Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2076659 keer)

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12560 Gepost op: 27-12-2003, 14:11:16 »
Goeiemorgen... ik ga dan maar weer op jou reageren he ;D. Maar ik mag vandaag niet zo veel forummen, want ik ben erachter gekomen dat ik in de 2e week van de vakantie zowel dinsdag, als woensdag, als donderdag, als vrijdag als zondag weg ben...! :o en toch moet ik ergens nog dat tentamen zien te leren. Moet dus vandaag morgen en maandag...
Goeiemorgen... ik ga dan maar weer op jou reageren he ;D.

Tjaah, dat probleem ken ik.. áls ik dus naar Daan mag, ben ik vanaf woensdag weg tot en met zondag en heb ik alleen vandaag, morgen en overmorgen en overovermorgen "nog" maar. Hmm dat valt eigenlijk wel weer mee he als je dat zo neerzet. Hmm.. maargoed.. jij iig succes met leren ensjow.!

haha nee idd niet, wij waren eik al min of meer aant regelen voor de dag erna, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar nu gaat het jou dus geld kosten ipv hem :P.
Hehe.. na een paar keer lezen snapte ik het idd. ;D Maar idd,, nu gaat 't mij ws geld kosten.. en ik moet eerst nog allemaal mensen terugbetalen. dus of ik wat overhoud? ::)

Balen dat je weer verloren hebt, maar als het maar gezellig was he!
Hehe ja idd balen.. maar 't was wel gezellig ja. :) (edit: dat was eik wel een erg onnuttige reactie.. )

hihi, jawoor ;D, comp-boven ipv bed-boven, dus verkeerde trap :P
;D Precies.. ik ben gister wel wat te laat gaan slapen.. ik sliep vandaag uit tot half 1. :o Toen werd ik gwn wakker gemaakt.. tis wel erg. :-[

Veel plezier met naar de stad gaan vandaag, en ga idd maar je kamer opruimen en hw maken, want anders heb je aant eind vd dag zo'n irri gevoel dat je de dag weggegooid hebt (heb ik iig altijd n btje als ik te weinig doe). 
Dankje,, ik heb mn kamer al opgeruimd en ga denk ik geen hw maken (ik ken mezelf..) en ik moet nog naar de stad gaan. ook ws ff lenzencontrolle.. vink altijd wel grappig. ;D

*zwaaizwaai* (we blijven maar zwaaien he?!)
*zwaaiiit* leuk toch? ;-)

Mensen die dit Anne-Marie-Annemieke-geklets irritant vinden moeten zelf maar ff reageren zodat wij daar weer op kunnen reageren...:p
Agree..

Owja! Vandaag is die Koreaan hier! (Sorry het was dus geen Taiwanees dat hak verkeerd gezegd, gister had mn broer afgesproken met Taiwanezen maar vandaag dus met een Koreaan.)
Moewhaha.. dat klinkt grappig. :P (die broer van jou.. tssk.. ;P ) iig.. ehm.. leuk dat die dr is..

Ik ga ws vanavond de opgenomen film Dr. Shivago (ofzow) kijken.. mn moeder zei dat dat mooie film was.. dus ben benieuwd. :-)

Okeej.. *zwaait nog 1 laatste keer*
« Laatst bewerkt op: 27-12-2003, 14:13:47 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12561 Gepost op: 27-12-2003, 14:27:19 »
Goeiemorgen... ik ga dan maar weer op jou reageren he ;D.
idem maar weer ;D (hoe bedoel je onnuttig?! :P) alleen klopt jouw goeiemorgen al nie meer...

Tjaah, dat probleem ken ik.. áls ik dus naar Daan mag, ben ik vanaf woensdag weg tot en met zondag en heb ik alleen vandaag, morgen en overmorgen en overovermorgen "nog" maar. Hmm dat valt eigenlijk wel weer mee he als je dat zo neerzet.
valt niet mee, huphup, je hw! Chopchop! Blijkt t toch mee te vallen en heb je t dus ammaal al heel snel af, des te beter... ::)

 
jij iig succes met leren ensjow.!
thx! Het schiet al aardig op... ik heb het idee dat ik t meeste wel weet omdak gewoon in de les heb opgelet :).

