Auteur Topic: [MO] Aflevering 3 opdracht 3.3 [Taroko Gorge Road] De tunnel met de 9 bochten  (gelezen 27798 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Ik zal zo de inhoud van de mandjes versturen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik had eigenlijk een veel groter plan in gedachten, maar dat is door onoplettendheid redelijk rap in het water gevallen en toen wist ik al dat het voor mij gedaan was. De stemming van Miek/ Wouter heeft mij genekt. Ik had daar naar Wouter moeten luisteren. Toen wist ik, ik haal het einde niet. Maar proficiat D'n
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
De uiteindelijke uitwerking zal gedaan worden door MV...

Overigens, mochten jullie nu of in de toekomst iets onderling willen uitwisselen, dan is het alleen geldig als jullie beiden naar ons alle 3 een mailtje met de betreffende ruil sturen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Wat was je grotere plan dan? Ik ben wel benieuwd ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Gefeliciteerd Dennis!  ::ok::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Als je D*N ook vertrouwde had je misschien niet moeten proberen mij tegen hen op te zetten en te liegen over samenwerkingen. Dan had ik jou misschien nog vertrouwd, maar je verhaal was echt super warrig en klopte steeds niet. Toen ik uiteindelijk vlak voor de stemming tegen jou contact kreeg met Lucy en D*N was hun verhaal veel logischer en hun plan om te winnen beter, dus vertrouwde ik hen en stemde ik jou eruit ;)

Zoals gezegd, ik heb daar nooit over gelogen. Waaruit concludeer je dat? Ik heb gezegd dat Lama hen uiteindelijk ook los wilde laten, dat heeft hij dan ook gedaan (en was zijn enige kans om verder te komen). Huh, wat klopte er niet aan mijn verhaal dan? Ik stelde dingen voor om Lucy er uit te werken omdat zij vermoedelijk een bom had. Jij ging nergens op in dus mijn vermoeden dat je contact had met D*N en Lucy moet wel kloppen, en dat was echt niet vlak voor de stemming op mij. Jullie hebben miek en wouter er zonder enige reden uitgegooid, behalve dan om mogelijke bondgenoten voor mij weg te nemen.


Voor Specht had het waarschijnlijk maar 1 ronde gescheeld. Nu kwam hij op plaats 4 terecht, als hij met Lama en Mollenmania mee was gegaan dan was hij waarschijnlijk op plaats 3 gekomen. Met zijn manier van spelen was winnen in ieder geval vrijwel onmogelijk.

Het was al duidelijk dat jullie drieën nooit op elkaar zouden stemmen. Als spechteke met ons mee was gegaan had hij in ieder geval Lucy er nog uit kunnen stemmen en dan met jou een 2-2 tegen Lama en mij forceren. Met wat hij nu deed was hij sowieso kansloos.


Ik had eigenlijk een veel groter plan in gedachten, maar dat is door onoplettendheid redelijk rap in het water gevallen en toen wist ik al dat het voor mij gedaan was. De stemming van Miek/ Wouter heeft mij genekt. Ik had daar naar Wouter moeten luisteren. Toen wist ik, ik haal het einde niet. Maar proficiat D'n

Nou ja je had dus nog kunnen winnen als je met ons mee was gegaan.
 



Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man


Het was al duidelijk dat jullie drieën nooit op elkaar zouden stemmen. Als spechteke met ons mee was gegaan had hij in ieder geval Lucy er nog uit kunnen stemmen en dan met jou een 2-2 tegen Lama en mij forceren. Met wat hij nu deed was hij sowieso kansloos.





ik had met dit laatste stuk vooral gehoopt dat starlight mij naar de laatste 2 zou meenemen en dan had ik hem over de finish laten gaan, maar maakt ook niet uit, want dn had geen bom

ik had trouwens ook geen bom
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Het was al duidelijk dat jullie drieën nooit op elkaar zouden stemmen. Als spechteke met ons mee was gegaan had hij in ieder geval Lucy er nog uit kunnen stemmen en dan met jou een 2-2 tegen Lama en mij forceren. Met wat hij nu deed was hij sowieso kansloos.
Zoals ik net al zei, de afspraak met Starlight was pas heel laat ontstaan dus hoezo was dit zo duidelijk? Het top 4 plan in eerste instantie nog gewoon prima totdat Starlight vertelde dat ze over de alliantie had gehoord van Mollenmania en Lama dus had lopen praten. Gevolgd door Lama die op mij wou stemmen ::).

Dus nee alles lag niet zo vast als dat.
Citaat
Nou ja je had dus nog kunnen winnen als je met ons mee was gegaan.
En waarom wil jij steeds zo graag dat er iemand met een bom wint? ???

ik had met dit laatste stuk vooral gehoopt dat starlight mij naar de laatste 2 zou meenemen en dan had ik hem over de finish laten gaan, maar maakt ook niet uit, want dn had geen bom

ik had trouwens ook geen bom
Wait what?

