Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2076472 keer)

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12680 Gepost op: 5-01-2004, 10:55:21 »
Over de levensverzekering...je moet geen hoge bloeddruk, te hoge cholesterol of wat nog meer van die zaken hebben want dan kan je fluiten naar een levensverzekering.

Voor jou ook een goed en gezond 2004.

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12681 Gepost op: 5-01-2004, 11:01:01 »
met mijn bloeddruk en cholesterol zit het wel goed, maar ik ben wel veel te zwaar......

zou dat ook een probleem zijn?
Dan hadden ze dat wel eens mogen zeggen bij de rabobank, dat is toch een overduidelijk iets als iemand tegenover je zit....

we're back :(

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12682 Gepost op: 5-01-2004, 11:03:20 »
dat zou je reinste discriminatie zijn dan... het gaat om de inhoud en in dit geval om de gezondheid  ::vergroot::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12683 Gepost op: 5-01-2004, 12:22:30 »
Idefix: Leuke vakantie zo :) . Veel familie, dat is meestal wel gezellig (hangt van de familie al natuurlijk ;) ).

Hier gingen net de sirenes weer, dat moet toch om 12.00u?? Hier was het een kwartier te laat ::) . Moet ik nu m'n ramen en deuren sluiten dan?

Op zich zou ik eigenlijk heel veel huiswerk moeten maken, maar dat komt er natuurlijk weer niet van. Moet een hoop werken met krachten en zooi, en dat is hartstikke saai en moeilijk ook wat wij nu moeten doen (bereken pi op zoveel decimalen bla bla).

@miesh: Was je nog op tijd?

Idefix: Je bent niet te zwaar, je bent gewoon te klein voor je gewicht ;) .

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12684 Gepost op: 5-01-2004, 12:38:03 »
Idefix: Leuke vakantie zo :) . Veel familie, dat is meestal wel gezellig (hangt van de familie al natuurlijk ;) ).


"mijn" familie is altijd wel gezellig inderdaad  ;D
Hier gingen net de sirenes weer, dat moet toch om 12.00u?? Hier was het een kwartier te laat ::) . Moet ik nu m'n ramen en deuren sluiten dan?


Hier in dongen idem dito. Ze hebben hier in brabant hun roes nog niet uitgeslapen zeker...  ;D
Idefix: Je bent niet te zwaar, je bent gewoon te klein voor je gewicht ;) .

Annuh! Goed bezig! (en nu maar hopen dat die keuringsarts dat ook vindt......) :-X
we're back :(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12685 Gepost op: 5-01-2004, 13:35:46 »
Ook zo'n leuke truc van de hypotheekverstrekkers: bij het binnenkomen meteen iets te roken aanbieden. Pakt de klant het rokertje aan, dan betaalt die meteen behoorlijk veel meer premie. Ik meen dat ik dat al ergens had geschreven, kan het zo een twee drie niet meer terugvinden.

Dit scheelt dus aanzienlijk op de premie voor de levensverzekering. Wat gek trouwens dat dat niet in 1 pakket is aangeboden. Het kan toch in 1 middega geregeld zijn allemaal?

Idefix, ik sluit me aan bij iedereen: het klinkt afgezaagd, maar zo is het niet bedoeld: als jij gewoon gezond bent, en je verder ook geen klachten hebt, is er weinig van een medische keuring te vrezen.

Je moet alleen niet met een sigaret in je mond bij het hokje ROOKT U? Keihard NEE gaan invullen. Wel of niet roken of drinken telt wel mee, maar zal (tenzij in extreme gevallen) niet leiden tot het afwijzen van zo'n levensverzekering. Het kan hooguit invloed hebben op de hoogte van de premie (meer of minder risico).

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12686 Gepost op: 5-01-2004, 14:25:13 »
Goedemiddag allemaal,

Ik ben net terug van een rustig dagje school. Eerste uur vrij, dan twee uur gym en dan alweer uit :o
Ben een beetje moe want ik heb vannacht niet kunnen slapen. Ik lag er al om ongeveer 11 uur in en om 1 uur sliep ik nog niet :-\ Op een gegeven moment dacht ik dat ik wist hoe het kwam. Mijn zusje had een broek in de droger gedaan waar een riem met een grote gesp aan vast zit. En ik slaap natuurlijk vlak naast de droger :( Dus ik ben met moeite uit bed gestapt (ik was echt heel moe, maar ik kon gewoon niet slapen) om die (...) broek uit de droger te halen. Maar ik heb toen nog tot 2 uur wakker gelegen. En toen was ik het zat en besloot ik een (soort van) slaappil in te nemen. Om 3 uur sliep ik dan ook eindelijk. Maar dat had dus wel weer tot gevolg dat ik vanochtend pas om half negen (weer met veel moeite) uit mijn bed kwam terwijl ik om vijf voor negen al op school moest zijn. Nouja, ik heb geen straf o.i.d. gekregen dus dat valt dan weer mee.

