Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2076518 keer)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12580 Gepost op: 28-12-2003, 21:19:18 »
Speciaal voor Bertha een leukere beterschapskaart:
moet je me weer afkraken :'( onee, das voor die e'tjes natulijk :p

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12581 Gepost op: 28-12-2003, 21:20:39 »
tja, jij hebt me net op msn afgewezen (nouja, eigenlijk mijn beterschapskaart, maargoed)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12582 Gepost op: 28-12-2003, 21:21:24 »
tzzzz, heb ik helemaal niet gedaan! ik gunde jou de eer! das toch gewoon lief bedoeld! >:( :'(

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12583 Gepost op: 28-12-2003, 21:23:29 »
Jij bent me toch een lieverd joh...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12584 Gepost op: 28-12-2003, 21:28:09 »
tss slijmster :P :P begint een fanclubtopic te worden hier :P
ja jij ook, maar nu ff niet geloof ik ;)

(Bertha, kom je je kaarten nog bekijken??)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12585 Gepost op: 28-12-2003, 21:29:45 »
Beeeeeeeerthaaaaaaaaa?
Er wachten koeien op je...


{edit:grootte aangepast-cora}
« Laatst bewerkt op: 30-12-2003, 11:10:15 door Cora Bora »
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12586 Gepost op: 28-12-2003, 21:32:40 »
whahahaha lol ;D

ik voel me iig al een stuk beter... minder zuchterig

Ontopic: de Koreaan is nog steeds hier en hij is erg aardig!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12587 Gepost op: 28-12-2003, 21:35:36 »
Hier is geen Koreaan, en dat vind ik ook wel aardig.
Wel de kerstverlichting van Elmar waar ik hoofdpijn van krijg, das minder aardig. Ik heb vandaag niks gedaan en morgen heb ik wel veel gedaan, maar dat zien we morgen wel en overmorgen ben ik naar de Efteling gegaan, erg gezellig
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12588 Gepost op: 28-12-2003, 21:44:58 »
Hier is geen Koreaan, en dat vind ik ook wel aardig.
;D

Wel de kerstverlichting van Elmar waar ik hoofdpijn van krijg, das minder aardig.
Kun je die niet uitzetten dan? (Of vindt Elmar dat dat weer niet aardig?)

Ik heb vandaag niks gedaan
das altijd zo irri... dan is je dag echt zo 'weg'... :-\

en morgen heb ik wel veel gedaan, maar dat zien we morgen wel en overmorgen ben ik naar de Efteling gegaan, erg gezellig
nou veel succes morgen dan en voor de Efteling had ik je al per mail veel plezier gewenst, alleen die heb je dus nog steeds niet gekregen :-\ ??? :(

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12589 Gepost op: 28-12-2003, 22:01:13 »
;D
;D
Citaat
Kun je die niet uitzetten dan? (Of vindt Elmar dat dat weer niet aardig?)

ik weet niet hoe hij uit moet
Citaat
das altijd zo irri... dan is je dag echt zo 'weg'... :-\
ik was hem al kwijt
Citaat
nou veel succes morgen dan en voor de Efteling had ik je al per mail veel plezier gewenst, alleen die heb je dus nog steeds niet gekregen :-\ ??? :(
Nu dus wel waarschijnlijk
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12590 Gepost op: 28-12-2003, 22:10:25 »
;D
wat hebben we toch een lol samen he :P

ik weet niet hoe hij uit moet
arme jij, vraag het Elmar dan... onee, die was er vandaag niet :-X

ik was hem al kwijt
arme jij...!

Nu dus wel waarschijnlijk
ja, gelukkig, werd tijd zeg! Zoveel moeite voor zo'n suffe inhoudsloze mail... nouja bijna onhoudsloos... (behalve de foto natulijk! :D)

Wel slecht trouwens dat je niet de quote author enzo kopieert hor... :P

Durft er nog iemand anders in de bar te komen? Heinz kom je nou nog? ;D

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12591 Gepost op: 28-12-2003, 22:55:29 »
*zwaait
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12592 Gepost op: 28-12-2003, 22:59:45 »
*zwaait
;D ;D
wat lief van je, zwaait er dus tóch iemand terug! :D

Ik ga nu toch echt maar eens naar bed... welterusten en tot morgen iedereen!

