Auteur Topic: [MO] Aflevering 3 opdracht 3.3 [Taroko Gorge Road] De tunnel met de 9 bochten  (gelezen 27968 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Mandje 4 leverde je niet zoveel op spechteke? Dan ga ik er deze keer maar voor ;D

Niets is wat het lijkt ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
2024: wie is de Mol?

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
 ::rofl::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Mandje 1:
Mandje 2: D*N
Mandje 3: Lama1997
Mandje 4: Starlight
Mandje 5: Mollenmania
Mandje 6: spechteke
Mandje 7:

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
 ::rofl:: iedereen heeft pech met de mandjes, uhu.

Heeft iemand misschien halve jokers? Als jullie daartoe bereid zijn zouden we die kunnen combineren en aanbieden aan een bommer in ruil voor zijn bekendmaking.

In mijn mandjes zitten: €500,- en niks.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
::rofl:: iedereen heeft pech met de mandjes, uhu.

Heeft iemand misschien halve jokers? Als jullie daartoe bereid zijn zouden we die kunnen combineren en aanbieden aan een bommer in ruil voor zijn bekendmaking.

In mijn mandjes zitten: €500,- en niks.

wie zegt dat er halve jokers in het spel zitten?
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dat weet ik niet, daarom vraag ik het ;) Heb jij ze soms?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Mandje 1: wouterv
Mandje 2: D*N
Mandje 3: Lama1997
Mandje 4: Starlight
Mandje 5: Mollenmania
Mandje 6: spechteke
Mandje 7: lucy
klaar voor de strijd

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dat weet ik niet, daarom vraag ik het ;) Heb jij ze soms?

Nee, ik heb niets en een halve 250 die gematcht moet worden.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Ik heb trouwens een meerderheid gezien voor het achterlaten van miek. Terwijl jullie je mandjes verder verdelen, mogen jullie bepalen wie er als volgende achterblijft. Jullie hebben tot vanavond 19.00 uur
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
 ::zwaai::

Ik had geen bom
I will follow my inner gold

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Ik had ineens een ingeving wie een bom heeft.

Lucy gaat namelijk al het hele spel telkens voor het geld, en probeert anderen over te halen dat ook te doen. Je zou dus verwachten dat ze, als ze geen bom heeft, mee zou gaan in het idee van D*N om de bommendragers over te halen zichzelf bekend te maken, maar dat deed ze niet. Daarom heb ik sterk het vermoeden dat Lucy een bom heeft.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Misschien kan Molcrazy nog aangeven of hij nou echt geen bom had of wel eentje. Dan weten we hoeveel bommen er nog in het spel zijn. Een ander persoon waar ik nog steeds een sterk vermoeden heb dat diegene een bom heeft is Wouterv. Hij heeft alleen maar meegestemd tot zover en brengt verder niets in...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Ik had ineens een ingeving wie een bom heeft.

Lucy gaat namelijk al het hele spel telkens voor het geld, en probeert anderen over te halen dat ook te doen. Je zou dus verwachten dat ze, als ze geen bom heeft, mee zou gaan in het idee van D*N om de bommendragers over te halen zichzelf bekend te maken, maar dat deed ze niet. Daarom heb ik sterk het vermoeden dat Lucy een bom heeft.

Dit is een rare redenering. Ik ga al het hele spel voor het geld maar nu zou ik dat ineens niet meer gaan doen? Als ik een bom had zou ik zeker zorgen dat ik niet aan het einde overblijf. Ik zei alleen dat er maar weinig andere mensen zijn die ook zo in het spel staan, met teksten als "€1050 is niet zoveel dat maakt niks uit" etc

Wouterv achterlaten lijkt me prima, heb ik gisteren ook al gezegd ::jaja::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dan zou ik sterk iets doen aan jullie vermoedens, want ze kloppen niet.
De voorbije dagen waren gewoon redelijk druk, dat kan gebeuren.

Maar goed, als julllie willen dat de mensen met bommen het einde halen, laat mij dan maar achter

Persoonlijk geloof ik eerder dat de mensen die als eerste andere beschuldigen grotere kanshebbers zijn om een bom te hebben.
klaar voor de strijd

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Dat is precies wat al eerder gezegd is, iedereen speelt het spel op een andere manier. Net als dat de ene mol graag duidelijk aanwezig is en de andere mol zich zo veel mogelijk laat opgaan in de groep. Dus we zullen het nooit weten ::ohno::
Wel moeten we vandaag weer gokken.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Misschien kan Molcrazy nog aangeven of hij nou echt geen bom had of wel eentje. Dan weten we hoeveel bommen er nog in het spel zijn. Een ander persoon waar ik nog steeds een sterk vermoeden heb dat diegene een bom heeft is Wouterv. Hij heeft alleen maar meegestemd tot zover en brengt verder niets in...

Ik hoop dat Molcrazy hard kan schreeuwen ;)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Dan zou ik sterk iets doen aan jullie vermoedens, want ze kloppen niet.
De voorbije dagen waren gewoon redelijk druk, dat kan gebeuren.

Maar goed, als julllie willen dat de mensen met bommen het einde halen, laat mij dan maar achter

Persoonlijk geloof ik eerder dat de mensen die als eerste andere beschuldigen grotere kanshebbers zijn om een bom te hebben.
Dat is gewoon een standaard verdedigingsargument. Ik denk juist dat de mensen die hier actief bezig zijn naar het zoeken naar de bommen en mensen beschuldigen zich kwetsbaarder opstellen omdat je dus een counter attack kan krijgen zoals nu gebeurt. Het gewoon rustig meestemmen en niets inbrengen is dan een veel gemakkelijkere positie voor iemand met een bom. Vooral ook omdat iedereen zo ver mogelijk wil komen om zoveel mogelijk items te verdienen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
en net daarom is het geniaal om het omgekeerde te doen. (en dat ben jij Dennis)
klaar voor de strijd

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Dit is een rare redenering. Ik ga al het hele spel voor het geld maar nu zou ik dat ineens niet meer gaan doen? Als ik een bom had zou ik zeker zorgen dat ik niet aan het einde overblijf. Ik zei alleen dat er maar weinig andere mensen zijn die ook zo in het spel staan, met teksten als "€1050 is niet zoveel dat maakt niks uit" etc

Wouterv achterlaten lijkt me prima, heb ik gisteren ook al gezegd ::jaja::
Mja, ik twijfelde er ook wel aan of je dan wel voor een vrijstelling zou gaan, maar je gedraagt je sowieso ineens anders dan ik zou verwachten gezien je spel tot nu toe dus het leek me geen heel vreemde redenering en ik was benieuwd hoe je erop zou reageren. We moeten toch ergens op afgaan.

Wouterv verdenk ik verder ook wel van bombezit, maar dat is puur een gevoel en kan ik niet echt sterk maken.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"