Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2076324 keer)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14200 Gepost op: 10-12-2004, 22:31:53 »
IK heb het allemaal gelezen hier en er zit echt allemaal wel wat in at er gezegd wordt, generaties enz enz. Quoten ben ik een beetje te lui voor maar om een lang verhaal kort te maken,  izal ook wat vaker hier meer over mezelf vertellen en wat allemaal doe. Hoewel... Ik heb geen leven maar ik kan wel mooie verhalen verzinnen dan ;D Maar ik zal proberen mijn deel van het (negatief gezegd) kloofje tussen generatie 1, 2,4 en mij. 
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14201 Gepost op: 10-12-2004, 22:35:20 »
en ik tik verrekte slecht zie ik :-\\
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14202 Gepost op: 10-12-2004, 23:01:36 »
en ik tik verrekte slecht zie ik :-\\
dronken lor ;D

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14203 Gepost op: 10-12-2004, 23:34:52 »
Wooow gaaf Han dat je dinsdag een sollicitatiegesprek hebt!! Ik duim alvast voor je.. ::ok:: Is het ook nog een beetje in de buurt van Venlo? Trouwens niet al te zenuwachtig zijn he, jij kunt dat echt wel..! Zo fantastisch goed als je afgestudeerd bent iig.. Maargoed, eerst veel plezier in de bakkerij morgen!

Annemieke: wat geweldig dat je naar Griekenland kunt!  :D  Is dat de eerste keer dat je daar heen gaat? Gaat vast 'n geweldig tripje worden en ook daar zien wij graag foto's van natuurlijk.  ::jaja::
Jaaa, ik ben idd nog nooit in Griekenland geweest! En dat kan natuurlijk eigenlijk niet als je Grieks studeert, toch?! Foto's duren wel ff, ik ga pas eind april/begin mei he :P.

Linda, leuk dat jij ook weer eens een gezellige post komt neerzetten! Van die stof ken ik wel een beetje, nu mn oom en tante de badkamer laten verbouwen... Maar dat is gelukkig bijna klaar, ik denk dat jij wel wat langer bezig bent :P. Maar het wordt uiteindelijk natuurlijk wel allemaal precies zoals jullie willen. Nouja, sterkte met de stofwolken nog ;).

Bakkertje, leukleuk om meer over je te horen! Gelukkig dat je bent opgeknapt van al die stress. Sja, het forummen laat je natuurlijk niet veel vrije tijd over.. ::rofl::

Dorine, ook leuk dat jij reageert! Kvind het echt keileuk dat hier opeens allemaal reacties verschijnen. Wegwerken die kloof! :P Hoe is het met je katjes, je digitale camera en je haarkleur? ;)

Ik ben eigenlijk een crimi aant volgen met mn moeder (opgenomen van afgelopen zaterdag) maar euh.. nu even niet dus (ik kreeg eindelijk ff mn vader weg van de comp :P). Maarja ik wil natuurlijk wel weten wie de dader was dus ik zal maar eens verder gaan kijken... Oja, mn broers kamer in Rdam was echt onwijs groot! Leuk om eens gezien te hebben. Nu ben ik wel moe.. en ik moet na dat tv kijken ook nog de was ophangen. Maar ik wil t toch afzien :P. Doei!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14204 Gepost op: 11-12-2004, 00:00:02 »
Citaat
Wegwerken die kloof!
Ja lukt wel, met zn allen!! ::jaja::
Citaat
Hoe is het met je katjes, je digitale camera en je haarkleur?