*zwaaiolozwaai*

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12593 Gepost op: 28-12-2003, 23:24:10 »
(Bertha, kom je je kaarten nog bekijken??)

Tuurlijk! Echt hartverwarmend hoor!  :'(  ::)  :)  ::ok::

t Gaat nog best goed met me trouwens nog netzo als vanavond! Maar toen zat ik in een dalende lijn, nu status quo. Met wat positieve energie ga ik het vast wel redden!  ::ok::
En ik ga vroeg op bed vanavond!  :o  8)


Bertha, veel beterschap!!
ja, erg he, ik schrok er ook echt van :-\. Nu zie ik idd die kerstkoe weer... Maar het komt vast wel snel weer goed! ;)

Ik heb nu net een verschrikkelijke keuze moeten maken, nl nu eindelijk die picserver weer functioneerde heb ik mijn kerstkoe eraf gehaald in de veronderstelling dat er dan een mooi klein rood kruisje zou krijgen, maar zie het resultaat.

<-  :'( :-\ Verschrikkelijk wat een ellende.  >:(
*diepe zucht*
Het zit niet mee vanavond. Hier krijg ik geen positieve energie van.

Ik doe vanaf nu deze picserver in de ban!  >:( Dat zal ze leren!  >:( >:(

Citaat
*zwaait-er-nog-iemand-terug-als-ik-zwaai-zwaai*

Vooruit dan! (mss wordt dit wel de nieuwe hype na *feest feest*, want die is al wel over zn hoogtepunt heen.)

*zwaai zwaai*

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12594 Gepost op: 28-12-2003, 23:26:58 »
We kunnen een aktie gaan opzetten om de kerstkoe van Bertha weer online te krijgen. Wat hebben we nou aan die grote nietszeggende avatar?

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12595 Gepost op: 28-12-2003, 23:38:36 »
Dit is mijn voorlopig mijn laatste post ergens op het forum.

Ik verban mezelf naar het topic Fanclub van bertha531
om daar wat te kniezen en mopperen en eventuele fans weg te jagen.
En ik kom er niet meer vandaan tot ik weer een fatsoenlijke avatar heb!

We kunnen een aktie gaan opzetten om de kerstkoe van Bertha weer online te krijgen. Wat hebben we nou aan die grote nietszeggende avatar?

Wist ik het zeker, wilde ik echt die image deleten? De image zal dan namelijk permanent gedelete zijn.

Ik wist het zeker...  :'(

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12596 Gepost op: 28-12-2003, 23:49:58 »
Ik heb nu net een verschrikkelijke keuze moeten maken, nl nu eindelijk die picserver weer functioneerde heb ik mijn kerstkoe eraf gehaald in de veronderstelling dat er dan een mooi klein rood kruisje zou krijgen, maar zie het resultaat.
kmoest lang w8en tot ik idd het resultaat zag (en vernieuwen was uiteraard nodig om de kerstkoe weg te krijgen) maar idd... wat erg voor je :-\.

Maar denk aan je positieve energie, wees heppie, zoek je oude koe op (haal haar uit de sloot ::)) en zet die er gewoon weer neer... waarom kan dat niet?? Enne je zei het zelf: vroeg naar bed vanavond... dusse...chopchop :P. (Ik heb zelf ook al tig keer gezegd dak naar bed ging maar ok ::). Nog gezelli zitten praten met de Koreaan :).)

Iig, sterkte Bertha, nogmaals beterschap, enne ga je nog in op die uitnodigingen die Daan je gestuurd heeft? ;)

*zwaai zwaai*
:D *zwaaaaai terug ;D

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12597 Gepost op: 29-12-2003, 00:01:00 »
kmoest lang w8en tot ik idd het resultaat zag (en vernieuwen was uiteraard nodig om de kerstkoe weg te krijgen) maar idd... wat erg voor je :-\.

Maar denk aan je positieve energie, wees heppie, zoek je oude koe op (haal haar uit de sloot ::)) en zet die er gewoon weer neer... waarom kan dat niet??

Dit is mijn voorlopig mijn laatste post ergens op het forum.

Ik reageer niet meer hoor! Hmm, nouja dit is toch alweer een nieuwe post...