Waarom vind je lenzencontrole grappig?? :-\
Oja, wel goed dat je je kamer al opgeruimd hebt! ::ok::

Moewhaha.. dat klinkt grappig. :P
wat is daar nou weer grappig aan? ??? moest er wel om lachen dat jij daar om moest lachen...

(die broer van jou.. tssk.. ;P )
ja, wat?? ???

Veel plezier met die film vanavond alvast!

Ster, wb!! :D

Mijn vader heeft nu de kerst voorbij is opeens een kerstboompje voor in de tuin gekocht (naja, ze waren nu gratis ;D) en 2 kerststerren...! Enne verder geen nieuws hier :P.

*zwaaidiediezwaai*

PS: heb je de kaart nou gepost?! ;)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12562 Gepost op: 27-12-2003, 17:33:16 »
Griep... voor de derde keer sinds oktober ofzo... beetje balen.
Eerste Kerstdag in de Efteling doorgebracht, toen begon ik me al niet zo heel lekker te voelen, maar na een paracetamol ging het weer beter. We hebben maar 2 attracties gedaan en voor de rest genoten van de sfeer, die was echt geweldig!! Net als het langlaufen trouwens, dat was ook gaaf! We hebben bij kampvuren gezeten, een rondje gemaakt in een arreslee, meegezongen met Kerstliedjes, echt gaaf. Om 19.00u begon Doornroosje, maar helaas werd ik toen echt ziek en moesten we in de pauze naar huis... echt jammer! Dus sinds donderdagavond heb ik niets meer gedaan...

Iedereen alsnog een hele fijne Kerst!!
Ik ga weer op de bank liggen.

Groetjes, Anne

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12563 Gepost op: 27-12-2003, 18:22:13 »
alleen klopt jouw goeiemorgen al nie meer...
Nee dat is zo.. maar voor mn gevoel wassut nog wel 's ochtends..

valt niet mee, huphup, je hw! Chopchop! Blijkt t toch mee te vallen en heb je t dus ammaal al heel snel af, des te beter... ::)
Hehe.. ;D Het valt toch niet mee dat weet ik nu al.. want ik heb voor de komende drie weken na de vakantiej iets van 12 repetities staan. En ik kan mn hw toch niet afhebben, ik kom daar nooit mee klaarrr..

thx! Het schiet al aardig op... ik heb het idee dat ik t meeste wel weet omdak gewoon in de les heb opgelet :).
Zozo.. opletten in de les.. tjaah das meest wel handig he. ;) iig mooi dat 't opschiett.

Waarom vind je lenzencontrole grappig?? :-\
Nou dat is gwn grappig. :D Je moet dan zeggen wat je wel en niet kan lezen, en wat je beter kan zien ensjow. En soms is dr een leuke jongen die je helpt die je soms ook heel lang in de ogen moet kijken omdat ie moet kijken hoe bol mn ogen zijn oid. 8) Mn ogen waren niet zo erg achteruit gegaan, alleen mn rechter was van -3.00 naar -3.25. Dusj. :)
 
wat is daar nou weer grappig aan? ??? moest er wel om lachen dat jij daar om moest lachen...
Hehe.. gwn... klonk grappig. ;D hehe.. :-P

ja, wat?? ???
Niks.. ;)

Veel plezier met die film vanavond alvast!
Dankjuh.. kben benieuwd!

PS: heb je de kaart nou gepost?! ;)
Jaahh :D Het nieuws van de dag.. ik ben het (mede dankzij mn moeder) niet vergeten. Dusj.. je kan nog ff paar daagjes wachten. :P

Annuh: Beterschap!! Jammer dat je in de Efteling je al niet lekker voelde, maar wel mooi dat je je toch wel vermaakt hebt daar. :)

Ik ga zo eten.. hmm.. doeii *zwaaii*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12564 Gepost op: 27-12-2003, 19:57:44 »
Heyy balen dat je zo ziek bent Anne! Heel veel beterschap!!

