Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2076435 keer)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12660 Gepost op: 3-01-2004, 11:58:03 »
Voor het eerst ingelogd vanaf mijn werk. Raar idee. Dit scherm hoort hier niet in het kantoor....

De kids slapen nog.... stilte voor de storm..

dit is het begin van het einde.....er is geen weg meer terug.  ;) ;D

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12661 Gepost op: 3-01-2004, 12:08:33 »
VERVEEL ME!!!!!!!

Wie weet er iets leuks? Dat monopoly van Idefix werkte niet op m'n pc, heel jammer. En bubble-game begint ook saai te worden. Verder zijn de Sims nog wel geinstalleerd, maar die leven ook te goed nu, dan is het niet leuk meer. Misschien kan ik er eentje laten verdrinken ofzo... Of er mogen wel eens leuke mensen op msn komen, ook nooit verkeerd.

Voor het eerst ingelogd vanaf mijn werk. Raar idee. Dit scherm hoort hier niet in het kantoor....

Wacht maar, straks 'werk' je net zo hard als ene Cora hier op het forum ;) .

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12662 Gepost op: 3-01-2004, 12:12:50 »
Ik ben leuk en ik ben op msn

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12663 Gepost op: 3-01-2004, 12:14:17 »
Verder zijn de Sims nog wel geinstalleerd, maar die leven ook te goed nu, dan is het niet leuk meer. Misschien kan ik er eentje laten verdrinken ofzo... 

Opsluiten in een kamer zonder deur is ook erg leuk  ;) ;D ::ok::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12664 Gepost op: 3-01-2004, 12:17:56 »
Verder zijn de Sims nog wel geinstalleerd, maar die leven ook te goed nu, dan is het niet leuk meer. Misschien kan ik er eentje laten verdrinken ofzo...

Altijd leuk  ::ok:: Ik raad de vuurpijl binnenshuis aan.  ;D Ik verveel me ook, ik moet werken voor school, maar heb geen zin d'ran dus blijf ik hier maar rondhangen, eindelijk eens de tijd nemen om alles bij te lezen.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12665 Gepost op: 3-01-2004, 12:20:08 »
ik meld me ook aan voor een verveler, ik moet het Forum-Jaaroverzicht nog af krijgen maar heb daar geen zin in maar ik heb belooft dat ie vandaag kwam :-\

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12666 Gepost op: 3-01-2004, 12:44:26 »
Altijd leuk  ::ok:: Ik raad de vuurpijl binnenshuis aan.  ;D Ik verveel me ook, ik moet werken voor school, maar heb geen zin d'ran dus blijf ik hier maar rondhangen, eindelijk eens de tijd nemen om alles bij te lezen.

De vuurpijl zit niet in mijn pakket volgens mij, heb de Sims met House Party geinstalleerd dit keer. Maar dat kamertje heb ik net even gedaan, is wel heel zielig hoor! Die vuurpijl had ik een keer gedaan toen ik ook beestenboel had geinstalleerd, toen bleef alleen de kat leven en de rest van de familie was verbrand, best hard op zich. Eens kijken of ze bij de bieb Superstar al hebben :) . Yep, volgens internet hebben ze hem, maar alleen in Oisterwijk... en ik ben nu te ziek om daar naartoe te gaan... MAM!!!

En dat school... tja... dat moest ik ook doen, geloof ik... Heb gister ook wel wat gedaan, gelukkig, maar ik moet echt nog zoooo veel meer doen.

ik meld me ook aan voor een verveler, ik moet het Forum-Jaaroverzicht nog af krijgen maar heb daar geen zin in maar ik heb belooft dat ie vandaag kwam :-\

Werken jij!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12667 Gepost op: 3-01-2004, 15:13:03 »
DOM! Ik ben helemaal vergeten om een klein verslagje van mijn vakantie op te posten ;) Ff wachten hoor. Mijn handen moeten beetje warm worden

Zo.. 't gaat weer beetje

Nou. Maandag:

Na heel wat offtopic posten door Annemieke, Daan en ik moest ik helaas gaan. Op naar een gehucht dat Mechelen heet dat in Limburg ligt.

Na tijdje in de auto gezeten te hebben waren we d'r. Eerst het park overgelopen en toen ons huisje in. 't Was een erg leuk huisje maar beetje vaag. Meestal hebben die huisjes maar twee verdiepingen.
Beneden: Woonkamer
Boven: Slaapkamers.

De onze had 3 verdiepingen  :D
1ste: Keuken en Eetkamer
2de: Woonkamer
3de: Slaapgebied en badkamer enz enz.

