Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2084533 keer)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14060 Gepost op: 2-11-2004, 22:08:18 »
Ma chere Yanethje is jarig!
 :D :D

ahhh Gefeliciteerd ::bravo:: :-*
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14061 Gepost op: 2-11-2004, 22:11:43 »
Thnx!!
:D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14062 Gepost op: 3-11-2004, 19:46:40 »
Ma chere Yanethje is jarig!
 :D :D

nog gefeliciteerd!

BTW, morgen heb ik lekker een uitstapje naar Nijmegen.. Naar de KUN, om te kijken hoe het er daar aan toegaat.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14063 Gepost op: 3-11-2004, 19:48:20 »


nog gefeliciteerd!

BTW, morgen heb ik lekker een uitstapje naar Nijmegen.. Naar de KUN RU, om te kijken hoe het er daar aan toegaat.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14064 Gepost op: 4-11-2004, 14:23:19 »
Hoii daar ben ik dan eindelijk weer eens... want ik heb al mijn tentamens gehad!!! :D :D ::jaja:: Eindelijk... Die van vandaag (Latijnse brieven) viel ontzettend mee, ook heel weinig, dus de docent had het al in anderhalf uur nagekeken :o! En ik had maar liefst een 8,7!! :o :D Viel dus zeker heel erg mee... Nou dan heb ik niet voor niks toneel gister afgezegd (want dat vond ik wel heel erg), het had zeker geloond dat ik gisteravond en vanochtend nog wat had doorgekeken want daar vroeg ie ook iets van. Nouja verder denk ik die van maandag (Grieks, Ilias) ook wel gehaald te hebben, op zich vroeg ie ook wel vervelende stukjes maar in totaal denk ik wel dat ik genoeg wist... daar ging ik eik ook wel vanuit. Maargoed dat zou die leraar ook uiterlijk komende maandag laten weten dus dan weet ik dat al. Verder had ik dinsdag taalkunde, waar ik weinig over kan zeggen omdat het super-open vragen waren, en woensdag Latijnse poëzie, wat zo verschrikkelijk veel en verschrikkelijk moeilijk was dat ik er niet op gerekend had dak t zou halen, en na afloop reken ik daar nog steeds niet al te hard op :-\\ maar evt zou t kunnen, naja, ik heb iig wel een poging gewaagd. Maar iig ben ik er nu (voorlopig) vanaf!! :D Dus vanmiddag, vanavond, morgen, dit weekend en maandag vrij vrij vrij.. Keigeweldig. Alleen heb ik om 3 uur wel weer een paar experimentjes gepland om wat geld te verdienen voor de Sinterklaas- en verjaardagscadeautjes die ik vanavond/morgenochtend ga kopen ;), maarja dan heb ik wat te doen vanmiddag he ;D. Morgenmiddag is mijn propedeuse-uitreiking, dat is ook wel leuk want dan komen mn ouders en broer en ws mn tante ook, ja, hebk wel zin in. En kheb nog meer zin in daarna, het weekend naar MM, natuurlijk! :D Whiejj das allemaal heel leuk ja... maar iets anders dat ik net gehoord heb is niet zo leuk! >:(

Er wordt namelijk begin mei een studiereis naar Griekenland georganiseerd, en wij mogen niet mee! :o >:( >:( :\'( Wij, dwz iedereen van ons jaar of later, omdat we een andere bachelor-master-structuur hebben dan het jaar voor ons! >:( En dus 'is er geen plaats meer voor een studiereis in ons programma' oftewel er komt er nooit meer één! Ik vind het echt onwijs erg, want ik heb zoals ik jullie al verteld heb, de hele zomervakantie gespaard speciaal voor die reis, en ik ben nog nooit in Griekenland geweest terwijl ik Grieks studeer, en ik heb Nieuwgrieks geleerd ook wel een beetje daarvoor, en het feit dat elke 2 jaar een dergelijke reis georganiseerd zou worden, was ook een van de redenen om klassieken in Nijmegen te gaan studeren. Grmbl. :( Nouja oplossing is natuurlijk dat we zelf iets organiseren, maar ten eerste: doe dat maar eens eventjes, en ten tweede: dat wordt dan ws veel duurder dan de nu bestaande reis. En de derdejaars ons tweedejaars maar fijn uitlachen dat zij wel mee mogen! >:( Nja, de meeste niet hoor, en ook de docenten drukten ons op het hart om het er niet bij te laten zitten, want gelijke behandeling enzow... Dus we gaan nog wel even overal bij alle officiële instanties klagen en zien of we daar iets aan hebben... Maar vooralsnog ben ik kwaad, verdrietig en teleurgesteld daarover.

