Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2076575 keer)

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12640 Gepost op: 1-01-2004, 01:13:55 »
Gelukkelig Nieuwjaar!!!

Nog even vanuit mijn huis een nieuwjaarspost. We zitten al heel de avond bij mij thuis, maar Daan moest en zou mijn pc loshalen om mijn bureau... Bla bla bla
Dit is oninteressante lectuur... :-\

Gelukkelig Nieuwjaar!!!
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12641 Gepost op: 1-01-2004, 02:45:49 »
Ook nog ff echt... een supertoff 2004 toegewenst iedereen! :)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12642 Gepost op: 1-01-2004, 10:41:10 »
                                         

   


Allemaal de allerbeste wensen voor 2004!!!

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12643 Gepost op: 1-01-2004, 12:31:13 »


Goedemiddag!

Ik ben net terug uit de stad, maar via deze weg:

Iedereen een gelukkig en liefdevol 2004!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12644 Gepost op: 1-01-2004, 13:03:46 »
Met een mooi uitzicht op de neerdwarrelende sneeuwvlokjes wens ik iedereen een heel gelukkig 2004!

Echt, ziek-zijn is zoooooooo rot! Vannacht wel opgebleven tot 00.00u, toen kreeg ik meteen telefoon uit Breda (van zo'n zooitje ongeregeld...) met gelukkig nieuwjaar en toen ben ik 1 minuut naar buiten gegaan, buurtjes gelukkig nieuwjaar gewenst etc. Daarna was ik zoooooo misselijk! Meteen weer naar binnen, nog even voor het raam gezeten en m'n beste vriend gebeld om gelukkig nieuwjaar te wensen en toen als een blok in slaap gevallen om kwart over 12 ofzo. Schijnbaar hier een hoop vuurwerk gemist... en door een paar hele harde knallen heengeslapen ;D .

Annemieke en Anne-marie... ik vind jullie eigenlijk wel een beetje irritant worden hoor, als ik een paar dagen bar moet bijlezen, staat er alleen maar van jullie ::) . Maar het is natuurlijk wel gezellig... alleen lees ik het dus niet ;) .

Er woont hier in de straat een heel rijk iemand ofzo... ammel dure auto's en kak-mensen die uitstappen en ergens heen lopen. Ik zou niet weten waarheen!

Iedereen nog een fijne vakantie en tot ziens!

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12645 Gepost op: 1-01-2004, 16:49:19 »
Iedereen een fantastisch 2004 gewenst!!

Ik was net als Annuh ook ziek, maar ik heb het nog redelijk vol gehouden. Kwas niet zo heel erg ziek. Mischien had ik nog wel een lange toch naar het zuiden van het land kunnen ondernemen, maarja. :)

Beterschap iedereen!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12646 Gepost op: 1-01-2004, 16:58:19 »
Hallo, iedereen ik van mij een super 2004 toegewenst ::ok::. Ik heb zelf gisteravond iets teveel oliebollen en chips gegegeten, maar verder gaat alles goed hier.

Beterschap aan alle zieken! :)

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12647 Gepost op: 1-01-2004, 17:12:09 »
De combinatie oliebollen en slechte champagne is echt verschrikkelijk.

Mochten ze de Amerikanen die 2 dingen nog eens vinden in Irak dan hebben ze eindelijk hun bewijs.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12648 Gepost op: 1-01-2004, 18:09:42 »
aan iedereen:


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12649 Gepost op: 1-01-2004, 18:52:57 »
Iedereen een heel gelukkig 2004 gewenst!![/size]
« Laatst bewerkt op: 1-01-2004, 18:54:43 door bodejos »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12650 Gepost op: 1-01-2004, 18:59:06 »
2003 was top! Laten we hopen dat 2004 nóg beter wordt. Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12651 Gepost op: 1-01-2004, 20:56:06 »
Hallo, hier een post vanuit Breda.

Anne-Marie zit hier naast mij en Annemieke en Daan zitten helemaal beneden (twee etages lager dus) tv te kijken naar één of ander vaag cabaretstuk... :-\
Wij (Anne-Marie en ik) vonden dat niet zo bijzonder dus zijn we naar boven gegaan... Maar daar was het ook niet zo supergezellig en nu zitten we op het forum, want dat was de laatste optie...
Maar wel de leukste optie, en ik zeg altijd maar: "bewaar het leukst voor het laatst"


Okeej.. Elmar was ff boeiend verhaaltjuh neertypen.. :P Maargoewdd,,, ik heb vandaag dusj ff paar uur gereist in de trein. We hebben net bij de Mac (dé beste Mac volgens Daan van de wereld oid.. maar dat valt nog wel meej.. of niet natuurlijk.) gegeten.. wat Annemieke niet geweldig lekker vond. Maarja, ze moest zich maar aanpassen geloof ik. Daan en Annemieke zijn weer enorm sociaal. ;) Kom je daarvoor helemaal uit MM.. :P Maargoed,, ik geloof dat Annemieke dr aan komt.

Ja hier ben ik idd... maar ik geloof dat ik door het slaapgebrek hier (wat eik zelfs nog wel meeviel :-\) btje chago ben geworden :( :( (en de rest heeft het ook gemerkt :P). Plien & Bianca zijn trouwens wél leuk!! Hm, mss kan ik ze hier ook aanzetten... Daan is gekidnapt door zn ouders of zo :-\ :-\. :'(


Tot zover de post uit Breda, Daan komt ws zometeen wel weer trug en heel mss komt ie ook op het forum even een post zetten.

Doei a'maal!!!
 
