik tot dusverre niet interessant, maar we hebben dan ook nog niet veel van ze gezien.

Wat ik van het laatste koppel vind hoef ik niet uit te leggen denk ik  ::rofl::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1422 Gepost op: 14-02-2023, 18:15:34 »
Leuke koppels en heerlijk begin.

En tja, eigenlijk hoop ik stiekem dat Famke en Denzel een surprise move maken, maar heb wel echt in een deuk gelegen met ze.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1423 Gepost op: 16-02-2023, 16:55:08 »
Leuke koppels en heerlijk begin.

En tja, eigenlijk hoop ik stiekem dat Famke en Denzel een surprise move maken, maar heb wel echt in een deuk gelegen met ze.

Na hun 'bazenmove' van de vorige keer is dat misschien teveel gevraagd  ::rofl::

Was leuk geweest als ze Famke en Denzel een beetje hadden geprept. Hadden we meer lol van ze gehad.

Vreemd dat Dilan zei dat ze het programma niet kende, of de spelregels niet wist (als ik het me goed herinner).

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hunted
« Reactie #1424 Gepost op: 18-02-2023, 13:07:41 »

 ::rofl:: ::rofl:: Nieuw formatidee? :P

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1425 Gepost op: 19-02-2023, 13:23:47 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Die kwam ik net ook tegen. In een deuk gelegen. Heerlijke humor.


Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Hunted
« Reactie #1426 Gepost op: 19-02-2023, 14:32:10 »
Nee Dilan zei niet dat ze het programma niet kende, ze zei dat ze het concept van puzzelroutes niet kende (wat de mensen in hun liftauto aan het doen waren) dacht ik.

Leuke aflevering hoor  ::jaja::

Zelf denk ik dat het wel beter is voor een seizoen als niet iedereen tot in de puntjes is voorbereid en álle seizoenen heeft gezien. Dan gebeurt er zo weinig, zeker in een seizoen dat maar 7 dagen duurt.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1427 Gepost op: 20-02-2023, 15:48:35 »
Dankjewel. Als er dan te weinig gebeurt zou ik het gebied kleiner maken. Lijkt me nog leuker als de weinige ground hunters altijd dichtbij zijn. Krijg je ook meer encounters tussen de hunters en de voortvluchtigen. Dat ze elkaar soort van toevallig tegenkomen ...is altijd lachen.

edit: O, het gebeurt toch wel  ::rofl::

Leuke aflevering weer : )
« Laatst bewerkt op: 20-02-2023, 21:41:56 door Amethyst »

Online yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1428 Gepost op: 23-02-2023, 13:32:05 »
Eerste 2 afleveringen gezien.
Maar dat Famke en Denzel eruit zijn. Helemaal prima. Jammer dat ze het dan toch weer gedeeltelijk weten te verpesten voor anderen (piepjes).

Sylvana en Sandra zijn tot nu toe goed bezig. Hoop dat dat zo blijft.
Guido en Dilan, zijn ook goed bezig. Maar ik snap dat ze zich kapot verschrokken dat ze hunters zagen. Logisch dat ze denken dat dat voor hun is. Hopelijk rijden ze wel normaal weg, want anders trekken ze daarmee de aandacht.
Jeroen en (naam even kwijt) zijn wel ok bezig. Die hebben wel geluk.
Mark en Niels heb ik wat moeite mee. Maar meer omdat ik Mark zo'n afschuwelijke man vind. Dat type kan ik moeilijk handelen. Maar wel weer leuk dat ze gewoon zonder bagage gaan en het wel zien. Het is tenslotte maar een weekje.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1429 Gepost op: 27-02-2023, 13:20:17 »
Steen, papier, schaar om door een plas heen te lopen, terwijl je er ook omheen kan  ::rofl::

En zouden de hunters de camera niet zien bij de rode mini?  ;D

Sandra en Sylvana , ook een leuk team. Het jongste blondje regelt onderdak met als tegenprestatie een diner van de kok  ::ok::
...maar soms even niet :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1430 Gepost op: 27-02-2023, 14:52:33 »
^ ik dacht ergens gelezen te hebben dat de hunters de camera inderdaad hadden gemist. Ze zullen wel op hun sodemieter hebben gehad vanwege zoveel opmerkzaamheid : )


Mark en Niels heb ik wat moeite mee. Maar meer omdat ik Mark zo'n afschuwelijke man vind. Dat type kan ik moeilijk handelen.