hahahaaha jij heb een geheugen zeg!!!
gaat allemaal erg goed hoor. Die camera is echt super, ik hechtte nooit zoveel waarde aan een digitale maar ben er echt super blij mee. Is echt super makkelijk, kan alles snel laten zien.
Mn katjes gaan erg goed, hoewel... Prince is irritant de laatste tijd, hij is hyperactief 's nachts en houdt me van mn nachtrust >:( heel vervelend maar goed gaat vast wel weer over.
Mn haarkleur hahaha, ja die heb ik ff geupdate van de week, zwart vervaagt heel snel en heb dus ff bijgekleurd maar is nu weer echt zwart dus ipv raar donkerbruintwijfelachtigzwartachtig.
en ehhh ja ik begrijp dus dat er hier veel mensen die ook niet echt lezen in de relaxhoek dus dan zal ik hier ook maar even vertellen dat ik ga trouwen.

ik hou jullie op de hoogte :)
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14205 Gepost op: 11-12-2004, 13:36:09 »
 ::bravo:: Gefeliciteerd  ::bravo::

Ik heb nu de hele huiskamer bar voor mezelf want iedereen zit bij de ER meeting geloof ik ;D!

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14206 Gepost op: 11-12-2004, 14:32:50 »
Ik ben er ook nog!

Ik kon niet naar de ER meeting, want ik moet vanavond zingen :P

Als er nog mensen geinterreseerd zijn, vanavond om 20.15 bij de oude kerk in Scheveningen.

Morgen moet ik in Etten Leur zingen, en woensdag in de Dominicus Kerk in Amsterdam :)s
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14207 Gepost op: 11-12-2004, 16:23:19 »
Zo wat een reacties! ::ok::

Bakkertje, echt leuk dat je hier ook post, welkom! :) Beter dat je nu van dat gestress af bent en dat je 't zo naar je zin hebt op die basisschool! En blijf hier posten zou ik zeggen.. ;-)

Dorine, leuk dat jij hier nu ook eens post als relax-hoek queen oid! (ownee.. prinses :P) Ik wist al wel dat je ging trouwen, alsnog gefeli iig! ::bravo::

Linda, succes nog met je huis.. kan me voorstellen dat je niet aan het Blok wilt meedoen, maar de opluchting zal iig des te groter zijn als het allemaal af is. ::jaja::

Daisy, geweldig dat 't nu zeker is dat je naar Amerika gaat! Californië is echt heel erg mooi! Ben nog nooit in Florida geweest maar qua natuur is Californië veeel mooier.. (denkik :-) Helemaal mooi dat je weer lekker in je vel zit iig. ::ok::

EIDM, cool dat je overal moet zingen enzo! (Scheveningen is btje ver weg om nu nog ff heen te gaan:P) Bij wat voor koor zit je dan ofzo?

Annemieke.. echt super dat jullie toch naar Griekenland mogen!! ::ok:: ::ok:: Je had je er al zo op verheugd.. echt beter iig. En verder, wel balen dat jullie geen subsidie krijgen maar jullie mogen iig.. Mooi dat die Sintviering zo gezellig was! Ga mijn pm nog eens beantwoorden.. :P

Han, heel veel succes alvast bij dat sollicitatiegesprek! Komt vast wel goed allemaal! :)

Gister was ook zeker gezellig. ::jaja:: (die verjaardag van een vriend) 't was btje stom dat een 'vriendin' toch kwam terwijl ze helemaal niet was uitgenodigd.. Maar een andere leuke vriend was er ook en dat was wel erg gezelli. We gingen alleen Shrek 2 kijken.. ::) En Daan en Annemieke weten wel hoe ik daarover denk.. :P Nja.. 't ging om de gezelligheid ..

Ik heb idd weinig geslapen vannacht.. moest ook nog krantenlopen maar ben daarna weer in bed gekropen en heb uitgeslapen tot 1 uur.. ::) Was dus wel nodig.. en rep econonomie ging goed.. was best wel makkelijk.

