Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 340685 keer)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #380 Gepost op: 28-01-2017, 23:37:01 »
Waarom zou Thomas zich laten vangen tijdens de rodeo als hij daarna toch bakken met geld uit de pot kan spelen tijdens de veiling? Maakt dat hem niet alleen maar onnodig verdacht? Als het opzet was, snap ik niet waarom hij dat risico zou nemen.

Ik zal wel buitenaards naïef zijn, maar ik zie het gewoon niet. Hij moet wel de meest briljante mol ooit zijn, dat hij na zijn actie bij de duinestafette nu wéér als laatste en meest waardevolle speler mag starten. Blijkbaar wordt hij blindelings vertrouwd door de anderen. En ga nu niet zeggen dat de montagekamer verdachtmakingen aan zijn adres expres niet laat zien. Als ze hem niet volledig zouden vertrouwen, hadden ze wel iemand anders als laatste starter genomen.

---
Zit de mol Thomas weer achter de afvaller. ::oink::

In de vorige aflevering zat Jeroen achter de afvaller. Thomas zat toen achter Imanuelle.
« Laatst bewerkt op: 29-01-2017, 09:06:48 door Lukie4, Reden: twee berichten achter elkaar samengevoegd »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #381 Gepost op: 28-01-2017, 23:38:59 »
Waarom zou Thomas zich laten vangen tijdens de rodeo als hij daarna toch bakken met geld uit de pot kan spelen tijdens de veiling? Maakt dat hem niet alleen maar onnodig verdacht? Als het opzet was, snap ik niet waarom hij dat risico zou nemen.

Ik zal wel buitenaards naïef zijn, maar ik zie het gewoon niet. Hij moet wel de meest briljante mol ooit zijn, dat hij na zijn actie bij de duinestafette nu wéér als laatste en meest waardevolle speler mag starten. Blijkbaar wordt hij blindelings vertrouwd door de anderen. En ga nu niet zeggen dat de montagekamer verdachtmakingen aan zijn adres expres niet laat zien. Als ze hem niet volledig zouden vertrouwen, hadden ze wel iemand anders als laatste starter genomen.

Denk dat ie gewoon per ongeluk gevangen werd. Denk dat de cowboy echt niet weet of ie nou achter de mol aanzit of niet, want als ie zich inhoud ziet iedereen dat.

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #382 Gepost op: 28-01-2017, 23:39:52 »
In de vorige aflevering zat Jeroen achter de afvaller. Thomas zat toen achter Imanuelle.

Thomas ook, schuin achter Roos, cue zijn verschrikkelijke reactie, haha.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #383 Gepost op: 28-01-2017, 23:41:41 »
Denk dat ie gewoon per ongeluk gevangen werd. Denk dat de cowboy echt niet weet of ie nou achter de mol aanzit of niet, want als ie zich inhoud ziet iedereen dat.

Dat hij gevangen werd kan gebeuren, mol of geen mol. Ik vraag me vooral af waarom hij na zijn geblunder bij de duinestafette van zijn medekandidaten toch weer het vertrouwen kreeg om als laatste te starten. Blijkbaar wordt hij totaal niet verdacht. Opmerkelijk.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #384 Gepost op: 28-01-2017, 23:41:47 »
Waarom zou Thomas zich laten vangen tijdens de rodeo als hij daarna toch bakken met geld uit de pot kan spelen tijdens de veiling? Maakt dat hem niet alleen maar onnodig verdacht? Als het opzet was, snap ik niet waarom hij dat risico zou nemen.

Ik zal wel buitenaards naïef zijn, maar ik zie het gewoon niet. Hij moet wel de meest briljante mol ooit zijn, dat hij na zijn actie bij de duinestafette nu wéér als laatste en meest waardevolle speler mag starten. Blijkbaar wordt hij blindelings vertrouwd door de anderen. En ga nu niet zeggen dat de montagekamer verdachtmakingen aan zijn adres expres niet laat zien. Als ze hem niet volledig zouden vertrouwen, hadden ze wel iemand anders als laatste starter genomen.

Daarom vind ik Thomas een sterke mol. Hij zit altijd in de sleutelpositie en wordt niet verdacht. Hij gaat op in de menigte, maar heeft altijd wel inbreng op een subtiele wijze. Voor de kijkers lijkt het wat makkelijker om hem te ontmaskeren omdat hij het prototype van een mol is. Ik vind het knap dat anderen hem vertrouwen, moet ie toch wel goede acteertalenten hebben als hij met al zijn acties wegkomt!

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #385 Gepost op: 28-01-2017, 23:43:34 »
Denk dat ie gewoon per ongeluk gevangen werd. Denk dat de cowboy echt niet weet of ie nou achter de mol aanzit of niet, want als ie zich inhoud ziet iedereen dat.