Op tv vind ik dat duo wel grappig. Hoe die gozer 'borrel' en 'Nyenrode' uitsprak... is echt een wandelend cliché ::rofl::

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Hunted
« Reactie #1431 Gepost op: 27-02-2023, 17:23:57 »
^ ik dacht ergens gelezen te hebben dat de hunters de camera inderdaad hadden gemist.


Zijn er ergens extra artikeltjes of iets ? :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1432 Gepost op: 27-02-2023, 18:36:01 »

Zijn er ergens extra artikeltjes of iets ? :)

Gevonden : )  Het was een post van Selmar op FOK!

https://forum.fok.nl/topic/2671742/6/25#p208093607

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1433 Gepost op: 27-02-2023, 18:57:20 »
Gevonden : )  Het was een post van Selmar op FOK!

https://forum.fok.nl/topic/2671742/6/25#p208093607
Klopt, ik reageer hier, op Fok, Tweakers, Twitter en Facebook (en af en toe op Insta)

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #1434 Gepost op: 27-02-2023, 19:52:58 »
Net teruggekeken; gaaf toeval zo met Guido en Dilan. Ze stapten precies op tijd die auto in  ::rofl::
You'll never walk alone

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Hunted
« Reactie #1435 Gepost op: 27-02-2023, 21:18:19 »
Die twee bekvechten zoveel ::rofl::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1436 Gepost op: 27-02-2023, 21:56:15 »
Zo, weer een mooie aflevering. Dat Mark en Niels niet tegen de lamp liepen daar midden op dat kruispunt, ongelooflijk. Hoe groot was de afstand tussen hen en de hunters toen? Ik zat 'm al te knijpen, want ze hadden net die code opgehaald. Als de hunters hen dan zouden pakken, hadden ze samen met de ontcijferde Morsecode al een flinke stap kunnen zetten richting het extractiepunt.

Guido en Dilan lopen gevaar door hun domme afleidingsmanoeuvre. Die zie ik nog wel gepakt worden volgende aflevering of die erop (net als de heren ballen, overigens).

Ik denk dat volgende week echt nagelbijten wordt! Tijd om de popcorn tevoorschijn te halen dan.
Tell me what your telescope says

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hunted
« Reactie #1437 Gepost op: 27-02-2023, 22:05:57 »
Mooie aflevering, heel klassieke fouten. Guido en Dilan die overmoedig zijn met een 'slimme afleiding' en zich niet realiseren dat te achterhalen is waar de foto is gemaakt. Sandra en Sylvana die veel te moeilijk denken en pas in tweede instantie realiseren dat ze gewoon radiokanalen moeten luisteren. Sjoerd en Jeroen heerlijk paranoia, maar ondertussen wordt hun helper toch geconfronteerd met leugens. En Niels en Mark die een auto met alle technische snufjes lenen, zodat de route precies te volgen is.
Maar ook: enorme mazzel voor Mark en Niels met hun logeerplek in het prachtige Swifterbant terwijl ze niet eens doorhadden dat ze 15km verderop moeten zijn.
Keep calm and eat chocolates!

Offline :Selmar:

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
Re: Hunted
« Reactie #1438 Gepost op: 27-02-2023, 22:06:29 »
Zo, weer een mooie aflevering. Dat Mark en Niels niet tegen de lamp liepen daar midden op dat kruispunt, ongelooflijk. Hoe groot was de afstand tussen hen en de hunters toen? Ik zat 'm al te knijpen, want ze hadden net die code opgehaald. Als de hunters hen dan zouden pakken, hadden ze samen met de ontcijferde Morsecode al een flinke stap kunnen zetten richting het extractiepunt.

Guido en Dilan lopen gevaar door hun domme afleidingsmanoeuvre. Die zie ik nog wel gepakt worden volgende aflevering of die erop (net als de heren ballen, overigens).

Ik denk dat volgende week echt nagelbijten wordt! Tijd om de popcorn tevoorschijn te halen dan.
Ik kreeg net van Anton (ja die is nu onze eindredacteur) door dat volgende week nog mooier gaat worden dan deze week.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Hunted
« Reactie #1439 Gepost op: 1-03-2023, 15:09:58 »
Klopt, ik reageer hier, op Fok, Tweakers, Twitter en Facebook (en af en toe op Insta)

Je bent er maar druk mee :P