Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2069700 keer)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14160 Gepost op: 6-12-2004, 20:28:57 »
Test, ontzettend gefelicitaart ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14161 Gepost op: 7-12-2004, 12:09:11 »
::joehoe:: Bedankt voor jullie felicitaties.  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Geniet nooit met mate...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14162 Gepost op: 7-12-2004, 12:11:04 »
Van harte heel erg gefeliciteerd!  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::bravo::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14163 Gepost op: 7-12-2004, 13:18:52 »
Nog gefeliciteerd Test!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14164 Gepost op: 7-12-2004, 15:11:10 »
je valt een beetje in het niet, maar één is een prachtige leeftijd; geniet ervan
 ::zwaai:: Gefelictteerd Amalia  ::zwaai::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14165 Gepost op: 7-12-2004, 16:32:49 »
AMALIA GEFELICITEERD ::ok::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14166 Gepost op: 7-12-2004, 18:11:06 »
gefeliciteerd Amalia!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14167 Gepost op: 8-12-2004, 15:58:57 »
Heey..
Het heeft weer ff geduurd voor ik nu weer ff tijd maak voor een barpost.. Inmiddels uiteraard nóg een Sinterklaasparty gehad, maandagavond, met Nijmeegse vrienden, ook megagezellig ::jaja:: en ik zou best nog ff door kunnen gaan met rijmen omdat voor mij persoonlijk de Sinttijd pas na de 19e afgelopen is dit jaar, maar daar zitten jullie mss niet zo op te wachten.. Dus volgend jaar 5 dec weer ;). Maandag hebk een theekan gekregen met theeglazen en toebehoren, en een erg leuk gedicht vol ophemelingen over hoe uh leuk ik toch wel niet schijn te zijn zeg maar :P. Was wel grappig, en sowieso heel leuke avond. Uiteindelijk bleven we maar met zn tweeën bij die vriendin slapen ipv met zn vijven, maar natuurlijk wel heel erg gezellig. Vanavond weer bij een andere vriendin eten (de chips-vriendin zeg maar :P). Hrm, doet me eraan denken dat we vandaag een verjaardagscadeautje voor haar zouden kopen maar ik niet gebeld ben hoe laat ik in de stad had moeten zijn en het nu te laat is..! >:(

Magoed, A-M, ik vond het natuurlijk helemaal fantastisch dat je ook mee ging rijmen! ::ok:: Tof dat jouw pakjesavond ook bevallen is, en ook jij hebt een aardige buit binnengehaald zo te horen ;).

Toch was pakjesavond zeer leuk,
en met alle gedichten lagen we regelmatig in een deuk. (cliché)
En dit mag dan wel cliché zijn inderdaad, maar het is toch wel daadwerkelijk hoe het gaat? ;)

hoe is 't nu met je Nostra nadat je Italie hebt bezocht?
Ik ben benieuwd naar je verhaal
sluit ik mij bij aan, Nostra!

welke vriend was't die zomaar ff langskwam met een chocoletter?
Die vriend uh, uit de buurt van Dordrecht :P.

Haha ja ik had Daan al wel iets daarover verteld.. anders heb jij het hem vast ook al wel vermeld. :P
aha, leuk, nee, ik niet hoor.. ::)

Veel plezier alvast vrijdag he A-M..! Ik ga maar weer eens, moet nog rucola kopen voor het eten van vanavond, zo werd mij gesmst. Lijkt me niet dat ze dat bij de Aldi hebben (=de dichtsbijzijnde supermarkt), dus ik ga maar iets verder fietsen naar de AH. Oja, morgen hebk Sinterklaas met de studievereniging! ::jaja::

Fijne dag nog verder iedereen!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14168 Gepost op: 8-12-2004, 15:59:36 »
Oww, nu ben ik nog helemaal vergeten te vertellen dat ik zondagavond natuurlijk ook nog een pakje met een leuk gedicht van mijn tante op mijn kamer vond..! :D ::jaja::

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14169 Gepost op: 8-12-2004, 16:45:22 »
Goedenmiddag,

Sinterklaas is geweenst, kerst komt eraan. (een slechter intro is waarschijnlijk nog nooit vertoond.)