Owkej A-M, ik snap dat je lenzencontrole grappig kan zijn... ;) Was ie er nu ook?

Hehe.. gwn... klonk grappig. ;D
ja daar heb ik wat aan ::) :P

Niks.. ;)
nouhou!! Wat?!

Jaahh :D Het nieuws van de dag.. ik ben het (mede dankzij mn moeder) niet vergeten. Dusj.. je kan nog ff paar daagjes wachten. :P
jeeeeeeeeeej eindelijk! Ja dan w8 ik tenminste niet voor niks zeg maar... :D

Ik ga zo eten.. hmm.. doeii *zwaaii*
hopelijk wasset lekker... wij hebben net gegeten, samen met die vriend van mn broer, extra Hollands eten dus ;D. Wel bijzonder om zo iemand hier te hebben maar echt heel levendige gesprekken krijg je er niet van :-\. Magoed nu is er nog een vriend van mn broer hier dus ze vermaken zich geloof ik wel... Btje Engels brabbelen,altijd leuk.. :P

Ik heb vandaag eens Kazaa geďnstalleerd (jaha, nu al... had ik nog niet nee...) en ik ben dr wel blij mee (hoewel deze boxjes wel vet slecht zijn :() maar msn en internet explorer gaan er wel heel raar van doen, en t loopt ook de hele tijd vast... dus hmnej ik kan t nu nog niet echt gebruiken... (Als iemand me plotseling van msn zag verdwijnen: was dus omdat het vet vaag deed) Magoed ideeën voor leuke liedjes hoor ik dus graag (ging dat topic eens doorkijken, liep ong 40 pag achter!). En tsja door het uitproberen van dat liedjes zoeken heb ik dus veel te weinig geleerd en ook veeel te weinig mailtjes geschreven! Maar nu nie meer zo'n zin in...

*zwaai...*

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12565 Gepost op: 27-12-2003, 20:50:07 »
Tijd voor een muziekje in de bar. Het is hier altijd zo stil. Klik op de jukebox voor een gouwe ouwe van Wim Zonneveldt.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12566 Gepost op: 27-12-2003, 21:02:02 »
Zeer origineel, ikke niet weet jij zingen kan, verdi ;D

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12567 Gepost op: 28-12-2003, 11:06:26 »
Hij blijft leuk he Verdi ;D

Annuh: Balen Zeg dat je ziek bent
@Miesh en Annemieke: Ik wist niet dat je zo gek kon worden van jullie 2 :P

Vandaag Lekker Eten, das alles wat ik te melden heb :D

Elsie

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12568 Gepost op: 28-12-2003, 11:16:05 »
Ik ben ontzettend druk met van alles, op de eerste plaats zit ik hier hopen Mobro afleveringen te schrijven, maar ik ben de kerstaflevering kwijt, dus dat wordt een nieuwe schrijven ::)
Verder komt met oud en nieuw dus Annemieke, en WAARSCHIJNLIJK ook Anne-Marie hierheen, Anne zou ook nog komen, maar die is helaas verhinderd, en aangezien Elmar en ik gaan koken zijn we ook nogal druk met die dingen.

Annuh: beterschap

Anne-Marie en Annemieke: en dan zeggen ze dat Elmar en ik erg zijn...

Anderen: alvast een fijne jaarwisseling, want ik zal tot dan niet teveel op het forum komen...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12569 Gepost op: 28-12-2003, 11:52:30 »
Owkej A-M, ik snap dat je lenzencontrole grappig kan zijn... ;) Was ie er nu ook?
Hehe ;D Neej helaas niet, nja hij was dr wel maar hielp ons niet..

ja daar heb ik wat aan ::)
Hehe niet echt he. :)

:P nouhou!! Wat?!
Nihikkxz. ( ;D )

jeeeeeeeeeej eindelijk! Ja dan w8 ik tenminste niet voor niks zeg maar... :D
Hehe.. jaja.. :D Miss is de brievenbus waar die inzat wel in de fik gestoken.. oeii..

hopelijk wasset lekker...
Jahoor. ;D Het was wel lekker, bamii..

