Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2076369 keer)

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14180 Gepost op: 9-12-2004, 14:51:13 »
Dag Tikkie! ::zwaai:: :\'(
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14181 Gepost op: 9-12-2004, 15:21:54 »
Wow :o plotseling wel een hoop om op te reageren zeg, en niet zomaar iets ook nog. Ik vind het wel heel goed dat dit eens duidelijk wordt gezegd, omdat iedereen het wel duidelijk merkt maar mensen eerder zullen wegblijven dan opmerken dat iets ze niet zo bevalt. (Intikker doet nu dus allebei :-\\.) Sja, natuurlijk zou ik het ook jammer vinden als je weggaat, Intikker, en helemaal als dat uit teleurstelling is, maar iets begrijpelijks zit er wel in ja. Ik mis zelf ook die sfeer van het begin heel erg, van de barposts van Ovide, Han, Pino, Bertha etc... maar ik ben ook van mening dat die sfeer voor een deel is wat je er zelf van maakt. Natuurlijk niet helemaal in je eentje, maar als er een paar mensen zijn overgebleven (of erbij komen) die genoeg bij jou (jij = 'oud lid', wie dan ook) passen, en als jij als oude user de nieuwe leden accepteert, erbij betrekt en (niet onbelangrijk!) de nieuwe leden ook andersom hetzelfde doen met de oude leden, en iedereen zich een klein beetje voor iedereen interesseert, nouja, dan kan het best gezellig blijven. Of opnieuw worden. Ook al krijg je natuurlijk nooit precies hetzelfde terug, dat is waar, maar als je dat verwacht, valt het alleen maar telkens tegen wat je leest. Dus positieve instelling.

Wat ik jammer vind aan veel 'nieuwe leden' om ze zo maar even te noemen (laten we zeggen van de derde generatie of later) is dat ik ze niet meer zo goed leer kennen zoals dat eerst met een groter deel van de mensen wel zo was, of iig zo leek. Maar toch zie je duidelijk dat er wel degelijk nieuwe mensen integreren: bijv. hier in de bar Nostradamus (die tenminste voor mijn gevoel zo'n redelijk 'nieuw lid' is). En de Sinterklaasmeeting heeft bewezen dat er weer twee nieuwe mensen 'de stap hebben gewaagd' naar de irl meetings, die ik persoonlijk best belangrijk vind (wat vanzelfsprekend niet voor iedereen geldt), omdat ze niet alleen zelf heel gezellig zijn, maar juist ook voor de tijd erna op het forum de 'banden versterken'. Opvallend is ook wel dat een van die twee mensen een uitgesproken 3e-generatie-figuur is ;).

En verder zijn er die 'oude users' die zijn gebleven (in de gezellige, 'normale' topics, met posts van meer dan 1 regel gemiddeld bedoel ik dan) als een soort geruststellende 'constante' van wie ik echt heel blij ben dát ze er nog steeds zijn, zoals Cora Bora, De Baron, Han blijkbaar toch nog ook al dacht ik van niet.. (Bertha mss?? :-\\) Van die mensen weet ik behoorlijk zeker dat ze nog vrijwel zo gezellig en eerlijk zijn als ze waren (voor zover ik dat kon en kan weten dan). En die mensen zijn er echt nog wel, lang niet iedereen is weg! ::zwaai::

Ja en ten vierde hebben we natuurlijk wel errug lang onze bindende factor van widm moeten missen. Dat is natuurlijk niet zonder gevolgen. Dus ik denk dat de nieuwe serie daar wel weer wat goed van zal maken. Een nieuwe moltheorie is al snel weer een aanknopingspunt voor verder praten in de bar over iets van jezelf etc.

Nouja, misschien heb ik gewoon makkelijk praten omdat ik 'irl-vrienden' op het forum heb rondwandelen, maar ik hoop toch dat 'sfeer-missende' mensen hier iets in zien. Mss zijn jullie het hier wel allemaal helemaal niet mee eens, maar dan hebben we het er iig eens over, wat ik wel goed vind ::ok::.

(deel 1)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14182 Gepost op: 9-12-2004, 15:22:38 »
(deel 2)

Of je wilt of niet, een zelde groep users bij elkaar houden, dat gaat niet lukken. Voor mijn gevoel zijn er 4 generaties geweest (1: e, @miesh, Pino, Wceend, Doris, Vlaming, 2: Annuh, LC, Intikker, Maapie, bodejos) 3: Linda, Dorine, Molice, Molcrazy, 4: Bakkertje, xmoix, Eck, Nelis). Elke groep heeft wel zijn eigen 'charme' en vreemd genoeg heb ik ze allemaal overleefd.  ;D
Ja, van die 'generaties' daar ben ik het ook wel mee eens; niet dat mijn generatie (incl ikzelf) 'gestorven' is natuurlijk :P, maar je ziet meestal wel een soort 'dominant groepje' met personen die eigenlijk gewoonweg het meest bekend zijn op het forum. Ik vond het echt een goeie post van je Baron en je hebt die generaties inderdáád heel goed 'overleefd', waar ik dus echt blij om ben, en dat zeg ik niet omdat ik wil slijmen :-\\.