Sirenes?? Zou dat vandaag zijn dan? Ik heb niks gehoord :-\
Zal wel aan mij liggen, want mijn moeder heeft ze wel gehoord en het zou me niks verbazen als ze hier ook pas om 12.15 zijn gegaan...
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12687 Gepost op: 5-01-2004, 14:47:24 »
Ook zo'n leuke truc van de hypotheekverstrekkers: bij het binnenkomen meteen iets te roken aanbieden. Pakt de klant het rokertje aan, dan betaalt die meteen behoorlijk veel meer premie. Ik meen dat ik dat al ergens had geschreven, kan het zo een twee drie niet meer terugvinden.


tegenwoordig kan dit niet meer, omdat je nergens meer mag roken.
Vorig jaar mocht dat bij de rabo ook al niet, dus dat vliegertje ging al niet op. Mijn vriend en ik roken overigens allebei niet.

we're back :(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12688 Gepost op: 5-01-2004, 15:41:47 »
Gelukkig niet zeg, maar die maatschappijen zijn niet voor een gat te vangen, ze zullen heus wel een andere truc bedenken om de verzekeringspremie omhoog te krikken. Nog zoiets: sommige maatschappijen hebben een all-in prijs, anderen halen er het WAO-deel uit, waar je je dan apart voor kunt bijverzekeren. Die premie betaal je dus, voor het geval je door ziekte of ongeval niet meer in staat bent om te werken, en zodra je dat overkomt ben je vrijgesteld van het betalen van de levensverzekeringspremie. Het is een afweging die je moet maken, maar als je ervoor kiest om het te doen, het kost iets van 15 euro per maand.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12689 Gepost op: 5-01-2004, 15:45:35 »
met mijn bloeddruk en cholesterol zit het wel goed, maar ik ben wel veel te zwaar......

zou dat ook een probleem zijn?
Dan hadden ze dat wel eens mogen zeggen bij de rabobank, dat is toch een overduidelijk iets als iemand tegenover je zit....



ik heb er ook 1 moeten ondergaan, zo'n medische keuring. en jawel, afgekeurd. gelukkig was er toch nog een verzekeraar die er vertrouwen in had dat ik ouder dan 50 werd, weliswaar tegen een beetje extra premie..  :(

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12690 Gepost op: 5-01-2004, 18:40:08 »
Hooj mensen,

Vandaag eerste schooldag... en ik was wel behoorlijk te laat (kon mn bed wél uitkomen maar moest toch nog ff computeren..) maar gelukkig de lerares oowk dusjj.. :) Verder was 't opzich wel gezellig maar niet leuk, omdat .. je gwn op school bent en stomme leraren die gelijk weer superserieus gaan blablabla-en. 't enige goeie is dat ik niet meer alleen hoef te zitten bij duits omdat ik zogenaamd goede voornemens heb gemaakt ensjow. ;D Maargoed, ik ben net de hele tijd bezig geweest met 120 engelse onr. ww uit me hoofd te leren en das wel ong. gelukt. Dusjj,, hoef alleen nog verslagje te maken voor morgen. Maar dat kan nog wel ff wachten denk ik.

Elmar,, awhhh! :-* Too bad dat je pas om 3 uur sliep en dr daarom ook niet uit kon komen enzow,, nja gelukkig iig dat je geen straf kreeg.

En ik heb ook geen sirene's gehoord horw,, terwijl je meest op school dat wel goed hoort.. nja.. :-/

Ik gaaaat... *zwaaii*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12691 Gepost op: 6-01-2004, 11:59:42 »
Hoi!

Eindelijk de bar bijgelezen! Werd tijd ook. Nu die andere duizenden nieuwknopjes nog... en ik moet de IBG en de universiteit nog mn nieuwe adres doorgeven, en oja niet te vergeten mijn essay afmaken dat ik vandaag in had moeten leveren ::). Daan en Anne-Marie ik wilde jullie eik een mailtje/pm terugsturen op jullie smsjes maar als dat er dus ff nie van komt :-X... Ik merk toch ook echt wel dat ik hier nu veel minder kom :'(, zowel Daan als Jos zijn me voorbijgestreefd... :'( zucht.

Maargoed, ik ben verhuisd!! Nu helemaal echt echt echt. Vannacht voor het eerst in mijn hoogslaper geslapen (echt eng! en pijn aan mn voeten van die smalle treetjes :s ;D). Het is wel spannend en eng en bijzonder enzo maar ik denk dattet ook wel heel leuk en gezellig gaat worden. Drie van de vijf bewoonsters zijn net nieuw dus dat scheelt ook alweer...
Naja en nu ist tentamenperiode, vandaag eerste gehad, ging niet denderend maar zo goed hak natulijk ook niet geleerd ::) en ik denk dat ik nog wel een voldoende heb... Vorige keer ook en toen had ik me hemaal drukgemaakt dusjah. Vanavond bij een vriendin eten met wat studiemensjes.