Nog extra hollandser eten Annemiek? Boerenkool ofzow? Das zo viesjj.. Iig goed van je dat je Kazaa hebt geinstalleerd alleen shit dat msn dr vaag van gaat doen. Das wel irri, kazaa is zowiezo niet egt goed voor je comp.. Succes verder met mailtjes schrijven (wel doen hoor! :P ) en met leren ensjowww!

Goedemorgen trouwens... hmm net middag.. :-\

@miesh en Annemieke: Ik wist niet dat je zo gek kon worden van
Anne-Marie en Annemieke: en dan zeggen ze dat Elmar en ik erg zijn...
Tssss :P Valt best meej.. toch? ;)


*zwaaierdezwaaizwaai*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12570 Gepost op: 28-12-2003, 13:42:26 »
@Miesh en Annemieke: Ik wist niet dat je zo gek kon worden van jullie 2 :P
hihi, grappig toch? ;D

Vandaag Lekker Eten, das alles wat ik te melden heb :D
dat moet dan wel een heel uitgebreid diner zijn... smakelijk!! Ga je nog wel vertellen welke lekkernijen je precies gegeten hebt?

Ster succes met je Mobro-afl, ben onwijs benieuwd... :) (Let je op de aanhalingstekens? :P)
Ben natulijk ook onwijs benieuwd naar het eten woe... ;)
Anne-Marie en Annemieke: en dan zeggen ze dat Elmar en ik erg zijn...
leuk toch?! ;D

Anderen: alvast een fijne jaarwisseling, want ik zal tot dan niet teveel op het forum komen...
we gaan toch nog wel een gezamenlijke gelukkignieuwjaarwenspost schrijven?! :D (net als vorig jaar... een gelukkige molshoap in 2003...)

Nihikkxz. ( ;D )
gemeen hoor, n btje mijn broer beledigen en dan niet uitleggen hoe precies >:(.

Miss is de brievenbus waar die inzat wel in de fik gestoken.. oeii..
ga me nou niet bang maken! Straks zie ik je woensdag en heb ik die kaart nog niet, whaha...

Nog extra hollandser eten Annemiek? Boerenkool ofzow? Das zo viesjj..
valt wel mee vind ik, maar we hebben aardappels met worteltjes en erwtjes en kip en appelmoes gegeten... Geloof dat ie het wel lekker vond. Vandaag zijn ze Amsterdam bezoeken en vanavond eet ie ook nog hier (weet eik niet wanneer ie weer weggaat).

kazaa is zowiezo niet egt goed voor je comp..
nee daar kwam ik 8er :-\, ws gaat mn broer het er nu heel snel weer afgooien, mss wel een andere versie maar ok... Ik raak het voorlopig maar nie meer aan, kost ook veel te veel tijd.

Succes verder met mailtjes schrijven (wel doen hoor! :P )
thx, jaaa heb er wel een paar geschreven hoor (3 gisteravond), alleen zijn ze niet allemaal aangekomen ::), althans, mss wel in de mailbox van een vader of zo... :o :P

en met leren ensjowww!
ook thx, ben bezig, majah... nu weer enigszins ongeoorloofd pauze aan het houden... en soms gaat de telefoon weer om je van je leren af te houden... >:( ;)

Jij ook veel succes met alles wat je vandaag gaat doen... nu wel hw maken he!! Je kamer is iig al opgeruimd dus dat scheelt...

Alle anderen ook een fijne dag uiteraard...

*zwaaierdezwaaizwaai*
Whoehahaha, *megahyperzwaaiiezwaai terug* :P

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12571 Gepost op: 28-12-2003, 13:51:57 »
Ga je nog wel vertellen welke lekkernijen je precies gegeten hebt?