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12652 Gepost op: 1-01-2004, 21:07:05 »
hee wat gezellig daar in Breda!  wordt de club nog groter?
gisteren waren er maar 3  :D
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12653 Gepost op: 1-01-2004, 21:13:54 »
hee wat gezellig daar in Breda!  wordt de club nog groter?
gisteren waren er maar 3  :D
nja... gezellig gezellig... ::) :P Maar nu zijn dr 4 idd.. kben vandaag drheen gegaan.
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12654 Gepost op: 1-01-2004, 22:37:29 »
Elmar en Annemieke zijn flink aan het bellen, al kan Annemieke niemand bereiken, wat dus ontzettend balen is voor dr. Elmar wel natuurlijk, die wel...

jaaaaa, naar mij !!!  :D ;)

Gelukkig Nieuwjaar  !![/color]
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12655 Gepost op: 2-01-2004, 19:05:40 »
Ik heb de jaarwisseling bij mijn moeder en broer doorgebracht. Meestal blijf ik gewoon thuis, en drink bij medeflatbewoners een glaasje, of andersom, maar dat wilde ik dit jaar eens niet doen, omdat iedereen het over een nare herinnering van vorig jaar had, toen werd op oudjaarsdag een bovenbuurman dood naast zijn bed gevonden, en was de hele sfeer bedrukt.

Woensdag begon iedereen hier in de flat weer over die nare gebeurtenis, en ik had er eigenlijk geen zin in om WEER hier te blijven.

Gistermiddag kwam ik thuis, en ik schrok meteen toen ik de hal van mijn flat binnenkwam: onverlaten hadden vuurwerk in een van de brievenbussen gedeponeerd, gelukkig niet die van mij overigens.

Resultaat: een hoop verwrongen staal, 6 van de brievenbussen onbruikbaar, een glazen ruit van 10 bij 1.20 meter vernield, en een schadepost van om en nabij de 4000 euro. De verzekering wil niets vergoeden, dus moeten de 23 gezinnen uit deze blok die hun appartement hebben gekocht, ieder een paar honderd euro op tafel leggen. Belachelijk gewoon. Een verzekering hoort zoiets toch te betalen, we hebben allemaal een verplichte opstalverzekering.

Voor de rest heb ik een prima start van het nieuwe jaar gehad.

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12656 Gepost op: 2-01-2004, 19:16:53 »
Ik wens iedereen een heel gezond en goed nieuwjaar toe!!

Nou Bodejos dat is nou niet wat je zegt een gezellig begin, met al die schade. Ik snap niet dat mensen het leuk vinden om wat of wie dan ook te vernielen. Maarja tegenwoordig is het al 'normaal' als je iemand een gebroken neus slaat terwijl de ander alleen maar iets zegt over het niet roken...noem maar een voorbeeld! Hoop dat 't in 2004 goed wordt aangepakt.

Ik heb een gezellig oud en nieuw gehad..met hoop familie! Heel leuk altijd. Verder ook wel weer raar omdat mijn nicht er dan niet bij was...ruim een maand geleden overleden. Dus dat is minder fijn. Ik heb vandaag nog mee geholpen met het uitruimen van haar kamer op de groep waar ze woonde. Ben ook bij het graf geweest, mooi besneeuwd.

Ben nu harstikke moe...laatste weekend van de vakantie gaat in, en heb het idee alsof ik vakantie nodig heb. Maarja kom ik wel weer overheen.

Fijn weekend en ik post nog wel eens..! Groetjes  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline heGRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12657 Gepost op: 2-01-2004, 21:29:07 »
Hallo, hier een post vanuit Breda.

Anne-Marie zit hier naast mij en Annemieke en Daan zitten helemaal beneden (twee etages lager dus) tv te kijken naar één of ander vaag cabaretstuk... :-\
Wij (Anne-Marie en ik) vonden dat niet zo bijzonder dus zijn we naar boven gegaan... Maar daar was het ook niet zo supergezellig en nu zitten we op het forum, want dat was de laatste optie...
Maar wel de leukste optie, en ik zeg altijd maar: "bewaar het leukst voor het laatst"


Okeej.. Elmar was ff boeiend verhaaltjuh neertypen.. :P Maargoewdd,,, ik heb vandaag dusj ff paar uur gereist in de trein. We hebben net bij de Mac (dé beste Mac volgens Daan van de wereld oid.. maar dat valt nog wel meej.. of niet natuurlijk.) gegeten.. wat Annemieke niet geweldig lekker vond. Maarja, ze moest zich maar aanpassen geloof ik. Daan en Annemieke zijn weer enorm sociaal. ;) Kom je daarvoor helemaal uit MM.. :P Maargoed,, ik geloof dat Annemieke dr aan komt.

Ja hier ben ik idd... maar ik geloof dat ik door het slaapgebrek hier (wat eik zelfs nog wel meeviel :-\) btje chago ben geworden :( :( (en de rest heeft het ook gemerkt :P). Plien & Bianca zijn trouwens wél leuk!! Hm, mss kan ik ze hier ook aanzetten... Daan is gekidnapt door zn ouders of zo :-\ :-\. :'(


Tot zover de post uit Breda, Daan komt ws zometeen wel weer trug en heel mss komt ie ook op het forum even een post zetten.

Doei a'maal!!!
 
:D
Nou, dat ziet er gezellig uit, daar. Waar woon je, Elmar? dan kom ik daar wel eventjes langs :D

Oooow, :o ik kreeg net een pen tegen mijn neus aangegooid :@

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12658 Gepost op: 2-01-2004, 21:44:34 »
Daar hebben ze een profiel voor uitgevonden. En zo te zien weet jij dat, want jij woont in Noorwegen en bent 1004 jaar oud... :-\ ::niet-ok::
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12659 Gepost op: 3-01-2004, 07:19:26 »
Voor het eerst ingelogd vanaf mijn werk. Raar idee. Dit scherm hoort hier niet in het kantoor....

De kids slapen nog.... stilte voor de storm..
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”