Auteur Topic: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'  (gelezen 14498 keer)

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #40 Gepost op: 19-02-2017, 21:35:02 »
Oh ja, zo goed lees ik de opdrachten nooit ::rofl::

 ::rofl::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #41 Gepost op: 19-02-2017, 21:35:57 »
Oh ja, zo goed lees ik de opdrachten nooit ::rofl::
Geen dank hè  ::zwaai:: ;)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #42 Gepost op: 19-02-2017, 21:37:05 »
Heeft iemand iets op de bank gevoeld?




..okee, ik ga wel weer in de kroeg commentariëren :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #43 Gepost op: 19-02-2017, 21:39:57 »
Heeft iemand iets op de bank gevoeld?
Ja maar is het dan goed of slecht als je wel iets voelt? Het gaat om geesten hè ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #44 Gepost op: 19-02-2017, 21:43:07 »
Zeg, geesten hebben ook gevoelens. >:(

#ghostfeelingsmatter




--

Ik voel me geestig :D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #45 Gepost op: 19-02-2017, 22:14:26 »
Ik voorzie een hoop geestige woordgrapjes de komende dagen... Maar daar schieten we verder voor het spel niet veel mee op :P


Wat voor vragen vallen er te stellen dan Spechteke?
Keep calm and eat chocolates!

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #46 Gepost op: 19-02-2017, 22:15:35 »
Ik heb geen idee.
Iets dat werkt allesinds
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #47 Gepost op: 19-02-2017, 22:18:37 »
Maar stel iemand van de kandidaten is bereid om items neer te leggen om en ghost zich te doen laten verraden, kom naar voren ;D.

Goed plan, wie wil er iets opofferen? Maw, wie heeft er dus nog items?
2024: wie is de Mol?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #48 Gepost op: 19-02-2017, 22:19:23 »
Ik voorzie een hoop geestige woordgrapjes de komende dagen... Maar daar schieten we verder voor het spel niet veel mee op :P


Wat voor vragen vallen er te stellen dan Spechteke?

Je hebt er alvast ééntje gemaakt ;D

We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #49 Gepost op: 19-02-2017, 22:36:05 »
Ik heb zelf ook totaal geen ervaring met weerwolven, maar ik bedacht me wel dat de beste positie voor de mol inderdaad tussen de busters is.
Ik denk dat we veel moeten samen werken om de ghosts uit hun tent te lokken of hun zich te laten verspreken. Lastige hier aan lijkt me wel dat je niet weet wie je kunt vertrouwen, dus klakkeloos iedereen die vragen stelt voor een buster aan zien lijkt me niet slim. En wat voor vragen zouden we kunnen stellen? Zijn er andere mensen dan D*N hier die ervaring hebben met weerwolven?

Ik heb geen items, dat lijkt me wel duidelijk na de vorige opdracht ;D

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #50 Gepost op: 19-02-2017, 23:06:42 »
D*N, hoe wil je dit doen? We moeten eigenlijk nu al een ghost uitschakelen, anders wordt het 4-3 en dan sowieso 3-3.
2024: wie is de Mol?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #51 Gepost op: 20-02-2017, 08:09:22 »
Kom op mensen, we moeten iets doen he. Als we niets afspreken gaat er sowieso een buster omdat de ghosts natuurlijk wel iets afspreken.
We hebben niet veel om onze keuze op te bepalen. Ik zie dat Wouterv nog steeds niet gereageerd heeft, de rest wel. Wouter, heb jij nog iets toe te voegen of heb je het weer zo druk als vorige week?
Deadline is over minder dan 10 uur...
Keep calm and eat chocolates!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #52 Gepost op: 20-02-2017, 08:43:40 »
Heb net even tijd genomen om de opdracht bij te lezen.

We kunnen inderdaad best afspreken om op dezelfde gaan. Dan hebben we sowieso 5 stemmen op 1 persoon.

Maar wie?

Dat wordt een gevaarlijke gok
klaar voor de strijd

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #53 Gepost op: 20-02-2017, 11:50:35 »
Okee er gebeurt hier vrij weinig dus hier even mijn suggestie:

Als ik ghost was zou ik als eerste D*N eruit willen omdat hij a) ook altijd heel actief meedoet en b) het vorige spel al een vrijstelling heeft gewonnen. Ik zou hem gevaarlijker vinden dan Lucy en hem dus eerst wegstemmen. Aangezien dit niet is gebeurd zou het dus kunnen dat D*N zelf ghost is.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2017, 11:52:51 door miek1999 »
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #54 Gepost op: 20-02-2017, 12:26:10 »
D*N, hoe wil je dit doen? We moeten eigenlijk nu al een ghost uitschakelen, anders wordt het 4-3 en dan sowieso 3-3.
Oh ik ben gelijk aangesteld als burgemeester ;D.

