Auteur Topic: [Verliezend finalist] Olcay Gulsen  (gelezen 223698 keer)

Offline Retep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #960 Gepost op: 9-03-2018, 20:59:28 »
Trash is uitschot, geen vuilnis (trashcan). En zeker in de context vh merk...
En nee, vuilnis veeg ik niet op. Wel vuil, zand, kattenharen, gemorste rijst etc. Maar vuilnis niet  ::ohno::

Trash is ook rotzooi Whiskers. En in Het circus was het toch echt wel een hele grote superrotzooi. Een gratis hint naar jou mol en je wilt hem niet hebben? Ik vind het bijna verdacht. Deze vond ik wel mooi hoor.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #961 Gepost op: 9-03-2018, 21:02:02 »
Trash is ook rotzooi Whiskers. En in Het circus was het toch echt wel een hele grote superrotzooi. Een gratis hint naar jou mol en je wilt hem niet hebben? Ik vind het bijna verdacht. Deze vond ik wel mooi hoor.
Nee, ik vind het dikke onzin.
Ja, het woord trash heeft meerdere betekenissen. In de context vh merk echter niet.
En vegende vrouwen en trash, kom op  ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #962 Gepost op: 9-03-2018, 21:03:10 »
Los van of je trash wel of niet opveegt.. wat heeft het met mol zijn te maken  ???

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #963 Gepost op: 9-03-2018, 21:04:30 »
Misschien heb ik wat gemist hoor maar wat heeft vegen van trash met molschap te maken ?

Niets. Maar tegenwoordig is alles een hint naar iedereen blijkbaar. ;)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #964 Gepost op: 9-03-2018, 21:05:07 »
Los van of je trash wel of niet opveegt.. wat heeft het met mol zijn te maken  ???

Olcay's merk SuperTrash. Vegende vrouw is een verwijzing naar rommel (trash) -> SuperTrash.

Ik geloof er ook niet in maarja het is niet ondenkbaar ofzo.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #965 Gepost op: 9-03-2018, 21:06:50 »
Olcay's merk SuperTrash. Vegende vrouw is een verwijzing naar rommel (trash) -> SuperTrash.

Ik geloof er ook niet in maarja het is niet ondenkbaar ofzo.

Ik weet dat haar merk supertrash is 

Dus nogmaals.. wat heeft dat met mol zijn te maken?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #966 Gepost op: 9-03-2018, 21:07:00 »
Los van of je trash wel of niet opveegt.. wat heeft het met mol zijn te maken  ???
Niks. Het is een (m.i. vergezochte) link naar Olcay. Muziekopdrachten worden ook in verband gebracht met Ruben. Jan's filmrolletje geeft ineens aan dat hij een begenadigd acteur is en dus een fantastische mol etc.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #967 Gepost op: 9-03-2018, 21:08:46 »
Niks. Het is een (m.i. vergezochte) link naar Olcay. Muziekopdrachten worden ook in verband gebracht met Ruben. Jan's filmrolletje geeft inerns aan dat hij een begenadigd acteur is en dus een fantastische mol etc.

Het wordt denk gewoon tijd voor de ontknoping  ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #968 Gepost op: 9-03-2018, 21:10:28 »
Stel je voor dat je in een aflevering 9 eens goede speuropdrachten krijgt waar je over kan discussiëren. Dan heeft zo'n ontknoping in aflevering 10 misschien nog zin.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #969 Gepost op: 9-03-2018, 21:10:41 »
Het wordt denk gewoon tijd voor de ontknoping  ::rofl::
Heel erg  ::jaja::

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #970 Gepost op: 9-03-2018, 21:23:34 »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #971 Gepost op: 10-03-2018, 07:29:46 »
Heet haar twitter-account niet @Superolcay? Dan zou je de rechtstreekse link toch voor het opvegen hebben?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #972 Gepost op: 10-03-2018, 07:37:58 »
Even nog naar het moment dat Olcay dit penningmeesterschap afgeeft, dat zou ik toch ook weer een briljante mol actie vinden. Op het laatst toch meegaan, zo van oké doe het dan maar. Dat vonden wij toen al gek met een paar molloten hie, vanuit het molschap zou ik het echter prima begrijpen. Dan sta je ook niet zo in de spotlights met die opdrachten.
Meer L


Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #974 Gepost op: 10-03-2018, 13:43:15 »
Nadat Emilio mij in de steek heeft gelaten ben ik Olcay in de gaten gaan houden. Wat voor mij een duidelijke hint was, was de figuur met de hoody in de parkopdracht. Niet alleen te zien met bobbel haar onder de hoody maar ook rechts van de vrouw met de rode paraplu. En dan haar gedrag bij Art tijdens het beantwoorden van de vragen.
De doos die uit de trein werd geschopt kan alleen door Olcay zijn gaan vliegen. Haar kleding tijdens de laatste opdracht voor de test is opmerkelijk, de weerspiegeling in de vijver en verder de meeste punten die hiervoor zo mooi op een rijtje zijn gezet. Dank daar voor! Een heel karwei!
Ik kies dus voor Olcay als MOL, maar bravo voor alledrie.
Veel plezier vanavond allemaal!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #975 Gepost op: 10-03-2018, 14:54:10 »
Nadat Emilio mij in de steek heeft gelaten ben ik Olcay in de gaten gaan houden. Wat voor mij een duidelijke hint was, was de figuur met de hoody in de parkopdracht. Niet alleen te zien met bobbel haar onder de hoody maar ook rechts van de vrouw met de rode paraplu. En dan haar gedrag bij Art tijdens het beantwoorden van de vragen.

Eens.

Wat me in die opdracht ook opviel was dat Trollcay (in een biecht) suggereerde dat ze voor de 5000 was gegaan.

Bij Jan werd er in de edit juist op gehint dat hij na dat moment voor de groepsvrijstelling zou gaan.

Echt zo'n montage truc om Olcay onverdacht te laten lijken.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #976 Gepost op: 10-03-2018, 15:14:47 »
Simone Weimans heeft weer een leuk persoonlijk verhaal gedeeld!
https://nos.nl/artikel/2221543-simone-weimans-deelname-aan-wie-is-de-mol-was-surreele-ervaring.html

Wat mijn opviel: zij heeft een oud-collega die bij WIDM werkt. Dat zet mij meteen aan het denken: zal Simone o.a. zijn ingezet als een soort spin doctor na de show? Zij was openlijk in beeld met de 'leader/afvaller foto' theorie, waarin zij zogenaamd de afvaller aanwijst door op die plek te gaan staan. Hier sprak ze openlijk over in een NOS filmpje. Later zegt ze heel duidelijk ergens: Ruben is mijn mol, ik weet het zeker, en de anderen zaten ook allemaal op hem. Ik denk dat dit ook allemaal een sterk staaltje media kan zijn wat wij hier zien.

In dit kader, viel dit mij ook op:
De eerste keer dat we met z'n allen (sorry Ron) aan tafel zitten in Tbilisi voel ik de spanning groeien. Langzaam observeer ik alle kandidaten en zij mij. Jan Versteegh met z'n extreem fanatieke hoofd, zou hij? Die Loes Haverkort, acteert ze nou of is ze echt? Olcay Gulsen, stoer wijf met een klein hartje, nee geen Mol. Stine Jensen, de filosofe, hmm zou best kunnen. En zo ga ik het hele rijtje af.

Ze benoemt iedereen als een mogelijke mol, maar schrijft alleen Olcay duidelijk af. Dit geeft mij juist het idee dat dit zo bewust is geschreven, om de plottwist mogelijk nog groter te maken? Nee ook Simone weet niet wie de mol is, als het goed is, en hier ga ik wel vanuit dat dat echt zo is. Maar ik heb wel het idee dat de WIDM productie (en een oud-collega), graag zien dat zij deze woorden (die ze zelf heeft geschreven) publiceert?
Meer L

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #977 Gepost op: 10-03-2018, 16:59:39 »
Ik ben vandaag van Jan naar Olcay geswitched  8)
Ma how, zeg!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #978 Gepost op: 10-03-2018, 17:12:58 »
Ik ben vandaag van Jan naar Olcay geswitched  8)
Welkom ! ::bravo::

Offline Lenn

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Olcay Gulsen
« Reactie #979 Gepost op: 10-03-2018, 17:14:10 »


De hoofdreden waarom het volgens mij niet Olcay kan zijn