Waarom zou je dan zeggen dat je een bom had?
En Starlight is een zij als ik de volgende afvaller moest raden ahum, iemand die nog niet eens de geslachten kent van zijn medespelers ::pinokkio::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
dat van die geslachten kan mij blijven gebeuren. dat is omdat het virtueel is en ik geen gezicht op de mensen kan plakken, maar ik zal er nu extra rekening mee houden
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
ik weet het
en haha dat is al de 2de keer dat je mij dat toont  ::rofl::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ja die top 4 ging heel goed, tot een paar informatiedingetjes die ik te weten kwam, waardoor ik vervelende beslissingen moest nemen.
Achteraf kan ik er om lachen hoor  ::rofl::

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
ja inderdaad. diegene die dit spel het beste hebben gespeeld hebben ook terecht gewonnen.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Knap gespeeld wel moet ik zeggen.
klaar voor de strijd

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
:)

Fun fact: ik wou eerst gewoon een vrijstelling omdat ik al die items maar engvond. Maar toen bleek er ook geld te zijn en 1/4 vrijstellingen dus dacht ik oooh heeft toch niemand iets aan ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
:)

Fun fact: ik wou eerst gewoon een vrijstelling omdat ik al die items maar engvond. Maar toen bleek er ook geld te zijn en 1/4 vrijstellingen dus dacht ik oooh heeft toch niemand iets aan ;D

ik kan je zeggen dat er veel meer is dan dat
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
ik kan je zeggen dat er veel meer is dan dat
Zeg dan ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
wil je dat dan dn?
er zitten wel toffe extratjes tussen, maar ik ga niet in detail treden.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Zoals gezegd, ik heb daar nooit over gelogen. Waaruit concludeer je dat? Ik heb gezegd dat Lama hen uiteindelijk ook los wilde laten, dat heeft hij dan ook gedaan (en was zijn enige kans om verder te komen). Huh, wat klopte er niet aan mijn verhaal dan? Ik stelde dingen voor om Lucy er uit te werken omdat zij vermoedelijk een bom had. Jij ging nergens op in dus mijn vermoeden dat je contact had met D*N en Lucy moet wel kloppen, en dat was echt niet vlak voor de stemming op mij. Jullie hebben miek en wouter er zonder enige reden uitgegooid, behalve dan om mogelijke bondgenoten voor mij weg te nemen.
Als je gewoon even al mijn berichten leest kun je zien dat ik al heb gezegd dat ik dat inderdaad verkeerd heb ingeschat en D*N daar iets te veel in heb geloofd, en m'n woorden al gedeeltelijk heb teruggenomen ;)

Ik vertrouwde je niet omdat je verhaal enorm warrig was: eerst zou Spechteke wel bij het verbondje horen en de berichten daarna noemde je hem ineens nergens meer maar had je het alleen maar over Lama. Daarnaast probeerde je me constant tegen D*N en Lucy op te zetten terwijl daar voor zover ik kon overzien geen reden voor was (en dat bleek ook te kloppen), en te doen alsof het allemaal om complotjes ging. Terwijl het er uiteindelijk gewoon om ging dat er niemand met bom over de finish zou komen, wie dat dan is maakt minder uit. In al mijn beslissingen heb ik dat voorop gesteld, ik heb zelf letterlijk geen seconde gedacht aan bondgenoten of wat dan ook, ik ben pas in de complotjes terecht gekomen omdat ik er aan m'n haren bij ben gesleept. Zelf heb ik een gigantische hekel aan complotspellen, juist vanwege dit soort gedoe.

Ten tweede had ik serieus pas contact met Lucy en D*N nadat wij onze laatste pm hadden uitgewisseld, en heb ik nooit op Miek gestemd omdat ik niet verwachtte dat zij een bom had. Wouter vertrouwde ik niet, daar heb ik wel op gestemd. En nu Spechteke ineens beweert dat hij toch geen bom had weten we alleen van Lucy zeker dat ze er één had, dus Wouter kan ook prima gewoon een bom hebben gehad.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Zoals ik net al zei, de afspraak met Starlight was pas heel laat ontstaan dus hoezo was dit zo duidelijk? Het top 4 plan in eerste instantie nog gewoon prima totdat Starlight vertelde dat ze over de alliantie had gehoord van Mollenmania en Lama dus had lopen praten. Gevolgd door Lama die op mij wou stemmen ::).

Dus nee alles lag niet zo vast als dat.

Voor mij was het duidelijk dat Starlight met jullie wilde samenwerken toen ze nooit op mijn voorstellen in ging om jullie pact op te breken. True, dat had spechteke niet kunnen weten, daarom zeg ik ook dat ik hem dat had moeten mededelen alvorens de stemming tegen mij kwam. Uiteindelijk bleek ook dat jullie spechteke er uit wilden hebben, had spechteke met ons meegegaan was er nog een kans voor hem om bij de laatste 4 met jou tegen Lama en mij te stemmen, meer kans om te winnen dan met jullie meegaan dus.

Citaat
En waarom wil jij steeds zo graag dat er iemand met een bom wint? ???

Dat zeg ik toch niet? Ik maak alleen duidelijk dat het voor spechteke ook beter was om op Starlight te stemmen ipv op mij.