Ik schrijf nu mijn laatste post op wieisdemol.com. Ik schrijf mijn laatste post omdat ik deze site niet meer is wat deze was. De sfeer van ons kent ons is foetsie, weg, en zal mijn insziens niet meer terugkomen. Waar is de tijd dat je 's avonds op de chat alle mensen nog kende? En dat je wist wat ze de dag ervoor hadden gedaan en morgen gingen doen?

Wieisdemol.com bestaat niet meer. Tegenwoordig is dat onderdeel van realitynet.nl. Een hobby werd waarschijnlijk te groot. Ik weet het fijne er niet vanaf, maar heb zo mijn ideeen.

Jammer vindt ik het wel. Met zijn allen discussieren over DE MOL. Wie is het? Wie niet? Waarom? Hele theorien werden over tafel geslingerd en voor waar aangenomen. Maar ja, toen kwam Expeditie Robinson, Peking Express, PopStars, Missie Kilimanjaro, Planet Race, Idols etc. etc. en met deze sites ook de nieuwe leden.

Niets tegen deze nieuwe leden, maar voor mij was wieisdemol.com altijd een plek waar je persoonlijke dingen kwijt kon en mensen die je (voor zover mogelijk op internet) kon vertrouwen. Toen kende je 80% van de actieve leden die regelmatig iets poste. Nu ken ik denk ik 5% als het niet minder is.

Leden kwamen en gaan. 2 aanspreekpunten (Malcolm en Compuart) werden er misschien wel 20 met moderaters, actieve leden en weet ik het allemaal. Professionalisering heet dat volgens mij...

Maar ja, om het verhaal kort te houden. Ik voel me hier niet meer thuis en daarom vertrek ik. Niet nalatend te zeggen dat ik heb genoten de afgelopen jaren.

Groeten,

Intikker...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14170 Gepost op: 8-12-2004, 16:51:31 »
Mmmmm
Wat jammer dat je dat zo voelt.. Ik moet zeggen dat ik hier nog steeds een enorm Wie-is-de-mol-gevoel heb em ik denk ook echt dat als WIDM straks weer begint dat het precies hetzelfde zal zijn als voorgaande jaren.
Maar een komen en gaan van mensen zal er naar mij idee altijd wel blijven.

Ik vind t jammer dat je gaat
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14171 Gepost op: 8-12-2004, 16:57:03 »
ik probeer dit weekend mijn verslag van vorige week te posten en wat foto's, maar ik zit momenteel heel erg druk bezig te zijn op school (is weer een dagelijkse plicht)

grtz. Nostra
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14172 Gepost op: 8-12-2004, 17:41:07 »
Hm ik snap echt precies wat je bedoeld Sjors.. en dat heb ik gevoel heb ik zelf ook.. denk dat het niet veel nut heeft om je overhalen hier te blijven maar toch erg jammer. :( Ik weet ook niet zo goed wat mij hierhoudt.. toch de weinige mensen die ik echt ken die er nog zijn denk ik..

Sorry Annemieke dat ik niet zo op je reageer.. stuur nog wel PM. Veel plezier iig morgen met 't Sinterklaasvieren met de studievereniging!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14173 Gepost op: 8-12-2004, 18:10:46 »
Tsja...

Misschien heb ik wel iets teveel gezegd met dat voorgaande bericht. Nu toch nog een bericht van mezelf.

Ik deel precies wat @miesh ook zegt. Ik weet niet precies wat me hier houdt. Maar toch voel je zoiets van, ik moet toch weer even kijken of er iets gepost is. Toch overheerst het laatste (half) jaar vaker de teleurstelling dan de vreugde van een leuk bericht of post. Ik wil niet zeggen dat ik me niet meer thuis voel hier, maar er zijn voor mijzelf te weinig mensen waar je "gezellig mee kunt kletsen". Vroeger kwam iedereen hier elke dag (had natuurlijk ook met WIDM op TV te maken) en wachtte je bij wijze van spreke op elkaar. Nu kan het weken duren voordat dezelfde persoon weer online is. De band met elkaar is minder hecht.

Kijk, dat ik nu stel dat ik wegga, heeft niets met deze site of de mensen hierachter te maken. Het is een logische ontwikkeling van het groter (en commercieler????) worden van de site. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hier toen terecht ben gekomen JUIST omdat het zo klein, gezellig en eerlijk was. De ons kent ons sfeer. Nu ja, ik zal zeker ten tijde van de nieuwe MOL-serie nog eens komen kijken, maar zoals het vroeger was, zal het (voor mij) nooit meer worden...