Okee er gebeurt hier vrij weinig dus hier even mijn suggestie:

Als ik ghost was zou ik als eerste D*N eruit willen omdat hij a) ook altijd heel actief meedoet en b) het vorige spel al een vrijstelling heeft gewonnen. Ik zou hem gevaarlijker vinden dan Lucy en hem dus eerst wegstemmen. Aangezien dit niet is gebeurd zou het dus kunnen dat D*N zelf ghost is.
Denk je niet dat de ghosts slimmer zijn en iemand proberen verdacht te maken? Bijvoorbeeld door eerst Lucy uit te schakelen, wordt ik verdacht  :-X.


Ohja vragen:

- Specht, stel je bent een ghost wie laat je als eerste verdwijnen en waarom?
- Miek, hoe zou jij zelf minder verdacht willen overkomen?
- Mollenmania, welke irritante discussie zou je starten om de aandacht van jezelf af te leiden als je ghost was? en welke als je dat niet was?  :-*
- Wouter, hoe groot is de kans dat jij voor het geld gaat met al het geld dat je al hebt laten liggen?
« Laatst bewerkt op: 20-02-2017, 12:32:19 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #55 Gepost op: 20-02-2017, 12:51:58 »
- Wouter, hoe groot is de kans dat jij voor het geld gaat met al het geld dat je al hebt laten liggen?

In alle eerlijkheid zou mijn doel nu zijn om zo min mogelijk voordeeltjes te laten voor anderen.
klaar voor de strijd

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #56 Gepost op: 20-02-2017, 13:14:35 »
Als ik een Ghost was zou ik denk ik voor Lucy of dn gaan.
Voor D'n om de reden dat Miek aangehaald had en ook omdat je het spel zo goed kent. En Lucy omdat die zo hard  voor de pot gaat.
Ik denk trouwens om dezelfde reden als Miek dat dn een Ghost is.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #57 Gepost op: 20-02-2017, 13:48:27 »
- Mollenmania, welke irritante discussie zou je starten om de aandacht van jezelf af te leiden als je ghost was? en welke als je dat niet was?  :-*


::rofl:: You biatch! Als ghost zou ik waarschijnlijk meegaan in verkeerde suggesties van anderen en mensen verdacht maken die geen ghost zijn. Als buster zou ik proberen de ghosts uit hun tent te lokken door logisch na te denken en aan de hand daarvan vragen te stellen.
Off-topic: Die discussie heb ik trouwens niet als prettig ervaren en iets dergelijks zou ik niet meer starten, ik heb daarvan geleerd :)

Okee er gebeurt hier vrij weinig dus hier even mijn suggestie:

Als ik ghost was zou ik als eerste D*N eruit willen omdat hij a) ook altijd heel actief meedoet en b) het vorige spel al een vrijstelling heeft gewonnen. Ik zou hem gevaarlijker vinden dan Lucy en hem dus eerst wegstemmen. Aangezien dit niet is gebeurd zou het dus kunnen dat D*N zelf ghost is.

::jaja:: Goeie redenering, maar kan idd ook een slimme zet zijn van de ghosts om D*N verdacht te maken. Miek en D*N, wat zou jullie tactiek zijn als je een ghost bent? En wat als je een buster bent?

Wat ik me nog bedacht: stel dat de mol dus inderdaad bij de busters zit, dan wil hij bij het enveloppen kiezen een van de eersten zijn om zijn plek veilig te stellen. Degenen die als laatste 3 een envelop kiezen (miek, wouter en swifty) zijn op basis hiervan minder waarschijnlijk de mol en dus ietsje waarschijnlijker een ghost.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #58 Gepost op: 20-02-2017, 14:12:48 »
Denk je niet dat de ghosts slimmer zijn en iemand proberen verdacht te maken? Bijvoorbeeld door eerst Lucy uit te schakelen, wordt ik verdacht  :-X.

Dat zou kunnen ja, maar zo kun je eindeloos door redeneren. Dus wij denken dat je ghost bent en daarom toch niet den daarom toch wel  :P. Ik ga in dit geval op m'n gevoel af.

- Miek, hoe zou jij zelf minder verdacht willen overkomen?

Ik ben niet bezig met wel of niet verdacht overkomen. Ik wil gewoon de opdracht tot een goed einde brengen en in dit geval is dat dus achterhalen wie de ghosts zijn.

Miek en D*N, wat zou jullie tactiek zijn als je een ghost bent? En wat als je een buster bent?

Mijn tactiek als ghost zou zijn om me niet teveel in de discussie te mengen. Dan heb je namelijk mimder kans om je te verspreken oid. Als buster zou ik juist wel actief zijn en goed opletten wat iedereen zegt tijdens de discussie
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO] Aflevering 4 opdracht 4.2 [Nantou, Monster Village] 'Ghostbusters'
« Reactie #59 Gepost op: 20-02-2017, 14:28:49 »
Ik ben het overigens met Wouter eens dat ik ook meer gebrand ben om ervoor te zorgen dat 2 mensen geen voordeeltjes hebben. Dat is waar ik voor strijd. Dat dat geld oplevert is voor mij bijzaak. 
Ik waardeer je manier van ondervragen Dennis, echt. Maar kan er gewoon niks uit afleiden, zeker nog niet in deze fase van het spel. Of ik zie een bepaalde magische tactiek over het hoofd ofzo