Anne-Marie, van jou weet ik wel hoe je erover denkt, maar ik hou je wel hier hoor! ;) Thx voor het plezier wensen voor vanavond, ik vertel wel weer hoe het was..

Als er na de laatste serie van WIDM niet besloten was om met 'n enthousiaste groep mensen iets groters te beginnen (Realitynet), zou WIDM.com denk ik gestopt zijn met bestaan.
Sja, dat is natuurlijk ook nog waar. Realitynet maakte widm.com mss niet leuker dan het eerst was, maar hield t tenminste wel in stand.. Daar ben ik toch wel erg blij om..!

Han, ontzettend leuk dat je nog eens post hoe het met jou is, en dat je blijkbaar nog altijd wel meeleest! :D Jammer van je baan zoeken, je zit nog steeds aardig in dezelfde situatie als mijn broer wat dat betreft (zoals eerder, met je opleiding, ook al) alleen is hij wel verder gaan studeren. Leuk dat je nog steeds danst! Had ook nie echt anders verwacht.. Ben je nog een keer van plan op een forummeeting te komen? :)

Tja, Intikker, nu heb je toch nog net nog gepost om tien voor 3, toen was ik dus bezig dit hele verhaal te typen, heeft een beetje lang geduurd kom ik nu achter :-\\, maarja, als je dat dan niet meer leest omdat ik net een half uur te laat ben voor jou, dan lezen mss andere mensen het toch... Iig tot 14 januari!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14183 Gepost op: 9-12-2004, 16:01:22 »
Heej...

Ik denk dat ik ten tijden van 14 januari (dan begint toch de nieuwe serie) nog wel eens een kijkje kom nemen. En als er dan weer net zo hard wordt "getheoried" als toen, dan wil ik wel weer blijven hangen. Voor nu vindt ik het in ieder geval tot dan, even genoeg geweest.
 
Tot dan dus...  ::zwaai::

Ik ben blij dat we je iig dan nog wel weer 'n keertje terug zullen zien!  ::ok::

Alvast fijne kerstdagen en 'n gelukkig nieuwjaar dan maar!  :D

Annemieke, je hebt alles zoals gewoonlijk weer 'ns fantastisch verwoord! 't klopt precies wat je allemaal zegt!  ::ok::

Ik wilde daarover trouwens nog effe zeggen dat je overal hebt dat er mensen gaan en nieuwe mensen komen, ook in 't echte leven. Daar heb je nu waarschijnlijk voor 't grootste gedeelte ook niet meer dezelfde vrienden als die je op de basisschool had. Je leert steeds nieuwe mensen kennen en met anderen raak je 't contact kwijt. Zo moet je de community hier ook zien. Er blijven veranderingen plaats vinden, die gewoonweg niet te voorkomen zijn.

En verder zijn er die 'oude users' die zijn gebleven (in de gezellige, 'normale' topics, met posts van meer dan 1 regel gemiddeld bedoel ik dan) als een soort geruststellende 'constante' van wie ik echt heel blij ben dát ze er nog steeds zijn, zoals Cora Bora, De Baron, Han blijkbaar toch nog ook al dacht ik van niet..

Haha! Als je goed kijkt in 't Info Center, zie je dat ik uren per dag (lees: bijna de hele dag!) hier rondzwerf hoor. Maar dan zit ik meestal in een van de crewfora of te zorgen dat Popstars.nu weer up-to-date is. Vooral in dat laatste gaat gewoon heel veel werk zitten, waardoor er voor mij minder tijd is om hier aanwezig te zijn in de huiskamer of in de relaxhoek. (de relaxhoek is trouwens ook gewoon niet mijn ding. Geef mij maar echte topics waarin je meer dan 1 woord kan plaatsen.  ;) ) Ik lijk dus wel misschien niet meer hier te zijn, maar ik ben er dus wel degelijk! En bij WIDM komen we elkaar vast wel weer wat vaker tegen, want op dat forum ben ik natuurlijk veel aanwezig als speurder maar ook als mod en WIDM-crewlid.  :D

Han, ontzettend leuk dat je nog eens post hoe het met jou is, en dat je blijkbaar nog altijd wel meeleest! :D Jammer van je baan zoeken, je zit nog steeds aardig in dezelfde situatie als mijn broer wat dat betreft (zoals eerder, met je opleiding, ook al) alleen is hij wel verder gaan studeren. Leuk dat je nog steeds danst! Had ook nie echt anders verwacht..