Groetjes,

Intikker
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14174 Gepost op: 8-12-2004, 19:30:06 »
Wat intikker zegt, daar herken ik wel iets is. Maar ik denk dat het ook met andere dingen te maken heeft. Of je wilt of niet, een zelde groep users bij elkaar houden, dat gaat niet lukken. Voor mijn gevoel zijn er 4 generaties geweest (1: e, @miesh, Pino, Wceend, Doris, Vlaming, 2: Annuh, LC, Intikker, Maapie, bodejos) 3: Linda, Dorine, Molice, Molcrazy, 4: Bakkertje, xmoix, Eck, Nelis). Elke groep heeft wel zijn eigen 'charme' en vreemd genoeg heb ik ze allemaal overleefd.  ;D

Dat de site gegroeid is, zal er ongetwijfeld mee te maken hebben gehad, maar het heeft natuurlijk ook heel veel opgeleverd: Contact met kandidaten, Ernst-Paul, fandagen etc. etc.

Eerder had je ook wel moderators enzo en dat van die actieve leden....het is gewoon echt nodig. Er gaat heel veel tijd inzitten om alles te maken en up-date te houden. Alleen valt dit niet zo op, denk ik.

Ik denk dat topics zoals deze en de SMORG toch nog hele goede topics zijn waar dat ons-kent-ons gevoel nog heerst (óf kan heersen). Ik ben nog altijd blij als ik postjes lees van @miesh en Intikker en ik hoop ook dat jullie niet gaan. Take back the power.  8) en anders: 'Het ga je goed, Intikker!'
« Laatst bewerkt op: 8-12-2004, 19:31:43 door De Baron »

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14175 Gepost op: 8-12-2004, 19:44:45 »
Gefeliciteerd!!!!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14176 Gepost op: 8-12-2004, 21:14:47 »
Jammer dat je weggaat intikker.  :-\\  De 'oude' sfeer waar jij 't over hebt is er idd niet meer helemaal, maar dat heeft er denk ik ook voornamelijk mee te maken dat WIDM niet meer op tv is geweest. Daarmee hebben de echte molfanaten (die eerste 't meest aanwezig waren) 't steeds meer laten afweten en zijn er veel andere users bijgekomen, die voor 'n andere dochtersite komen. En met de veranderingen in de users is natuurlijk ook de site veranderd.

Ik ben zelf ook nog van de allereerste generatie waar De Baron 't over heeft. En ik moet je zeggen dat ik die tijd ook geweldig vond. Heerlijk de hele dag mol-theorien met elkaar verzinnen en tussendoor 'n drankje drinken hier aan de bar.  :)

Maar met 't feit dat ik betrokken raakte bij 't moderaten en de invulling van de sites is voor mij vooral dat laatste er steeds meer bij ingeschoten. Gewoon ook omdat ik er de tijd niet meer voor heb. Want ja, in al die sites gaat enorm veel werk zitten. En daar zijn nu eenmaal 'n hoop crewleden, actieve leden en mods voor nodig. Zonder al die mensen zou de site denk ik helemaal niet meer bestaan. Als er na de laatste serie van WIDM niet besloten was om met 'n enthousiaste groep mensen iets groters te beginnen (Realitynet), zou WIDM.com denk ik gestopt zijn met bestaan. Er zou immers voor 'n hele lange tijd geen WIDM meer komen en de site zou steeds minder bezocht gaan worden. Zonder 't ontstaan van Realitynet zouden we allemaal al veel langer geleden 'n ander tijdsverdrijf hebben moeten zoeken.  ;)

Maar natuurlijk blijft 't jouw beslissing, hoe jammer wij 't ook vinden. Ik hoop iig dat je toch nog 'ns 'n kijkje komt nemen als de nieuwe serie van WIDM weer bezig is. Wie weet wordt 't dan toch weer als vanouds! Ik heb 't gevoel dat veel oud-bekenden dan wel weer 'n kijkje komen nemen, omdat ze toch nieuwsgierig zijn of WIDM.com nog bestaat.  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14177 Gepost op: 8-12-2004, 22:09:20 »
Ik weet 't is alweer lang geleden dat ik hier poste over mijn dagelijkse leven en misschien interesseert 't ook niemand meer, maar bij deze toch weer 'ns 'n update over mij.  ;)

