Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 341285 keer)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #400 Gepost op: 29-01-2017, 12:47:11 »
Ik voorspel dezelfde finale. Heel misschien nog Sanne, maar nee.

Ik ben het verder helemaal met je eens. Helemaal na de soort-van belofte van de regie dat ze vanaf nu de lat weer echt hoog gingen leggen ben ik gewoon teleurgesteld.

Helemaal mee eens.
Zelfde finale en ik denk Jochem als winnaar maar ik ben nog aan het wisselen.

Offline Miranha

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #401 Gepost op: 29-01-2017, 13:27:15 »
Met de veiling deed Thomas steeds een tegenbod waardoor de bedragen heel hoog opliepen. "Meer dan normaal" zeg maar. Very sneaky, met die grijns van 'm.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #402 Gepost op: 29-01-2017, 14:29:33 »
Iedere aflevering doet Art de Mol even na...een kopietje.
Het doen en laten van de Mol.
Gisteren viel mij op bij de Rodeo opdracht dat Thomas een lange grasspriet in zijn mond had.
Bij de Veiling opdracht stond Art de kandidaten op te wachten met eenzelfde grasspriet in zijn mond.
Heel goed opgemerkt. Ik zat erop te letten maar heb de grassprietjes gemist. Dit kan geen toeval meer zijn, maar ik breek mijn kop erover waarom hij dat zou doen. Misschien iets met "Art imitates life" o.i.d.?

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #403 Gepost op: 29-01-2017, 15:39:39 »
Iedere aflevering doet Art de Mol even na...een kopietje.
Het doen en laten van de Mol.
Gisteren viel mij op bij de Rodeo opdracht dat Thomas een lange grasspriet in zijn mond had.
Bij de Veiling opdracht stond Art de kandidaten op te wachten met eenzelfde grasspriet in zijn mond.

Tevens bij de exucutie was het wederom de Belg Thomas die de afvaller als eerste de hand op de schouder legt.
Kopietje uit de Vlaamse WIDM.


Ja, daar is het weer! Super opgemerkt!
Eerlijk gezegd heb ik het in 1e instantie gemist.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #404 Gepost op: 29-01-2017, 17:43:28 »
Ik denk ook niet dat de mensen hier iets tegen de persoon Thomas hebben, maar meer tegen de keuze van de makers op Thomas. If that makes sense ;)
Ik heb niks tegen Thomas, en ook niks erop tegen mocht hij toch de mol blijken te zijn... Het ligt er alleen veel te dik op dat hij het is, en daarom geloof ik het niet.

Ik moet overigens zeggen dat ik zelden mensen in een zo diepe tunnel heb gezien als deze... Mocht Thomas de mol zijn ben ik werkelijk benieuwd hoeveel van de hier voorgebrachte zaken daadwerkelijk aanwijzingen zijn naar mol Thomas... Ik vrees (bijna) geen een...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #405 Gepost op: 29-01-2017, 18:52:00 »
De meeste verdenken Thomas hier toch ook niet omwille van hints? Hij slaagt er gewoon telkens opnieuw in om in een sleutelpositie terecht te komen en van op de achtergrond stuurt hij alles  zodat hij niet echt opvalt.
« Laatst bewerkt op: 29-01-2017, 18:58:15 door Convans »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #406 Gepost op: 29-01-2017, 18:55:20 »
Thomas moet wel meegaan met Sanne als Sanne zegt dat het volgens haar per persoon 1300 euro was. Sanne weet best dat het voor de hele groep was. Thomas valt hiermee door de mand. Iedereen had het begrepen, alleen Jochem, Thomas en Sanne niet. Jochem en Sanne logen, Thomas is de mol.

Offline djerdjo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #407 Gepost op: 29-01-2017, 23:23:13 »
(...)Neem nou seizoen 10, toen zat er maar 1 Hind in het programma.
::rofl::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #408 Gepost op: 30-01-2017, 11:58:36 »

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #409 Gepost op: 30-01-2017, 12:23:31 »
Dit is iets wat mij enorm irriteert de wederom vele (eenzijdige) hints richting Thomas. Waarom moet er altijd zo veel gestrooid worden met hints. Een paar hints zijn leuk maar het lijkt wel of het er met het jaar meer en meer worden. Neem nou seizoen 10, toen zat er maar 1 Hind in het programma.

 ::confettie::
No Milk today???

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #410 Gepost op: 30-01-2017, 15:11:27 »
Ik begon Thomas net weer te overwegen als mogelijke mol, maar nu ik de aflevering nog eens terug heb gezien wil ik daar toch nog niet aan. Bij de hooibalen begint hij als eerste te zoeken en ook bij de rodeo biedt hij zich direct aan om als laatste loper te gaan, wat hij ook was bij de duinestafette.

Nog afgezien van het feit dat je iemand niet op cruciale posities blijft zetten als je diegene niet vertrouwt, kan ik me ook niet voorstellen dat de mol zich zo duidelijk zou laten zien aan zijn medekandidaten als Thomas met name in de laatste twee afleveringen gedaan heeft. Misschien is hij een aanvallende mol, maar continu het initiatief nemen bij opdrachten en ze dan laten mislukken loopt toch veel teveel in de gaten? Als hij dit richting de laatste aflevering wat meer zou opbouwen zou ik het veel logischer vinden. Hoe meer ik van hem zie, hoe meer ik de indruk krijg dat hij aan het nepmollen is.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #411 Gepost op: 30-01-2017, 19:22:30 »
Nou kennelijk is het toch een goede strategie want er zijn weinig verdenkingen. Los of hij de  mol is of niet.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #412 Gepost op: 30-01-2017, 20:38:35 »
Dat je de verdenkingen niet hoort wil niet zeggen dat ze er niet zijn, alleen dat ze niet worden uitgezonden.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #413 Gepost op: 30-01-2017, 20:42:02 »
Ja eens. Ik vond het alleen vreemd dat in  het bondje tussen Sanne en Jochem (?) Thomas buiten de observaties werden gehouden. Ze verdeelden onderling de kandidaten. Zou hij idd niet verdacht zijn?
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Mollestant

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #414 Gepost op: 30-01-2017, 20:56:18 »
Ja eens. Ik vond het alleen vreemd dat in  het bondje tussen Sanne en Jochem (?) Thomas buiten de observaties werden gehouden. Ze verdeelden onderling de kandidaten. Zou hij idd niet verdacht zijn?

Nou dat dus inderdaad,  en daarbij zetten ze Thomas als laatste in in de rodeo opdracht wanneer het meeste geld gepakt kan worden. Dat doe je ook niet met een mol.

Kan in mijn ogen maar 2 dingen betekenen.  Hij is de mol en niemand heeft het door of hij is de mol niet.

Voorlopig hou ik het op het laatste en blijf ik nog in mijn jeroen tunnel. 

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #415 Gepost op: 30-01-2017, 21:15:29 »
Thomas' mini-biografie op twitter:

"Acteur / kandidaat in seizoen 17 : Wie is de mol? Oregon"

Ik snap dat acteur verwijst naar het feit dat hij acteur is (goh), maar ik vind de formulering/vormgeving toch wel heel opvallend. Ik las het in eerste instantie direct als 'acteur in seizoen 17: Wie is de mol?"... Maar ik geloof dat ik inmiddels ook in dit tunneltje begin te nestelen.. :-X

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #416 Gepost op: 30-01-2017, 21:31:56 »
Nou dat dus inderdaad,  en daarbij zetten ze Thomas als laatste in in de rodeo opdracht wanneer het meeste geld gepakt kan worden. Dat doe je ook niet met een mol.

Kan in mijn ogen maar 2 dingen betekenen.  Hij is de mol en niemand heeft het door of hij is de mol niet.  

Het zou ook kunnen betekenen dat sommige deelnemers hem wel verdenken maar dat niet uitspreken tegen andere deelnemers en hem daarom zijn gang laten gaan. Geld is echt geen motivatie bij de meesten... dat is nu wel duidelijk.

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #417 Gepost op: 30-01-2017, 21:32:52 »
Thomas' mini-biografie op twitter:

"Acteur / kandidaat in seizoen 17 : Wie is de mol? Oregon"

Ik snap dat acteur verwijst naar het feit dat hij acteur is (goh), maar ik vind de formulering/vormgeving toch wel heel opvallend. Ik las het in eerste instantie direct als 'acteur in seizoen 17: Wie is de mol?"... Maar ik geloof dat ik inmiddels ook in dit tunneltje begin te nestelen.. :-X

Heb dit inderdaad ook gezien maar kon niet goed onder woorden brengen, maar dit dus  :D

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #418 Gepost op: 30-01-2017, 21:51:40 »
Een acteur die voor kandidaat speelt in Wie Is De Mol.. het zou zomaar kunnen. Vooral ook vanwege het feit dat hij in musicals speelt. Dan zou hij naast acteur ook zanger moeten zijn. Maar dat laatste staat dus niet in zijn minibiografie vermeld.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #419 Gepost op: 30-01-2017, 22:03:10 »
Heel goed opgemerkt. Ik zat erop te letten maar heb de grassprietjes gemist. Dit kan geen toeval meer zijn, maar ik breek mijn kop erover waarom hij dat zou doen. Misschien iets met "Art imitates life" o.i.d.?

Spiegelgedrag.....spiegelen....?