Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2076282 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12600 Gepost op: 29-12-2003, 09:46:24 »
DAAAAAAAG LC, we zullen je missen
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12601 Gepost op: 29-12-2003, 11:10:51 »
ik heb 'n afstudeerplaats!!!
Waaaauw gefeliciteerd Han!!!! :D

Echt geweldig nieuws! We zeiden toch dat het goed zou komen!! ::ok:: Je hebt het ook echt verdiend, je hebt er zoveel moeite voor gedaan...

LC, veel plezier op vakantie als je dit nog leest... Waar ga je heen? En wat heb je nou gegeten gister? ;)

Ja, die uitnodigingen, waarschijnlijk zijn bij de antwoorden van mij erg veel e's betrokken. ;D
hrm, wij doen toch anders onze uiterste best die e's te laten verdwijnen... :-\

Ik ga nu ook echt echt echt naar bed!
::ok:: Mooi zo! En, ben je nu dan helemaal beter?? :)

Veel plezier nog met die koreaan.
thx, hij blijft nu nog een dag langer, want zijn bus naar Berlijn voor vanavond zat al vol... ::) ;D

Han ook heel heel veel succes met leren, maar ik twijfel dr niet aan dat je dat gaat lukken. Enne bedenk woensdag maar dat je ook heel nuttig bezig bent als je al die oliebollen aan het bakken bent hoor! Want alle mensen moeten toch oliebollen hebben met o&n! Maarre zorg dr wel voor dat je weer regelmatig in de bar komt he... :)

Ster, je hoeft niet zo te schreeuwen... :P Hoeist met de irritante lichtjes van Elmar? ;) Gelukkig is die dag met dat grote probleem ::) ??? nu iig voorbij...

Ikke moet weer hard leren vandaag wat me vast opnieuw niet goed zal lukken majah :-\. Morgen naar de verjaardag van mn tante.

Fijne dag iedereen! *zwaaiii*

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12602 Gepost op: 29-12-2003, 11:15:06 »
Ik ga naar Limburg op vakantie Annemieke.

Mijn eten gister:

Voorgerecht: Geroosterd Wit-Brood met Paté en Zoete BramenJam
Hoofdgerecht: Aardapelkroketjes met Boontjes en een stukje varkensfilet of een stukje lamsvlees gemarineerd in wijn met zoete aardappeltjes.
Nagerecht: IJS MET SLAGROOM

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12603 Gepost op: 29-12-2003, 11:16:23 »
hmmm... dat klinkt erg lekker...

Wij hebben gisteren witlof (bleh) gegeten, met eendenborst en een of andere wijnsaus, ook erg lekker :)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12604 Gepost op: 29-12-2003, 11:20:05 »
Die Eendenborst was toch wel lekker?

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12605 Gepost op: 29-12-2003, 11:21:54 »
Klinkt zeker lekker LC ::ok::, en veel plezier in Limburg dan! kun je daar niet ook af en toe internetten? ;-)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12606 Gepost op: 29-12-2003, 11:23:13 »
Kga kijken of ik een internetcafé kan vinden

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12607 Gepost op: 29-12-2003, 11:31:26 »
Die Eendenborst was toch wel lekker?
tuurlijk

EDIT: dit is post 3333... absurdisme...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12608 Gepost op: 29-12-2003, 11:35:21 »
Kga kijken of ik een internetcafé kan vinden
kjoel! ::ok::

dit is post 3333... absurdisme...
je wordt echt irritant jij :P menn hoe je me altijd weer van mn arch af weet te houden ::)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12609 Gepost op: 29-12-2003, 11:38:33 »
je wordt echt irritant jij :P menn hoe je me altijd weer van mn arch af weet te houden ::)

Nee, Jij en Anne-Marie zijn niet vervelend :P

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12610 Gepost op: 29-12-2003, 11:39:58 »
Nee, Jij en Anne-Marie zijn niet vervelend :P
:o neeee, hoe kom je daarbij?! ??? Ik hou mezelf toch niet van mn arch af! ...toch? ::)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12611 Gepost op: 29-12-2003, 11:40:56 »
Ik zou niet weten wat een arch is ;D

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12612 Gepost op: 29-12-2003, 11:42:49 »
lol, ik bedoel opgraafkunde :P

(Wanneer ga jij nou eens op vakantie? :p)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12613 Gepost op: 29-12-2003, 11:43:18 »
Dat vraag ik me nou ook net af. ;D

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12614 Gepost op: 29-12-2003, 11:48:17 »
Het was gewoon nep zodat wij ammaal zouden roepen dat we je zouden missen en zodat we zouden accepteren dat je 2e deel jaaroverzicht er nog nie is... :P

Hmm ff ontopic (ofzow)... Mn broer en die vriend van m gaan vandaag geloof ik Gouda bezichtigen. Gister waren ze in Amsterdam, en 's avonds kwam op t journaal dat Maxima, Amalia en de hele fam ook gister op de Dam was! Maar ze hadden hen niet gezien :(.

Vandaag komt er eindelijk weer post... *kerstkaartjuhhs...* (Gister gelukki nog eentje gebr8 door een vriendin uit Gouda :))

Over dat eten; wij eten hier nu plotseling elke dag aardappels-vlees-groente (moet Hollands ::)) van het extra mooie bestek... ;D

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12615 Gepost op: 29-12-2003, 11:49:59 »
Het was gewoon nep zodat wij ammaal zouden roepen dat we je zouden missen en zodat we zouden accepteren dat je 2e deel jaaroverzicht er nog nie is... :P


Dan kan ik ook zeggen dat Jij en Anne-Marie niet vervelend zijn. is ook niet waar

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12616 Gepost op: 29-12-2003, 11:52:15 »
Dan kan ik ook zeggen dat Jij en Anne-Marie niet vervelend zijn. is ook niet waar
Precies, natuurlijk kun je dat zeggen, zijn we toch ook nie? :P

Maarre ik zou je ook heus wel missen hoor als je wél op vakantie ging ;) (maar vraag dat dan gewoon... :p).

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12617 Gepost op: 29-12-2003, 12:03:17 »
Algemene Oproep

De laatste tijd wordt er ontzettend veel offtopic gepost en ik word daar schijtziek van. ('Hoe kom je aan je nickname?' 'Smoelenboek' 'Ende Mol' 'Wat is je domste blunder' 'Forum-Jaaroverzicht') In de meeste topics is er uiteindelijk nog wel weer over het orginele onderwerp terug komen, maar meestal loopt een topic dood doordat er offtopic gepost wordt.  Als ik een topic open met de titel 'Hoe kom je aan je nickname?' en ik moet een (voor mij oninteressant) verhaal lezen over internetaansluitingen, dan heb ik geen om er nog een keer terug te komen, bovendien heeft niemand meer zin om wel ontopic te posten. Er zijn genoeg topics waar je offline kan gaan zoals de Molshoop, de SMORG, Het onzin-topic en (helaas) enkele CSC-fanclubs. Houd het dan ook bij die topics. Op een forum loop je niet alleen rond en ook niet alleen met een klein groepje. Er zijn dagelijks meer dan 100 gasten en forummers die niet zoveel posten. Houd daar rekening mee.

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12618 Gepost op: 29-12-2003, 14:29:53 »
*moe.... bah.. en bluhh..*

Heb uitgeslapen tot kwart over 12.. pff.. maargoed,, nu ben ik bluh. Ik ga zo ws ff Star Trek kijke.. je moet toch wat. :) Pff.. ik snap dat Annemieke en ik btje irritant konden zijn. :P
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12619 Gepost op: 29-12-2003, 16:01:13 »

De laatste tijd wordt er ontzettend veel offtopic gepost en ik word daar schijtziek van.

Mijn hele leven verloopt off-topic. Het smalle doornige pad zeg maar...
Zal proberen alert te blijven....
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”