Ik zit me tijd nu een beetje te verdoen want het enige nuttige wat ik gedaan heb is.. mn kamer opruimen. wat ook heel erg nodig was.. had nog niet opgeruimd sinds sinterklaas enzo..

nja.. iedereen: blijf posten iig! :) en tot de volgende keer.. ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14208 Gepost op: 11-12-2004, 16:38:57 »
vandaag is het wel erg rustig op het forum :-\\

...vraag me steeds af of ze het gezellig hebben bij de fandag, ik ben zeer benieuwd naar de eerste verhalen die straks wellicht gepost gaan worden...van mij mag het snel een uur of half acht worden... ;)

Fijn om te lezen verder dat jullie het leuk vinden dat we hier ook komen posten...ik zal proberen om af en toe eens een leuke anekdote van school te plaatsen want die maken wij heel vaak meevals "leerkrachten"..soms liggen wij helemaal in een deuk.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14209 Gepost op: 11-12-2004, 16:46:51 »
Ondanks de rust is 't toch wel druk in de bar ;D

@Eidm >>> Veel plezier vanavond met dingen! :)

@@miesh >>> Ook tot de volgende keer ;D ::zwaai::

@Bakkertje >>> Ik ben ook erg benieuwd hoe het er is, maar ik neem aan dat we straks worden over overladen met verhalen en vooral foto's, dus dat komt wel goed denk ik! :D

Ik ga vanavond maar weer eens naar een volleybal wedstrijd toe, ff weg van al die schoolboeken Waar ik eigenlijk veel te weinig heb ingekeken, na ja we shall see...

Iedereen have fun, ik kom later deze avond nog wel 1x voorbij! :)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14210 Gepost op: 11-12-2004, 16:50:11 »
daisy have fun girl..enne die schoolboeken lopen niet weg...helaas :-\\...volleyballen heb ik ook nog gedaan in mijn vroegere sportieve leventje :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14211 Gepost op: 11-12-2004, 16:57:09 »
Hehe ja ik ben ook wel benieuwd hoe de ER-fandag was.. (meer naar de foto's van alle forummers want ER heb ik helemaal niet gevolgd)

Veel plezier Daisy bij die volleybalwedstrijd!

Het is echt lang geleden dat ik gewoon lekker de halve middag op 't forum zat en msn dan. Whiejj ik ben blij! ::jaja::

Bakkertje, ben benieuwd naar die anekdotes.. ;)

Ik ga toch maar eens nuttig zijn denk ik.. pianospelen of Duits kijken oid.. doehjj ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14212 Gepost op: 11-12-2004, 18:16:39 »
Oww wat leuk dat het hier zo gezellig is! :D
Dorine, gefeliciteerd met je komende bruiloft..!! Wanneer is 'ie? Ik had idd ook al zoiets opgevangen maar nu hoor ik t dan ook van jouzelf.. ;) Balen idd dat Prince je wakker houdt (hihi klinkt wel grappig.. doet me toch altijd nog stééds wel denken aan die andere Prince hoor.. haha) maarre hopelijk wordt ie snel weer rustiger.
EIDM, succes en veel plezier met zingen vanavond! ::ok::
Ja ik ben dus ook nie naar de fandag, omdat ik ER nu eenmaal niet gevolgd heb. Anne-Marie, hopelijk was die 'vriendin' niet al te irritant dan.. ;) En die leuke vriend was er iig... :P Ik wil wel meer verhalen horen hoor maar dat zal ook vast nog wel gebeuren..
Ga mijn pm nog eens beantwoorden.. :P
owja.. :-[ Sorry, komt nog! ::jaja::
Ik heb ook lang uitgeslapen want ik was megamoe. En vanmiddag ben ik eindelijk weer eens bij Victor geweest, die had ik zo lang niet gezien..! Ik voelde me daar al helemaal schuldig over maar goed dat was erg gezellig en erg relaxt, wat ook wel nodig was tussen al mijn gestrestheid door.. gewoon alleen maar filmpje gekeken en gepraat, die rust had ik echt ff nodig. Maarja nu moet ik, straks na het eten dan, wel dringend echt gesch gaan maken natuurlijk. Maar ik hoop dat ik me daar nu dan wat beter toe kan zetten. ::)

Bakkertje, zulke anekdotes zijn idd leuk..! We horen ze wel he?? ::jaja::
Daisy, ik ken het van die boeken die niet ingekeken worden.. Maarre hoop dat je toch iets hebt kunnen doen, en dat je iig een leuke volleybalwedstrijd te zien krijgt!
A-M, heb je nu nog steeds dat Duits niet gekeken?? ::ohno:: Je leraar blijft je niet matsen he.. :P

Ik ben btw ook benieuwd naar foto's van forummers van vandaag..! :D

Oh, en iets anders: Annuh, ben jij er ook nog?!??