Ik ben dus niet gaan verder studeren aan de universiteit, waar ik over nadacht om te gaan doen. De reden hiervoor is dat alle mogelijke vervolgstudies me niet echt aanstonden. Ze zijn allemaal erg breed en ik wil me eigenlijk al meer gaan richten op het vakgebeid controlling. Wat ik daarom wel heel interessant vind is de opleiding Master Of Financial Control. Dit is ook 'n opleiding waarbij je 'n Master-titel krijgt zoals bij de universiteit, maar 't is 'n deeltijdopleiding waarvoor je eerst de nodige ervaring moet hebben. Dus daarom ben ik op zoek gegaan naar werk in die richting.

En dat heb ik dus nog niet gevonden. Er zijn momenteel maar weinig banen beschikbaar en omdat er veel mensen werkzoekend zijn, kunnen ze voor alle banen ervaring eisen. En die heb ik dus niet. Gevolg is dat ik nog steeds niks gevonden heb.  ::niet-ok::

Maar mijn dagelijkse bezigheden zijn daarom nog steeds zoeken naar vacatures en solliciteren als dat mogelijk is. Verder ben ik daarom nog veel hier aanwezig op Realitynet. Maar dus voornamelijk achter de schermen, want ik heb 't heel druk met Popstars.nu en de voorbereidingen voor de nieuwe serie van WIDM. Ik begin er al echt zin in te krijgen!  :D

Verder werk ik nog steeds in de bakkerij. Gewoon op zaterdag en ik denk nu de komende weken ook weer ‘ns doordeweeks nu ’t drukker is ivm kerst. ’t Klinkt misschien wat stom om met m’n HEO diploma gewoon nog ergens te verkopen, poetsen en vlaaien maken, maar zo heb ik tenminste toch ’n (kleine) inkomstenbron en ’t houdt me tenminste van de straat.  ;)

Verder heb ik nog steeds geen leuk vriendje gevonden, maar ik ben nog jong zullen we maar zeggen.  ::tandpastasmiley:: Ook dans ik nog steeds veel, al doen we dit jaar niet meer mee aan wedstrijden. (’t meisje dat ons les geeft heeft er geen zin meer in, want ’t brengt teveel stress met zich mee) We gaan wel meer optreden (oa in discotheken!), dus dat is ook leuk.  :)

Ik lees hier nog wel regelmatig wat jullie zo bezighoudt. Fijn dat jullie allemaal ’n leuke sinterklaas hebben gehad. De sinterklaasmeeting ziet er ook erg gezellig uit!  ::ok::

Dit was ’t weer effe van mijn kant. Ik zal proberen hier weer ‘ns vaker te komen, want ik mis ’t toch wel om dagelijks met elkaar uit te wisselen wat er allemaal gebeurd is. Ik heb dan wel zelf niet vaak wat nieuws te vertellen (’t grootste gedeelte van de dag breng ik immers hier op Realitynet door), maar dan lees ik wel wat jullie weer allemaal beleefd hebben.  :D

Fijne avond nog verder!  ::ok::

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14178 Gepost op: 9-12-2004, 09:33:01 »
tikkie...  :\'( :\'( :\'(

heel jammer.. :-\\ meer kan ik er niet over zeggen hoor..
idd de site is groter gegroeid (maar niet commercieel hoor ::ohno:: ) maar ik denk dat je gewoon een verschil moet maken tussen de sites van RN en de community van RN. tuurlijk komen er nieuwe mensen bij. en dat is ook goed, maar we kunnen er toch voor zorgen dat die nieuwe mensen ook tot de groep gaan behoren.

en dan zonder dat jij weggaat.. :-*

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14179 Gepost op: 9-12-2004, 14:50:11 »
Heej...

Ik denk dat ik ten tijden van 14 januari (dan begint toch de nieuwe serie) nog wel eens een kijkje kom nemen. En als er dan weer net zo hard wordt "getheoried" als toen, dan wil ik wel weer blijven hangen. Voor nu vindt ik het in ieder geval tot dan, even genoeg geweest.
 
Tot dan dus...  ::zwaai::

Groeten!
Life's a riddle, keep answering the questions...