Wat doet je broer ook weer precies voor 'n opleiding? Als ik hier niet ook binnen 'n paar maanden 'n leuke baan heb gevonden, ga ik er vast ook aan denken om toch verder te studeren. Ik kan immers niet jarenlang thuis zitten.  ;)

Citaat
Ben je nog een keer van plan op een forummeeting te komen? :)

Als er 'n WIDM-fandag komt (en dat zal wel) dan probeer ik er zeker bij te zijn! Ik wil dat niet nog 'n keer hoeven missen.  :)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14184 Gepost op: 9-12-2004, 18:27:28 »
jammer dat je weggaat Intikker...

Zie je rond 14 januari dan maar weer  ::zwaai::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14185 Gepost op: 9-12-2004, 18:47:38 »
Annemieke, je hebt alles zoals gewoonlijk weer 'ns fantastisch verwoord! 't klopt precies wat je allemaal zegt!  ::ok::
Thx Han :-[! Sja, ik heb er ook wel even over gedaan ;), was niet zo goed voor mn Grieks.. :-\\

Ik wilde daarover trouwens nog effe zeggen dat je overal hebt dat er mensen gaan en nieuwe mensen komen, ook in 't echte leven. Daar heb je nu waarschijnlijk voor 't grootste gedeelte ook niet meer dezelfde vrienden als die je op de basisschool had. Je leert steeds nieuwe mensen kennen en met anderen raak je 't contact kwijt. Zo moet je de community hier ook zien. Er blijven veranderingen plaats vinden, die gewoonweg niet te voorkomen zijn.
Precies, dat is natuurlijk zo, maar dat maakt het niet makkelijker.. :-\\ In het echte leven ook zeker niet ::ohno::.

Haha! Als je goed kijkt in 't Info Center, zie je dat ik uren per dag (lees: bijna de hele dag!) hier rondzwerf hoor.
Ja, dat wist ik natuurlijk wel, maar daarom had ik erbij gezegd dat ik bedoelde in de 'gezellige topics' omdat ik dacht dat je daar echt geen tijd meer voor had, wat dus ook wel zo was, maar waar je blijkbaar toch ook nog wel af en toe even langskomt! ::ok::

Wat doet je broer ook weer precies voor 'n opleiding?
Hij is afgelopen jaar afgestudeerd met commerciële economie en is nu met zijn Master daarvan bezig aan de Erasmus Universiteit. Hij heeft een tijdje geleden ook een kamer gevonden in Rotterdam, die ik morgen eindelijk eens ga bewonderen! ::ok::

Als er 'n WIDM-fandag komt (en dat zal wel) dan probeer ik er zeker bij te zijn! Ik wil dat niet nog 'n keer hoeven missen.  :)
Ik ben benieuwd...

Pfoe, het college net ging weer over een keimoeilijk stuk Grieks :-\\ en ik had het alweer niet voorbereid :-[. Dus daar werd ik niet zo blij van, en aardig wat andere studiegenoten ook niet, zo hoorde ik. We komen nu echt zo ontzettend verschrikkelijk (etc) om in het werk dat best veel tweedejaars het niet zo heel erg meer zien zitten, en bijv vakken laten vallen om die 'later' (volgend jaar of zo??) dan maar in te halen.. Een vierdejaars zei me dat het normaal is om in je tweede jaar vlak voor kerst in te storten van de drukte, hmja, dat zal best wel (zes megatentamens in januari!! januari wordt een nachtmerrie!!), maar leuk is anders! :( En al die literatuurvakken, buhh :( ik vind taalkunde en grammatica enzo veel leuker maar dat krijgen we veel minder... Dus bah nee studie is momenteel niet echt fantastisch. Maar ben toch wel blij dak niet de enige ben die er zo over denkt. Gelukkig vind ik gesch wel errug leuk tegenwoordig vanwege die docent... ;D hij was vanochtend gelukkig weer beter! :D

Nouja, kga nu maar eens naar huis en dan bijna meteen door naar de Sinterklaasavond van de studievereniging... ::zwaai:: (jammer dat de Sintsmilies al weg zijn :P)

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14186 Gepost op: 9-12-2004, 20:27:37 »
Zo.. ok.