Ik kan mijn avatar niet veranderen, dan krijg ik een foutmelding! Kan jij het wel?  :-\

Citaat
Iig, sterkte Bertha, nogmaals beterschap, enne ga je nog in op die uitnodigingen die Daan je gestuurd heeft? ;) :D *zwaaaaai terug ;D

Zo, wat een positieve energie komt zo weer hierheen zeg! Dankjewel. :)
Ja, die uitnodigingen, waarschijnlijk zijn bij de antwoorden van mij erg veel e's betrokken. ;D

Ik ga nu ook echt echt echt naar bed! Veel plezier nog met die koreaan.

Welterusten iedereen!
*zwaai zwaai*

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12598 Gepost op: 29-12-2003, 09:18:26 »
Goeiemorgen allemaal!

Hier weer 'ns 'n berichtje van mij. 't is echt alweer 'n paar weken geleden geloof ik dat ik voor 't laatst hier gepost heb. Dat komt doordat ik 't weer 'ns met vanalles druk had. Vlak voor de kerstvakantie moest ik allerlei projecten en verslagen afronden en nu ben ik al druk bezig voor m'n tentamens die over 2 weken beginnen. Ik moet dit keer echt alles kennen wat ik vanaf september heb geleerd, dus 't is echt verschrikkelijk veel. En dat betekent dus dat ik deze hele kerstvakantie ook druk moet leren.  :(  Bovendien heb ik volgende week ook nog m'n verdediging van m'n scriptie (ik heb dit jaar 'n literatuuronderzoek moeten houden en daar 'n scriptie over moeten schrijven), dus ik heb ook al hard gewerkt aan m'n presentatie daarvoor.

Omdat ik ook 'n aantal dagen moest gaan werken in de bakkerij, had ik vorige week vrij weinig tijd om te studeren. Zo heb ik beiden zaterdagen en dinsdag en woensdag gewerkt. Deze extra dagen waren natuurlijk ivm de kerstdrukte. Kerst zelf was op zich best leuk. Gewoon met familie en eigenlijk precies 't zelfde als ieder jaar, maar dat hindert niet. 't was toch wel gewoon gezellig.  :)  Jammer dat 't weer voorbij is en dat we er weer 'n jaar op moeten wachten totdat we weer die gezellige sfeer van lichtjes, kerstbomen enzo hebben.  :-[

Deze week staat dus 'n week hard leren op me te wachten. Woensdag moet ik wel weer werken, want dan moeten er veel oliebollen gebakken en verkocht worden. Dus dat is dan effe 'n dagje dat ik niet met m'n neus in de boeken hoef. Op zich wel fijn effe die afwisseling, maar op de een of andere manier voel ik me die dag vast en zeker 'schuldig' dat ik niet aan 't studeren ben.  :-\

En nou vergeet ik nog bijna 't allerbelangrijkste: ik heb 'n afstudeerplaats!!! Ik ben 2 weken geleden op gesprek geweest bij 't bedrijf waar m'n opa 40 jaar heeft gewerkt. Daar kwam ik zelf met 'n voorstel voor 'n afstudeeropdracht en ze waren echt heel enthousiast! 't was gelijk goed dat ik mocht komen, dus heb ik snel de opdracht nog uitgewerkt en tot goedkeuring aangeboden bij de afstudeercoordinator van m'n studie. En 't is nog net op de vrijdag voor kerst goedgekeurd!  :D

Daar kan ik dus iig nu helemaal rust over hebben, want ik weet dat ik daar 2 februari kan beginnen. Ik heb ook nog 'n opdracht die ik zelf leuk vind, dus daar heb ik toch wel geluk mee. Alleen jammer dat 't bedrijf wat ouderwets is en dat er niet zo'n jonge mensen werken, maar je kunt tenslotte niet alles hebben. Ik mag gewoon blij zijn dat ik 'n plek heb.  :)

Verder wil ik effe zeggen dat ik alles hier natuurlijk wel gevolgd heb, maar dat ik onmogelijk op alles kan reageren. Ik ben iig blij dat de Molshoop weer 'ns wat drukker bezocht wordt.  ::ok::

Verder voor iedereen die ziekjes is: beterschap!
En voor iedereen die vakantie heeft: fijne vakantiedagen nog!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12599 Gepost op: 29-12-2003, 09:45:05 »
Ik neem voor 5 daagjes afscheid, want ik ga op vakantie DOEI!