Maar ik zal eens gaan reageren op Anne-Marie... wordt wel tijd :-[
Mooi dat je vakantie leuk was (inmiddels al tijd geleden maargoe ::))! Werd idd tijd dat je je broers kamer in Groningen eens ging bezichtigen (hmm.. ik heb mijn broers kamer ook nog niet gezien maar die woont er pas net :P).
Was wel cool, btje studenten-sfeertje proeven. ::jaja:: (Ik wil ook student zijn.. ;-) )
jaah, tis cool he ::trots::
die volgende dag afgesproken met een vriendin, ff gewinkeld (twee truien gekocht, waarvan er één weer geruild kon worden..)
wat was er mis met die trui dan?

Het was weer eens te lang ::), dus dit was deel 1.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14065 Gepost op: 4-11-2004, 14:24:52 »
Deel 2...

voornemen voor bio: neem de hele kleine moeite om per week een basisstofje door te lezen ofzo.. ::)
en?? Hoe heb je je daar vorige en deze week aan gehouden? ;)
't ging over osmose en over die organellen in een cel enzo.. (endoplasmatisch reticilum, mitochrondiën enz..
is toch keileuk! ;) Je hebt die toets dan vast wel goed gemaakt... ::jaja::
Goed van je dat je de zware atletiektraining toch goed aankon! ;) En mensen die dat niet kunnen, naja, is het dan niet maar beter als die eraf gaan?
één van de leukste dingen: vrije tijd.. in Nijmegen! ::jaja:: Ff naar de waalkade geweest, naar die ene plek Annemieke.. waar wij toen ook waren geweest. ;)
cool zeg! :D Je Nijmegen-avontuur klinkt leuk, hahaha grappig dat jullie een keer te vroeg waren... :P Was die excursie met alle 4e klassen, dus ook de andere klas met jouw vrienden? Hm nouja zoals je al zegt alle verhalen over je vrienden hoor ik van t weekend wel... ::regenboog::
En verder moet ik dit weekend nog ff bij gaan lopen met school, ik loop echt achter met wiskunde, economie en (wat wassut ook alweer) nog een vak.. :-/ 
en, loop je inmiddels een beetje bij? ;) Hoe gingen die drie toetsen?
Sorry iig dat ik zo'n poos niet meer in de bar gepost hebt! Oke, als er over een paar dagen hier nog niemand gepost heb weet ik dat 't niet boeit ;)
niet zulke gemene dreigementen gebruiken als je weet dat ik tentamens heb! :\'(
vandaag had ik kwtuur bij mn favo leraar en we hadden wel coole discussie :)
waarover had je een coole discussie?
4669 tekens exclusief spaties en 5655 tekens ofzo inclusief spaties.. jaja ::jaja::
hahaha dat je dat bijhoudt zeg.. pff ik ben wel weer erg vaak [/ quote] aan t typen :P

Dan Nostradamus, natuurlijk...
morgen heb ik lekker een uitstapje naar Nijmegen.. Naar de KUN, om te kijken hoe het er daar aan toegaat.
Keileuk dat je hierheen bent gekomen! Mss loop je nu wel in hetzelfde gebouw rond als waar ik zit te typen... ;) (Had t eerder gezegd dan hadden we nog kunnen afspreken!) Naja, ik weet natuurlijk niet bij welke studie je bent komen kijken. Maar wat vond je ervan?? KUN heet idd RU nu, dat zou je toch moeten weten dankzij alle reclamefolders enzo ;). Maar ben benieuwd wat je van de uni vond.

Gerard, wie is Yanethje? Je vrouw/vriendin? *probeert zich nu heel hard te herinneren welke naam ook weer nog meer op die kerstkaart stond... Nouja, iig alsnog gefeliciteerd...!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14066 Gepost op: 4-11-2004, 17:54:57 »
 ::joehoe:: Ik ga weer naar Milaan  ::tandpastasmiley::
That's all

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14067 Gepost op: 4-11-2004, 17:57:27 »
::joehoe:: Ik ga weer naar Milaan  ::tandpastasmiley::

What's new pussycat ?  :P   ;)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14068 Gepost op: 4-11-2004, 18:01:43 »
hehe..even lekker rondspammen...ik ben zoooo blij   ::bravo::

Over een maand is het weer zover....4 dagen shoppen, stappen en heerlijk van het Milanese leven genieten!!
That's all

Offline Petrick

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Butters is dé man!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14069 Gepost op: 4-11-2004, 18:35:20 »
en ik moet nog 5 maanden wachten  ::ohno::
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14070 Gepost op: 4-11-2004, 20:22:11 »
Heej!

Daar ben ik weer.. alleen ik moet (mag) niet zo lang posten want moet nog een toets Nederlands leren. Niet dat 't heel erg veel is (hoop ik) maarja.

Annemieke, beter dat je al je tentamens erop hebt zitten! ::ok:: Enne.. misschien lees je deze post wel als je hier bij mij thuis bent en we achter de comp zitten (nu dus :P ) Maar misschien ook niet.. ;)

En gefeli met je 8,7! Hoop dat je de rest ook gehaald hebt. Ik heb absoluut geen zin om te quoten.. kweet niet waarom dus ik zeg gewoon maar wat ik wil zeggen. (hehe.. nouja, ik scroll dus steeds naar onder om te kijken waar ik op wil reageren ::) )

Maar wel heel erg balen dat de Griekenland reis niet voor jullie is en ook niet meer wordt georganiseerd daarna! ::ohno:: Kan me voorstellen dat je daar heel erg van baalt, maar miss lukt het toch nog. Op school bij ons had.. had een vriend ook gewerkt in de vakantie om een reis door de school georganiseerd naar Griekenland mede kunnen te betalen. Bleek ook niet door te gaan.. Hij ook echt balen, 't was gewoon een speciale reis zegmaar en niet de werkweek.

Nu ga ik maar ff reageren op jouw quotes van mijn tekst.. ;-)
Mijn trui moest geruild worden (ook zo onwijs boeiend nog hé ;D ) omdat ik maar één trui zocht en toen ik die ene gekocht had had ik de andere nog niet gezien. En die was veel leuker/goedkoper enzo, want ik zocht dus een specifieke trui dus die ander maar geruild.

En ja 't is best interessant hoor bio.. maar nu ben ik voor een poosje in een bio is  ::niet-ok:: bui want ik had een 5,0 op een PO. En omdat ik bijna alles had gemaakt ('t moest met een groepje) baalde ik er des te meer van.. vooral omdat het niet echt op inhoud werd beoordeeld maar op de manier hoe je het verslag v/h practicum had gemaakt. We waren bij sommige dingen te uitgebreid geweest en daarom kregen we gelijk al veel punten aftrek. ::niet-ok:: Bleek dus dat de oud + -ers van onze klas die po het slechtst hadden gemaakt, simpelweg omdat wij gewend zijn verslagen te maken en daarom soms meer doen dan gevraagd wordt. En meer zelf nadenken enzo.. je moet dus btje doen alsof je dom bent bij zo'n po. ::) Dus daar baalde ik nogal van.. maar op die repetitie had ik een.. pff.. wat was het ook alweer.. 6,9 ofzo? Niet megagoed maar ik was er toch wel blij mee, hij was niet supergoed gemaakt enzo.
Hmm.. ik ga toch maar ff quoten.

en?? Hoe heb je je daar vorige en deze week aan gehouden? ;)
ehmm :-X

Goed van je dat je de zware atletiektraining toch goed aankon! ;) En mensen die dat niet kunnen, naja, is het dan niet maar beter als die eraf gaan?
Jaja.. nee maar die mensen kunnen 't wel aan alleen ik bedoelde dat ze 't dan gewoon niet meer leuk vonden omdat ze echt wat moesten doen enzo. Tenminste, echt wat zwaars. ;) Maar gister was er weer training en twee mensen (de aardigste vind ik zelf :) ) waarvan ik eerst btje twijfelde of ze er wel op zouden willen blijven willen er juist wel graag op blijven. ::jaja:: Dus daar ben ik wel erg blij mee, want 't is altijd gezellig met hun.. hun is fout hé (daar heeft mn vader me afgelopen week al 10x me gecorrigeerd) hen issut dan toch?

cool zeg! :D Je Nijmegen-avontuur klinkt leuk, hahaha grappig dat jullie een keer te vroeg waren... :P Was die excursie met alle 4e klassen, dus ook de andere klas met jouw vrienden? Hm nouja zoals je al zegt alle verhalen over je vrienden hoor ik van t weekend wel... ::regenboog::
Hehe.. ja was ook leuk ;) De excursie was heel heel gelukkig met alle V4 klassen, dat zijn er ook maar 2 maargoed. Dus heb wel met mn vrienden kunnen optrekken.

en, loop je inmiddels een beetje bij? ;) Hoe gingen die drie toetsen?
Ja.. ehm.. nou, met economie loop ik nog wel beetje achter (zoals iedereen) en wiskunde heb ik gister wel een beetje ingehaald, loop nog maar 20 sommen achter ofzo. :P De drie toetsen.. tsja, duits ging wel goed maar ik dacht dat engels ook wel goed ging en ik had een 6,0. Eerder haalde ik altijd 8en en 9ens.. dus dat viel behoorlijk tegen. Beetje slordig geweest met grammatica (1x vluchtig over gelezen) dus 't is wel mn eigen schuld maar de leraar rekende ook wel erg streng.. was erg slecht gemaakt over 't algemeen.

niet zulke gemene dreigementen gebruiken als je weet dat ik tentamens heb! :\'(
hehe ok ;D Sorry.. :P
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14071 Gepost op: 4-11-2004, 20:24:25 »
waarover had je een coole discussie?
Over of iedereen uniek was.. wij vonden van wel, die leraar van niet. Maar op een gegeven moment vroeg ik maar wat nou zijn definitie was van uniek en die bleek wat anders te zijn dat onze definitie van uniek. Nou ja en toen dwaalden we af of de mens een ziel had, en oftie dan goed of slecht zou zijn.. en.. toen dus wat hij geloofde van God/bijbel etc en wat niet .. enz.. ;) Morgen weer kwt van hem.. :)

hahaha dat je dat bijhoudt zeg.. pff ik ben wel weer erg vaak [/ quote] aan t typen :P
Hehe.. ja ik hou 't normaal niet bij hoor.. alleen ik moest dus ff naar word overzetten om te kijken hoeveel woorden ik teveel had zegmaar.. enne.. nouja, toen ging ik dat maar ff dingese.. ;)

oja ik had wel een 9 op spreekbeurt ANW van gister! Waarvan ik de info de dag van tevoren pas heb opgezocht en dus ook toen pas btje powerpoint pres gemaakt (iemand anders maakte em gelukkig af) enzo.. dus was wel blij dat 't zo goed ging.

Grace, cool dat je weer naar Milaan gaat!!
Petrick, ach wat.. je gaat tenminste naar Milaan.. :P Niet dat ik daar nou enorme behoefte aan heb.. maar je hebt iig iets om naar uit te kijken! ;)

Ok, ik moet echt aan mn nederlands..

doehgg ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 4-11-2004, 20:27:04 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14072 Gepost op: 5-11-2004, 12:49:09 »
::joehoe:: Ik ga weer naar Milaan  ::tandpastasmiley::
Veel plezier alvast! Wel foto's maken en die dan hier laten zien he! ::jaja::

misschien lees je deze post wel als je hier bij mij thuis bent en we achter de comp zitten (nu dus :P ) Maar misschien ook niet.. ;)
niet dus :P.
En gefeli met je 8,7! Hoop dat je de rest ook gehaald hebt.
thx! Nja, net als van tevoren ga ik dus nog steeds voor 3 van de 4... bah, kheb wel echt zo ontzettend geen zin om dan straks die herkansing te gaan leren.. (is in december! hoe verzinnen ze het! dan is het Sinterklaas!)

Aha, van je trui begrijp ik t nu :P. Ben benieuwd hoe ie eruit ziet dan. Ik heb ook een nieuwe trui aan dus die zie je ook vanavond :P. (Whaha zo vaag is dat om te zeggen...)

Keigemeen van je bio po! >:( Dan moeten ze gewoon beter vertellen wat er wel en niet bij mag! Niet zomaar punten af gaan trekken.. ::ohno::
daar ben ik wel erg blij mee, want 't is altijd gezellig met hun.. hun is fout hé (daar heeft mn vader me afgelopen week al 10x me gecorrigeerd) hen issut dan toch?
jup.. maar in spreektaal kun je dat al niet echt meer zeggen dat dat zo is :-\\. Bij taalkunde werd ons ingewreven dat t juist interessant en goed en leuk is dat een taal veranderd enzow, niet erg... mja.. Iig, mooi dat de leukste mensen op atletiek blijven!

Beetje slordig geweest met grammatica (1x vluchtig over gelezen) dus 't is wel mn eigen schuld
::ohno::
Morgen weer kwt van hem.. :)
en, vandaag weer coole discussie gehad?

oja ik had wel een 9 op spreekbeurt ANW van gister!
goed zeg! gefeli! waar ging t over?

Whiej.. ik heb zo uitreiking! Wel spannend.. mn tante komt ook! :D En nog een paar vriendinnen uit Nijmegen die hun p zelf nog niet gehaald hebben of juist al langer geleden. Dus wordt wel gezellig. En kheb echt zin in vanavond! Nja, wel 2,5 uur in de trein ong maar dat is vast ook al heel gezelli want als t goed is zit Daan al in de trein als ik instap.. hmm als nu maar niet één van ons die trein mist! Nouja, tot snel allemaal! ::zwaai::

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14073 Gepost op: 5-11-2004, 14:10:05 »
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in 3,5 uur reizen. Ik blijf wel lekker thuis :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14074 Gepost op: 5-11-2004, 15:06:36 »
Veel plezier alvast! Wel foto's maken en die dan hier laten zien he! ::jaja::

Ohjaaaa! Ik leg alle mooie Italiaanse mannen vast op de gevoelige plaat  ::trots:: Leuk voor het chicks & hunks topic  ::tandpastasmiley::
That's all

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14075 Gepost op: 5-11-2004, 15:07:07 »
Hmpff :P Right.. nu weet je ook eens hoe lang ik altijd met de trein moet reizen (alleen!)

Op Annemieke heeft 't niet zoveel zin om te reageren.. :) ik hoop iig dat je p-uitreiking ehh wat is 't goede woord.. leuk was? of hoe je dat ook noemt ;)

En mn spreekbeurt ging over kanker. En nu ben ik in de mediatheek iets doen voor maatschappijleer maar de bel gaat zo en dan ben ik vrij! Weekend.. finally.

tschüss!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14076 Gepost op: 5-11-2004, 19:51:16 »


Ohjaaaa! Ik leg alle mooie Italiaanse mannen vast op de gevoelige plaat  ::trots:: Leuk voor het chicks & hunks topic  ::tandpastasmiley::
Vergeet hun adressen niet te vragen...ik zoek nog een leuk vakantieadresje.... ;D
back again..

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14077 Gepost op: 6-11-2004, 10:17:09 »
Zo, voor mij persoonlijk een rustig weekje achter de rug. Ben gisteren nog naar de universiteit in Nijmegen geweest, om daar een kennismaking met een universiteit op te doen. Heb daar een hoor-en werkcollege Recht gevolgd, een hoorcollege Toverspreuken en Bezweringen en een werkcollege Spaans. Ik zit al vooruit te denken naar 27 oktober als ik naar Italië ga. Het is wel vroeg dat ik daar heen ga, al om 8.30 ben ik in Italia. Maar goed, het gaat in ieder geval wel leuk worden denk ik. De komende week krijg ik het wel druk, omdat ik dan toetsweek heb en er zitten een paar ET's bij (schrik!). Maar ik denk wel dat ik die goed kan maken en daarna weer fris de 2e periode kan starten! Nu moet ik weer eens gaan, want ja ik mag wel vrij zijn vandaag (het gaat lekker op het werk, weer een chef is ontslagen), maar ik moet nog gewoon een folder voor AK maken. DUs ik lees nog even op het forum door en dan spreek ik jullie snel weer!  ::zwaai::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14078 Gepost op: 7-11-2004, 11:04:03 »
Hey mensen!

Zo.. Annemieke en Daan zijn alweer een poosje weg, was erg gezellig! Best poos geleden dat ik ze voor 't laatst gezien had, en ze hadden omdat ik niet op Sint-meeting kan komen gedicht gemaakt + cadeau. ::jaja:: Erg blij meej.. had ik echt helemaal niet verwacht. Ze hadden 't ook niet gegeven dus ik ging zo bijna gelijk nadat ze weg waren gegaan opruimen en toen lag 't cadeau + gedicht op de kamer dus eerst dacht ik zo "zucht.. zijn ze toch nog wat vergeten!" Maar niet dus. ;) Nog bedankt iig ook ff vanaf hier. :-)

Verder moet ik zo maar hard voor school aan het werk.. en, 't is zo mooi weer dat ik nog wel ff naar buiten wil/ga ofzo.

Hm Doris en Lautjuh zijn jarig, niet dat ze hier meer komen maar toch gefeliciteerd met jullie verjaardag! :-* :-*

Vaag dat ik nu al hier op de computer zit, zo vroeg al.. ga vanavond ook maar vroeg naar bed want echt veel geslapen hebben we nu ook weer niet. ; )

Nostra, 27 oktober naar Italië? :P Ik neem niet aan dat je nog een heel jaar moet wachten eer je naar Italië gaat.. ? Iig, succes met je toetsweek!

okidoki.. doejj allemaal ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14079 Gepost op: 7-11-2004, 13:25:22 »
eerst dacht ik zo "zucht.. zijn ze toch nog wat vergeten!" Maar niet dus. ;) Nog bedankt iig ook ff vanaf hier. :-)
Asje ::trots:: Haha dat je dacht dat we iets vergeten waren.. ::rofl::

ze hadden omdat ik niet op Sint-meeting kan komen gedicht gemaakt + cadeau.
nouw.. dat cadeau hadden we niet zelf gemaakt hoor :P

Ik vond het ook erg gezellig in Emmen! Zo eens in de zoveel tijd moet dat gewoon weer eens. ::jaja:: En al razendsnel thuis omdat we mee konden rijden met de auto ::ok:: echt handig! Dus nu kan ik zowaar nog ff achter de comp zitten voor ik naar jp ga... hoewel, ik moet wel bijna weg. A-M, wel hw maken hoor, niet te veel naar buiten! Je moet nog wel het zadel van die fiets hoger zetten, of niet? ;)

Nostradamus, veel succes met leren voor je toetsweek, en met de toetsen zelf! Ik heb btw weer een cijfer terug, van Grieks, een 7! Whiej.. gelukkig. Ohja ik heb hier natuurlijk ook nog nie verteld over mn p-uitreiking maar die was hartstikke leuk iig!