Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2076560 keer)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14100 Gepost op: 18-11-2004, 13:49:50 »
Ja daaaaag!!! Laat ie lekker een laptop gaan kopen of zo >:(
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14101 Gepost op: 18-11-2004, 13:50:11 »
zei ik ook al...
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14102 Gepost op: 18-11-2004, 22:01:24 »
Hey!

Hier ben ik ook weer een keertje..
Best druk gehad (alweer.. nog steeds) met school.. vooral met de MUN enzo. Heb vandaag mijn resolutie ingeleverd, heb er wel heel veel zin in (pff wordt de hele tijd afgeleid door msn). Ik heb vandaag wiskunde en ANW beetje verpest.. wiskunde valt misschien nog mee.. maar misschien ook niet. ;)

Nostra, woow goede cijfers! ::ok::
Annemieke, (sorry dat ik nog niet gepm't heb) gefeli met 't behalen van je latijn tentamen! Wel niet zo'n hoog cijfer maar je hebt 't gehaald, daar gaat 't om ;) En balen dat je niet uitgekozen bent bij zo'n kijkavond.. maar daar moet je niet zo chago van worden hoor! Maar (ik had 't er nog een keer over met mn ouders) hebben ze in Nijmegen niet gewoon een lijst waar je op een gegeven moment automatisch een kamer toegewezen krijgt? Succes ermee iig..en hoe was toneel?

Chriz.. tssk saai hoor. Je hebt vast wel meer te vertellen maar dan moet je dat wel willen natuurlijk.

Linda, cool dat je labtob hebt! :D

Malcolm, jij natuurlijk nog van harte gefeliciteerd! :-* :-*
Al betwijfel ik ook of je het nog leest..

Hm ik ben wel vrolijk nu.. ::jaja:: (eerder vandaag niet nml.. stomme klas)
doejj :-*

Oja morgen hebben we op school een open theater avond, wat georganiseerd wordt door de leerlingenraad waar ik in zit.. dus hoop dat 't wat wordt. Heb er wel zin in!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14103 Gepost op: 18-11-2004, 22:14:16 »
ok, nou ben ik aan t spammen, maar ik ben ook zo trots! ;D
Maar ik ben vandaag dus peettante geworden!!!
t is ook zo'n schatje!
Mensen.. Dit is Dirk!  ::trots::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14104 Gepost op: 19-11-2004, 01:51:36 »
Baron!!! Gefeliciteerd met je verjaardag!! En volgens mij ben je echt jarig nu.

:-*

Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14105 Gepost op: 19-11-2004, 01:52:51 »
Proficiat Baron!  :-*

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14106 Gepost op: 19-11-2004, 09:20:53 »
Proficiat met je verjaardag Baron!   ::bravo::

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14107 Gepost op: 19-11-2004, 09:36:33 »
baron :-* van harte en dat je maar een grote jongen mag worden.. ::ok::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14108 Gepost op: 19-11-2004, 10:12:37 »
 ???

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14109 Gepost op: 19-11-2004, 10:13:45 »
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14110 Gepost op: 19-11-2004, 10:57:41 »
???
het is mooie dag voor de rnnertjes vandaag... de dag dat de baron niet meer weet wat ie nou waar gelogen heeft.. ;)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14111 Gepost op: 19-11-2004, 11:46:27 »
???
Kijk, dat bedoel ik! Die bescheidenheid! :P


Aan alle Baronnen die jarig zijn: proficiat. Aan alle Baronnen die niet jarig zijn: ook proficiat!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14112 Gepost op: 19-11-2004, 13:57:09 »
gefeliciteerd Baron!

Heb trouwens vandaag mijn laatste cijfers teruggekregen, van de toetsweek: Frans 7,6 en AK 8,2.. Goede cijfers, dus ik hoef niks te herkansen. Ook vandaag meer info gekregen over het programma van de uitwisseling volgende week in Italië. Ik ga me daar wel vermaken. Annemieke, nog gefeliciteerd met het behalen van je tentamen Latijn!
Moest van de week trouwens nog naar het ziekenhuis om een "poep-plas onderzoek" te doen. Hier kunnen ze misschien uit afleiden waarom ik altijd buikpijn heb.

Grtz. Nostra.

PS: nou denken jullie misschien wat is dit een haastpost, maar ik heb ook echt haast, maar ik vond dat ik dit jullie even moest melden. VOlgende keer geen haastpost
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14113 Gepost op: 19-11-2004, 14:57:43 »
???
tja... als je 3x per jaar jarig bent, ben je ook snel vergeetachtig natuurlijk, geeft niet hoor :)
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14114 Gepost op: 19-11-2004, 15:01:47 »
Nou Baron, misschien gefeliciteerd dan maar ;D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14115 Gepost op: 19-11-2004, 22:42:22 »
Baron, gefeliciteerd.

Malcolm, ook nog gefeliciteerd.

Ik ben dus naar Euro Disney geweest :) . Het was echt ontzettend leuk, mooi, gaaf etc. Het was er zeg maar Kerst met een grote K, zoiets zie je hier dus niet terug. Overal lichtjes, een kerstboom van een meter of 10 hoog, nepsneeuw (die je niet in moest slikken  :-\\ ) en de Kerstman himself was er ook. Super ::ok::

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14116 Gepost op: 19-11-2004, 22:44:36 »
Baron en Malcolm, (nog) gefeliciteerd.