Ja, Misschien wel ja

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12572 Gepost op: 28-12-2003, 17:26:30 »
[size=9]Daan nodigt jullie allemaal uit![/size]

Voor een feestje in zijn CSC-fanclub. We gaan 2003 knallend afsluiten, met een "hoe offtopic kun je gaan"-wedstrijd in het forumtopic en op de chat, channel #Daans_fanclub is er champagne en een band die liedjes speelt!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12573 Gepost op: 28-12-2003, 17:34:36 »
**Jos geeft Daan nog wat kerstlollies uit zijn kerstpakket kado**

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12574 Gepost op: 28-12-2003, 18:26:26 »
Zo kom ik nog eens in het CSC-forum (wask nog nooit geweest...) maar ik las er wel errug slecht nieuws... :(

Buhh, ik ben het leren echt helemaal zat, terwijl ik toch ook echt weer veeeel te weinig heb gedaan natulijk... en kheb t al de hele dag onwijs koud, en tis hier veel te rustig, en... hmmm, zucht...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12575 Gepost op: 28-12-2003, 19:05:38 »
Whaaaa Bertha je avatar... jouw avatar, die altijd zo stabiel was... :o :(

 :'( Wat spijt het me dat je dat hebt moeten zien. :(
Het was echt heel erg. Normaal is ie wel stabiel ja, maar ik kon nu ook niets meer veranderen. :(
Meestal denk je, ach serverproblemen, wat maakt het uit,  maar als je dan niet meer je avatar kunt veranderen dan komt het wel heel dicht bij...
Nu zie ik soms nog weer die kerstkoe, maar die moet echt weg! Het is net zo'n trui waarvan de hals te krap is en die niet uitkrijgt. Zo'n gevoel heb ik.  >:(

Waarom niet gewoon met kerstmis? Of wilde je dat die kalkoen de kerst zou overleven? Dat vind ik nou een echte kerstgedachte.......

Die kalkoen lag allang in stukken hoor, de voor en achterkant waren al niet meer te herkennen. En ik weet ook niet waarom op 2e kerstdag ipv 1e. Maar maakte me niet uit en de kalkoen volgens mij ook niet.  ::ok::

Griep... voor de derde keer sinds oktober ofzo... beetje balen.

Ik krijg het nu ook. :( En ook al wel voor de 3e keer, maar de vorige 2 stelden niets voor en deze lijkt dat wel te worden. :( :(


Ik wilde met Verdi aldoor reageren op elkaars post en dan de contactlenscontrolebezoeken met elkaar bespreken enzo, maar helaas (sorry Verdi!) het kost me moeite om mijn hoofd overeind te houden, dus ik hou het bij deze post.  :)

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12576 Gepost op: 28-12-2003, 19:07:32 »
Zo kom ik nog eens in het CSC-forum (wask nog nooit geweest...) maar ik las er wel errug slecht nieuws... :(

Moet je vaker doen!  ::ok::
Maar wat was nou het slechte nieuws?  :(

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12577 Gepost op: 28-12-2003, 19:09:38 »
Maar wat was nou het slechte nieuws?  :(
Dat Anne-Marie niet komt, reden te meer voor jou om WEL te komen ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12578 Gepost op: 28-12-2003, 21:13:38 »
Bertha, veel beterschap!!


:'( Wat spijt het me dat je dat hebt moeten zien. :(
ja, erg he, ik schrok er ook echt van :-\. Nu zie ik idd die kerstkoe weer... Maar het komt vast wel snel weer goed! ;)

Ik wilde met Verdi aldoor reageren op elkaars post en dan de contactlenscontrolebezoeken met elkaar bespreken enzo, maar helaas (sorry Verdi!) het kost me moeite om mijn hoofd overeind te houden, dus ik hou het bij deze post.  :)
jammer, ik was wel benieuwd naar je contactlenscontrolebezoeken!

Moet je vaker doen!  ::ok::
hmm, mss doe ik dat wel, als het weer eens te saai is in de hk... :(

Maar wat was nou het slechte nieuws?  :(
Dat Anne-Marie niet komt
idd :'( :'(

Echt irritante zuchtdag vandaag... :(

*zwaait-er-nog-iemand-terug-als-ik-zwaai-zwaai*

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12579 Gepost op: 28-12-2003, 21:16:20 »
Speciaal voor Bertha een leukere beterschapskaart:


;)
Take a glorious bite out of the whole world