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14213 Gepost op: 11-12-2004, 18:26:48 »
Citaat
Ik ben btw ook benieuwd naar foto's van forummers van vandaag..!

zie smoelenboek...blz 72 helemaal onderaan ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14214 Gepost op: 11-12-2004, 23:06:36 »
EIDM, cool dat je overal moet zingen enzo! (Scheveningen is btje ver weg om nu nog ff heen te gaan:P) Bij wat voor koor zit je dan ofzo?
Voor jou is Scheveningen idd een beetje ver weg :P Amsterdam dan? :P Ik zit in het Haags Jeugdkoor, wat een onderdeel is van de Kinderkoor Academie Nederland (www.kinderkooracademie.nl)
@Eidm >>> Veel plezier vanavond met zingen! :)
Dank je wel!
EIDM, succes en veel plezier met zingen vanavond! ::ok::
Dank je wel!

Ik ben nu weer terug, en eigenlijk moet ik naar bed, want morgen moet ik weer zingen, en de trein rijdt niet dus moeten we super vroeg weg :(, maar ik zal nog maar ff wat vertellen over het concert. Het was echt super druk, voor de mensen naar binnen gingen stond de hele hal vol, en als je uit het raam keek zag je alleen maar mensen die naar binnen wilden. De hele kerk zat vol :). Het zingen ging wel goed, ik kende niet alle teksten helemaal, maar dat was niet zo erg, ik zong gewoon hetzelfde als diegene naast mij. Tijdens een lied ergens aan het eind van het concert (Agnus Dei, uit de Missa Brevis van Haydn) viel een meisje flauw. Dat was best wel eng om te zien, want ze viel dus over iemand anders heen, en ze bleef haar stoel vasthouden. Toen waren we dus allemaal even gestopt, maar toen haar vader haar had meegetild waren we wel weer verder gegaan. Er was wel een van de jongste meisjes die meezong, van 8, waar zij overheen was gevallen heel erg geschrokken en toen moest ze ook huilen, dat was wel zielig. Verder ging het wel goed, het was alleen wel irritant om nog een beetje serieus te blijven als je Jingle Bells moet zingen met Ruff Ruff Ruff Ruff Ruff Ruff Ruff Ruff Ruff Ruff Ruff Mooh als tekst ::) Morgen en woensdag weer, en dat is wel leuk want dan gaan we daar met zn allen in de bus naar toe :)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14215 Gepost op: 11-12-2004, 23:57:52 »
Hey mensen..
Ik was vandaag in amersfoort ;D
En t was hartstikke gezellig, heb er alleen geen idee van wie van jullie ik allemaal gezien heb...
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14216 Gepost op: 12-12-2004, 01:16:45 »
Jaaaaaaaaaa ik was er ook!!! ::jaja:: Was heel erg leuk, echte bijpassende barpost komt nog, máár.... ik heb Mo zijn shirt!!!
tot morgen!!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14217 Gepost op: 12-12-2004, 10:13:12 »
ik heb Mo zijn shirt!!!
 
inclusief of exclusief zweet?? ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14218 Gepost op: 12-12-2004, 10:15:40 »

inclusief of exclusief zweet?? ;)

Inclusief zweet en vlekken ::rofl::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14219 Gepost op: 12-12-2004, 10:16:57 »


Inclusief zweet en vlekken ::rofl::

top ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!