Wat betrefd de sfeer enzo: sluit ik me helemaal aan bij 'De Baron' en Annemieke. Ik blijf ook wel op dit forum.. 't is gewoon te verslavend. Heb nml eerder wel eens gezegd dat ik weg zou gaan.. wat niet echt lukte. ;) Het is idd wel zo zoals je zegt Annemieke "het is wat je er van maakt" maar vooral de bar is dat toch best moeilijk. Want soms posten jij en ik alleen maar.. en dan.. denk ik toch met nostalgie terug aan 'vroeger'. ;) En van die generaties klopt ook idd.. alles heeft wel wat. En ben ook erg blij dat er nog steeds mensen zijn van de 1e generatie. Nja oke, kan niet zoveel nieuws meer toevoegen dus heeft niet zoveel nut behalve het feit dat niemand 'bang' hoeft te zijn dat ik hier niet meer zal posten..

Han, leuk dat je weer eens wat over jezelf post! Natuurlijk zijn we daar nog steeds in geinteresseerd.. succes met het zoeken naar een baan en leuk dat je nog steeds danst! En hoop dat je dit jaar ook eens naar de WIDM fandag komt.. Ik zal dit jaar (nja volgend jaar) ook wel moeten van Annemieke maar ja ik zie wel.. :P

Annemiek, en en.. hoe was Sinterklaasviering?? ;) Balen iig dat je studie op dit moment niet zo leuk is met al dat literatuur gedoe.. (lijkt mij leuker dan grammatica.. deze zin zal gramaticaal ook wel weer niet goed zijn mgoed:P) veel succes ermee iig! ::ok::

Ik was vandaag zo gestrest.. moest PO inleveren voor wiskunde die heeel moeilijk was.. en ik zou vandaag ook nog 2 uur duits moeten kijken voor morgen alleen de leraar heeft mij (als enige) gematst! ::jaja:: Was ik zo blij om.. want ik heb morgen nml ook rep economie.. Daarna ga ik met een vriendin naar de stad om nog ff te kijken voor cadeautje voor die vriend die morgen jarig is. Ik zal zo blij zijn als het weekend is..

Ik slaap ook veeel te weinig.. msn enzo..! Te verslavend allemaal..

nja ik gaat.. doejj ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14187 Gepost op: 9-12-2004, 20:40:23 »
Jammer tikkie, maar wel begrijpelijk.

Ik heb ook zo'n periode gehad dat ik hier amper nog kwam. Ik heb niet ontzettend veel met realityseries. ER keek ik al nauwelijks en dit jaar helemaal niet, Het Blok heb ik geen aflevering van gevolgd en hetzelfde geldt voor Missie Kilimanjaro. Begin dit jaar zat ik echt in een dipje, school nam veel tijd in beslag, had nergens zin in. De CMC die ik mede organiseerde liep voor geen meter en heb ik met pijn en moeite met afgemaakt. En daarnaast kwamen er steeds meer onbekende user bij voor mij, waar ik me totaal niet mee kon identificeren. Ik dacht met weemoed terug aan die oude tijd. De leuke draaicaroussel met Nico, Cor, Yvonne en co, de gelijken kansen theorie, vlaming die mij op allerlei manieren probeerde duidelijk te maken dat Bjorn of Ellen de mol was maar George, kortom, ik miste de mol. Er waren weken dat ik hier gemiddeld 1x kwam of zelfs minder.

Maar de boel kantelde. Schooljaar voorbij, tripje met school gemaakt naar Helsinki en een leuke stage gehad. Ik had veel vrije tijd en dat wordt dus lekker veel MSNen. Aantal mensen van deze site toegevoegd en dat heeft gezellige avonden opgeleverd. Ik kan me nu amper dagen herrineren dat ik hier niet kom. Ik mis nog steeds die gezellige intieme sfeer van vroeger, maar er is nog steeds een 1e generatie club in die hier flink actief is en dat altijd wel zo zal blijven en nieuwe users die hier blijven hangen waar ik het heel goed mee kan vinden. De CSC houdt me weer flink bezig en ik ben een gevreesd Popstars jurylid ;). En er zit weer een molseizoen aan te komen. Dus dan ben ik hier niet weg te slaan, alhoewel ik toch wel weer op het verkeerde spoor zal belanden...

Kortom ik zit weer lekker in m'n vel. Ik ben wel nog steeds meer een lezer als een poster (zie m'n postaantal, ik sta hier ruim 3 jaar geregisteerd maar heb 'maar' ca 2500 posts). Ik kom nu dagelijks voor bij wippen en ik hoop echt dat ik m'n status van Actief Lid in de snelle toekomst weer waar kan maken (want dat zit er niet altijd in). :)

Tik, ik zal je missen, 't was gezellig op 't CMC crewforum ;D en tot de 14e ::zwaai::

Nu ff weer een update over Daisy's real life want dat is al weer ff geleden dat ik dat hier gepost heb ::regenboog:: . M'n stage in Gouda zit er inmiddels al weer op (al ruim 3 maanden), m'n eerste 12 lesweken zitten erop en volgende week beginnen de tentamens. Daarna heb ik eindelijk vakantie! :D :D. Ik heb sinds 31 mei 2 hele weken vakantie gehad, mijn kerstvakantie gaat nu maarliefst 4 weken duren dus daar kijk ik heel erg naar uit. :) Zal wel wat schoolopdrachten maken worden, maar iig uitslapen en lekker relaxen (en veel forummen ;)) e.d. O ja en m'n vakantie plannen want ik ga naar Amerika volgend aar :D :D :D! Ik heb er enorm veel zin in. Ik heb er altijd al heen gewild.