Idefix: succes met je verzekering enzow! Je vakantie klinkt idd gezelli, leuk! :)
LC: jouw verslag was ook leuk! Enne wees maar gerust ik heb nu geen tijd meer om zoveel met Anne-Marie heen en weer te posten ;).
Anne: khoop dat je inmiddels helemaal beter bent? Als je je weer verveelt mag je mij wel helpen met mn essay :P.
Intikker: wast leuk de hele nacht in de stad met nieuwjaar?
Anne-Marie: foeifoeifoei dat je weer te laat was >:(. Geloofde je moeder het eik nog van dat boek? ;D :-X
Elmar: jouw zusje en haar riemen ook he... ;)
Jos: balen van die ontplofte brievenbus.
Robin: je reageert wel, maar vertel eens, hoe waren jouw feestdagen? :)
Han: fijn oliebolletjes verkocht? ;) Succes met je tentamens!

Oja ik ben erg benieuwd naar de verkiezingen maar kan er uiteraard weer niet bij zijn dus hmm mss dak morgen weer ff naar de uni kom om te spijbelen van t leren of naja eik om mn essay af te maken ::).

Iedereen die ik vergeten ben: sorry.
Tot snel!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12692 Gepost op: 6-01-2004, 13:15:19 »
Annemieke, ik had nog een vraagje aan jou... Wat betekent Omnia ook weer? Ik weet dat het ergens in de bar staat, maar ik ben te lui om het op te zoeken...  :-[ .

Wel leuk om te lezen dat je het zo spannend vond in de hoogslaper, je kan je matras er ook onder leggen hoor ;) . En helemaal beter ben ik nog niet, ik ben nog niet naar school geweest en morgen ga ik waarschijnlijk ook nog niet, ik zie wel.
Verder ben ik nu natuurlijk druk bezig met de voorbereidingen voor de awards, moet nog een hoopie uittypen!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12693 Gepost op: 6-01-2004, 16:08:19 »
Citaat
Malfoy!



Annuh, ik dacht bij jou eerder aan Umbridge!
 :P
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12694 Gepost op: 6-01-2004, 16:27:27 »
Daan en Anne-Marie ik wilde jullie eik een mailtje/pm terugsturen op jullie smsjes maar als dat er dus ff nie van komt :-X...
Hehe wel dusj.. Niet dat ik er veel aan had maar toch bedankt.. ;)

Anne-Marie: foeifoeifoei dat je weer te laat was >:(. Geloofde je moeder het eik nog van dat boek? ;D :-X
Hehehe. ;D Ik weet niet of mijn moeder het geloofde, vast niet denk ik. ;D Ze heeft het er iig niet meer overgehad. (vreemd genoeg, mn ouders hebben helemaal niet gevraagd of ik nog geleerd had 't weekend..)

Vandaag was wel btje stomm op school. We hebben van die stomme trutjess in de klas en die (eentje eik, maar daarom dus ook gelijk de rest.. volgzaam he.. ::) ) hadden vandaag kenn'lijk wat tegen mij. Maargoed, opzich nix van aantrekken maar is toch wel irri. En tijdens frans had ik mn hw niet af en zou ik moeten nablijven zodat ik 't dan kon nakijken. Maar ff snel overgepend van een vriendin dus hoef gelukkig niet na te blijven want daar heb ik egt geen tijd voor. :o Ik heb morgen rep wisk en so scheikunde en nog een verslag dat ik moet inleveren. En verder moet ik natuurlijk wel compjoeteren. ;)  Ooja, die rep engels ging wel goed, ws 1 fout.

Annemieke,, jeej je bent dan nu eindelijk verhuisd. :D Leukk idd dat je 't eng vond van die hoogslaper. (haha, ikzei wel dat je veel eng vond.. :P tenminste dat soort dingen dan he, net zoals die gladde, enge weggetjusz. ;P ) En veel succes met je tentamens ensjow! Je hebt die van vandaag vast wel goed gemaakt.

Annuh, nog succes met voorbereiding van de Awards. Ben benieuwd! :)

Doejj :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12695 Gepost op: 6-01-2004, 18:32:45 »
Annemieke, ik had nog een vraagje aan jou... Wat betekent Omnia ook weer? Ik weet dat het ergens in de bar staat, maar ik ben te lui om het op te zoeken...  :-[ .

alle (dingen), alles

ik kijk uit naar de awards !
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12696 Gepost op: 6-01-2004, 19:17:43 »
alle (dingen), alles

ik kijk uit naar de awards !

Dank je voor de betekenis, Annemieke ;) .

Ik kijk er ook naar uit, moet alleen nog even tekst schrijven en dat duurt langer dan ik dacht... nog maar 40 minuten!!

maapie

  • Gast
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12697 Gepost op: 6-01-2004, 19:39:30 »
Ik ga nu lekker naar de uitreikingen  8)

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12698 Gepost op: 6-01-2004, 22:26:43 »
En ze waren geweldig, de forum-awards...

En ik ben ook zeer blij dat ik mocht meehelpen aan de presentatie.. Dank je Intikker, dat je er niet bij kon zijn ;D
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12699 Gepost op: 6-01-2004, 22:52:08 »
Ik zal nog even een toegiftje doen van mijn limbo-dance.....Dit was voordat mijn rokje in de fik vloog...Gelukkig nog even vastgelegd met de webcam ;D

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos