Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2076371 keer)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14120 Gepost op: 22-11-2004, 16:12:25 »
Wat leuk Annuh! Ik ben ook twee keer met kerst naar Euro Disney geweest en ik zie dat een hele hoop dingen nog hetzelfde zijn. Maar toch hebben ze er aan de andere kant toch nog meer werk van gemaakt. Want het kasteel en sommige andere versieringen herken ik niet! En net als toen ik er was lijkt het bij jou ook erg rustig. Ik ging altijd door de weeks en dan kan je echt overal zo doorlopen, helemaal super is dat! :D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14121 Gepost op: 23-11-2004, 10:33:33 »
mooie foto's Annuh!!
En wat is Disney met kerst toch gezellig.
er was eens......

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14122 Gepost op: 23-11-2004, 12:20:20 »
Keileuk je foto's Annuh! En wat gaaf dat je ook daadwerkelijk kunt gaan als je daar zin in hebt zeg... ;)

Mijn voorbereidingen voor zondag zijn inmiddels in een iets minder dramatisch stadium trouwens ::ok::. Verder gisteravond weer een supergezellige avond gehad bij een vriendin. ::jaja:: Maarja, nu wel Latijn niet af, want ik had vanochtend weer Nieuwgrieks. Hmm, de dinsdag is nooit zo geweldig, maarja, vanavond bij een nichtje in Arnhem eten samen met mn broer, dat is wel leuk :).

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14123 Gepost op: 27-11-2004, 13:00:29 »
Hallo mensen, geen idee of jullie me nog kennen, tijdens de mol 2003 was ik een aardig fanatiek poster.


Daarna is het een beetje afgezakt, met name ook omdat ik de andere programma's hier niet echt volgde.

Nu heb ik wel weer zin in een nieuw seizoen en zal ik wel wat vaker opduiken ;)

No Milk today???

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14124 Gepost op: 29-11-2004, 11:16:02 »
Tuurlijk kennen we jou nog Milk!! Je avatar is wel veranderd.. niet meer dat pak melk ::vergroot::.

Wat is hier btw lang niet gepost zeg...! Nou, zoals iedereen weet: gister was het dan zover! De Sinterklaasmeeting! Eerst een heel zware tegenslag: Floortje kon niet komen :\'(. We hebben je echt ontzettend gemist hoor Floor!! Hopelijk voel je je inmiddels weer wat beter. Bijna alles is vastgelegd op film en/of foto, dus iedereen die er niet was zal toch nog genoeg van onze gezellige middag te zien krijgen. ::jaja:: Nou, ik vond het alsnog keileuk, zie het Sinttopic! Avond ervoor was ook gezelli ::ok::, heb eindelijk mijn verjaardagscadeautje (Pirates of the Caribbean) gekeken, en ja, wel eng, maar ik kon t wel aan, en op het vechten na een erg leuke film ;).

Nou de Sintmeeting was wel het belangrijkste en bijzonderste dat ik heb meegemaakt sinds ik hier de vorige keer gepost heb, dus hier laat ik t ff bij... Hoe is het met jullie allemaal?? Annuh, jij kunt nu niet meer zeggen dat je niets meegemaakt hebt ;) >:D. En Anne-Marie jij ook niet!! Uitgebreid verslag van jouw weekend please!!

Oja, ik heb btw vanavond weer een kijkavond!! ::ok:: Dus duim maar weer voor me... Daarna ga ik bij een vriendin eten, die popelt om op de hoogte gesteld te worden van hoe het gisteren was... ;) ::tandpastasmiley:: Maar eerst bommen met Eva zometeen. Dan zal ik haar ook helemaal bijpraten (of ze wil of niet :P). Tot snel! ::zwaai::

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14125 Gepost op: 29-11-2004, 18:36:52 »
Tuurlijk kennen we jou nog Milk!! Je avatar is wel veranderd.. niet meer dat pak melk ::vergroot::.



Klopt, komt misschien wel terug hoor.

Tis weer even wennen hier hahahaha. Even inkomen ;)
No Milk today???

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14126 Gepost op: 29-11-2004, 19:34:58 »
heej milk, welkom terug!! ::bravo:: ::zwaai::

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14127 Gepost op: 30-11-2004, 14:38:37 »
Thanks.


Maar ik heb het idee dat hier vroeger intensiever gepost werd ;)

Oh wacht, de hel gaat natuurlijk nog losbarsten hahaha.
No Milk today???

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14128 Gepost op: 30-11-2004, 17:13:35 »
Heuhjj,

De MUN was echt super!! Zoals Annemieke al wel wist.. :P Maar nee 't was echt heel cool.. voor de geinteresseerden die niet weten wat 't is:
(dit is een quote uit msn gesprek toen ik aan iemand anders vertelde hoe 't was dus let maar niet op de vage schrijfstijl)
"nou ja.. we speelden daarzoot dus de VN na.. (in Leiden) en ieder moest een resolutie schrijven over een issue.. bepaald wereldprobleem.. en je had de 1e, 2e en 3e committees en dan nog wat andere committees waar dus allemaal mensen inzaten die een bepaald land vertegenwoordigden.. en vrijdag gingen we lobbyen.. hield in dat je mensen vroeg om samen te werken met je resolutie en mensen te vragen of zijje resolutie wouden steunen (co-submitters) en zaterdag gingen we de hele dag debatteren over verschillende issues.. en zondag gingen we 's ochtends nog even debatteren en toen gingen de 1e, 2e en 3e committee (ik zat in de 2e) naar de GA (General Assembly=Algemene Vergadering) waar per committee twee resoluties werden besproken die in de committee zelf al waren goedgekeurd.. (met stemmen enzo) er waren daar zo'n 150 mensen.. en mijn resolutie was goedgekeurd in de 2e committee en ik moest dus ook naar de GA en.. dat was wel btje eng maar ging wel goed en hij werd gelukkig ook door gepassed.. goedgekeurd.. en.. dat kwam ook wel door een hele aardige jongen die co-submitter was en ook een speech hield over mijn resolutie... en .. ja 't was gewoon heel leuk, veel aardige mensen ontmoet.. en.. verder echtsuper gezellig.. zijn uiteten geweest.. vrijdag was er zo'n feest.. en de autoreizen waren heel grappig"

Duss ;D (ja de luiheid zelve) Nee maar het was dus superleuk, een vriendin en ik bleven ook bij mn oom en tante slapen dat weekend en dat was ook erg gezellig. Spreek je iedereen wat meer enzo.. Ik ben wel een aantal keren heel zenuwachtig geweest.. vooral zondagochtend want we hadden ons juist een uur verslapen en ik had heel erg last van mijn keel en ik moest van speech (promotiepraatje over resolutie) nog schrijven en.. ik was best wel gestresst. En toen bleek dat de bus ook nog eens niet ging.. eerst in het bushokje mijn speech geschreven en toen we door hadden dat de bus niet ging ff in de Shell naar mijn oom gebeld of hij ons dan naar Leiden wou brengen. Ik had mijn mobiel daar ook nog laten liggen dus wat dat betrefd kwam het nog wel weer een beetje goed uit. En toen moest ik dus eerst zondagochtend mijn resolutie bespreken in de 2nd Comittee en er waren zo'n 4 tegenstemmen en de rest was allemaal voor dus dat was wel beter. En toen ineens kwam de Secretaris Generaal van de MUN naar mij toe.. ik had echt zoiets van "whuhh help!" Want dat is zo'n beetje de hoogste iemand zegmaar.. maar ze was wel gewoon aardig. Ze wou ff dat ik de ammedments (toevoegingen op de resolutie) ging overtypen zodat hij gekopie-eerd kon worden voor de GA. Enne.. oja.. er was dus een hele grappige jongen die China vertegenwoordigde. En hij was ook heel actief in het debat dus omdat hij mijn co-submitter was ging ik speciaal op de GA nog aan hem vragen of hij aub de floor wou nemen (naar voren gaan om in 't openbaar mijn resolutie te promoten zegmaar) omdat hij wel goed is. En dat deed hij gelukkig.. en daarna heb ik hem nog even gesproken, had me ff gefeliciteerd enzo.. zei ik zo "ja jij ook bedankt dat je de floor nam want ik weet niet of we 't zonder China hadden gered" Hij zei zo heel lief "dankje" ;D (ik denk wel eens.. als die mensen dit lezen.. ::) ) Maar er waren wat misinterpetaties over mijn resolutie die hij iig trachte uit te leggen en daardoor ging het iig wel goed. Nouja en verder.. gingen we gewoon leuke dingen eromheen doen en t was helemaal niet allemaal serieus enzo. In ons committee (ja ben nog btje engels) hadden we echt veel lol.. :) Ik heb sinds zondagavond een schorre stem.. en gister was íe bijna helemaal weg.. Beetje combinatie van factoren denk ik zo. Voel me nog wel btje brak en moe.. moest vandaag nml ook weer krantenlopen.

Nou ja goed.. dat was mijn weekend iig :) Op school was 't wel raar.. om na zo'n weekend van allemaal net geklede mensen en serieuze debatten weer in de kleuterklas van mij terecht te komen. :-\\ ::niet-ok::

Annemieke, mooi dat de Sintmeeting toch zo gezellig was! ::ok:: (goed dit heeft nou niet onwijs veel zin om te zeggen omdat ik dat ong. wel gesms't heb) En hoe ging de kijkavond?? En 't eten met die vriendin was vast wel gezellig enzo.. ? ;)

Iedereen die op de sint meeting was.. uitgebreid verslag + foto's svp!

Milk, welkom terug! Tuurlijk kennen we je nog wel.. ;) En 't is idd niet zo druk meer in de Huiskamer.. is allemaal naar de Relaxhoek gegaan.

Okidoki.. oja zal nog ff paar foto's toevoegen v/d MUN. :) doejj! ::zwaai::

Foto 1: dit was in de GA..
Foto 2: ook in de GA, "who wants to vote in favour of the resolution please rise your plaquette"
Foto 3: Op de terugweg bij de MC.. ;-)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14129 Gepost op: 30-11-2004, 17:14:56 »
En Annuh: Leuke foto's van Disneyland! ::ok:: (mn berichtlengte was net iets te lang dus 't is niet dat ik aso nog een post wil gaan dingese zegmaar)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14130 Gepost op: 30-11-2004, 18:51:43 »
Leuk Anne-Marie dat je een uitgebreid verslag van je weekend hebt gegeven! Echt onwijs diepgaand klinkt t, daar leer je wel heel veel van lijkt me. Ja en natuurlijk sowieso een gezellig weekend maar daarvoor heb je geen VN nodig :P. Je ziet het dus wel zitten om later ook in de politiek terecht te komen of dat niet? ;) Trouwens: op de foto staat bij iedereen een bordje met een land, had jij dat ook? Dan ben ik natuurlijk erg benieuwd welk land jij vertegenwoordigde... En wat hield jouw resolutie kort gezegd in, waar ging ie over? En had je hem al van tevoren bedacht/uitgeschreven of niet? Als ik het goed begrijp had je drie commitees van ca 50 mensen, die ieder twee resoluties uitbrachten.. dus de jouwe was eerst al gekozen uit 50 voorstellen, samen met één andere? Of zie ik het verkeerd? En daarna werd er weer gestemd over die zes resoluties, en was de jouwe eentje die goedgekeurd werd? Heb ik het zo goed begrepen? Mss is het iig toch wel handig als je nog een klein beetje uitlegt waar ie over ging, ben ik wel benieuwd naar.. Maar iig leuk dus dat je t allemaal vertelt, en helemaal mooi dat het zo leuk was! ::ok:: Waarom waren de autoreizen grappig? Oh en heb je ook foto van die leuke China-vertegenwoordiger? ;)

Over speeches enzow.. ik heb net ook presentatie gehouden, gewoon over een stukje Latijn dan weliswaar ;) (Livius Ab urbe condita over Hannibal) maar ging wel goed.. Volgens mij was dit de eerste groepsopdracht die wij ooit gekregen hebben, das echt zeldzaam bij onze studie. Groepje van vijf, we hebben met zn tweeën gepresenteerd, en iemand anders maakt nu dus het verslag af, das dan wel mooi.

En hoe ging de kijkavond?? En 't eten met die vriendin was vast wel gezellig enzo.. ? ;)
jaaah tulijk was dat leuk ;) (weer fijn over Elmar bijgeroddeld enzo :P), Eva was er trouwens ook nog bij.. De kijkavond was btje raar, want er was maar één iemand en ze vroeg heel weinig, dus erg gezellig kan ik t niet noemen, maar ik weet dus totaal niet of het daar nog wel gezellig zal worden zodra er vier mensen wonen.. Dusja, ik ben niet bijster enthousiast, ja in tegenwoordige tijd, want ze zou vanavond pas bellen ofk t ben geworden. Weet ik dus nog niet! Maar t was wel onwijs dicht bij de uni dus wat dat betreft heel mooi.. Maar mss heb ik donderdag ook nog wel een kijkavond, weet ik nog niet zeker, ik zou nog gemaild worden..

Maar over mailen gesproken, er is iets vreselijks gebeurd met mijn inbox! Ik was gewoon mn nieuwe mailtjes aan het lezen, toen ik plotseling een foutmelding kreeg en mijn complete inbox (met meer dan 500 mails, waarvan nog iets van 5 ongelezen) gewist was!! :o Waaah... Heb nu gemaild naar de helpdesk maar ik vraag me sterk af of die er nog iets tegen kunnen doen :-\\ :(. Niet leuk!! Zoiets horen mailboxen niet te doen!! >:( :\'( Maar ik ga maar ff afwachten voor ik al te panisch word...

Iedereen die op de sint meeting was.. uitgebreid verslag + foto's svp!
Voor mijn foto's moeten jullie uiteraard weer iig tot t weekend wachten, maar ik weet ook niet of we al alles kunnen vertellen van wie wie had enzo voordat Floor haar gedicht heeft gekregen enzow.. Daarom heb ik ook nog nie alles verteld int Sinttopic. Ff overleggen.

Vandaag bij Taalwetenschap was trouwens leuk: hij had het over de historische achtergrond van bepaalde taalkundige ontwikkelingen, en toen kwam ie op de Koude Oorlog, toen Rusland Engelstalige stadjes had om moles op te leiden... ::trots:: En wij wisten toch wel wat dat waren? ;D

Nou MMS gaat weer bijna sluiten, ik ga zo naar huis, nog wat Grieks doen voor morgen en/of iemand bellen.. Tot snel maar weer!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14131 Gepost op: 1-12-2004, 12:18:24 »
Ok, nu ben ik écht chagerijnig. >:( Mijn portemonnee was leeggehaald bij de bieb!! >:( >:( :( Ze hebben daar wel kluisjes (want je mag je tas nie mee naar binnen nemen) maar daar moet je een euro in stoppen en die had ik toevallig niet, dus dacht ik dat ik mn tas wel gewoon zomaar in t niet-afgesloten kluisje kon stoppen. Ja, ja, ja, heel dom enzo, maar iedereen doet dat zo vaak en kheb nog nooit van iemand gehoord dat daar wat gestolen was.. Had wel mn mobiel mee naar binnen genomen want dat vond ik dan toch een te groot risico. Magoed, iets van 16 euro weg nu, valt te overleven.. Was op zich een 'nette' dief, hij/zij heeft alleen het geld eruit gejat maar mn portemonnee met alle pasjes en andere zooi laten zitten.. De tas zelfs weer dichtgemaakt ::). Naja. Toch niet zo tof. Leer je wel van om of altijd een euro mee te nemen naar de bieb of alle ook maar enigszins waardevolle spullen mee naar binnen te nemen natuurlijk ::). Tss, echt vervelend ::ohno::. Maar ben keiblij dak mn mobiel mee had genomen, dat zou ik echt niet overleven om die kwijt te zijn..

Ondertussen bevat mijn mailbox nog steeds NUL berichten, waar ik ook nie al te blij van wordt, en dan is dr ook nog eens hier niets gepost ::niet-ok::. Mja. Wel vind ik de Sint- en Piet-smilies heel leuk maar dan moet je dus wel een reden hebben om een tandpastasmile te vertonen of vrolijk te zwaaien.. :(

Wat wel leuk was, gisteravond, was dat mn vriendin uit Berlijn belde :). Erg leuk natuurlijk haar weer eens te spreken. Nou, ik heb Grieks af voor vanmiddag, dus moet nu een tijd wachten op t college.. (want ja met een ontplofte mailbox heb je ook nie veel mail te beantwoorden) Btw als iemand van jullie me ooit binnenkort eens zou willen mailen, doe dat dan via pm, dat komt tenminste zeker aan! Zucht, grmbl, 16 euro verdwenen, maar iets minder Sinterklaascadeautjes kopen dan vanmiddag... :(

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14132 Gepost op: 1-12-2004, 14:57:52 »
Heej hier ben ik ff snel..

Je ziet het dus wel zitten om later ook in de politiek terecht te komen of dat niet? ;)
Haha tsja ik weet niet. Mn vader zei vandaag ook al dat ik de politiek maar in moest omdat ik altijd kromme dingen recht kan praten.. Nja op zich lijkt het me wel leuk maar beetje tsja.. ik weet niet.

Trouwens: op de foto staat bij iedereen een bordje met een land, had jij dat ook? Dan ben ik natuurlijk erg benieuwd welk land jij vertegenwoordigde... En wat hield jouw resolutie kort gezegd in, waar ging ie over? En had je hem al van tevoren bedacht/uitgeschreven of niet?
Jep ik had ook een bordje.. en ik vertegenwoordige Guatemala. Was wel beetje moeilijk omdat je wel wat van je land moet afweten en Guatemala.. maar goed heb me dr wel btje in verdiept. En mijn resolutie ging over "The effects of mass migration between More Economic Developed Countries and Less Economic Developed Countries" Ja ik had hem al helemaal uitgeschreven (getypt).. en toen had een meisje uit Saudie-Arabie (nja dat vertegenwoordigde ze dan) mijn resolutie samengevoegd met haar resolutie en toen hebben we hem op de MUN zelf verbeterd en uitgewerkt en dingen toegevoegd.. 't was best een lastige issue.. vooral omdat daar dan mee te beginnen dan weet je echt niet hoe je het nu moet aanpakken enzo. Maar op een gegeven moment zit je er wel helemaal in.

Als ik het goed begrijp had je drie commitees van ca 50 mensen, die ieder twee resoluties uitbrachten.. dus de jouwe was eerst al gekozen uit 50 voorstellen, samen met één andere? Of zie ik het verkeerd? En daarna werd er weer gestemd over die zes resoluties, en was de jouwe eentje die goedgekeurd werd? Heb ik het zo goed begrepen? Mss is het iig toch wel handig als je nog een klein beetje uitlegt waar ie over ging, ben ik wel benieuwd naar.. Maar iig leuk dus dat je t allemaal vertelt, en helemaal mooi dat het zo leuk was! ::ok::
Ehm.. ja nou je had idd drie 'gewone' committees.. maar daarnaast had je nog (wacht.. je kunt wel even op www.lemun.org kijken en dan bij issues en daarboven staat steeds de committee/council) andere speciale ccommittees. Het was niet verplicht om een resolutie te maken dus er waren geen 50 voorstellen.. er werd ook onwijs veel samengewerkt. In onze committee waren er in totaal 6 resoluties geloof ik waarvan er 4 zijn goedgekeurd en 2 afgekeurd. En van de vier goedgekeurde resoluties gingen er 2 door naar de GA. Op de GA werden trouwens alle 6 de resoluties (uit elk committee 2 dus) goedgekeurd.. Maar dat is iig niet per definitie zo maar wel grote kans omdat hij al door de committee goedgekeurd was. Maar als mijn issue je nog niks zegt.. 't ging dus over de sociaal/economische effecten van vooral emigratie van een arm naar een rijk land. Integratie enzo..  Ik stuur hem nog wel eens op als je hem wilt lezen.

Waarom waren de autoreizen grappig? Oh en heb je ook foto van die leuke China-vertegenwoordiger? ;)
Omdat.. een hele coole leraar reed.. ;D (niet die favo leraar maar hij kan er wel mee concurreren zegmaar :P) en van die leraar heb ik helaas nooit les maar hij is superaardig en je kunt wel gewoon met hem praten.. das wel cool. Ja ik heb een foto van 't China gastje.. niet zo duidelijk maar ik zal hem wel erbij voegen.

Mooi dat je presentatie goed ging!

jaaah tulijk was dat leuk ;) (weer fijn over Elmar bijgeroddeld enzo :P)
ohw die vriendin.. ;) Haha nja das mooi iig..

En heb je al wat gehoord van kijkavond? Wel btje vaag dan hoe 't liep..

En echt onwijs balen van je portomonnee! :-\\ Zelfs de bieb is niet meer veilig.. Nou ik hoop dat je iig gauw weer btje opgevrolijkt wordt! (ik heb gister iemand onbewust opgevrolijkt..altijd leuk ;-)

Ohw ik moet nu gaan.. ik ga naar Feyenoord!! ::jaja:: ::ok:: Ze moeten spelen vandaag tegen Schalke in de UEFA Cup.. whiejj!

morgen zal ikwel heel moe zijn.. maargoed.. doejj ::zwaai:: (sorry geen tijd om china foto te verkleinen en toe te voegen.. komt nog!)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14133 Gepost op: 2-12-2004, 09:15:27 »

Ohw ik moet nu gaan.. ik ga naar Feyenoord!! ::jaja:: ::ok:: Ze moeten spelen vandaag tegen Schalke in de UEFA Cup.. whiejj!


 ::ok:: Wat gaaf @miesh. Ik heb met een half oog zitten kijken maar volgens mij was het zeker een leuke wedstrijd om te zien, met natuurlijk een goed resultaat ;D Altijd leuk om zo'n wedstrijd in het stadion te zien!!!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14134 Gepost op: 2-12-2004, 15:14:10 »
Heyhey,

Jahoor ik ben wel weer wat opgevrolijkt, want dat geld heb ik natuurlijk niet terug, maar wel al mijn mails! :D ::ok:: (voor zover ik ff snel kan zien) Iig zijn er weer nieuwe mails binnengekomen, waaronder de uitnodiging voor de kijkavond van vanavond! ::ok:: Nu heb ik alleen heel veel mails 3 keer gekregen :-\\ dus dat gaat nog een hoop opruimen worden maar daar heb ik nu geen tijd voor. Net een hele tijd heel gezellig in de Refter gezeten en over 3 kwartier weer college (aant eind van deze post ws over 1 minuut of zo :P).

Dan reageren op je post Anne-Marie... Hmm zoals je over een evt politieke loopbaan praat ;), da zou dus best kunnen! Naja, je moet dan ook nog maar zien natuurlijk. Guatemala lijkt me niet erg makkelijk te vertegenwoordigen idd, maar wel cool natuurlijk als dat uiteindelijk toch goed lukt!
mijn resolutie ging over "The effects of mass migration between More Economic Developed Countries and Less Economic Developed Countries"
owja, dat had je geloof ik toch al eens verteld. Omvangrijk onderwerp idd.. :-\\ Hoe t zat met al die voorstellen en committees begrijp ik nu wel beter! ::ok::

Omdat.. een hele coole leraar reed.. ;D (niet die favo leraar maar hij kan er wel mee concurreren zegmaar :P)
haha, ik kan het me voorstellen! ;D Wij zijn met een groepje meiden uit ons jaar ook hélemaal fan van onze geschiedenisdocent.. heb ik mss al verteld, vast wel.. de jongste hoogleraar van de faculteit of mss wel van de uni is ie.. maar vanochtend was ie ziek :(.

Jammer dat je die foto van de China-vertegenwoordiger nu nog niet hebt laten zien! Ik hou je eraan hoor! ;)
ohw die vriendin.. ;) Haha nja das mooi iig..
haha, ja natuurlijk die vriendin! :D Waarom denk je anders dat ze bijgepraat wilde worden over zondag? ;) Alhoewel.. dat weet jij mss niet.. nja, ik moet je sowieso snel weer eens bellen.

Goed dat je iemand opgevrolijkt had! ::ok:: Hoe ist nu met die vriend die je iets te zeggen had maar dat vervolgens toch niet zei? ;) Of nouja, eigenlijk was dat bij 2 personen t geval, toch?

En hoe was het bij Feyenoord? Ben je heel moe? :P Ik ga mss morgen heel moe zijn, als ik vanavond nog uitga... hoop het wel natuurlijk, maar zowel een vriendin als ik zijn nu aan het twijfelen, omdat we wel met erg weinig zijn, en weinig geld hebben (dat heb je als je portemonnee leeggejat wordt ::)), en morgen eigenlijk veel te doen hebben (gedichten en cadeautjes enzo, in mijn geval). Maar ik denk dat we uiteindelijk toch wel gaan, want we zijn ws wel met zn 4en, alleen dan niet zo lang of zo. Maar eerst dus nog die kijkavond! Staat in het mailtje dat het een uur duurt :o, dat zou echt keilang zijn! Ik vraag t me af hoor... Maarja ze hebben dan ook iedereen tegelijkertijd uitgenodigd. Nou ik ben benieuwd. Gister ben ik btw nog met mn tante uit eten geweest ::trots::, ze had geen zin om te koken ??? dus deden we dat gewoon maar! :D Keileuk natuurlijk. Sja ik denk dat we dat alletwee toch ook wel erg jammer zullen vinden als ik binnenkort een kamer mocht vinden.. mja aan de andere kant he.
Gisteren had ik trouwens ook weer toneel, en dat was natuurlijk weer keigaaf en ontzettend gezellig, ook al was ook daar jammer genoeg iemand ziek (ook daar, net als 2 docenten vandaag, die gelukkig wel alletwee vervangen werden).

Ville, ben je zelf ook wel eens bij zo'n wedstrijd gaan kijken?

--- Hm, nu werd ik net gebeld door die twijfelende vriendin, dat ze heeft besloten niet te gaan :(. Dus nu twijfel ik ook nog meer. Nja, nog maar iemand anders bellen of hij gaat. Nu ga ik nog ff mailtjes versturen, dus ik laat t hierbij... Tot morgen vanuit Gouda denk ik ;).

 ::zwaai:: zo leuk, Sintsmile'tje!

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14135 Gepost op: 2-12-2004, 15:21:53 »

Ville, ben je zelf ook wel eens bij zo'n wedstrijd gaan kijken?


 ::jaja:: Een aantal keer competitiewedstrijden van Feyenoord en ook een keer een CL wedstrijd van Feyenoord. En daarnaast nog wel eens wedstrijden van het Nederlands elftal (waaronder de verloren finale van het EK 2000 tegen Italie :\'( ) Maar laatste tijd eigenlijk niet meer dus wordt wel weer een tijd! :D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14136 Gepost op: 2-12-2004, 17:32:01 »
Heej!

::ok:: Wat gaaf @miesh. Ik heb met een half oog zitten kijken maar volgens mij was het zeker een leuke wedstrijd om te zien, met natuurlijk een goed resultaat ;D Altijd leuk om zo'n wedstrijd in het stadion te zien!!!
Uhhuh ::jaja:: Het was echt leuk, de autoreizen duurde wel erg lang.. nog wat files enzo. (op de heenweg dan) en toen we er waren moesten we nog een poos wachten op mijn broer die met de trein kwam. Omdat het een risicowedstrijd was waren er superveel ME mensen rond het stadion, met allemaal politiehonden en ME op paarden en ook ME-ers met van die tsja.. hoe noem je dat.. die knuppel achtige dingen en zo'n schild. Beetje overdone vond ik, maar ja.. Toen nog ff snel bij de Mac gegeten (gratis BigMac gewonnen ;D) en toen in 't stadion. Als je daar binnenloopt en je ziet ál die mensen, echt geweldig! Er was ook een sfeer-actie en aan 't begin van de wedstrijd kwam Lee Towers ook nog.. was wel grappig. We zaten vlak bij het uitvak en toen we gelijk kwamen en het 2e doelpunt maakten echt iedereen: "Jetzt geht los" naar die Duitsers schreeuwen ;D Echt goede sfeer daar.. De eerste keer dat Feyenoord won bij een wedstrijd waar ik heenging. Eerste wedstrijd was tegen Dynamo Kiev, speelde ze gelijk toen vorig jaar tegen Teplice verloren ze en nu gewonnen. 8) Op de terugweg duurde het een hele poos eer we op de snelweg zaten dus waren we rond 2 uur thuis.. Dus ik ben best moe ja.. ;) En ik ben nog steeds btje ziek.. tenminste ik heb van die koortsaanvallen ofzo.. dat ik 't ineens heel warm krijg maar na poosje wordt 't wel weer minder.

Morgen sportdag.. joepie :-\\ Sinterklaas komt ook (tenminste.. onze religieleraar) dus daar heb ik wel zin in. ::tandpastasmiley::

haha, ik kan het me voorstellen! ;D Wij zijn met een groepje meiden uit ons jaar ook hélemaal fan van onze geschiedenisdocent.. heb ik mss al verteld, vast wel.. de jongste hoogleraar van de faculteit of mss wel van de uni is ie.. maar vanochtend was ie ziek :(.
hehe.. nou das dus ook een geschiedenisdocent. ;) Hij is echt cool.. ::jaja::

Jammer dat je die foto van de China-vertegenwoordiger nu nog niet hebt laten zien! Ik hou je eraan hoor! ;)
Ja hier komt íe dan.. hij is niet zo duidelijk.. maar goed ;D

haha, ja natuurlijk die vriendin! :D Waarom denk je anders dat ze bijgepraat wilde worden over zondag? ;) Alhoewel.. dat weet jij mss niet.. nja, ik moet je sowieso snel weer eens bellen.
Haha ja weet ik veel.. ik loop weer eens achter.. ::) Vanavond zal je wel niet bellen omdat je naar kijkavond gaat? Iig succes daar!

Goed dat je iemand opgevrolijkt had! ::ok:: Hoe ist nu met die vriend die je iets te zeggen had maar dat vervolgens toch niet zei? ;) Of nouja, eigenlijk was dat bij 2 personen t geval, toch?
Hehe ja idd.. het is btw dezelfde die ik opgevrolijkt had.. (die van dat msn gesprek enzo.. niet die ene van ehh nouja.. dat hele gedoe) Maar ze hebben me het allebei nog niet verteld. >:( Die ene over wie die leuk vond.. hij heeft wel iets meer gezegd en ook weer iets anders (wat ik nog wel vertel over telefoon oid) maar nog niet of ik nou gelijk had.

En hoe was het bij Feyenoord? Ben je heel moe? :P
Hehe ja zie hierboven dus.. ben wel best moe.. heb niks gedaan op school. Had er 't fut niet voor en.. bluhh gewoon.

Ik hoop dat je nog uitgaat vanavond! En.. leuk dat je met je tante ging uiteten :D En ik hoop natuurlijk ook dat die kijkavond wat wordt!

Hmm.. ik moet echt gauw met een briljant idee komen voor mijn surprise!! Echt zo erg.. ik heb nog niks gekocht en ook geen surprise gemaakt (nog niet eens begonnen).. Menn! :-\\

doejj! ::zwaai::

edit; moet ik natuurlijk wel foto bijvoegen =/ hier istie dan.. is niet zo heel boeiend maar hij wou niet kijken!
« Laatst bewerkt op: 2-12-2004, 18:09:55 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14137 Gepost op: 2-12-2004, 18:30:44 »
Hahaha, die foto hebben we echt heel veel aan ja! :P Nja het enige dat ik nu weet is dat ie er iig niet Chinees uitzag ;) maar dat hak ook niet echt verwacht.. heb je nog msn of zo van 'm?

Het uitgaan gaat niet door vanavond, een vriend van me en ik vonden het niet meer de moeite waard om onze kostbare tijd op te offeren voor een avond die een stuk leuker zou kunnen zijn als er wat meer vrienden mee zouden gaan.. Wel jammer natuurlijk, maar t kwam wel slecht uit (hoewel dat eik wel altijd is) en we waren nu met zo weinig.. dan wilden we liever die tijd besteden aan een andere keer uitgaan als we met meer zijn.

Mooi dat die wedstrijd zo leuk was A-M! Wel balen dat je nu moe+ziek bent :-\\, veel beterschap! Surprise maken terwijl je koorts hebt is niet zo handig natuurlijk...
nou das dus ook een geschiedenisdocent. ;) Hij is echt cool.. ::jaja::
haha, maar hij was niet ziek vandaag? :P
Haha ja weet ik veel.. ik loop weer eens achter.. ::) Vanavond zal je wel niet bellen omdat je naar kijkavond gaat? Iig succes daar!
thx, hm, ja, ik weet niet precies hóe ver je achterloopt, maar vanavond zal ik idd niet bellen - wat niet aan kijkavond ligt maar aan telefoonrekening :P (hmm, morgen nieuw beltegoed, denk ik! :D). Dus ik wacht natuurlijk ff tot ik foon van mn ouders binnen handbereik heb >:D ;).

Jammer dat die vrienden van je nog steeds zo geheimzinnig doen! Flauw van ze hoor ::ohno::. Maar ben wel benieuwd naar wat hij dan aan 'iets meer' heeft gezegd.
Hmm.. ik moet echt gauw met een briljant idee komen voor mijn surprise!! Echt zo erg.. ik heb nog niks gekocht en ook geen surprise gemaakt (nog niet eens begonnen).. Menn! :-\\
achjoh, geen enkel probleem, kun je best nog af krijgen! Ik moet ook nog veel gedichtjes schrijven idd.. Maarre, wie had je ook alweer, mss kan ik je helpen met een briljant idee krijgen :P.
hier istie dan.. is niet zo heel boeiend maar hij wou niet kijken!
gemeen van m zeg! >:(

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14138 Gepost op: 2-12-2004, 18:42:26 »
Dames, bestellen jullie ook nog eens wat te drinken in de bar?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14139 Gepost op: 2-12-2004, 18:45:29 »
NEE..
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...