Dit is wel heel naïef gedacht hoor. En daarbij ging Thomas echt perfect staan voor die lasso. Het is ook niet zo dat de makers dit eventjes het voordeel van de twijfel geven bij de einduitslag  ::rofl::

---
Dat hij gevangen werd kan gebeuren, mol of geen mol. Ik vraag me vooral af waarom hij na zijn geblunder bij de duinestafette van zijn medekandidaten toch weer het vertrouwen kreeg om als laatste te starten. Blijkbaar wordt hij totaal niet verdacht. Opmerkelijk.

Dit viel mij inderdaad ook erg op. Ik vond het echt raar om te zien hoe ze hem zoveel verantwoordelijkheid gaven bij de laatste run.
« Laatst bewerkt op: 29-01-2017, 09:07:11 door Lukie4, Reden: twee berichten achter elkaar samengevoegd »

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #386 Gepost op: 28-01-2017, 23:50:32 »
Daarom vind ik Thomas een sterke mol. Hij zit altijd in de sleutelpositie en wordt niet verdacht. Hij gaat op in de menigte, maar heeft altijd wel inbreng op een subtiele wijze. Voor de kijkers lijkt het wat makkelijker om hem te ontmaskeren omdat hij het prototype van een mol is. Ik vind het knap dat anderen hem vertrouwen, moet ie toch wel goede acteertalenten hebben als hij met al zijn acties wegkomt!

Tenzij hij niet de mol is en zijn medekandidaten dit allang doorhebben. Sorry, maar als zelfs 'vakantieganger' Jeroen nog meer verdacht wordt dan Thomas (en dat was de vorige aflevering ook al het geval) dan klopt er iets niet. Dan is Thomas én de meest briljante mol ooit én heeft deze kandidatengroep enorme oogkleppen op. Als zijn watertekeningen en mingeldfinish uit de vorige aflevering hem niet verdacht hebben gemaakt, dan weet ik het ook niet meer. Dat was echt niet subtiel of zo.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #387 Gepost op: 28-01-2017, 23:53:03 »
Dat hij gevangen werd kan gebeuren, mol of geen mol. Ik vraag me vooral af waarom hij na zijn geblunder bij de duinestafette van zijn medekandidaten toch weer het vertrouwen kreeg om als laatste te starten. Blijkbaar wordt hij totaal niet verdacht. Opmerkelijk.

Wat je natuurlijk ook kunt doen als kandidaat die hem wel verdenkt hem juist toch op die sleutelpositie toelaten om te kijken of hij het weer verprutst. Dan krijg je a.h.w. bevestiging van je vermoeden. Ik denk namelijk dat Sanne hem wel door heeft. Als er geen gekke dingen gebeuren, dan gaat zij dan naast Thomas ook door naar de finale.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #388 Gepost op: 28-01-2017, 23:57:07 »
De dubbele AAs en EEs in de titels doen mij steeds denken aan 11 & 55 (De AA's steeds naast elkaar, de EE's los). Samen met pistolen die ook 5115 kunnen uitbeelden (zoals opgemerkt door Blip) ben ik het fragment met de brievenbus met 5115 uit aflevering 1 gaan terugkijken:

Juist voordat de 5115 in beeld komt (op 9:41) zegt Yvonne "tijd". Vervolgens zeg Sanne op 51:15: "Thomas"...

Offline marver1982

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #389 Gepost op: 29-01-2017, 00:00:16 »
Wat je natuurlijk ook kunt doen als kandidaat die hem wel verdenkt hem juist toch op die sleutelpositie toelaten om te kijken of hij het weer verprutst. Dan krijg je a.h.w. bevestiging van je vermoeden. Ik denk namelijk dat Sanne hem wel door heeft. Als er geen gekke dingen gebeuren, dan gaat zij dan naast Thomas ook door naar de finale.

Dat denk ik dus ook! Misschien probeert ze Thomas "voor zichzelf" te houden en houdt ze hem bewust uit de wind bij Jeroen (kan ook weer testen zijn: in hoeverre verdenk jij mijn Mol?). Afvallen van Sanne is voor mij een reden om te twijfelen aan Thomas als Mol. Al vond ik het ook opvallend dat we de verdenking van Jeroen volgens mij niet gezien hebben?
« Laatst bewerkt op: 29-01-2017, 00:02:44 door marver1982 »

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #390 Gepost op: 29-01-2017, 00:02:46 »
Zit de mol Thomas weer achter de afvaller. ::oink::

Als je alle afleveringen terugkijkt, dan valt dit op:
De afvallers zitten altijd op de voorste rij.
Thomas EN Jeroen zitten elke keer naast elkaar achter de afvaller. (De ene keer Jeroen precies achter de afvaller en Thomas ernaast, de andere keer net andersom)  
Imanuelle zit IEDERE KEER naast de afvaller.

