Auteur Topic: [MO] Aflevering 3 opdracht 3.3 [Taroko Gorge Road] De tunnel met de 9 bochten  (gelezen 27796 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Voor mij was het duidelijk dat Starlight met jullie wilde samenwerken toen ze nooit op mijn voorstellen in ging om jullie pact op te breken.
Ja hoi misschien moet je mijn bericht ook even lezen, daar leg ik uit wat mijn reden daarvoor was en dat was niet omdat ik met ze wilde samenwerken.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
ik weet het
en haha dat is al de 2de keer dat je mij dat toont  ::rofl::
Misschien moeten we speciaal voor Spechteke de vraag de mol is een?
a. Man
b. Vrouw

schrappen uit de test..  ::) :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Ja of een antwoordoptie toevoegen ;)

a. Man
b. Vrouw
c. Onbepaald
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dat zou tof zijn mv
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Als je gewoon even al mijn berichten leest kun je zien dat ik al heb gezegd dat ik dat inderdaad verkeerd heb ingeschat en D*N daar iets te veel in heb geloofd, en m'n woorden al gedeeltelijk heb teruggenomen ;)

Neemt nog niet weg dat ik me oprecht afvraag waaruit je concludeerde dat het bondje niet bestond? Ik had duidelijk gezegd dat Lama uiteindelijk ook geen vertrouwen had in D*N en Lucy, en daarom met mij contact zocht. Dan is het toch logisch dat Lama in die stemming tegen mij op jou stemt?

Citaat
Ik vertrouwde je niet omdat je verhaal enorm warrig was: eerst zou Spechteke wel bij het verbondje horen en de berichten daarna noemde je hem ineens nergens meer maar had je het alleen maar over Lama. Daarnaast probeerde je me constant tegen D*N en Lucy op te zetten terwijl daar voor zover ik kon overzien geen reden voor was (en dat bleek ook te kloppen), en te doen alsof het allemaal om complotjes ging. Terwijl het er uiteindelijk gewoon om ging dat er niemand met bom over de finish zou komen, wie dat dan is maakt minder uit. In al mijn beslissingen heb ik dat voorop gesteld, ik heb zelf letterlijk geen seconde gedacht aan bondgenoten of wat dan ook, ik ben pas in de complotjes terecht gekomen omdat ik er aan m'n haren bij ben gesleept. Zelf heb ik een gigantische hekel aan complotspellen, juist vanwege dit soort gedoe.

De reden dat D*N en Lucy vaker terugkwamen dan spechteke is gewoon puur omdat ik niet verwacht dat zij op elkaar zouden stemmen. Ik achtte het waarschijnlijker dat spechteke ooit met ons mee zou stemmen dan dat Lucy/D*N dat zouden doen. Lama heb ik vaker genoemd omdat hij degene was waar ik contact mee had, en dus al bereid was om met jou en mij samen te stemmen. Uiteindelijk gaat het om de bommen, maar je wilt zelf ook zover mogelijk komen om: items te sparen en om er zeker van te zijn dat er geen bom over de finish gaat. Daarom leek het mij logisch om in bondjes te denken en pas als er meer mensen weg zijn de bommen te achterhalen. Als je meteen weggestemd wordt gaat dat immers lastig hè.

Citaat
Ten tweede had ik serieus pas contact met Lucy en D*N nadat wij onze laatste pm hadden uitgewisseld, en heb ik nooit op Miek gestemd omdat ik niet verwachtte dat zij een bom had. Wouter vertrouwde ik niet, daar heb ik wel op gestemd. En nu Spechteke ineens beweert dat hij toch geen bom had weten we alleen van Lucy zeker dat ze er één had, dus Wouter kan ook prima gewoon een bom hebben gehad.

Waarom vertrouwde je wouter niet?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Misschien moeten we speciaal voor Spechteke de vraag de mol is een?
a. Man
b. Vrouw

schrappen uit de test..  ::) :P

Misschien zit ie wel op de verkeerde mol, maar omdat ie het geslacht niet weet, heeft ie deze vraag juist goed ::rofl::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Neemt nog niet weg dat ik me oprecht afvraag waaruit je concludeerde dat het bondje niet bestond? Ik had duidelijk gezegd dat Lama uiteindelijk ook geen vertrouwen had in D*N en Lucy, en daarom met mij contact zocht. Dan is het toch logisch dat Lama in die stemming tegen mij op jou stemt?
Omdat Lama met jou meestemde, en jij deed het lijken alsof jij Lama wel probeerde om te praten maar dat dat niet lukte. Daarom zag ik dat als een bevestiging dat mijn vermoeden klopte om jou niet te vertrouwen, en dat ik inderdaad de juiste keuze had gemaakt om jou eruit te stemmen. Wat ik overigens oprecht een vervelende keuze vond, maar met wat ik op dat moment wist (of dacht te weten) was het de meest logische keuze. Ik dacht dat anders de opdracht zou mislukken omdat ik dacht dat er nog minstens 1 bom ging zitten tussen jou, Spechteke en Lama, en ik durfde dat risico niet te nemen terwijl ik Lucy wel geloofde dat ze zichzelf eruit zou stemmen.

Citaat
De reden dat D*N en Lucy vaker terugkwamen dan spechteke is gewoon puur omdat ik niet verwacht dat zij op elkaar zouden stemmen. Ik achtte het waarschijnlijker dat spechteke ooit met ons mee zou stemmen dan dat Lucy/D*N dat zouden doen. Lama heb ik vaker genoemd omdat hij degene was waar ik contact mee had, en dus al bereid was om met jou en mij samen te stemmen. Uiteindelijk gaat het om de bommen, maar je wilt zelf ook zover mogelijk komen om: items te sparen en om er zeker van te zijn dat er geen bom over de finish gaat. Daarom leek het mij logisch om in bondjes te denken en pas als er meer mensen weg zijn de bommen te achterhalen. Als je meteen weggestemd wordt gaat dat immers lastig hè.
Ok, duidelijk. Maar ik hoop dat je ook snapt waarom ik je verhaal steeds meer begon te wantrouwen.

Citaat
Waarom vertrouwde je wouter niet?
Puur een gevoel, dus als er dan toch op hem wordt gestemd ga ik daar in mee. Dat heb ik volgens mij bij m'n stem ook expliciet gezegd.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
En zo galmde het nog lang na in de grotten.... ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Flashforward naar de volgende groepsfoto:
*Geeft Lama een duw* Verraaaaier! *klik van de foto*

Gaat nog gezellig worden toch?  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Trouwens, Mollenmania. Wat is eigenlijk het nut ervan me dit allemaal te verwijten als je zelf niet eens van plan was mij daadwerkelijk naar het einde te helpen maar me puur wilde gebruiken als stemvee? Ik ben wel gek ook dat ik me hier uitgebreid zit te verdedigen ::rofl::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Flashforward naar de volgende groepsfoto:
*Geeft Lama een duw* Verraaaaier! *klik van de foto*

Gaat nog gezellig worden toch?  ;D


Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Krijgen we hier eigenlijk ook nog een uitslag van, hoeveel geld er is binnengehaald enzo? :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Het spel is afgerond en D*N heeft als enige de eindstreep gehaald. Indien hij de mol blijkt te zijn, verdwijnt er €1000,- uit de pot. In ieder geval hebben jullie tijdens deze opdracht €1000 euro en €200,- verdiend. En een heleboel items.

De €1200,- gaat naar de Penningmeester. Items mogen geruild worden, mits dit wordt aangegeven via de PM naar alle drie de spelleiders.

Kandidaten, maak jullie klaar voor de test en executie. ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
En wie hadden er nou allemaal een bom? :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
En wie hadden er nou allemaal een bom? :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
En wie hadden er nou allemaal een bom? :P

Ik dacht al dat ik iets vergeten was. Er waren drie bommen, namelijk Lucy, Molcrazy en Mollenmania ::jaja::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Haha, ik wist het wel
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man