Mijn post wordt nu wel erg lang. Aan iedereen, succes met wat dan ook en iedereen die sinds mijn laatste post in de bar jarig is geweest en nu:

Nog gefeliciteerd! ::schaam::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14188 Gepost op: 9-12-2004, 23:51:59 »
Hoi hoi! Ben ik ook weer.  :)

Annemieke: wat vervelend dat je studie je 'n beetje tegenstaat momenteel. Maar 't is echt zo dat iedereen wel 1 of zelfs meerdere keren zo'n dip krijgt tijdens de studietijd. Hoe leuk 'n studie je ook kan lijken voordat je er aan begint, er zijn altijd wel vakken die je niet zo leuk vindt of die je gewoon niet zo goed liggen. En als veel van die vakken tegelijk komen en je kijkt ook nog 'ns op tegen 'n enorme berg werk wat je in de komende tijd moet doen, dan zakt de moed je echt in de schoenen. Maar gewoon doorzetten meid, want ik weet zeker dat je 't gaat redden en dat 't straks allemaal weer veel leuker lijkt te zijn!  ::ok::

@miesh: veel succes met je rep economie morgen! En niet zo stressen, bij jou komt ook vast alles goed!  ::ok::  En 't zou erg leuk zijn als je volgend jaar ook naar de Molfandag komt!  :D

Daisy: wat geweldig dat je naar Amerika gaat! Wanneer ga je en waar ga je allemaal heen? Vast veel succes met je tentamens volgende week!  ::ok::

Ik heb zoals ik gisteren al aankondigde niet zoveel nieuws te vertellen.  ;D  Ik heb vandaag lampjes opgehangen in 3 kerstbomen die we in de voor- en achtertuin hebben staan. Was nog wel effe 'n moeilijk klusje, omdat die bomen al behoorlijk groot zijn geworden en ik op 'n erg onstabiele ladder stond.  ;)  Maar 't resultaat is echt prachtig en ik begin al helemaal in de kerststemming te komen.  :D

Naast 'n bezoekje aan de supermarkt, ben ik verder eik de hele dag hier geweest. Dus daar heb ik eik niks over te vertellen.

En 't is ook alweer laat zie ik, dus 't wordt tijd om m'n bed op te zoeken. Ik wens iedereen vast 'n fijn weekend voor als ik hier morgen niet meer kom en voor nu: Truste!  ::zwaai::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14189 Gepost op: 10-12-2004, 11:06:35 »
Ik kom ineens tot de ontdekking dat ik tot de vierde generatie behoor :)

tja ik hoop dat jullie me niet "te dominant" vinden, maar ik hou nu eenmaal van een gezellig forum en wellicht dat ik daardoor best wel vaak aanwezig ben op het forum... :D

Dat jullie best wel een beetje moeite hebben met elke keer nieuwe gezichten kan ik me heel goed voorstellen, maar ja daar kom je op een forum niet onderuit denk ik dan, ik heb het zelf ook meegemaakt en de sfeer veranderd er idd wel door, maar aan de andere kant is het ook leuk om weer eens een andere invalshoek te zien toch?

Andersom voelde ik me juist een indringer op een heel gezellig forum, vandaar dat ik ook niet zo vaak in de molshoop kom omdat ik dan het gevoel heb inbreuk te doen in een soort van dagboek wat jullie hier bij houden..(wel leuk om te lezen overigens ::jaja::)

enne als jullie me beter willen leren kennen, stel dan gerust je vragen...af en toe gluur ik even in de huiskamer en straks ben ik zeker te vinden op WIDM! ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14190 Gepost op: 10-12-2004, 11:09:40 »
Nee hoor, Bakkertje. Je bent niet te dominant. (leg je nu die zweep neer?) Af en toe een frisse wind door het forum is juist heel erg lekker en daarom hebben we jou er zeer graag bij.  ::ok:: (als je maar niet vergeet af en toe die arme kindertjes van je te voeden.)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14191 Gepost op: 10-12-2004, 11:16:46 »
bakkertje, de bar is van iedereen en ik denk dat zowel de 1e, 2e en 3e generatie het superleuk vindt als de 4e generatie hier ook post!! ::bravo::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14192 Gepost op: 10-12-2004, 11:21:57 »
bakkertje, de bar is van iedereen


 ::jaja::

(heerlijk politiek correct ; D )

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14193 Gepost op: 10-12-2004, 12:34:11 »
Bakkertje, je bent wat mij betreft van harte welkom ::bravo::

@Han >>> Staat nog niet helemaal vast, iig een aantal dagen naar New York City, daar heb ik altijd al heen gewild. M'n vader heeft daar nog een kennis, en die gaat er al vanuit dat we komen ;D. Daarna twijfelen we tussen California of Florida. We dachten eerst aan de laatste optie, vanwege de kortere reistijd, maar 't zal waarschijnlijk California worden, omdat Florida erg heet schijnt te zijn in juni/juli én je kan vanuit New York heel moeilijk in Florida komen en vanuit Florida niet direct naar Nederland. Maar we komen er wel uit, eerst nog ff bij de vakantiebeurs shoppen en dan maak ik terzijnertijd wel bekend wat t is geworden, iig ga ik een hoop foto's maken! :D

Ik moet eigenlijk wat aan m'n tentamens gaan doen maar ik heb helemaal geen zin ::)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14194 Gepost op: 10-12-2004, 17:16:57 »
Citaat
Nee hoor, Bakkertje. Je bent niet te dominant. (leg je nu die zweep neer?) Af en toe een frisse wind door het forum is juist heel erg lekker en daarom hebben we jou er zeer graag bij.   (als je maar niet vergeet af en toe die arme kindertjes van je te voeden.)

wordt nu vergeleken met een frisse wind, hmmm mijn nieuwe deoderant werpt nu al vruchten af ::tandpastasmiley::
enne die kinderen verhongeren niet hoor, die krijgen gewoon mondvoorraad voor een hele dag :P

Citaat
bakkertje, de bar is van iedereen en ik denk dat zowel de 1e, 2e en 3e generatie het superleuk vindt als de 4e generatie hier ook post!!   ::bravo::

je bent een lieverd cora ::bravo:: maar dat was al algemeen bekend ;)

Citaat
Bakkertje, je bent wat mij betreft van harte welkom
::bravo::

joehoe ik voel me echt welkom.. ::zwaai::

zo en dan neem ik nu gelijk maar een burgelijk kopje rooibosthee
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14195 Gepost op: 10-12-2004, 17:34:27 »
(Hrm, dacht het wel, weer te veel voor 1 deel natuurlijk... Dus hier het eerste.)

Whiejj, wat een levendigheid hier weer zeg..! :D Ik zei toch dat het goed was dat we zulke dingen eens bespraken.. :)

Wat betrefd de sfeer enzo: sluit ik me helemaal aan bij 'De Baron' en Annemieke.
Wohoo, we zijn het eens! Mensen die het er niet mee eens zijn, mogen dat ook zeggen hoor...

hoop dat je dit jaar ook eens naar de WIDM fandag komt.. Ik zal dit jaar (nja volgend jaar) ook wel moeten van Annemieke
>:D ;D

Annemiek, en en.. hoe was Sinterklaasviering?? ;) Balen iig dat je studie op dit moment niet zo leuk is met al dat literatuur gedoe.. (lijkt mij leuker dan grammatica.. deze zin zal gramaticaal ook wel weer niet goed zijn mgoed:P) veel succes ermee iig! ::ok::
Thx, ja, heb net ook het hele verhaal tegen mn moeder gespuid.. Plus nog al mn andere verhalen van deze week, ik bleef maar tegen dr ratelen! ;D Ze wilde eigenlijk naar de supermarkt maar ze kwam maar niet weg.. ::rofl:: Nouja, nu wel dus, kan ik hier fijn doorratelen. Ja, de meeste mensen van mn studie vinden literatuur onwijs veel leuker dan grammatica, maar daar ben ik dus gewoon een duidelijke uitzondering op..
De Sinterklaasviering was erg grappig en gezellig gisteravond ::jaja::. Wel jammer dat er vrijwel alleen eerstejaars waren, maar daar kan ik het ook goed mee vinden, dus was eigenlijk wel leuk hen eens te spreken. Na afloop zijn we nl, omdat het véél te koud was om buiten te blijven doorkletsen, met drie mensen nog op iemands kamer beland, tot vannacht 2 uur ::trots::. Maargoed, de pakjesavond was niet heel Sinterklazig vanwege het ontbreken van gedichten, maar we hebben wel veel gelachen dus ik ben iig blij dat ik geweest ben.

Anne-Marie, hoop dat je niet meer zo gestrest bent! Hoe ging je economie-rep? Veel plezier vanavond he... ;) (zal dan ook wel weer weinig slapen worden voor je :P)

Daisy, wat leuk dat je weer eens zo'n uitgebreide post neerzet hier! ::ok::
Kortom ik zit weer lekker in m'n vel.
En dat is helemaal mooi! Kom je nog eens rondwandelen op station Gouda om mij te spotten? :P Héél veel succes met je tentamens komende week (gaan ze een beetje lukken denk je?) en geniet maar van je vakantie daarna...! Waauw 4 weken kerstvakantie en dan nog wel ná je tentamens ipv ervoor ::), echt gaaf. Maar die heb je dan ook wel verdiend ja als je al zo onwijs lang geen vakantie meer gehad hebt..
Amerika vind ik idd echt iets voor jou, gaaf zeg dat je er nu echt heen gaat! :D Wanneer is je reis, in de zomer of al eerder?

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14196 Gepost op: 10-12-2004, 17:35:21 »
(Deel 2.)

En nu ik het toch over reizen heb, zal ik het maar vertellen... We mogen toch mee naar Griekenland!!!!!! :D :D ::poingpoing:: ::jaja:: Ze konden ons studieprogramma natuurlijk niet veranderen, dus we krijgen er geen punten voor waar we echt iets aan hebben, en bovendien krijgen we geen subsidie :(.. maar toch. Ja het is nu wel heel duur maar ik vind het wel een heel belangrijke kans en ik heb er dus 1 dagje over nagedacht maar vandaag eigenlijk wel definitief besloten (we moeten ons ook wel binnen een week opgeven). Dus! :D Whiehoe! Wordt keigaaf! :D 29 april t/m 8 mei zullen jullie me dus moeten missen :P (dan weet je het vast he..) (gelukkig is de fandag dan al geweest ;)) maar dan ga ik wel een heel gave reis hebben..! ::tandpastasmiley:: ::trots:: En er belde nu net een vriendin op (tussen het typen door) dat zij ws ook gaat ::ok::.

Hoi hoi! Ben ik ook weer.  :)
Keileuk keileuk keileuk! :D Thx voor je opbeurende praatje, ja, ik weet dat het normaal is en dat mn gestrestheid wel weer wat minder zal worden (ik gok begin februari ::)) en ik ben ook zeker niet van plan te stoppen of zo hoor. Magoed soms moet je ff klagen ;).

Ik heb zoals ik gisteren al aankondigde niet zoveel nieuws te vertellen.  ;D  Ik heb vandaag lampjes opgehangen in 3 kerstbomen die we in de voor- en achtertuin hebben staan. Was nog wel effe 'n moeilijk klusje, omdat die bomen al behoorlijk groot zijn geworden en ik op 'n erg onstabiele ladder stond.  ;)
Leuk idd die lampjes, maarre, doe je wel voorzichtig? ??? Onstabiele ladder.. :-\\ Stond er iemand onder om je op te vangen? ;)

Andersom voelde ik me juist een indringer op een heel gezellig forum, vandaar dat ik ook niet zo vaak in de molshoop kom omdat ik dan het gevoel heb inbreuk te doen in een soort van dagboek wat jullie hier bij houden..(wel leuk om te lezen overigens ::jaja::)
Je moet je geen indringer voelen hoor Bakkertje! Als ik je zo hoor lijk jij me ook gewoon onwijs gezellig, dus je moet juist wel in de bar komen..! Vertel jij gewoon ook jouw belevenissen en dan voel je je in no time ingeburgerd ::ok::.
zo en dan neem ik nu gelijk maar een burgelijk kopje rooibosthee
En vertel eens wat je vandaag allemaal gedaan hebt tijdens dat theedrinken.. ::jaja::

Ojee, ik moet echt gaan opschieten, moet zo trein halen en ook nog een mail versturen wat ik zojuist aan de telefoon beloofd heb. Ben wel benieuwd naar mn broers kamer! Nou, tot vanavond of morgen maar weer! ::zwaai::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14197 Gepost op: 10-12-2004, 17:50:02 »
Bakkertje: van harte welkom hier!  ::zwaai::  En we zouden graag van jou ook 'ns lezen hoe je dag was! De bar is er om te vertellen wat voor leuks je allemaal hebt meegemaakt, maar is dus ook 'n prima plek om effe lekker te klagen over de dingen in 't leven die effe niet zo lekker gaan. Eik 'n soort openbaar dagboek idd. Voordeel van dit dagboek is natuurlijk dat anderen je vreugde kunnen delen en je door moeilijke tijden kunnen brengen. Dus ik zou zeggen: doe alsof je thuis bent, drink nog wat rooibos-thee en laat ons ook 'ns meedelen in 'n bladzijde uit jouw dagboek.  :)

Daisy: die trip naar Amerika wordt geloof ik echt geweldig! Hoe lang gaan jullie eik? En die foto's willen wij natuurlijk tzt heel graag zien!  :D

Annemieke: wat geweldig dat je naar Griekenland kunt!  :D  Is dat de eerste keer dat je daar heen gaat? Gaat vast 'n geweldig tripje worden en ook daar zien wij graag foto's van natuurlijk.  ::jaja::

Ik zelf heb ook wel 'ns goed nieuws, ik heb dinsdag namelijk 'n sollicitatiegesprek! 't is voor de functie 'Assistent Controller', wat dus wel goed in m'n straatje past. 't is maar 'n orienterend gesprek geloof ik (er komen dus nog wel 'n paar sollicitatierondes na vrees ik), maar ik ben er nu al ontzettend zenuwachtig voor.  ::schaam::  Ik ben altijd bang voor ontzettend tricky vragen als 'waarom zouden we juist jou moeten nemen en niet iemand anders', waarop je volgens mij nooit 'n goed antwoord kan geven.  :-\\  Maar goed, ik probeer me zo goed mogelijk voor te bereiden en dan zien we dinsdag wel. En ik probeer de zenuwen 'n beetje te drukken door me dit weekend ook met andere dingen bezig te houden.

En daarom ben ik vandaag ook gaan zwemmen in 'n kuuroord hier in de buurt. Daarin heb je van die heerlijk warme baden met massagestralen enzo. 't was heerlijk ontspannend en ook goed voor m'n rug, waar ik toch nog wel steeds last van heb.  :)

Vanavond lekker 'n rustig avondje voor de tv en dan moet ik morgen werken in de bakkerij. Dus daar kunnen we weer 'n hoop mensen blij gaan maken met vlaaien en ander gebak.  :)

Iedereen fijn weekend en wellicht tot morgen!  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 10-12-2004, 17:52:01 door Han13 »

Offline Lindĺ

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14198 Gepost op: 10-12-2004, 17:58:17 »
Ik lees hier eigenlijk nog steeds alleen maar, en af en toe post ik eens wat..
Maar wil ook wel wat vertellen hoor.
Al bestaat mijn dagelijks leven op t moment een beetje uit stofhappen.
We hebben dus net een huis gekocht en zijn nu alles tegelijk aan t opknappen, een grote puinzooi ist.
Maar wel leuk om t elke dag een beetje te zien opknappen.
We zijn nu bezig in de keuken. Die was grenen, maar die wordt wit.

enne heb iig al besloten nooit van mn leven mee te gaan doen aan t blok :-\\
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14199 Gepost op: 10-12-2004, 20:53:59 »
Okay dan hier maar een bladzijde uit het leven van Bakkertje..

tot aan de afgelopen zomervakantie was ik werkzaam als peuterleidster op een leuke en gezellige peuterspeelzaal in een van de moeilijkste stadsdelen van almere....had het er prima naar mijn zin totdat er een nieuwe collega bij kwam...het klikte niet en vanaf dat moment bestond mijn arbeidsleventje uit stress, stress en nog eens stress....toen die stress ook terug kwam in mijn privéleven en mijn gezondheid er aan onderdoor ging heb ik besloten om te stoppen met werken en me voorlopig op mezelf te storten en weer lekker de oude te worden...

Nu een half jaar later ben ik weer lekker de oude en geniet ik van mijn tijdelijke baantje op de basisschool van mijn kinderen, daar assisteer ik de leerkrachten van groep 1, 2 en 4. onwijs leuk om te doen.
Omdat dit nu nog voor vier dagdelen is heb ik naast mijn huishouden en kinderen heel veel tijd over die ik heel nuttig besteed zoals jullie wel gemerkt hebben ;D
Ik hoop na de komende zomervakantie te beginnen met de opleiding tot onderwijs assistente, of ik moet voor die tijd een leuke baan in het onderwijs hebben gevonden, dan wil ik aan de slag met de diploma's die ik reeds op zak heb.

In mijn schaarse vrije tijd, die ik buiten mijn gezinsleven en het forummen heb, mag ik graag lezen, zwem ik bij een zwemclub speciaal opgericht voor de dikkere dames in ons midden en mag ik heel graag een lap vilt bewerken tot een leuk frutseltje of een leuke thematafel.

Mijn twee jongens van 6 en 9 komen absoluut geen aandacht te kort..zij zijn echte stoere jongens en spelen heel veel buiten of bij één van de vele vriendjes en vriendinnetjes....vaak geeft de jongste antwoorden op vragen in de relaxhoek, dus als ik enigzins onzin uitkraam komt dat van hem af ;)

keej nu weten jullie een klein beetje wie ik ben...heb je nog vragen stel ze gerust mogelijk krijg je nog een antwoord ook ::tandpastasmiley::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!