Ik verdenk Imanuelle totaal niet, maar het valt gewoon op. (misschien vanwege de tranen, goed voor de kijkcijfers ;0 )

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #391 Gepost op: 29-01-2017, 00:29:01 »
Wat je natuurlijk ook kunt doen als kandidaat die hem wel verdenkt hem juist toch op die sleutelpositie toelaten om te kijken of hij het weer verprutst. Dan krijg je a.h.w. bevestiging van je vermoeden. Ik denk namelijk dat Sanne hem wel door heeft. Als er geen gekke dingen gebeuren, dan gaat zij dan naast Thomas ook door naar de finale.

 ::jaja:: Kan heel goed waar zijn. Nadeel is wel dat ze haar mol zo 'exposed' t.o.v. de groep, maar nu er nog zoveel kandidaten zijn kan dit wel. Ik denk ook dat Sanne in de finale komt. Diederik wint, Thomas mol, Sanne verliezend finaliste.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #392 Gepost op: 29-01-2017, 05:32:34 »
Dat hij gevangen werd kan gebeuren, mol of geen mol. Ik vraag me vooral af waarom hij na zijn geblunder bij de duinestafette van zijn medekandidaten toch weer het vertrouwen kreeg om als laatste te starten. Blijkbaar wordt hij totaal niet verdacht. Opmerkelijk.
Hij wordt het meest verdacht door Sanne en Jochem. Sanne is altijd bij hem in de buurt, zat ook al met hem in de auto in de vorige aflevering. Sanne en Jochem zijn zo zeker van hun zaak dat ze zich nu vooral richten op het verdacht maken van zichzelf, wat aardig lukt. En ze proberen anderen op het verkeerde spoor te zetten, zoals Jochem die erop hamert dat Diederik de mol is. Ik denkt dat Sigrid op Sanne en Jochem zat. Diederik zit niet op Thomas te letten, die is te veel met zichzelf bezig.
« Laatst bewerkt op: 29-01-2017, 05:35:09 door Run »

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #393 Gepost op: 29-01-2017, 10:17:28 »
Iedere aflevering doet Art de Mol even na...een kopietje.
Het doen en laten van de Mol.
Gisteren viel mij op bij de Rodeo opdracht dat Thomas een lange grasspriet in zijn mond had.
Bij de Veiling opdracht stond Art de kandidaten op te wachten met eenzelfde grasspriet in zijn mond.

Tevens bij de exucutie was het wederom de Belg Thomas die de afvaller als eerste de hand op de schouder legt.
Kopietje uit de Vlaamse WIDM.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #394 Gepost op: 29-01-2017, 11:24:18 »

Noem me gek maar zie ik daar nou een gepixeleerde mol Thomas in het groen op de achtergrond.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #395 Gepost op: 29-01-2017, 11:25:49 »
Diederik wint, Thomas mol, Sanne verliezend finaliste.

Zo heb ik mijn pool sinds aflevering 2 ingevuld (aflevering 1 nog Jeroen als mol met Sanne verliezende, Diederik als winnaar) Thomas kon ik niet peilen itt anderen. Hij liet zich op de achtergrond nooit echt zien. Maar in alles zie je een mol die subtiel te werk gaat, het vertrouwen van de groep krijgt om zowel bij de duinen als bij de rodeo te mollen. In de fabriek zorgde hij ervoor dat Diederik ontvoerd kon worden door aan te dringen op Immanuele en Sigrid om door te lopen.

Nu Sigrid eruit is, Jochem nepmolt om verdacht over te komen en Sanne dat in mindere mate ook doet blijft Thomas als enige (inclusief tig hints) over voor het molschap ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #396 Gepost op: 29-01-2017, 12:35:26 »
Nu Sigrid eruit is, Jochem nepmolt om verdacht over te komen en Sanne dat in mindere mate ook doet blijft Thomas als enige (inclusief tig hints) over voor het molschap ::jaja::

Dit is iets wat mij enorm irriteert de wederom vele (eenzijdige) hints richting Thomas. Waarom moet er altijd zo veel gestrooid worden met hints. Een paar hints zijn leuk maar het lijkt wel of het er met het jaar meer en meer worden. Neem nou seizoen 10, toen zat er maar 1 Hind in het programma.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #397 Gepost op: 29-01-2017, 12:36:22 »
Dit is iets wat mij enorm irriteert de wederom vele (eenzijdige) hints richting Thomas. Waarom moet er altijd zo veel gestrooid worden met hints. Een paar hints zijn leuk maar het lijkt wel of het er met het jaar meer en meer worden. Neem nou seizoen 10. Toen zat er maar 1 Hind in het programma.
Mogelijke hints lijkt me. Je ziet vaak meer hints dan er daadwerkelijk zijn...

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #398 Gepost op: 29-01-2017, 12:45:44 »
Daar is ie weer: de blinde mol.
Thomas in een biecht, uitgezonden op 10:10 van de veilingopdracht, als koetje drie aan de beurt is:
"Ik dacht toen: dit wordt een blinde vlek, ik wil gewoon die joker".

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #399 Gepost op: 29-01-2017, 12:46:36 »
Thomas zit bij de veiling naast stoel 5
 
V