Ik moest zoals altijd in huisjes samen met mijn zusje op een kamer en dat vind ik helemaal NIKS aan. Geen privacy en een snurkend zusje. Daar kwam ook nog bij dat het kussen helemaal niks was zodat ik de eerste dag maar 4 uurtjes heb geslapen en de resterende 3 uur nog Eurosport heb zitten kijken.

Dinsdag: Ons eerste uitstapje. De Mergelgrotten in de St. Pieters berg. (Noord voor de belangstellenden) We kwamen net op tijd want de rondleiding begon om 12.30 en 12.29 kwamen we aan :D en als we toch te laat kwamen zouden we wel zonder gids naar binnen zijn gegaan ;) Erg leuk was de rondleiding. Vooral in de gotische tunnel waar de gids vooruit ging met de lampen en wij in het pikke-donker naar de andere kant moesten. VERSCHRIKKELIJK. Gelukkig waren er geen andere stukken waar we in konden slaan want anders was ik geheid misgelopen.

Woensdag: Vuurwerk afgestoken. Was helemaal niks dit jaar. Volgend jaar moet ik me er toch wat meer in verdiepen. Ook gemountainbiked met mijn vader. Voor de belangstellenden mijn routen.

Vanaf Mechelen volg je eerst Route 6a. Door deze route kom je in Vijlen waar de op een na hoogste kerk van Nederland staat. Na ongeveer 10 meter sla je rechtsaf naar Boscafé Het Hijgend Hert. Dan dwars door het bos langs de grens van België(ben ongeveer zo'n 7 keer in België geweest in 10 seconden ;D) op ongeveer 1 kilometer van het Drielandenpunt zijn we teruggegaan.

Donderdag: Mijn benen doen pijn van het fietsen gisteren. NIet veel gedaan dan lopen door de natuur. Onder het lopen begint het te sneeuwen. Wij hopen dat het niet alleen in het westen hard gaat sneeuwen maar ook hier. 's Avonds kijken we naar buiten en toen sneeuwde het errug hard. Glijbaan gemaakt en sneeuwbalgevecht gehouden met mijn vader en zusje.

Vrijdag: Eindelijk een keer goed geslapen en dan wordt ik vroeg wakker gemaakt omdat we 10 uur het huisje uit moeten. 2 keer uitgegleden door de gladheid. Terug naar huis en eerst maar goed geslapen.

Dit was het wel.

Elsie

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12668 Gepost op: 3-01-2004, 16:29:44 »
Haihaii,
Ben eindelijk weer in Gouda en eindelijk weer in de gelegenheid t forum te lezen (en mn email...). Hoewel dat natulijk eik nie mag want ik heb nog maar paar uurtjes (moet vroeg naar bed ;)) om mn essay af te maken...

Tsjaah, Annemieke is weer helemaal blij dat ze weer thuis is en niet meer in Breda. :P Lekker aardig van dr he? Ze zat ook de hele tijd: we moeten weg, we moeten weg.. En toen hebben we natuurlijk door mijn schoenen ensjow de bus gemist en daardoor de trein maargoed. ;D Ach.. ze vind 't niet egt grappig maar ik was dr bij dus dr moest wel ff iets fout gaan. 8) Nu moet ze eigenlijk aan dr essay werken maar door slechte invloed van mij zijn we eerst nog maar "ff" gaan bijlezen en posten. ;) Nu mag zij wel weer ff want anders ga ik de hele tijd verhaaltje schrijven zonder dat ze het allemaal kan tegenspreken.. :P

Eigenlijk is dit wel heel fouhht.. :P Maarre we moeten nog even iedereen een originele nieuwjaarswens toewensen, weet jij iets leuks? Dat jullie in dit jaar jullie pastasaus maar niet over de pasta zullen gooien... :P (en natuurlijk niet veel fast-food dit jaar gaan eten.. he Annemieke :P ) (Idd, dat de Mac maar geen traditie mag worden, zelfs als het ook de beste Mac ter wereld is.. :P)
Verder uiteraard een goede nachtrust voor 2004 gewenst ::), wie weet helpt schampies tellen (argh, nee, schappies :P). En dat jullie maar weinig chago-mensen tegenkomen dit jaar en zelf ook niet again zijn. ;) En...... verder.. Annemieke? Nou veel echte champagne ofzow... enn weinig fouhhts, oooja en dat alle brandende vragen maar eens eindelijk beantwoord mogen worden (zeker als dat eik beloofd was ;) )..! Hehe.. ehmm, en dat de pennen gwoon gebruikt worden om op te kauwen en niet om briefjes mee te schrijven! ::niet-ok:: :P En dat vragen die niet op msn gesteld dienen te worden, dat idd niet worden.. Als allerlaatste hopen we dat jullie dit jaar zoveel voor jullie huiswerk over hebben dat jullie daardoor zelfs eerder weggaan bij vrienden....

Of niet natuurlijk. ;)


Liefs,

Annemieke & Anne-Marie

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12669 Gepost op: 3-01-2004, 16:35:50 »
Hèhè, Nu kunnen jullie gelukkig niet op elkaar reageren :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12670 Gepost op: 3-01-2004, 16:38:01 »
Annemieke en geen MAC? Dat is als Pasta zonder Pastasaus. Nee, daar vragen we teveel van Miekje ;D ;D

Ik heb overigens een foto gemaakt van de ravage, zoals ik die aantrof in mijn hal beneden. Kan de foto voorlopig alleen niet plaatsen omdat die ander de molshoop gaat opblazen. Ja, en van opblazen (van de brievenbussen) heb ik alweer voorlopig genoeg gehad.

Overigens lag de hele hal eerst vol puin, het overgote deel is vrijwel meteen opgeruimd, hoorde ik gisteren.

Bleken trouwens geen jochies van 12 te zijn geweest, maar dronken feestgangers hier uit de buurt, die schaapachtig kwamen vragen, wat er nou eigenlijk gebeurd was. Hadden ze pech de dader stond erbij!!!

Omdat die geen rooie cent zou bezitten, moeten wij dat als bewoners maar ophoesten? Zijn ze nou helemaal.....

Offline heGRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12671 Gepost op: 3-01-2004, 18:26:03 »
* Molemaster is er weer!!! :D :D :D
Daar hebben ze een profiel voor uitgevonden. En zo te zien weet jij dat, want jij woont in Noorwegen en bent 1004 jaar oud... :-\ ::niet-ok::
8) Yeah Baby, Yeah... Jij woont in Breda, en je bent achttien jaar oud 8) 8)

Ik ben zooooo moe, heb aan een stuk doorgefeest de afgelopen paar dagen, samen met een paar vrienden, onder andere dat ene meisje waar ik het met jou op de chat over had, D**n ;) ;), maar volgens mij ziet ze me niet staan :-\ :-\ :'(.
Nu ga ik maar naar bed ofzo... ownee, ik moet nog eten ::) ::) ::)

Veel plezier ammel,

Molemaster!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12672 Gepost op: 4-01-2004, 10:43:16 »
Dag allemaal, ik lees net op teletekst dat het vandaag niet zo'n best weer gaat worden, en dat komt dan met name door de gladheid die overigens al behoorlijk wat aanrijdingen heeft veroorzaakt. Toen ik vervolgens even hier op de site ging kijken, bleek dat iedereen die weerswaarschuwingen ter harte had genomen, iedereen lijkt nog te slapen.

Maar die weersomstandigheden gelden dus niet voor de DIGITALE snelweg :D :o

Ik verbaas me overigens keer op keer erover hoe snel de tijd lijkt te gaan. Ik heb het weleens vaker gezegd, toen een paar mensen idioot vroeg aan die sint-meeting begonnen: voor je een paar keer hebt ademgehaald, ben je alweer een maand verder. En zie: die meeting ligt OOK alweer 6 weken achter ons. Het lijkt, alsof het gisteren was.

Hebben jullie dat nou ook?

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12673 Gepost op: 4-01-2004, 11:20:20 »
ehm.... Nee :P :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline heGRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12674 Gepost op: 4-01-2004, 18:54:30 »
* Molemaster is er weer!!!!!
Dag allemaal, ik lees net op teletekst dat het vandaag niet zo'n best weer gaat worden, en dat komt dan met name door de gladheid die overigens al behoorlijk wat aanrijdingen heeft veroorzaakt. Toen ik vervolgens even hier op de site ging kijken, bleek dat iedereen die weerswaarschuwingen ter harte had genomen, iedereen lijkt nog te slapen.

Maar die weersomstandigheden gelden dus niet voor de DIGITALE snelweg :D :o
Nou, voor mij wel hoor, ik kon namelijk niet eens de digitale snelweg opkomen :( :( :(

@Daisy: je hebt er een PM bij ;D

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12675 Gepost op: 4-01-2004, 18:57:49 »
@Daisy: je hebt er een PM bij ;D
Ja, als ze hem nou ook nog kon lezen zou het nut hebben, mss het bugs-topic eens bijlezen?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12676 Gepost op: 4-01-2004, 19:09:44 »
niet iedereeen schijnt last te hebben van dezelfde bugs  ;)
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12677 Gepost op: 4-01-2004, 21:56:15 »
De stemmen zijn geteld!
De awards worden gepoetst!
De zaal wordt klaargemaakt!


DINSDAGAVOND... IS DE AVOND!
DINSDAGAVOND... KOMEN DE UITSLAGEN!