Wanneer is de Baron nu weer jarig, want hij staat niet meer bij vandaag als jarige :-\\
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14117 Gepost op: 19-11-2004, 23:35:25 »
de baron is nog lang niet jarig ;)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14118 Gepost op: 22-11-2004, 14:42:20 »
A-M en Nostra, thx voor jullie felicitatie voor mijn tentamen... :)

Ik heb sinds donderdag niet meer achter de comp gezeten dus had 66 mails :o (maar ik geloof dat er daarvan iets van 50 spam zijn ofzo ???) en ben ondertussen ook nog eens een geschiedenis-opdracht aan het maken. Maar ik kan toch ook wel kort hier vertellen hoe het met mij gaat. Heb een erg leuk weekend gehad, erg bijzonder ook. Eigenlijk zou ik naar de verjaardag van een vriendin, maar dat ging op het laatste moment niet door, dus toen ben ik maar in Nijmegen gebleven, want vrijdagavond kwam een vriend logeren, zaterdag zou ik dan meegaan naar mn oma (die veel dichter bij Nijmegen dan bij Gouda woont) en zondag was mn tante jarig. Maar eerst donderdags nog uit! :D Dat heb ik denk ik ook nog niet verteld. Was natuurlijk keigaaf, alleen jammer van de regen. Vrijdags heerlijk uitgeslapen, en daarna onwijs gezellig gehad met Eva en die vriend van ons dus. Uit eten geweest bij een restaurantje dat altijd al een voordelig 3-gangen-studentenmenu heeft, maar nu zelfs voor maar 5 euro (!) vanwege zijn jubileum. Erg leuk. Daarna zouden we naar de schouwburg, omdat ze daar normaal gesproken ook studentenkorting hebben, maar bij musicals van Joop vd Ende nou net weer niet, dus toen gingen we maar niet. 20 euro vonden we te duur voor slechte plaatsen. In de bioscopen was ook niets, dus zijn we maar in de kroeg gaan zitten ;). Ook keileuk natuurlijk, en thuis ook nog lang doorgepraat dus erg weinig geslapen. Zaterdag was daarom niet veel bijzonders, gewoon wat moe geweest, mn oma weer eens gezien... Zondags mn tantes feestje meegemaakt, was wel leuk, mn neef en nicht ook weer eens gezien. En 's avonds bij Eva gegeten, altijd tof uiteraard. Vanochtend weer gebomd, en hoe! Ik ben echt mega-actief geweest! En kvond het nog leuk ook ;D. Maar met mn surprise en mn vertalingen schiet het ondertussen niet onwijs op... ::) :-\\ Da's wat minder, want zeker voor die surprise wordt het nu zaterdag onwijs stressen natuurlijk. :-[ En ik heb vandaag gehoord van iemand dat we de dag na de kerstvakantie Grieks tentamen hebben! Boehoe... :\'(

Ohja, en ondertussen zijn de verbouwingen van de badkamer bij mn oom en tante thuis begonnen... Dus er lopen vanaf vandaag wekenlang een paar vreemde mannen door het huis :-\\ en ik kan al die tijd op het sportcentrum gaan douchen. Hoop maar dat ze een beetje opschieten!

Annuh, wat leuk, eurodisney! Ter gelegenheid van wat ging je daarheen? Of heb jij daar geen gelegenheid voor nodig? :P (Allicht geld..) Heb je foto's?? ::jaja::

Nostradamus, eind deze week al he! Heel veel plezier nog met de laatste daagjes voorbereiden... Jij ook gefeli met je onwijs goeie cijfers trouwens, en sterkte met je ziekenhuisonderzoek, hopelijk is het allemaal snel opgelost.

Linda, idd superschattig je petekindje! ::love:: Hij lijkt alleen totaal niet op de Dirk die ik ken... :P toch Daan?

Anne-Marie, ja, in Nijmegen is ook wel zo'n wachtlijst en daar sta ik ook al twee jaar op, maar ze hebben afgeschaft dat ze je na een paar jaar automatisch een kamer toedelen als je er maar lang genoeg op staat. Je kunt elke week zelf reageren op de site en van iedereen die reageert, krijgt degene met de langste wachttijd de kamer... Maar meestal zit dr niet veel bij, en zijn t mensen uit 2001 of eerder die zo'n kamer krijgen... (ik ben dus van 2002) Dus, ja, nouja, ik hou t voorlopig nog wel op kijkavonden denk ik zo. Maar niet chago worden, dat is wel errug moeilijk hoor bij zoiets.. kun je je toch wel indenken. Goed dat je zo hard aan mun werkt btw, je vindt het wel echt heel leuk he? Moet je ook veel voorbereiden aan komend weekend? shit, ik moet echt nog heel veel voorbereiden aan komend weekend! heb nog niet eens cadeautje gekocht bedenk ik nu..!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #14119 Gepost op: 22-11-2004, 15:42:41 »
De gelegenheid?? Ik had er zin in ofzo?? ;)

Foto's:
http://members.lycos.nl/annuhw/eurodisney/