DINSDAGAVOND... DE AVOND VAN DE WAARHEID!

Uitreikingen vanaf 20.00u.
Zaal open vanaf 19.30u.

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12678 Gepost op: 5-01-2004, 10:36:18 »
Mensen allemaal een geweldig 2004 gewenst! Dat het alles mag brengen waar je op hoopt.

Ik ben vandaag weer voor het eerst aan het werk, met frisse tegenzin kan ik je melden. Maar goed, er moet brood op de plank.

Niet zoveel bijzonders uitgespookt. 1e Kerstdag zoals al eerder gemeld in een ander topic, bij mijn vriend thuis, tante Annie was erg negatief en nogal veeleisend, dus daar hebben we geen goede herinneringen aan.
 2e Kerstdag bij mijn ouders in Zeeland gevierd, nou ja, eigenlijk bij mijn zusje, want die heeft meer ruimte, en een afwasmachine, en mijn moeder had griep, dus bij hoge uitzondering niet bij mijn ouders thuis. (wij zijn vrij sentimenteel-traditioneel wat dat betreft)

 Zaterdag na Kerst shoppen in Utrecht. Meeeen wat was het daar druk, echt niet leuk meer. DVD van The sound of Music gekocht (heel erg fout, ik weet het... nobody's perfect)
 Zondag de 28e 's avonds gefondued met onze vrienden. Dat was ook erg gezellig en lekker.
 Maandag de 29e een dagje naar Luxemburg-stad geweest (met de auto en het laatste stuk met de trein) Dat was wel weer leuk, maar er waren best nog wel wat winkels dicht ivm maandag. DVD van Simply Red live in Sicily gekocht. (8 euro goedkoper dan hier in NL)

 Dinsdag de 30e  een beetje thuis rondgehangen, en toen belde de makelaar dat een stel vandalen de poort van ons nieuwe huis vernield hadden.  >:(
Die schade is nog voor de woningbouwstichting, en die wilde weten of wij de poort uberhaupt zo zouden laten, dat is niet het geval, dus het wordt netjes dichtgemaakt, zodat er niemand meer bij kan.
Aan de makelaar gevraagd of het okee was, om alvast wat voor de ramen te hangen, dan ziet het er niet meer zo leeg uit.
Dat mocht dus gauw even een oud dekbedovertrek  ;D opgehangen. Nu lijkt het tenminste een beetje of er al mensen bezig zijn, en dat schrikt toekomstige vandalen misschien af.  >:(

Oudejaarsdag weer naar Zeeland, na veel zeuren stemde mijn vriend toe. Ik wilde al vroeg gaan, omdat mijn moeder zelf nog altijd oliebollen bakt, en daar wilde ik graag bij zijn. Vriendje zag dat niet zo zitten, maar is toch gezwicht onder mijn druk en is dan 's middags maar naar Goes gegaan, uit verveling. Keb nog een paar oliebollen zelf gebakken, maar dat was niet zo'n succes (te plat) ::)

nieuwjaarsdag weer terug naar Dongen,
vrijdag de 2e bij vrienden van ons geholpen met tegels bikken in de keuken van hun (ook al) nieuwe huis.
afgelopen zaterdag wat meubelzaken in Nijmegen en Kesteren afgelopen en wat ideeen opgedaan, nog nix gekocht, al hebben we wel laminaat op het oog, en hebben we een mooie bank gezien.

dat was het wel zo'n beetje.

vanmiddag hebben we weer een afspraak bij de rabobank, deze keer voor de verzekringen.
Ik moet trouwens ook op medische keuring voor de levensverzekering. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik ben al meteen weer bang dat we de verzekering (en dus de hypotheek) alsnog niet krijgen. Het nieuwe jaar begint dus al weer lekker gestressed....

Magoe. Er komen hier constant mensen binnenvallen om nieuwjaar te wensen, dus ik ga maar eens een ander schermpje op mijn comp toveren, zodat het tenminste lijkt alsof ik aan het werk ben.. ::)

groetjes allemaal!





we're back :(

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12679 Gepost op: 5-01-2004, 10:50:57 »
Goeiemorgen!

Ik ben wel btje vrolijk, niet meer zo again.. :P

Maar ik moet wel zo naar school dus dat is weer minder.. (shit, ik moet nog vanalles pakken en over paar minuten al weg) Ik zal probably wel weer te laat komen, goed begin van 't jaar... ::) Ehmm... ik ga.. :P Heb drie moeilijke reps deze week en geen flikker aan school gedaan deze vakantiej. Over slim zijn gesproken. :-\ Nja.. kzie wel.

Doejj *zwaai zwaai*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...